Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA se prý již dohodla na koupi Opelu od americké GM

Francouzská automobilka PSA uzavřela dohodu s americkou General Motors o koupi její ztrátové evropské divize Opel. Dohoda má být oficiálně oznámena v pondělí.
Zpět na článek
4. 3. 2017 12:59
4. 3. 2017 17:33
4. 3. 2017 13:54
4. 3. 2017 13:58
4. 3. 2017 14:01
4. 3. 2017 19:13
4. 3. 2017 22:21
4. 3. 2017 22:28
4. 3. 2017 22:41
4. 3. 2017 14:08
Avatar - wladyk
4. 3. 2017 12:59
Sbohem Opel
To už bude další žabožrout co je po roce rozhrkaný.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Googlit
4. 3. 2017 13:15
Re: Sbohem Opel
Tak ona je otázka co si od té koupě žabožrouti slibují. To že PSA zahltí Opel svými "kvalitami" je pouze jedna z variant. Další z variant je že chtějí využít techniku Opel či že ho prostě nechají žít vlastním životem. Jedno je ale jisté, Opel již nebude jako dřív :/
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2017 13:30
Re: Sbohem Opel
Obávám se, že je to počátek konce Opelu tak jak ho známe, tedy technicky vyspělé a samostatné německé automobilky. Těžké katování kostů už bude nevyhnutelné. Nejhorší varianta je, že žabožroutům jde v první řadě o brand.
4. 3. 2017 13:46
Re: Sbohem Opel
Katování kostů už je hodně znát i u nové Astry. I když tam je to hodně schované za snižováním hmotnosti. Horší bude asi fakt, že Opel se přidá k filosofii vnímané kvality, jakou se řídí VW nebo PSA. To, co jde vidět, bude na pohled kvalitní (např interiér a plasty) a na ostatním se bude šetřit (např. motory).
Avatar - Dinar
4. 3. 2017 17:33
Re: Sbohem Opel
Jo, jo, naštěstí je tu pořád renault, který jde svou nešizenou technikou s použitím jednoduchých zadních náprav a silných šestnáctistovek ve střední třídě, velkých suv i mpv přímo proti filozofii vnímané kvality, protože kdo by přes tuhle super techniku viděl ty krásné odstíny žlutých a červených metalíz, dvacetipalcová kola na kompaktním mpv atp. >:D >:D
4. 3. 2017 18:13
Re: Sbohem Opel
Zkus místo těchto mouder přidat nějaké technické problémy, kterými Renaulty trpí. Něco jako TSI, THP,....
Avatar - Hittman
4. 3. 2017 20:23
Re: Sbohem Opel
Renaul a jeho kvalita, to je seriál na pokračování ... Pokud renaulťáci neochutnali jiné auta, budou pořád tvrdit, jak je R prostě jednička
4. 3. 2017 22:53
Re: Sbohem Opel
Při problémech Opelů s 1.4T jsou z tohohle pohledu už připraveni...
Avatar - rokyta.p
4. 3. 2017 16:20
Re: Sbohem Opel
Já si naopak myslím, že Opel nemá moc co ztratit. Vznikne aspopoň vzájemně se doplňující skupina jednookých, proč ne.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2017 19:12
Re: Sbohem Opel
No třeba Oply konečně přestanou reznout
Avatar - speedfred
4. 3. 2017 19:18
Re: Sbohem Opel
no ja ti poviem,ze bmw po 14tis km viacej praská v interiéri ako pežó po 180tis km. Smutne,ale pravdivé.
Avatar - Hittman
4. 3. 2017 20:24
Re: Sbohem Opel
Vyjímka potvrzující pravidlo ..
Avatar - Hittman
4. 3. 2017 20:20
Re: Sbohem Opel
Doufám, že alespoň do nové Insignie nenarvou svá HDi.... ;-\
Avatar - Jaros71
4. 3. 2017 22:19
Re: Sbohem Opel
HDi...hodně draze investuj... >:D
RIP OPEL ... :no:
To je špatná zpráva...německá kvalita půjde do kytek.
Francouzská nekvalita..to lidi určitě osloví.
Pokud to Opel přežije..odliv klientů je jasný.
Škoda ho.
Avatar - speedfred
5. 3. 2017 09:23
Re: Sbohem Opel
>:D >:D to zase kecov
4. 3. 2017 22:24
Re: Sbohem Opel
Blázníš? Budou u VW nakupovat tiché a spolehlivě TDI.
4. 3. 2017 13:54
To zase
bude moudrosti kapitánu průmyslu co by měl teď Peugeot udělat a co ne. A samozřejmě tady nebudou chybět hospodské kecy o tom jak vše německé je kvalita a francouzské na ***. A nejvíc budou chytří ti co si v bazaru kdysi koupili francouzské auto s 400 tisíci kilometry na hrbu a jim to prodali jako fajnovou voňavku s 90 tisíci na tachometru.
Rozbalit vlákno
6
4. 3. 2017 13:58
Re: To zase
Tak to sedí, stačí se podívat na příspěvky nad tebou ;-)
Avatar - Jaros71
4. 3. 2017 22:21
Re: To zase
Frantíci umějí design..celá auta už jim tolik nejdou.. 8-s
4. 3. 2017 22:28
Re: To zase
Tak jistě. Nejlépe jdou auta Němcům hlavně u VW. ;-)
4. 3. 2017 22:41
Re: To zase
A česky, to už se konečně naučíš?
Avatar - Ham.
4. 3. 2017 14:08
Není podstatné
jestli si PSA koupilo Opel, podstatné je, že si obě značky koupili Číňané. A na jejich schopnostech řídit velkou automobilku teď bude záviset jak se jí povede dál. V případě Volva ukázali, že úplní hlupáci nejsou.
Rozbalit vlákno
4
4. 3. 2017 14:12
Re: Není podstatné
To, že nejsou hlupáci, je dobře vidět na tom, že se o nich, jak v Případě PSA tak i Volva, moc nemluví. Jen dělají svou práci.
Avatar - Ham.
4. 3. 2017 15:10
Re: Není podstatné
Tak Číňan může být lepší vlastník než chřadnoucí GM, v každém případě je zde určitě dost slušné investiční zázemí pro nové projekty.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 3. 2017 23:09
Re: Není podstatné
Pokud vim, tak maji Cinani 14% podil... to mi teda zatim uplne jako cinska automobilka neprijde.
;-)
Avatar - R32
4. 3. 2017 14:16
Proč, Irenko já se ptám proč?
Nechápem načo je koncernu PSA ďalšia značka ktorá má cca rovnaké portfólio modelov a pôsobí v podstate iba v Európe.. Všetky štyri značky sa v podstate modelmi prekrývajú a sú sami sebe konkurenciou aj keď v poslednej dobe je snaha značkám zadefinovať určitú identitu no výsledok zatiaľ slabý a do tohto guláša pribudne Opel... 8-s
Rozbalit vlákno
6
4. 3. 2017 14:20
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
VW má taky 3 podobné značky (VW, Seat a Škoda). PSA chce asi prodávat i v Německu a Británii. Třeba mu to přelepování znáčků taky projde.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 3. 2017 18:15
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
Neprojde... ale přesto tam může dobře prodávat.
:-)

Sousta, jestli ne většina, důležitých soušástí auta prostě není vidět... a může být společná.
A je levnější vyrábět převodovky pro 5 milionů aut, než pro 3.5... mně se to líbí. Třeba to bude silná konkurence v Evropě pro VW.

A nic by víc neprospělo evropskému rybníku .. a popravdě VW asi nejvíc.
;-)
4. 3. 2017 16:48
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
Tiez nechapem, totalny ullet. Pochopil by som spojenie Suzuki a Opel. Japonci by dostali turbobenziny a diesely a pristup na EU trh. Nemci zase 4x4, offroady a pristup do Azie. Takto ma maju vsetko portfolio dvojnasobne, prebytok tovarni a silni su iba v EU.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 3. 2017 18:21
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
No.. a dokážeš si představit business case postavenej na prodejích v Evropě?

Mně by se to líbilo: v Evropě VW, PSA a Renault po 20%... FCA 10%... a ostatní dohromady těch zbývajících 30.

A z těch 30 ještě většina taky Evropa, jako je BMW nebo Mercedes... a Asie tak jako na okořenění.

Obdobně, jako je skladba aut v Asii...
;-)
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
A myslíš, že im to vadí, že nechápeš? >:D
Avatar - R32
4. 3. 2017 18:47
Re: Proč, Irenko já se ptám proč?
Jasne, agenti z PSA sledujú články na auto.cz a referujú statusy do centrály kde potom korigujú svoje strategické rozhodnutia... >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku