Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche: malý Cayenne na bázi Audi Q5

Hned po tom, co automobilka Porsche zvýšila svůj podíl v automobilové skupině Volkswagen, se objevily zprávy, že Porsche chystá menší SUV na bázi Audi Q5. Bude to pravda?
Zpět na článek
15. 10. 2005 13:34
neregistrovaný "Tibby"
15. 10. 2005 15:26
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 19:46
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 20:03
15. 10. 2005 20:29
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 20:32
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 21:26
15. 10. 2005 22:24
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 00:32
neregistrovaný "Tibby"
16. 10. 2005 08:16
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 09:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 13:38
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 08:09
neregistrovaný "Arakain"
15. 10. 2005 17:42
neregistrovaný "jerevan"
15. 10. 2005 19:41
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
17. 10. 2005 09:09
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 20:11
15. 10. 2005 20:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 22:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 11:17
neregistrovaný "ZZ"
16. 10. 2005 17:21
neregistrovaný "pupu"
17. 10. 2005 09:51
neregistrovaný "GermanCarFan"
16. 10. 2005 10:56
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 10. 2005 11:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 13:37
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 23:53
neregistrovaný "Jarda"
17. 10. 2005 10:02
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 10. 2005 11:24
neregistrovaný "Gougy"
17. 10. 2005 11:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 10. 2005 11:49
neregistrovaný "Gougy"
17. 10. 2005 13:57
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 16:42
neregistrovaný "911T"
17. 10. 2005 16:57
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 17:03
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 17:41
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 18:08
neregistrovaný "Marko"
18. 10. 2005 12:24
neregistrovaný "911T"
18. 10. 2005 13:12
neregistrovaný "Marko"
18. 10. 2005 16:55
neregistrovaný "911T"
18. 10. 2005 19:47
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 12:48
neregistrovaný "911T"
neregistrovaný "Tibby"
15. 10. 2005 13:34
Cože..?
Nééééééééééé!!! :-(
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:26
Re: Cože..?
Hmmm, nějak divně se Porsche přesunuje z prémiové značky... Za pár let budou vyrábět konkurenta pro současnou stodvacítku od báwa a pak dodávky, aby mohli konkurovat merglu :no: Porsche přestává být tím poršákem, jak ho znám od dětství :-(
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:46
Re: Cože..?
...tato sprava je dosledok toho nakupu Porsche u VW. Je to tak trochu bulvarna sprava, ktorej autor postupoval nasledovnou konstrukciou: -Porsche vstupilo do kategorie SUV. Spolupracuje na tom s VW. Teraz vlastni podiel vo VW a bude s nim prehlbovat spolupracu. Akym smerom? Logicky v SUV, pretoze VW predstavi mensi Touareg /Q7. Takze z tych Marrakesh / Q5 bude odvodene kompaktne SAV Porsche. - Akurat, ze to ma jeden zasadny hacik. Spolupraca VW a Porsche je vo forme novej modularnej platformy, ktora ma umoznit postavit nielen buduci Touareg, ale aj urcenim odlisny next Cayenne a hlavne Panameru. Takze dost vazne pochybujem, ze Porsche sa vyberie tymto smerom.... Toto je prave jedna z takych sprav o buducom moznom aute, kt. nateraz nie je nic viac, nez spekulacia z novinarskych zdrojov (teda od Porsche neprisiel ani naznak toho, ze by uz za tri roky (!!!) mali uviest nieco taketo...)
15. 10. 2005 20:03
Re: Cože..?
Porsche už v sedmdesátých létech vyráběl za "levno" a moc slávy mu to nepřineslo... jenže... dnes je to jinak - všichni chceme přece Porsche... Takže bejt Cayenne trochu menší...
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 20:29
Re: Cože..?
Ja netvrdim, ze by to dnes neslo. Len tvrdim, ze tato sprava je v tejto chvili pomerne divoka fabulacia redaktorov nemeckeho AMS... Okrem toho, kompaktne SUV nikdy nema a nemoze mat prestiz velkeho SUV. A dost tazko by sa podla mna hladala klientela na nedospele SUV, ktoreho cena by vyrazne prevysovala aj spickove BMW X3. Pohybovala by sa asi v takych vyskach, ze bezny zakaznik kompaktnych SUV by na to nemal, a ten co by mal dost na taketo kompaktne SUV od Porsche by uz zas mal aj na toho Cayenna. (Aha....a zas vsetci to Porsche nechceme :-) ;-) )
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 20:32
Re: Cože..?
....som tym chcel pvedat, ze cenove noznice medzi kompaktnym SAV Porsche a vacsim Cayenne budu velmi uzke. A to je dost nebezpecny bod teorie o malom Porschaku...
15. 10. 2005 21:26
Re: Cože..?
Jo,jo. Ale ten bejby Cayenne by nemusel být cenově moc jinde než BMW X3.
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 22:24
Re: Cože..?
Aj keby to tak bolo (o com ja pochybujem)...nedokazem si predstavit co ine oproti Cayenne dokaze to auto ponuknut (mensie rozmery? U Porsche mensia prestiz.... Je to to co zakaznik chce?). U sportakov sa da vytvorit iny charakter auta - jazdne vlastnosti a nasledne ine urcenie. Tam je to jasne. Ale SAV je iny pribeh. Nech je vacsie ci mensie bude charakterovo podobne... (Ale je jasne, ze teraz sa bavime iba teoreticky...mozno sa naozaj mylim. Keby som mal o tom ale rozhodnut ja, nepreslo by to. Ale v mojom pripade ani ten Cayenne. Ja by som "bojoval fair vo vojne, ktora je moja", teda v sportakoch a nebudoval si "barlicku". Nerobi to (s SUV) Aston, ani Ferrari....aj ked by to mohli urobit minimalne rovnako uspesne. Mohli by sa potom zastitovat takymi recami, ze take auto im pomaha vyvijat tie sportaky. Ale nerobia to....radsej velmi tvrdo makaju na svojich typickych produktoch. Aby to boli prave ony, kt. im tu ziskovost zabezpecia. A za to ja Astonu a Ferrari tlieskam....bohuzial na rozdiel od Porsche. Ale ja nesedim v Stuttgarte-Zuffenhausene...takze to je iba moj sukromny pohlad na vec. ;-) :-) (A sakra, zas sme pri tom Cayenne....ale ked mna tie "terenne" Porsche vzdy zdvihnu >:D )
neregistrovaný "Tibby"
16. 10. 2005 00:32
Re: Cože..?
Marko, môžem s Tebou len súhlasiť. Alebo nie? Bavme sa o modeloch Porsche. 911 - to je bez debaty, tu naozaj nie je o čom. Boxster, odkaz na speedstery. Kvitujem, úžasná technika, jasný pôvod. Carrera GT? Ja to auto milujem, ale aby som bol aj trošku objektívny, je to ľahko oddôvodniteľný krok. Že Porsche nikdy nemalo superšport (959 medzi ne nepočítam)? Nemalo! No a? Myriada úspechov v automobilovom športe ani nemohla kulminovať hodnotnejšie, ako práve v podobe klenotu Carrera GT. A potom prišiel Cayenne. Ó áno, TEN Cayenne. Veľa ľuďom leží v žalúdku. Mne už nie. Vidím v tom pragmatický, logický krok. Obrovský trh. Áno, USA. Ale to Ty vieš lepšie. Prípadne Lones. Po počiatočnej stagnácií predajov nastal boom, keď si ľudia uvedomili, že môžu mať Porsche a aj svoj neodmysliteľný "Truck" v jednom balení. A že to prinieslo veľa peňazí. A keď sa na to pozerám s odstupom - vieš, že sa mi ten Cayenne aj páči? Na rozdiel od Touaregu. (ja viem, že som -čo sa značky Porsche týka- nekritický) Lenže hoppá, zrazu je tu Cayman. A ja sa pýtam - Oh my god why!? Áno - technicky je to na výsosť podarené auto. A nesie gény Porsche. Alebo nie? Je to odkaz...na ktorú časť histórie Porsche? Alebo že by to bol ďalší nový krok automobilky? Fajn, ale...akým smerom? Napchať Cayman medzi Boxster a 911? Prečo? To tam bolo toľko priestoru? Veď teraz je tam tak tesno, že sa potí ako Boxster, tak 911tka! Ja tomu nerozumiem. Caymanu ako samostatnému modelu jednoducho nerozumiem. Možno mi to vysvetlíš Ty. Na rozdiel odo mňa do toho vidíš. A dostávam sa k plánovanej Panamere. Teraz Ťa -po predchádzajúcich vetách- asi prekvapím, ale čo sa Panamery týka: :yes: :yes: :yes: Way to go! Tento krok dáva zmysel! A nie v prípade Cayenne-u, nemám na mysli hospodársky zmysel. Ja to vidím tak, že 928 dostane ďalší pár dverí a vráti sa tam, kam patrí. Na vrchol kategórie GT. A teraz údajný konkurent pre BMW X3? Kristowa noha! Dúfam, že sa nemýliš a je to len zbožné prianie "kohosi kdesi". Uvedomujem si, že Porsche je tiež firma, ktorá musí mať pozitívne ekonomické výsledky, aby mohla existovať. Ale za akú cenu? Dobre to ZZ napísal. Možno som patetický, ale dnes som sa kvôli tejto novinke išiel opiť. Takže sorry za tento..výlev. Nič v zlom.
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 08:16
Re: Cože..?
Ok :-) ....S Panamerou aj ja suhlasim - bude to mat liniu Porsche a bude to (dufam) najkrajsie skutocne GT na trhu! S Panamerou problem nie je... ;-) Cayman...kvoli rozlozeniu hmotnosti ide o znacne ine auto ako carrera Coupe...takze bude tam asi vyraznejsi rozdiel v jazdnych vlastnosiach.... No a Cayennne....pre mna nepriechodna vec. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 09:24
Re: Cože..?
No ten "boom" Cayenne bych rád viděl v nějakých číslech. A ne porovnávat ho s prodejemea 911, kdy je jasný, že dvoudveřový sporťáček má několikanásobně menší trh než SUV. IMO poršácký design na vysoké auto nepatří a úplně dloube do očí. To na tu Panameru jsem ale docela zvědav. To by mohlo být něco podobně elegantního jako Quattroporte. Uvidíme.
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 13:38
Re: Cože..?
Od A(N) po Z(e) suhlas :yes:
neregistrovaný "Arakain"
16. 10. 2005 08:09
Re: Cože..?
Prachy jenom prachy nečekají, jen po nich sáhneš a už Tě mají

Toto už zpíval Pražský výběr na začátku 80 let po odchodu jistého člena (Ondřej Soukup) ke Karlu Gotovi (Štaidlův band) za penězma. A teď si představte, že máte produkt, který má image jako kráva, peněz z něj víc, než za 911 a máte šancdi mít ještě levnější verzi pro ty, co nemají na ten nejdražší... Rozšíření trhu o 30%.... Vzdá se toho někdo z Vás? Tak se nedivte.
neregistrovaný "jerevan"
15. 10. 2005 17:42
bez titulku
Q5 neni nahodou nahodou konkurencia X3-ke?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
15. 10. 2005 19:41
Re: bez titulku
Samozřejmě, že X3, omlouváme se za "úklep", už je to opraveno.
neregistrovaný "anonym"
17. 10. 2005 09:09
Re: bez titulku
to je dobré, na auto.sk su ine preklepy ;-) :-!
15. 10. 2005 20:11
VW - PORSCHE
Přece si brácho nemyslíš, že to zůstane jen u nákupu akcií... tihle hoši ví přesně, co to chce. Oba získaj, oba vydělaj. My sice nevyděláme, ale zase určitě získáme. Bejby Cayenne je přesně to, co by to chtělo. Na štaflích budem za pár let jezdit všichni. A někdo je vyrábět musí... a když je bude vyrábět ten z nejlepších, tak se nebraň. Je to tam - Q7, Q5, bejby Cayenne, Touareg, Marakesch, Yeti, - točí se z toho hlava. Tak šetři. Máš, brácho, na co.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 20:46
Porsche Feferonne
Už se těším, jak budou jeho zastánci tvrdit, že je to nejlepší auto na světě a s ničím ve své třídě se nedá porovnávat v prodejích jen proto, že vrcholová verze Turbo má o sto koní víc než je v téhle třídě normální. Co na tom, že v základu bude mít zadní okna na kličku a bude se prodávat za pakatel. >:D Od tý hádky o Cayenne mě ještě dneska pálí huba.
Rozbalit vlákno
9
15. 10. 2005 21:43
Re: Porsche Feferonne
Tenkrát, četl jsem to... ale pozor - kličky na oknech nejsou kategorií, podle které by jsme měli posuzovat auto. Je nediskutovatelné téma, že Porsche je vrchol dokonalosti ve svém segmentu. Musíš ho pořádně zaplatit a získáváš klenot... takovejch (technicky i "srdečne") už pak moc na světě není. Když jsem pročítal tvé tabulky, tak z nich je zřejmé, že v USA vedou prodejní výsledky jiní. Ale to není ambice... s takovým dělem jako je třeba Cayenne, být nejprodávanější... to ani nejde... Porsche jsou auta pro fajnšmekry, pro oddané, pro milovníky. To je jako bychom se ptali, proč nenosí každej na zápěstí Longines... nenosí, ač vlastně by mohl... prostě na tyhle věci musí člověk "mít". Mít jen na kontě nestačí. Klíček ke Cayenne vypadá jako zmenšenina Cayenne... i se světlama... když v něm jedeš, vezeš sebou celou sportovní minulost... no tak to jsou ty věci, z nichž se skládá mozaika vztahů k autu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 22:55
Re: Porsche Feferonne
Ambice každého prodejce je prodávat co nejvíc. A pokud to omezí dobrovolně nějakou limitovanou sérií, tak jen proto, aby se po zboží zaprášilo ještě rychleji a mohl začít další "limitovanou" sérii. A kupce limituje především ta peněženka. To omezení omezení vlastním vkusem je dost individuální... no pro každého není ideálem terénní Porsche stejně jako by vypadal směšně supersport od Land Roveru nebo Hummeru. Každý by se měl držet svého kopyta a ne vyrábět všechno. A právě na tohle jednou koncern VW dojede. Že chce vyrábět všechno. Že se usdílejí k smrti. >:D A měl bych dodat v rámci vyváženosti, že zase americké značky neumí sdílet skoro vůbec. A tak vnikají "rebadge": stejné auto, jiné logo. Taky trapná záležitost. Holt dokonalý není nikdo. ;-\
neregistrovaný "ZZ"
16. 10. 2005 11:17
Re: Porsche Feferonne
"Porsche jsou auta pro fajnšmekry, pro oddané, pro milovníky." Tahle věta přestala platit s uvedením Cayenne na trh.
neregistrovaný "pupu"
16. 10. 2005 17:21
Re: Porsche Feferonne
;-) ještě chybí DIESEL 8-s. to bude konečna :-( VW na brikety ! OMFG . vid GTI ... f dieslu, f kombiku , f plny palbě, a sportovní :-! 8-s
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 10. 2005 09:51
Re: Porsche Feferonne
ma servisku, neni odmotana, nebyla bouchla, budete 1. majitel je to krasavice. :-! :no: :no:
17. 10. 2005 16:39
Re: Porsche Feferonne
Tak trochu se dívím, že zrovna mně dávaš do souvislosti s naftou ;-\
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 10. 2005 10:56
Re: stahovani oken
Automat je pro zensky! Kdo to mysli se stahovanim oken vazne, ma svihadla!
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 11:53
Re: stahovani oken
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Marko"
16. 10. 2005 13:37
Re: stahovani oken
>:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
15. 10. 2005 23:53
Porsche do kazde rodiny
Vypada to, ze se bude Porsche ridit v budoucnu timto heslem a opravdu POrsche do kazde rodiny. Ale je tu otazka, chceme to, tim ztrati svoje kouzlo z vlastnictvi takto vyjimecneho vozu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 10. 2005 10:02
KONEC KECŮ
Když se na to podíváte z jiné strany, vznikne další krásné auto a o to tady jde.
Až ho uvidíte ho na ulici, otočíte se. Budete ho chtít. Bez diskuze. Jestli ho někdy budete řídit, budete cítit tu sílu. Budete nadšeni, budou se vám pomalu rošiřovat ústa až se nakonec budete smát při každé vyjížďce ze zatáčky kdy polechtáte plnový pedál vic než je nutné... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gougy"
17. 10. 2005 11:24
odpůrcům nových modeliů
fakt, že Lambu se SUV moc nepovedlo a Cayenne to dokázal přece jasně hovoří, co si o daných marketingových krocích myslí klienti. A o to jde, ne o fakt, že na diskuzích budou "ti, co na 911 nikdy neměli a sní a sní..." (patřím mezi ně) plivat rozhořčené sliny na automobilku ve stylu "jak jste nám to mohli udělat.." - proč ne, stejně nejsme zákazníci... a o zákazníka jde především a to je jen dobře :-!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 10. 2005 11:36
Re: odpůrcům nových modeliů
Podle této logiky nemá nikdo právo kritizovat žádný vyráběný model. Protože se vyrábí jen proto, že ho někdo (dostatečný počet lidí) kupuje. Takže navrhuju zrušit diskuse na auto.cz úplně. >:D
neregistrovaný "Gougy"
17. 10. 2005 11:49
Re: odpůrcům nových modeliů
Spíše bych řekl, že podle logiky "lpěme na tradicích" by bylo málo Porschat, málo peněz na vývoj a technologie, nostalgie by zvítězila a 99,9% lidiček by jezdilo ve špičkovou technikou napěchovaných 0.5l TDi od Forda
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 13:57
Re: odpůrcům nových modeliů
Soorry, ale nesuhlasim a to vobec. Automobilka moze byt ziskova aj ked na tradiciach stavia. Pozri na Ferrari , Aston,....obe su prudko ziskove!! A nepotrebuju nijake SUV. A ak by ho urobili, tak by tiez zarabali obrovske peniaze. Lenze kvoli tradiciam nic take nerobia. (Pretoze u istych znaciek si ci sa to niekomu paci, alebo nie kupujes AJ tradicie!) Dalsia vec: ak uz sa od tradic odklanam, tak smerom, kde by som mohol znacku rozvijat (u porsche napr. Panamera) a nie kde ju "nicim" (SAV ako Cayennne). Podla toho co hovoris Ty by potom mohol vyrabat kazdy vsetko. Ale o tom fakt automobilove ZNACKY (!!!) nie su (nemali by byt). ;-) Po tretie: presne viem co si o marketingovych krokoch (Cayenne) myslia typicki klienti Porsche....ver, ze nic pekne. Cayenne ma totiz uplne inu (novu) klientelu nez 911. Otazka je ci prave taka skupina klientov je vhodna pre Porsche... ;-)
neregistrovaný "911T"
17. 10. 2005 16:42
Re: odpůrcům nových modeliů
Pokiaľ táto skupina je dostatočne solventná, ver že je vhodná pre akúkoľvek značku. PORSCHE nie je výnimka.
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 16:57
Re: odpůrcům nových modeliů
Ale tu nejde o skupinu ludi, kt. si mozu kupit hocico. Tu ide o charakter a zameranie znacky. Predstav si, ze Porsche chce zvysit predaj v USA. Tak "otvori" novy segment a uvedie Cayenne Pick-up ( 8-s ). Nabeton sa najde dost bohatych ludi, ktori to v USA kupia. Chapes co tym chcem povedat? Z pohladu zisku je obhajitelne cokolvek: SAV od Porsche, MPV od Ferrari, sedan od Land Roveru, pick-up od Aston-Martinu, atd... Lenze su tu vyssie principy, ako je poslanie a historia znacky. Keby mali marketingove oddelenia automobiliek doporucovat vyvoj vsetkeho co chce trh, tak vsetci naozaj vyrabaju vsetko. Myslis si, ze by sa nenaslo dost ludi, ktori by napr. chceli vlastnit konkurenta Mini od Ferrari za podobne prachy? Naslo....a bolo by to obhajitelne tym, ze ludia su spokojni a automobilka zaraba. Ale ono je to zlozitejsie. Ta otazka dnes nie je "CI" to budeme vyrabat (pretoze vyrobit ide hocico) ale "PRECO" by sme to mali vyrabat. Tak, aby bola zachovana brand-identity. ;-)
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 17:03
Re: odpůrcům nových modeliů
aha, a mylis sa v tom, ze Porsche nie je vynimka: JE, resp. (pokym nebol Cayenne) BOLa vynimka! Tak ako su vynimky Aston Martin, Ferrari, Land Rover, Lambo, Rolls-Royce, Bentley, Maybach, Land Rover, Jeep, mozno Maserati, urcite Morgan, Lotus, a dalsi... ;-)
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 17:41
Re: odpůrcům nových modeliů
Rozdily jsou pouze v samostatnosti, ci nesamostatnosti jednotlivych automobilek, zatimco Porsche je de facto jedinacek, spousta z uvedenych patri do konsorcii, kde plni funkci vice, ci mene prestiznich odnozi a imagemakeru. Z tech poslednich mohykanu muzeme vyclenit snad pouze ostrovske maloseriovky a Pagani...
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 18:08
Re: odpůrcům nových modeliů
>:D ...cakal som na argument, ze Porsche si ako samostatna automobilka musi zarobit na eba. Lenze ono to ma dve strany. Ak si sam, nemusis nikam Ti "neutekaju" peniaze. Zarobis si a mas. (A to porsche dokazalo desiatky rokov aj bez Cayenne - a perfektne). Ak si sucastou koncernu...mas za sebou sice koncern, ktory Ti istym sposobom moze pomoct (financne ano, ale s know-how uz moc nie)....ale musis pocitat s tym, ze v koncernoch to vacsinou funguje tak, ze potom sa stanes "dojnou kravou". ;-)
neregistrovaný "911T"
18. 10. 2005 12:24
Re: odpůrcům nových modeliů
Ale PORSCHE už dokázalo, že dokáže aj v triede veľkých SUV zachovať identitu a dokonca vniesť do triedy niečo nové a žiadané. Dokonca to dokázalo spraviť na platforme "ľudového" auta! Teraz už sa nemusí modliť ako to ľudia prímu. Prijali CAYENNE, príjmu aj menší CAYENNE. Idú na to dobre. Dnes PORSCHE zažíva najväčší boom v historii. Podaril sa superšport GT, presadilo sa veľké SUV, malé kupé CAYMAN zožína veľký úspech, pripravuje sa PANAMERA a ak dokážu predať malé SUV, sú za vodou. Bez toho aby značka stratila čo len zlomok svojho imidžu a povesti.
neregistrovaný "Marko"
18. 10. 2005 13:12
Re: odpůrcům nových modeliů
Bez ohladu na to co dalsie urobia, znacka Porsche mala imidz a povest vyrobcu sportovych aut (jednej z najvacsich ikon). Tu povest uz stratila. A to sa mne nepaci...pretoze sa charkater znacky posuva smerom k velkoseriovemu a plnoformatovemu vyrobcovi. (Tak ako si zacal by islo pokracovat....a predstavia aj sportstourer v style R-Klasse, potom urobia jehio kompaktnu verziu. Potom predstavia kompaktnu verziu Panamera.) Potom.... Taketo rzosirovanie ponuky si moze a istym sposobom musi dovolit mainstreamova znacka. Ale nie legendarny vyrobca sportakov....pretoze po dalsich 20tich rokoch to uz nebude legendarny vyrobca sportakov, ale dlasi plnoformatova premiova znacka. Ak toto chceme, tak potom OK... Ale ja si myslim, ze Porsche malo pri product-planningu hladat skor variacie na tema sportak. ;-)
neregistrovaný "911T"
18. 10. 2005 16:55
Re: odpůrcům nových modeliů
Nemyslím si že by svoju povesť najväčšieho výrobcu športových áut PORSCHE stratilo. A žiadny sportstourer sa nechystá. Bola to len novinárska kačica. Ak zostanú pri týchto modelových radách, nemôžu nič pokaziť. CAYENNE nie je klasické SUV. Je to SAV a podarilo sa im pri ňom zachovať športový naturel v tejto triede s ničím nezrovnateľný. PORSCHE sa stáva firmou, aká v automobilovom priemysle nemá páru. Dokáže predávať drahé športové autá v nevídaných množstvách čím necháva FERRARI a spol. v triede malosériových exotov.
neregistrovaný "Marko"
18. 10. 2005 19:47
Re: odpůrcům nových modeliů
..sportstourer nebola kacica. ;-) Rozhodovalo sa medzi nim a Panamerou. S Tvojim nazorom nesuhlasim (ako som uz vyssie napisal), ale neberiem Ti ho... Ak sa Ti Porsche paci tak ako je, a kam sa ubera, potom OK pre Teba. ;-) :-)
neregistrovaný "911T"
17. 10. 2005 12:48
Som za
Ja súhlasím s takouto politikou PORSCHE. Každý vie, že nech PORSCHE postaví na tej platforme hocičo, v každom prípade to bude exkluzívne auto, ktoré neurobí značke hanbu a skôr bude diktovať smer v tomto zatiaľ nerozvinutom segmente. Tak ako to kedysi dokázal CAYENNE.
Bude len logické ak sa do toho pustia. Jediný priamy konkurent je X3-ka a neskôr MLK-čko. V podstate ide o jednu z mála medzier na tomto lukratívnom trhu, kde sa ešte dá presadiť.
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2005 18:00
CHCEŠ VIDĚT PŘES ŠRAŇKY?
pak musíš změnit priority. Zatím, brácho, zatím jsi to měl jednoduchý. Koupil sis kupé a byl jsi král okresu. Tohle platílo posledních 50let. A výrobci to na nás bezva vymysleli. Rozšiřujou nám možnosti mít stylový káry a stylově se cejtit... takže všechno tohle od Q7 až po třídveřovou Vitaru (kterou mimochodem zkus) je o tom novém pohledu. A pohled je to dobrej. Možná už nepotřebuješ 300 koní, aby si tě u vás v ulici vážili. Budou ti stažit dvaadvacetipalcový obruče. Tak do toho jdi. A jestli (a, že) vyjede Q5 a malej Cayenne, tak máš už dneska svou ikonu. Hlavně, brácho, nenásleduj ty pošahance, co se pokouší ze stodvacítky vykřesat 911ku. To se jim podařit nemůže. Tobě se podařit nemůže udělat z Fabie Q5. Kup si Q5... to je cesta z města :yes:
Rozbalit vlákno
0