Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
7
/
16
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
|
acz
Loketní opěrku řidiče a šest převodových stupňů mají všechna provedení modelu Master
|
acz
Před řadicí pákou se nacházejí tlačítka tempomatu, systému start-stop a režimu Eco
|
acz
Výklopný držák na dokumenty je geniální – jednoduchý a maximálně praktický
|
acz
Renault
|
acz
Úžasný pomocník v podobě vypouklého zrcátka ve cloně spolujezdce tvoří standardní součást vybavení Cool
|
acz
Úložný prostor pod sedadly spolujezdce nabízí velký objem
|
acz
Otočný stoleček se hodí zejména k umístění notebooku
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Osm kubických metrů nákladového prostoru poháněl čtyřválec 22.3 dCi o výkonu 100 kW
|
acz
Již nejmenší furgon L1H1 má na podlaze osm kotvicích bodů
|
acz
Renault
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly dostal standardně systém start-stop a označení Energy
|
acz
Renault
|
acz
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo