Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane Coupé-Cabriolet: Do léta s fluentní přídí

David Bureš David Bureš 4. 4. 2014 • 10:50
35
18
Zobrazit náhledy (35)
Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane Renault Mégane
Facelift francouzského kupé-kabrioletu se zaměřil na úpravy vnějšího designu i kabiny. Motory jsou v nabídce tři.

Modelová řada Renaultu Mégane loni na podzim prošla výraznou modernizací. Faceliftu se dočkala i verze kupé-kabriolet. Zatímco loni Renault zveřejnil pouze první fotografie modernizovaného Méganu CC, nyní odhaluje podrobnější informace o tomto autě.

Přídi Méganu Coupé-Cabriolet po vzoru ostatních modelů značky dominuje velké logo Renaultu. Novinkami faceliftovaného Mégane CC jsou nejen světlomety a přední nárazník, ale také třeba kapota. Zpracování přídě má automobil opticky rozšiřovat, nárazník je mimochodem jiný než u ostatních karosářských variant.

Auto si ponechává prosklenou skládací pevnou střechu, díky níž se posádka cítí jako v kabrioletu i při jejím nasazení. Skleněná je také ochrana proti větru, která umožňuje pohodlnou jízdu s otevřeným nebem nad hlavou i v rychlostech do 90 km/h.

Uvnitř se na vrchu palubní desky objevuje sedmipalcová dotyková obrazovka multimediálního systému R-Link. Ta mimo jiné umožňuje přístup do Renault R-link Store, prostřednictvím něhož je možné si stáhnout na 50 aplikací pro tento vůz.

V nabídce budou tři motory – jeden zážehový a dva vznětové. Benzinové agregáty zastupuje 1.2 TCe o výkonu 96 kW a točivém momentu 205 N.m. Od poloviny roku bude k dispozici i verze s funkcí overboost zvyšující krátkodobě točivý moment o 20 N.m. Z turbodieselů budou nabízeny 1.5 dCi (81 kW a 260 N.m) a 1.6 dCi (96 kW a 320 N.m).

Pro zážehovou dvanáctistovku a vznětovou patnáctistovku bude k dispozici také šestistupňová dvouspojková převodovka EDC.

Současná generace Mégane CC je na trhu od roku 2010. O výrobu Renaultu Mégane Coupé-Cabriolet se nadále postará francouzská továrna Douai. Auto bude vznikat na stejné montážní lince jako Scénic, Grand Scénic a Scénic Xmod.

Související články

Témata
6. 4. 2014 19:43
Re: Motory
Dobre, nie vsetko maju zle. Lagunu 2.0t GT ti schvalujem :-)
6. 4. 2014 13:02
Re: Motory
thp nieje len francuzky motor takze by som ich neociernoval ;-) 1.6hdi poznam dost dobre 3xp307 jeden mal problem s dpf ale je to rocnik 2003 ostatne su uz po fl a tie zatial problemy nemaju to iste aj c-max bohuzial hlava nasich rozbolela pri focuse 1.8tdci mozno len zly kus pocas 2 rokov odislo vsetko turbo cerpadlo...predna naprava taktiez isla na vymenu to by som prekusol ale okrem toho je hlucny a netaha teda ziadna vyhra
laguna3 ma podvozok s laguny2 takze ziadna samovrazda uz je davno zaplateny poskytuje dostatok komfortu dobre drzi stopu problem vidim s riadeneim bez odozvy inak ak sa ti nieco nepaci chyba je v nasich cestach a to uz je jedno ci mas mondeo alebo lagunu uazujem nad kupu laguny gt samozrejme ze s 2.0t nepoznam dôvody preco nekupit toto auto samozrejme ak bude v dobrom technickom stave a s trochou "péče" sa zaiste pripadnym problemom vyhnem
na vw je jednine dobre ich forum >:D
6. 4. 2014 11:28
Re: Motory
Cely cas mi tam nesedela ta torzka s ich vlastnostou vsetko skomplikovat, ale teraz si mi to objasnil. namiesto toho, aby dali do Laguny mulilink ako Nemci, tak tam daju 2 rozne napravy - uctovnici pachaju samovrazdu - a naviac jedna z nich je extremne komlikovana a japonci ju zvrhli uz davno. Ale Francuzov zaujala prave ta komlikovanost.
Podobne PSA - dodava Fordu HDIcka - su to najmenej spolahlive motory vo Focusoch ale pozor. V Peugeotoch su najviac spolahlive, lebo ich THP su este vacsia katastrofa. A ten ich dizajn, ze dat turbo s katom a dpfkom pred motor okolo toho tahat trubku chladenia turba. Na porovnanie - takto to urbili aj v Boleslavy s HTPckom a najnovsie aj s TSI, ale aspon sa mali k tomu, zorganizovat zvolavacku a namontovat na tu trubku tepelny stit.
6. 4. 2014 09:38
Re: Motory
:DD ale vidim ze si v renaulte ani nesedel ;-) respektive ak chces jazdit ako ogier treba vyskusat trocha ine motorizacie
5. 4. 2014 21:05
Re: Motory
Pridavam sa. Frantici su posadnuti sadzometmi. Prsne to koresponduje s ich povahou - vsetko maximalne technicky skomplikovat - cize naftovy motor doplneny turbom, medzichladicom, priamim vstrekom, egr, dpf a milionom senzorov. Dokonca uz aj zabudli robit spolahlivy a usporny benzin - 1.6THP od PSA katastrofa. 1.2tce od Renaultu zere a nejede. Cakal som "majsterstik" od specialistu na F1 motory a podpore od Renault Sport. Ich atmosfericka 1.6ka tiez nic moc - casto odchadzaju cievky a variabil.
A ten ich novy dizajn s obrovskym diamantom na kufri vyzera ako: [odkaz]
To bolo nariekania, ked Octavia opustila Multilink. To Renault dal torzku dokonca do Laguny a to sa pysi posobenim v F1. O nizsej strednej ani nehovorim.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku