Francouzská automobilka PSA uzavřela dohodu s americkou General Motors o koupi její ztrátové evropské divize Opel. Dohoda má být oficiálně oznámena v pondělí.
Tak ona je otázka co si od té koupě žabožrouti slibují. To že PSA zahltí Opel svými "kvalitami" je pouze jedna z variant. Další z variant je že chtějí využít techniku Opel či že ho prostě nechají žít vlastním životem. Jedno je ale jisté, Opel již nebude jako dřív :/
Obávám se, že je to počátek konce Opelu tak jak ho známe, tedy technicky vyspělé a samostatné německé automobilky. Těžké katování kostů už bude nevyhnutelné. Nejhorší varianta je, že žabožroutům jde v první řadě o brand.
Katování kostů už je hodně znát i u nové Astry. I když tam je to hodně schované za snižováním hmotnosti. Horší bude asi fakt, že Opel se přidá k filosofii vnímané kvality, jakou se řídí VW nebo PSA. To, co jde vidět, bude na pohled kvalitní (např interiér a plasty) a na ostatním se bude šetřit (např. motory).
Jo, jo, naštěstí je tu pořád renault, který jde svou nešizenou technikou s použitím jednoduchých zadních náprav a silných šestnáctistovek ve střední třídě, velkých suv i mpv přímo proti filozofii vnímané kvality, protože kdo by přes tuhle super techniku viděl ty krásné odstíny žlutých a červených metalíz, dvacetipalcová kola na kompaktním mpv atp. >:D >:D
HDi...hodně draze investuj... >:D
RIP OPEL ... :no:
To je špatná zpráva...německá kvalita půjde do kytek.
Francouzská nekvalita..to lidi určitě osloví.
Pokud to Opel přežije..odliv klientů je jasný.
Škoda ho.
bude moudrosti kapitánu průmyslu co by měl teď Peugeot udělat a co ne. A samozřejmě tady nebudou chybět hospodské kecy o tom jak vše německé je kvalita a francouzské na ***. A nejvíc budou chytří ti co si v bazaru kdysi koupili francouzské auto s 400 tisíci kilometry na hrbu a jim to prodali jako fajnovou voňavku s 90 tisíci na tachometru.
jestli si PSA koupilo Opel, podstatné je, že si obě značky koupili Číňané. A na jejich schopnostech řídit velkou automobilku teď bude záviset jak se jí povede dál. V případě Volva ukázali, že úplní hlupáci nejsou.
Nechápem načo je koncernu PSA ďalšia značka ktorá má cca rovnaké portfólio modelov a pôsobí v podstate iba v Európe.. Všetky štyri značky sa v podstate modelmi prekrývajú a sú sami sebe konkurenciou aj keď v poslednej dobe je snaha značkám zadefinovať určitú identitu no výsledok zatiaľ slabý a do tohto guláša pribudne Opel... 8-s
Neprojde... ale přesto tam může dobře prodávat. :-)
Sousta, jestli ne většina, důležitých soušástí auta prostě není vidět... a může být společná.
A je levnější vyrábět převodovky pro 5 milionů aut, než pro 3.5... mně se to líbí. Třeba to bude silná konkurence v Evropě pro VW.
A nic by víc neprospělo evropskému rybníku .. a popravdě VW asi nejvíc. ;-)
Tiez nechapem, totalny ullet. Pochopil by som spojenie Suzuki a Opel. Japonci by dostali turbobenziny a diesely a pristup na EU trh. Nemci zase 4x4, offroady a pristup do Azie. Takto ma maju vsetko portfolio dvojnasobne, prebytok tovarni a silni su iba v EU.