Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Porsche 911 odhalilo české ceny. Připravte si na něj alespoň 3,2 milionu
39 komentářů
Mig_35
Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Jak moc to bylo vyhodny po pripocteni dopravy, cla, dph a nutnejch uprav? Do dvou by ses stejne nevesel, ne?
čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost😒br /> [odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost😒br /> [odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku😊
pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :😉
Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
A volič PDK je úlet...
A volič PDK je úlet...
Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
A co potřebuješ navíc? Fofrklacek, motor, možná klimatizaci. Je to sportovní auto.
Anonym
než okoukaný Porsche 😉
Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.
Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. 😉
Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. 😉
Ji/Ri
Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.
P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very ***zní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter
Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter
Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
white label
Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Tyhle slabingry Fostek nepotřebuje.
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.
P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".