Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Čekání na
fostek
| 2. 1. 2019 17:38
Turbo S.
Tyhle slabingry Fostek nepotřebuje.
Čekání na
přezdívaný alias
| 2. 1. 2019 17:59
Dávám ti palec nahoru, dobrý trolling umím ocenit! >:-[]
Avatar - _Karel_
Čekání na
_Karel_
| 2. 1. 2019 18:27
>:D :yes:
Avatar - white label
Čekání na
white label
| 2. 1. 2019 19:33
No, není to zas tak dávno (2001), co měla 911 GT2! (996) jen o 9 kW víc, než tohle CéeSko. A to ta GT2 nemusela mít filtry (dva) pevných částic a měla 600 cm3 k dobru.
Avatar - Dinar
Čekání na
Dinar
| 3. 1. 2019 07:27
Turbo S je pro pozéry, nejlepší variantou 911 je vždycky GTS, nejlepším kupem pak carrera S.
Čekání na
webpaja
| 3. 1. 2019 12:07
Univerzálně určitě ano...ale GT3...to je porníčko ;-)
Avatar - speedfred
Čekání na
speedfred
| 3. 1. 2019 12:19
známy buchol po stole pred vianocami a ide kupovať GT3 RS :-)
Avatar - Dinar
Čekání na
Dinar
| 3. 1. 2019 12:21
Já beru 911 jako sportovní auto, ale na každý den, GT3 RS rozumím v závodní verzi, na ježdění do práce bych si vzal carreru s v manuálu. ;-)
Avatar - white label
Čekání na
white label
| 3. 1. 2019 13:33
...žlutou. :-)
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.

P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Avatar - white label
Čekání na
white label
| 3. 1. 2019 13:39
GT3 je "Péčko" a s touring paketem (v manuálu) vypadá dobře, akorát je s ním výrazně omezená konfigurace, čímž nemyslím pouze nemožnost PDK.
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Mig_35
| 2. 1. 2019 19:10
Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Joab
| 2. 1. 2019 19:12
Jak moc to bylo vyhodny po pripocteni dopravy, cla, dph a nutnejch uprav? Do dvou by ses stejne nevesel, ne?
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Mig_35
| 2. 1. 2019 20:32
čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost:
[odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Joab
| 2. 1. 2019 21:41
Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku:)
Avatar - 3_diamanty
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
3_diamanty
| 2. 1. 2019 19:35
pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :*)
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 2. 1. 2019 19:50
Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
A volič PDK je úlet...
Avatar - _Karel_
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
_Karel_
| 2. 1. 2019 19:53
Jj, ten volič je hrůza.
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 2. 1. 2019 20:02
K tomu komentáři k zadku:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
_Karel_
| 2. 1. 2019 20:20
Na to asi nemám jasný názor.
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 2. 1. 2019 20:57
To ani mít nemusíš, jen pro ilustraci toho, co jsem měl na mysli.
Avatar - _Karel_
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
_Karel_
| 2. 1. 2019 21:28
Jasan, rozumím, co se ti nelíbí.
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 2. 1. 2019 19:35
Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Avatar - CHerokee
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
CHerokee
| 2. 1. 2019 22:35
Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 3. 1. 2019 00:30
Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Mig_35
| 3. 1. 2019 09:21
A co potřebuješ navíc? Fofrklacek, motor, možná klimatizaci. Je to sportovní auto.
Avatar - white label
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
white label
| 3. 1. 2019 10:35
A (dvouzónová) klima je bez příplatku i u 911ky.
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
webpaja
| 3. 1. 2019 12:06
Ale už v základu jezdí božsky, vypipláno k dokonalosti.
Avatar - Barrichello
radši Lotus Evora
Barrichello
| 3. 1. 2019 11:57
než okoukaný Porsche ;-)
radši Lotus Evora
webpaja
| 3. 1. 2019 12:05
Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
Avatar - Barrichello
radši Lotus Evora
Barrichello
| 3. 1. 2019 12:33
čeká se na skoro všechno
Jo servis je v Praze [odkaz]
Avatar - white label
radši Lotus Evora
white label
| 3. 1. 2019 19:59
Jo, v Praze je blaze.
Avatar - toryu1
radši Lotus Evora
toryu1
| 19. 3. 2019 22:24
Jde to velmi snadno, prakticky stejně jako u Porsche... ;-)
Avatar - Dinar
radši Lotus Evora
Dinar
| 3. 1. 2019 12:28
Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.

Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. ;-)
Avatar - Barrichello
radši Lotus Evora
Barrichello
| 3. 1. 2019 12:35
Lotus je ruční výroba....
Avatar - white label
radši Lotus Evora
white label
| 3. 1. 2019 14:02
Což nemusí být vždycky (ve finále) výhoda.
Avatar - toryu1
radši Lotus Evora
toryu1
| 19. 3. 2019 22:21
Lotus a Porsche jsou zcela rozdílní přístupem. S ubohými materiály a špatným zpracováním u Evory rozhodně nesouhlasím.
Avatar - white label
radši Lotus Evora
white label
| 19. 3. 2019 23:15
Myšleno ve srovnání s Porsche.
Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Avatar - Ji/Ri
991.2
Ji/Ri
| 4. 1. 2019 23:39
Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Avatar - white label
991.2
white label
| 5. 1. 2019 00:05
Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.

P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
Avatar - Ji/Ri
991.2
Ji/Ri
| 5. 1. 2019 23:06
Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very kundozní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
Avatar - white label
991.2
white label
| 6. 1. 2019 01:17
Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
GPF - Gaso­line­Parti­cula­reFil­ter
OPF - OttoPartikelFilter

Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
Avatar - white label
0-100
white label
| 8. 1. 2019 23:24
Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku