Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche 911 odhalilo české ceny. Připravte si na něj alespoň 3,2 milionu

Nejnovější generace slavné 911 s interním označením 992 je zatím dostupná ve dvou verzích, Carrera S a Carrera 4S.
Zpět na článek
2. 1. 2019 17:38
4. 1. 2019 23:39
5. 1. 2019 00:05
5. 1. 2019 23:06
6. 1. 2019 01:17
8. 1. 2019 23:24
2. 1. 2019 17:38
Čekání na
Turbo S.
Tyhle slabingry Fostek nepotřebuje.
Rozbalit vlákno
9
2. 1. 2019 17:59
Re: Čekání na
Dávám ti palec nahoru, dobrý trolling umím ocenit! >:-[]
Avatar - white label
2. 1. 2019 19:33
Re: Čekání na
No, není to zas tak dávno (2001), co měla 911 GT2! (996) jen o 9 kW víc, než tohle CéeSko. A to ta GT2 nemusela mít filtry (dva) pevných částic a měla 600 cm3 k dobru.
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 07:27
Re: Čekání na
Turbo S je pro pozéry, nejlepší variantou 911 je vždycky GTS, nejlepším kupem pak carrera S.
3. 1. 2019 12:07
Re: Čekání na
Univerzálně určitě ano...ale GT3...to je porníčko ;-)
Avatar - speedfred
3. 1. 2019 12:19
Re: Čekání na
známy buchol po stole pred vianocami a ide kupovať GT3 RS :-)
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 12:21
Re: Čekání na
Já beru 911 jako sportovní auto, ale na každý den, GT3 RS rozumím v závodní verzi, na ježdění do práce bych si vzal carreru s v manuálu. ;-)
Avatar - white label
3. 1. 2019 13:33
Re: Čekání na
...žlutou. :-)
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.

P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Avatar - white label
3. 1. 2019 13:39
Re: Čekání na
GT3 je "Péčko" a s touring paketem (v manuálu) vypadá dobře, akorát je s ním výrazně omezená konfigurace, čímž nemyslím pouze nemožnost PDK.
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
2. 1. 2019 19:10
Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Rozbalit vlákno
16
2. 1. 2019 19:12
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Jak moc to bylo vyhodny po pripocteni dopravy, cla, dph a nutnejch uprav? Do dvou by ses stejne nevesel, ne?
2. 1. 2019 20:32
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost:
[odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
2. 1. 2019 21:41
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku:)
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2019 19:35
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :*)
Avatar - white label
2. 1. 2019 19:50
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
A volič PDK je úlet...
Avatar - _Karel_
2. 1. 2019 19:53
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Jj, ten volič je hrůza.
Avatar - white label
2. 1. 2019 20:02
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
K tomu komentáři k zadku:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
2. 1. 2019 20:20
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Na to asi nemám jasný názor.
Avatar - white label
2. 1. 2019 20:57
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
To ani mít nemusíš, jen pro ilustraci toho, co jsem měl na mysli.
Avatar - _Karel_
2. 1. 2019 21:28
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Jasan, rozumím, co se ti nelíbí.
Avatar - white label
2. 1. 2019 19:35
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Avatar - CHerokee
2. 1. 2019 22:35
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
Avatar - white label
3. 1. 2019 00:30
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
3. 1. 2019 09:21
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
A co potřebuješ navíc? Fofrklacek, motor, možná klimatizaci. Je to sportovní auto.
Avatar - white label
3. 1. 2019 10:35
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
A (dvouzónová) klima je bez příplatku i u 911ky.
3. 1. 2019 12:06
Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?
Ale už v základu jezdí božsky, vypipláno k dokonalosti.
Avatar - Barrichello
3. 1. 2019 11:57
radši Lotus Evora
než okoukaný Porsche ;-)
Rozbalit vlákno
9
3. 1. 2019 12:05
Re: radši Lotus Evora
Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
Avatar - Barrichello
3. 1. 2019 12:33
Re: radši Lotus Evora
čeká se na skoro všechno
Jo servis je v Praze [odkaz]
Avatar - white label
3. 1. 2019 19:59
Re: radši Lotus Evora
Jo, v Praze je blaze.
Avatar - toryu1
19. 3. 2019 22:24
Re: radši Lotus Evora
Jde to velmi snadno, prakticky stejně jako u Porsche... ;-)
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 12:28
Re: radši Lotus Evora
Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.

Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. ;-)
Avatar - Barrichello
3. 1. 2019 12:35
Re: radši Lotus Evora
Lotus je ruční výroba....
Avatar - white label
3. 1. 2019 14:02
Re: radši Lotus Evora
Což nemusí být vždycky (ve finále) výhoda.
Avatar - toryu1
19. 3. 2019 22:21
Re: radši Lotus Evora
Lotus a Porsche jsou zcela rozdílní přístupem. S ubohými materiály a špatným zpracováním u Evory rozhodně nesouhlasím.
Avatar - white label
19. 3. 2019 23:15
Re: radši Lotus Evora
Myšleno ve srovnání s Porsche.
Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Avatar - Ji/Ri
4. 1. 2019 23:39
991.2
Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
5. 1. 2019 00:05
Re: 991.2
Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.

P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2019 23:06
Re: 991.2
Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very ***zní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
Avatar - white label
6. 1. 2019 01:17
Re: 991.2
Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter

Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
Avatar - white label
8. 1. 2019 23:24
0-100
Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Rozbalit vlákno
0