Boxster už nebude nejlevnějším sporťákem v nabídce automobilky Porsche, za dva roky dorazí nový základní model 718 s nízkou váhou a čtyřválcovým motorem.
stát meloun,tak to bude velmi tvrdá konkurence pro EVO(jestli teda vůbec nějaké bude)STi a taky pro "sportovní" hatchbacky,z nichž některé se cenami už kolem milionu motají.Já mít meloun na auto pro zábavu,tak neváhám a beru to,protože to podle mě bude zábavnější než drahá základní 911,kdo jel v Caymanu,tak má jistě podobný pocit.Malé poršáky jsou prostě super,akorát jsou zatím ještě dost drahé,tohle zní velmi slibně.No,uvidíme... :-)
Myslím, že malý lehký roadster je konkurencí EVO, STI nebo hothatchů jenom podobností ceny, charakterem a způsobem použití ani omylem. Pokud je něčemu konkurencí, tak snad částečně GT-86 nebo 4C, Lotusům a podobně zaměřeným autům. Je to navázání na tradice čtyřválcových boxerů z padesátých let jako byl 550 Spyder (z kterého byl vyvinut prototyp, který vyhrál v LeMans a nesl označení 718) nebo 356 Speedster.
2.0 TSI nebo 2.5 TSI by asi vzhledem ke kvalitám nikoho v takovém autě neurazily. Nicméně řadové motory do platformy Caymana, na které to má celé stát, asi nemusí být jednoduché zabudovat, protože ta je připravená na boxery.
Mají tam být vlastní Porsche motory 2.0 B4 210 kW a 2.5 B4 268kW.
No, konečně auto. Emočně neexistuje přitažlivější historická kotva (viz. shora kolega Ham) než pohled do padesátých let, v nichž začal Porsche vystrkovat sportovní růžky. A že to bude nejkrásnější malý sporťák, který (samozřejmě) též nejlépe pojede, to víme už dnes snad všichni. Zbývá tedy než spekulace o ceně. Jistě - někde jemně nad milión. Můžeš si ho zítra předplatit. Chybu rozhodně neuděláš.
P.S. Večer si pusť film Harper, pak to všechno pochopíš. Možná...
Porsche som od detstva považoval za výnimočný voz, konkrétne 911! Vždy ma to fascinovalo a cítil som tú jedinečnosť keď som videl na vlastné oči tento nádherný športiak. Vždy som si povedal Porscheeee! Ano, malo to silu, značka bola exkluzívna. Dnes tvrdím že Porsche je už mainstream značka. Stratila svoje kúzlo a jedinečnosť. Dnes je pomerne časté stretnúť Porsche v BA rovnako ako Škodovky. Mrzí ma to a ako dávneho obdivovatela o niečo viac. Vďaka za Lambo, Ferrari a podobné značky, ktoré si držia svoje logo na uzde a pôsobia i naďalej exkluzívne, jedinečne. Pre Porsche už navždy :no: