10.12. 2013 Ivo Semrád Zveřejněno ve spolupráci s časopisem Auto Profi

Protektorování pneumatik Bridgestone: Více řad

 

Bridgestone nabídkou protektorů různých tříd šetří náklady provozovatelům automobilové dopravy.

V současné obtížné ekonomické atmosféře jsou dopravci nuceni neustále hledat cesty ke snižování provozních nákladů. Bridgestone nabízí více účinných řešení a doporučuje provozovatelům nákladních vozidel, aby se nesoustředili na cenu pneumatik, ale na náklady na kilometr za celou dobu životnosti obutí.

Základ pneumatiky

Firma založila strategii na sledování nákladů za celou dobu životnosti pneumatiky s cílem snížit provozovatelům nákladních vozidel náklady na obutí. Nejnovější kostry plášťů zajišťují dlouhou životnost a optimální základ pro úspěšné protektorování. To u pneumatik pro nákladní vozidla tvoří klíčovou roli.

Bridgestone disponuje celoevropskou sítí provozoven Bandag, které používají osvědčený proces protektorování obutí předvulkanizovaným běhounem. Tím lze plášťům „vdechnout“ druhý a často i třetí život. Výhodou protektorů Bandag jsou provozní vlastnosti téměř na úrovni nového pláště, ale při výrazně snížených nákladech. Náklady na kilometr jsou průměrně o 30 % nižší než u nových pneumatik. Výroba protektorů přináší výhody také v oblasti ochrany životního prostředí, protože v porovnání s výrobou nových produktů spotřebuje méně surovin a má za následek o 30 % méně emisí CO2.

Bridgestone také začal nabízet protektory pod značkou Retread coby další součást globální strategie společnosti. Poslední zacílení výrobce spočívá na postupném převádění všech dezénů Qualitread pod značku Bridgestone Retread nebo Bandag.

Snížený valivý odpor u protektorů

Značné úspory paliva umožňuje nová řada pneumatik Ecopia pro nákladní vozidla s výrazně sníženým valivým odporem. Tři modely pro dálkovou dopravu Ecopia R249, M749 a R109 jsou k dispozici také coby protektory Retread s předvulkanizovaným běhounem. S původní a prověřenou kostrou Bridgestone poskytují podobnou úroveň kilometrového výkonu a valivého odporu jako originální plášť.

Pneumatika M749 Ecopia pro hnací nápravu poskytuje dobrou úroveň trakce na mokru označené písmenem B pro nejrozšířenější rozměr 315/70 R 22.5. Zároveň snižuje spotřebu paliva a množství emisí CO2. Uvedením pneumatik M749 Ecopia do sektoru protektorů nabízí Bridgestone dopravcům v dálkové dopravě dvojnásobnou výhodu snížených nákladů po celou dobu životnosti pneumatiky a účinnější ochrany životního prostředí.

Velký zájem

Protektorování tvoří důležitou službu zaměřenou na vozové parky. Přibližně 40 procent pneumatik pro nákladní vozidla prodávaných na trhu náhradní spotřeby v Evropě jsou protektory. Proto od roku 2008 patří veškeré klíčové aktivity značky Bandag v Evropě do organizace společnosti Bridgestone Europe. Pro návěsy v regionální dopravě jsou koncipovány celosezonní protektory BTR-WB (Bandag Trailer Regional – Wide Base) poskytující výkon za všech podmínek při pomalém, pravidelném opotřebení a dlouhé životnosti s nízkými náklady na kilometr. Dalším typem protektoru je BDM1 (Bandag Drive Mixed 1) pro hnané nápravy, který míří do náročného smíšeného provozu na silnici i v terénu.

Protektory BRM1 (Bandag Rib Mixed 1) patří pro všechny nápravy vozidel provozovaných na silnici i v terénu. Protektory s dezénem Bridgestone R192 poskytují vynikající výkon na mokru, sníženou hlučnost a dlouhou životnost.

Nová generace záběrového dezénu BDR-HG (Bandag Drive Regional-High Grip) pro regionální dopravu exceluje ve smíšeném provozu v zimních podmínkách a na suché silnici. Protektory M729 jsou proslulé hlubokým víceblokovým dezénem pro veškerý silniční provoz, v němž osvědčí dlouhou životnost a odolnost vůči nepravidelnému opotřebení. Pro přívěsy v regionální dopravě najdou uplatnění protektory BTR-WB (Bandag Trailer Regional – Wide Base), které se mohou pochlubit optimalizovanou směsí a dezénem. Tyto protektory lze použít pro všechny oblíbené kostry pneumatik s rozměrem 385/65 R 22.5 a 385/55 R 22.5.

Spolupracujeme s TipCars.com
Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů

Britský hráč hodlá do konce roku zdvojnásobit počet svých…

Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví

Americký výrobce elektromobilů Tesla bude vyrábět v Číně,…

Akcie, měny & názory Jaroslava Bukovského: Podbradky vábí kapitál Akcie, měny & názory Jaroslava Bukovského: Podbradky vábí kapitál

Nelichotivý podbradek či dvacetipalcová pneumatika kolem…

 

Štítky Profi Pneu

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před…

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 





 
Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Dnes 18:50

S rostoucí nabídkou je pro výrobce stále těžší vymýšlet názvy svých aut. Z toho důvodu najímají různé specialisty nebo zakládají speciální oddělení zaměřená na tuto problematiku.




Blesk.cz

Strasti Jandové nekončí: Bouračka, zlomenina, vši a teď nemoc jater!

Strasti Jandové nekončí: Bouračka, zlomenina, vši a…

Jedna pohroma na druhou se valí na zpěvačku Martu Jandovou (43). Poté, co si v létě zlomila nohu, pak měl její…

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

 

iSport.cz

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se tu bránit, říká

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se…

Po turbulentním začátku to vypadá, že sezona Tomáše Koubka se začíná v dobrém slova smyslu ustalovat.…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…