Představujeme: Goodyear Treadmax - Protektory

Představujeme: Goodyear Treadmax - Protektory

 
 
17.8. 2009 Ivo Semrád Zveřejněno ve spolupráci s časopisem Auto Profi

Výdaje za palivo tvoří přibližně třetinu nákladů dopravců. Jak se na jejich snižování podílí Goodyear?

Goodyear přináší díky nové technologii protektorování pneumatik TreadMax řadu úspor. TreadMax můžeme charakterizovat jako opětovně vyrobenou pneumatiku, jež přináší dlouhou životnost. Nový produkt v sobě kombinuje technologie Max, které umožňují výkonnost protektoru na úrovni nového pláště. To se netýká jen značného kilometrového proběhu, ale také dosažení nízkého valivého odporu a následného snížení spotřeby paliva u vozidla.

TreadMax pomáhá dosáhnout podobné spotřeby paliva jako s novým obutím.

TreadMax používá pouze skelety vhodných rozměrů pneumatik Regional RHD II a RHS II, stejně tak jako Marathon LHD II a LHS II. Kostry jsou důkladně prověřovány z hlediska poškození a testovány nejnovější technologií před jejich opětovným použitím. Nový běhoun a bočnice se pečlivě aplikují na kostru před umístěním do formy. Díky technologii „Goodyear Casing Mold Matching“ dochází k přesné obnově geometrie a stopy pneumatiky.

Nový dezén pneumatiky je totožný s tím u nové pneumatiky Goodyear Regional RHD II nebo Goodyear Marathon LHD II. Má tedy stejné vlastnosti. Cíl značky Goodyear znamená vyrábět protektorovanou pneumatiku, která se vyrovná novému obutí jak vzhledem, tak především výkonem a spolehlivostí.

Speciální složení běhounové směsi a použití nejnovější technologie kostry a konstrukce pneumatiky přináší nízký valivý odpor, vysoký kilometrový výkon a dlouhou životnost. To se promítá v nižších nákladech na kilometr a zvýšené výkonnosti vozového parku.

Goodyear považuje protektorování za základní součást životního cyklu pneumatiky. Pláště Goodyear mohou být prořezávány během své první a druhé životní fáze, což prodlužuje cyklus na celkem čtyři etapy (nová, prořezaná, protektorovaná a opětovně prořezaná pneumatika). Jejich kostry s technologií Max byly speciálně navrženy a díky své pevnosti a odolnosti vůči poškození se pneumatiky za normálních podmínek hodí pro protektorování na nejvyšší úrovni.

Pneumatiky TreadMax se vyrábí v protektorovacích závodech v Riom ve Francii a Wolverhampton ve Velké Británii, jež byly v rámci nedávných investic vybaveny nejnovějším technickým zařízením.

Rozměrová nabídka TreadMax - Goodyear Regional RHD II a Goodyear Marathon LHD II
315/80R22.5
315/70R22.5
295/80R22.5
Spolupracujeme s TipCars.com
Stropnický chce obrněnce za 11 miliard, mají nahradit zastaralou techniku Stropnický chce obrněnce za 11 miliard, mají nahradit zastaralou techniku

Kopřivnické Tatře a brněnskému Vojenskému výzkumnému…

Akcie, měny & názory: Vodík není žádné terno Akcie, měny & názory: Vodík není žádné terno

Akcie společnosti Plug Power vyrábějící vodíkové palivové…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů

Móda SUV se začíná podepisovat i na šíři nabídky v Česku…

V Německu chystají úpravu emisí NOX skoro pro všechna dieselová auta V Německu chystají úpravu emisí NOX skoro pro všechna dieselová auta

Dokonce i ministerstvo životního prostředí se v Německu…

 





 
Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Včera

Podivný stroj s retro vzhledem vznikl v Maďarsku. Jeho základ je východoněmecký, pod kapotou ale pracuje motor původem od Renaultu.




Blesk.cz

Anna Slováčková: Dítě chci, ale asi ne s přítelem! Na lásku nevěřím

Anna Slováčková: Dítě chci, ale asi ne s přítelem!…

Ještě před necelým rokem hlásala, že nevěří na lásku. Teď se Anna Slováčková (21) objevuje po boku svého pizzaře…

Chlapec (10) ukradl 4 auta za 6 týdnů. Sedačku si musel napasovat k volantu

Chlapec (10) ukradl 4 auta za 6 týdnů. Sedačku si…

S jakými autíčky si hrají vaše děti? Damarion Moore (10) z americké Floridy si zahrával s těmi skutečnými a…

 

iSport.cz

Tvrďáci z klece pláčí: Dojemné vzkazy chlapci, který prohrál nejtěžší boj

Tvrďáci z klece pláčí: Dojemné vzkazy chlapci, který…

MMA bojovníci z Hradce Králové se snaží pomáhat těžce nemocným dětem podporou nadace Šance onkoláčkům. Proto…

Blažek o posilách Sparty: Mám z toho strach. Na pivo si asi nezajdou

Blažek o posilách Sparty: Mám z toho strach. Na pivo…

Milionové nákupy fotbalové Sparty sleduje jako mnozí další s velkým zájmem – i rozpaky. Bývalý gólman Jaromír…

 

Reflex.cz

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým kulturním bohatstvím se otevírá turistům

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým…

Kdysi nepřístupný Írán se po normalizaci vztahů se západními zeměmi postupně vrací na turistickou mapu světa.…

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Uspořádal jsem ve své sociální bublině na Facebooku malý průzkum dodržování elementární hygieny mezi pražskými…