Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane Coupé-Cabriolet: Do léta s fluentní přídí

Facelift francouzského kupé-kabrioletu se zaměřil na úpravy vnějšího designu i kabiny. Motory jsou v nabídce tři.
Zpět na článek
4. 4. 2014 15:45
4. 4. 2014 16:03
4. 4. 2014 16:10
4. 4. 2014 16:13
4. 4. 2014 16:25
4. 4. 2014 16:48
4. 4. 2014 17:40
4. 4. 2014 22:16
5. 4. 2014 07:19
5. 4. 2014 07:23
5. 4. 2014 12:43
5. 4. 2014 21:05
6. 4. 2014 09:38
6. 4. 2014 11:28
6. 4. 2014 13:02
6. 4. 2014 19:43
4. 4. 2014 16:35
Avatar - Emel
4. 4. 2014 15:45
Motory
Vysloveně si to říká o nějakou foukanou 1.4... kdo by chtěl do kabria naftu? 1.2 dejme tomu, na takové to domácí žvýkání...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 16:03
Re: Motory
co sa cudujes ved francuzi su vcelku blaznivi... je to narod naftakov.... najvacsi podiel aut s naftakmi sa predava prave vo francii .... pchaju tie hnusne smaradlave diesle este aj do kabrioletov.,.. nic im nie je svate zabozrutom .... ten znak na kapote uz tiez nemohol byt vacsi.... skoro som si nevsimol ze je to renault ... no jo.... som pocul ze v buducej generacii uz pouziju rovno ten z kamiona magnum.... uvidis to bude pecka :yes:
4. 4. 2014 16:10
Re: Motory
Tak nafťák dal Mercedes dokonca aj do SLK, takže nie je to problém len Francúzov. ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 16:13
Re: Motory
humus... ani nevrav... alebo taka A5 kupatko s TDI..... hrozne daco... dnes uz nikomu nic nie je svate.... hrozna doba
Avatar - Emel
4. 4. 2014 16:25
Re: Motory
Kupátko klidně... to není sportovní auto, ale GT... a už základní 3.0TDI je velmi solidní motorizace, na německé autobahny jako dělaná.
4. 4. 2014 16:48
Re: Motory
A5 nabízí hned se třemi dvoulitrovými diesely - 120, 130 a 140 kW. 150 kW třílitr pořád v nabídce je, pokud ses zhrozil. ;-)
Avatar - Emel
4. 4. 2014 17:40
Re: Motory
Dvoulitr nevím, ale s 3.0TDI bych neměl v kupé problém. Kabrio je jiná, tam bych asi šel pokud možno pro 2.0TSI...
Avatar - woody-alien
4. 4. 2014 17:39
Re: Motory
No, toppere, zdá se, že pohled na "diamant" ti zatemňuje mozek. Ale nevěš hlavu, takových je víc. [odkaz] ;-) >:D
4. 4. 2014 22:16
Re: Motory
topper uz ma Aduv syndrom.......Pičdrom
5. 4. 2014 07:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2014 07:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2014 12:43
Re: Motory
v slovencine je dost synonym >:D na topera sa vykaslite ved taky morechcech ten je divny tiez
5. 4. 2014 21:05
Re: Motory
Pridavam sa. Frantici su posadnuti sadzometmi. Prsne to koresponduje s ich povahou - vsetko maximalne technicky skomplikovat - cize naftovy motor doplneny turbom, medzichladicom, priamim vstrekom, egr, dpf a milionom senzorov. Dokonca uz aj zabudli robit spolahlivy a usporny benzin - 1.6THP od PSA katastrofa. 1.2tce od Renaultu zere a nejede. Cakal som "majsterstik" od specialistu na F1 motory a podpore od Renault Sport. Ich atmosfericka 1.6ka tiez nic moc - casto odchadzaju cievky a variabil.
A ten ich novy dizajn s obrovskym diamantom na kufri vyzera ako: [odkaz]
To bolo nariekania, ked Octavia opustila Multilink. To Renault dal torzku dokonca do Laguny a to sa pysi posobenim v F1. O nizsej strednej ani nehovorim.
6. 4. 2014 09:38
Re: Motory
:DD ale vidim ze si v renaulte ani nesedel ;-) respektive ak chces jazdit ako ogier treba vyskusat trocha ine motorizacie
6. 4. 2014 11:28
Re: Motory
Cely cas mi tam nesedela ta torzka s ich vlastnostou vsetko skomplikovat, ale teraz si mi to objasnil. namiesto toho, aby dali do Laguny mulilink ako Nemci, tak tam daju 2 rozne napravy - uctovnici pachaju samovrazdu - a naviac jedna z nich je extremne komlikovana a japonci ju zvrhli uz davno. Ale Francuzov zaujala prave ta komlikovanost.
Podobne PSA - dodava Fordu HDIcka - su to najmenej spolahlive motory vo Focusoch ale pozor. V Peugeotoch su najviac spolahlive, lebo ich THP su este vacsia katastrofa. A ten ich dizajn, ze dat turbo s katom a dpfkom pred motor okolo toho tahat trubku chladenia turba. Na porovnanie - takto to urbili aj v Boleslavy s HTPckom a najnovsie aj s TSI, ale aspon sa mali k tomu, zorganizovat zvolavacku a namontovat na tu trubku tepelny stit.
6. 4. 2014 13:02
Re: Motory
thp nieje len francuzky motor takze by som ich neociernoval ;-) 1.6hdi poznam dost dobre 3xp307 jeden mal problem s dpf ale je to rocnik 2003 ostatne su uz po fl a tie zatial problemy nemaju to iste aj c-max bohuzial hlava nasich rozbolela pri focuse 1.8tdci mozno len zly kus pocas 2 rokov odislo vsetko turbo cerpadlo...predna naprava taktiez isla na vymenu to by som prekusol ale okrem toho je hlucny a netaha teda ziadna vyhra
laguna3 ma podvozok s laguny2 takze ziadna samovrazda uz je davno zaplateny poskytuje dostatok komfortu dobre drzi stopu problem vidim s riadeneim bez odozvy inak ak sa ti nieco nepaci chyba je v nasich cestach a to uz je jedno ci mas mondeo alebo lagunu uazujem nad kupu laguny gt samozrejme ze s 2.0t nepoznam dôvody preco nekupit toto auto samozrejme ak bude v dobrom technickom stave a s trochou "péče" sa zaiste pripadnym problemom vyhnem
na vw je jednine dobre ich forum >:D
6. 4. 2014 19:43
Re: Motory
Dobre, nie vsetko maju zle. Lagunu 2.0t GT ti schvalujem :-)
4. 4. 2014 16:35
Re: Motory
Čekal bych, že například v Německu budou mít bohatší paletu - včetně dvoulitru.

PS: Tak mám pravdu, ale o moc lepší to není. Jen o ten dvoulitr, atmosférický, s CVT. Vzhledem k tomu, že to není žádné pírko, žádný zázrak. Stovku dá ještě pomaleji než 1,2, trvá mu to skoro 12 vteřin.