Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
81
/
88
Prohlédnout znovu
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Originální motivy u hlavních přístrojů jí dodávají francouzsky jemný nádech, aniž by omezovaly funkčnost. Škoda tradičně chybějícího teploměru motoru.
|
acz
Kabina clia vypadá stále docela svěže a moderně.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Svérázně pojaté ovladače topení jsou intuitivní a funkční. Víc nám vadí samočinný režim klimatizace, který nedokáže udržet zvolenou teplotu.
|
acz
Řazení chodí poměrně přesně.
|
acz
Clio zůstává u starší a poměrně jednoduché generace komunikačního systému R-Link, i jeho struktura nám ale místy připadá romanticky zašmodrchaná. Třeba k přepnutí hudby z rádia na bluetooth potřebujete čtyři kroky.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Tvarově zajímavá výplň dotváří atmosféru salonku, našim ramenům ji ale přibližuje až příliš těsně
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Modrá je dobrá. Jsme rádi, že ji najdeme i jinde než v elektromobilech.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Sedadla z paketu GT Line mají jiný potah, ale tvarově odpovídají těm z Clia RS. Skvěle drží v ramenou, pro někoho jsou ale úzká.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Kouzlo obýváku: čelní sklo je výrazně skloněné, přesto sedíme ještě daleko za ním. Nízká pozice za volantem je řidičsky správná, i když trochu omezuje výhled přes příď vozu.
|
acz
Na cestu k moři bychom hledali něco většího, tady nemáme kam s koleny ani s chodidly. Že se tu s dospělými návštěvami moc nepočítá, potvrzují i dílensky odbytá záda opěradel.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
O pět centimetrů širší zadní rozchod, rekordně dlouhý rozvor a krátký převis dodávají cliu královskou stabilitu. Třešničkou je výborně naladěný sportovní podvozek GT Line Full.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Kufr je velmi široký, čímž dohání kratší délku k opěradlům i průměrnou hloubku. Příplatková rezerva z objemu neupije, je postaru přichycená zespoda.
|
acz
Devítistovka se vstřikováním MPI je kompromis jak co do účinnosti a jemnosti ovládání, tak po stránce kultury chodu. Reakci na plyn prodlužuje dlouhá cesta od turba umístěného vzadu do chladiče v přídi.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR A3 205/45 R17
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Diody přišly s faceliftem z roku 2016, kdy technologie ještě nedosahovala dnešních kvalit. Výkon do dálky je jen průměrný.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Fabia nehoní krasoduchy, její prostá elegance vychází z funkcí bez příkras.
|
acz
Jednodušší tvary dávají víc vyznít šedým plastům. Generačně starší základy neumožňují umístit obrazovku až nad výdechy topení.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Ve škodovce stačí dva. Její menu je přehlednější a všechny základní položky mají mechanická tlačítka pro okamžitý přístup.
|
acz
Žádné fantazírování, knofl ík je přece knofl ík. Však i samotná klimatizace pracuje méně kreativně.
|
acz
Jak je dnes zvykem, řazení má trochu volnější mravy.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Soutěžní Fabie R5 bývají zelené, Monte Carlo zůstává u emotivnější rudé
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Za volantem bychom raději seděli o něco níž. Zvýšená pozice ale stejně jako v minulé generaci příspívá k využití podélného prostoru.
|
acz
V Boleslavi vědí, že fabia musí odvézt celou rodinu. Místa je dost přesně tam, kde má být, a sedí se pohodlně vzpřímeně. Centimetry přibývají i díky vybrání v opěradlech.
|
acz
Tvar není tolik odlišný od standardu, potěší ale tužší čalounění. Hlavová opěrka bez nastavení možná nevyhoví všem.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Jednoduchá výplň tolik krásy nepobrala, ale v úrovni ramen rozšiřuje kabinu o neuvěřitelných sedm centimetrů
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Fabia má rozvor z celé třídy nejkratší. S dlouhým převisem a měkkým pérováním má sklon se rozhoupat. Když záď na spáře mezi panely uskočí, ESP čeká, až zašlápnete brzdu.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
To, co vidíte, je 494 litrů. Zbývajících 36 získáte, jen pokud se zřeknete rezervy. Základní tvar je užší, hranatá karoserie ale dovolí převoz vyšších předmětů.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Tříválec 1.0 TSI pohání i octavie nebo Golfy Sportsvan, čímž si vydělává na pokročilejší techniku. Vibrací a hluku nadělá méně, dynamikou a spotřebou hraje o ligu výš. Vpředu je vidět vodní výměník chladící vzduch z turba.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Pneumatiky v testu: Conti Wintercontact TS 860 215/45 R16
|
acz
Fabia přezbrojia na LED na podzim. Těší nás vidět, kam se vývoj za dva roky posunul, světlo je jasnější a kužel širší.
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany