Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Povedená TV reklama: Kam vede žárlivost?

Tomáš Zajíček
Diskuze (0)
Unáhlené závěry často vedou ke špatným koncům, například se váš nový Mercedes může proměnit v betonový sarkofág. A pokud se k tomu přidá ještě žárlivost, můžete pak vypadat jako úplný hlupák, stejně jako v reklamě na loterii.

Unáhlené závěry často vedou ke špatným koncům, například se váš nový Mercedes může proměnit v betonový sarkofág. A pokud se k tomu přidá ještě žárlivost, můžete pak vypadat jako úplný hlupák, stejně jako v reklamě na loterii.

Tuto reklamu najdete v sekci VIDEA.

Poznámka: Reklama je zpracována ve videoformátu DIVX, který je nutné mít nainstalován ve vašem počítaci - bližší informace jsou v rubrice VIDEA.

Pokud se k vám dostala emailem nebo formou linku na web nějaká zajímavá TV reklama na automobil - zašlete nám ji nebo link na email: redakce@auto.cz Pokud bude reklama zajímavá - zveřejníme ji.


Tomáš Zajíček
Diskuze (0)