Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Sandero pro Latinskou Ameriku je vyráběn z horších plechů a bortí se

Ve třetí etapě testů Latin NCAP se rozjel proti zdi také Renault Sandero. S katastrofálním výsledkem.
Zpět na článek
15. 11. 2012 13:28
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 13:25
15. 11. 2012 13:30
15. 11. 2012 13:36
15. 11. 2012 15:26
15. 11. 2012 20:57
15. 11. 2012 22:34
15. 11. 2012 13:39
15. 11. 2012 13:47
15. 11. 2012 13:50
15. 11. 2012 13:53
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:05
15. 11. 2012 14:06
15. 11. 2012 14:13
15. 11. 2012 14:14
15. 11. 2012 14:17
15. 11. 2012 14:19
15. 11. 2012 14:25
15. 11. 2012 14:27
15. 11. 2012 14:36
15. 11. 2012 14:41
15. 11. 2012 14:47
15. 11. 2012 14:49
15. 11. 2012 14:55
15. 11. 2012 15:01
15. 11. 2012 17:13
15. 11. 2012 14:19
15. 11. 2012 14:20
15. 11. 2012 14:32
15. 11. 2012 18:26
15. 11. 2012 14:40
15. 11. 2012 14:02
15. 11. 2012 14:07
15. 11. 2012 14:13
15. 11. 2012 14:15
15. 11. 2012 14:17
15. 11. 2012 14:21
15. 11. 2012 14:42
15. 11. 2012 13:53
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:13
15. 11. 2012 14:24
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:38
15. 11. 2012 14:42
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:52
15. 11. 2012 22:21
15. 11. 2012 18:34
15. 11. 2012 19:19
15. 11. 2012 19:33
15. 11. 2012 19:56
16. 11. 2012 09:04
15. 11. 2012 22:13
16. 11. 2012 08:37
15. 11. 2012 13:08
STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Tanto článek je na 100% posledním, na který tady reaguji, pokud mě nevyprovokuje ještě větší hovadina, než tento článek... a pokud se tady objeví ještě větší hovadina, pak to znamená, že je tento server na úplné spodní hranici bulvárnosti...

Takže:
- plechy můžou být silné a tenké jak chtějí, na pevnost auta mají minimální vliv a její tloušťka má pramalý vliv na borcení automobilu.
Špatný výsledek je hlavně daní za to, že auto nebylo testované s aribagam. Rozdíl mezi tímtéž autem s a bez aribagu jsou povětšinou právě min. ty dvě hvězdičky.
Např. nový model VW Gol bez airbagu má úpně stejně mizerné vlastnosti jako jeho konkurent od Renaultu. Stejně jsou na tom ostatní.

Uvedení Bory je mimo mísu, ta byla testovaná s bagy a při tom dosáhla jen na ubohé tři hvěždičky... Konkurent od Renaultu Fluence jich má 4....

Takže bravo redakce... svému platiteli, jste učinili za dost... (my víme, že folksfágen je nejlepší i v té americe), ale jsou to jen nesoudné kakance.

Děkuji, už Vás číst nehodlám, nějaké nápisy stop bulváru zjevně nepomáhají (byť je to pro Vás ostuda jak mraky), takže jediné co pomůže je, nechodit sem ty srance číst.

Děkuji, sbohem a šáteček. :no:

P.S. Nikdy sem nepomyslel, že to napíšu, ale už než vy je fakt pomalu lepší ten největší zoufalec na internetu co znám, pan Dalibor Žák z autowebu. To je taky verbež, ale vy jste ho trumfli. Masakr. Být Dacii a Renaultem, tak Vás Vy bando jedna darmožroudská zlodějská ženu k soudu za nekalou reklamu a špinění dobrého jména automobilky, neboť Váš text naprosto nepodloženě avizuje, že renault schválně vyrání a prodává někde druhořadou techniku, narozdíl od slovutného folksvágenu. A při tom je to azse jen nepodložená a vycucaná lež.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 13:28
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
papa broučku :-!
15. 11. 2012 13:36
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
To jsou zase výblitky.

Tvé technické znalosti jsou tragické. Od kdy má vliv na výsledek zborcení se karoserie samotný airbag? To si myslíš, že ten, do volného prostoru vystřelenej, vzduchovej vak vyztuží kastli? Co to je zase za kravinu?

Že to auto je očividně z nějakého měkkého plechu, je holý fakt. Stačí se podívat na test Euro NCAP a strovnat ho s Latin NCAP. Máš tam fotky, máš tam film. Sám můžeš zhodnotit, že ten Renault má zkřížené dveře a je pomačkaný až po zadní blatník, zatímco u Dacie vydržely dveře zavřené i a prakticky od nich směrem dozadu je auto "netknuté". Testuje se za stejných podmínek a rychlostí.

[odkaz]
[odkaz]

Takže závěrem, táhni do zádele, takové nesmyslné a urážlivé hovadiny, to může vytvořit jen nuzák jako ty. :-!
Avatar - Choochoo
15. 11. 2012 14:38
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
No chce to vice cist mezi radky, takze Wolff ma jednoznacene pravdu v tom co delaj v clanku hovadiny jako je:
" její vnější plechy, které jsou evidentně vyráběny z tenčí a měkčí oceli."
Vnejsi plechy proste nemaj na deformaci zadny vliv, nosna je jen karoserie, pricniky, atd.
To ze testuji auto bez bagu a pak je tu prirovnavano k autu s bagama je proste pro porovnani konstrukce auta a ochrany posadky mimo. Kazdy vi (wolff o tom ani nepise), teda asi mimo tebe, ze na karoserii bag vliv nema, ale na ochranu pasazeru ano a o tom je rec ;-)

Co asi chudaci, co maj plastovy blatniky, to jsou tedy asi sebevrazi >:-[]

PS: koukam ze jste ty VNEJSI plechy rozebrali i dole, takze asi nema cenu rozebirat znovu ;-)
Avatar - Katikakus
15. 11. 2012 14:45
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Byl si vo fous rychlejsi... :yes:
15. 11. 2012 14:53
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Tiez suhlasim. Wolff ma v mnohom (ci vo vsetkom neviem) pravdu. Bez toho, ze by som bol nejakym odbornikom, hned urcite veci bili do oci, zvlast o tych plechoch. Zasluzilo by si to nejaky komentar od tej firmy, co to robila a nakoniec by sa mal k tomz bez odkladu vyjadrit i Renault. Ved tu ide predsa o meno, o povest Renaultu a Renault patril vzdy medzi spicku bezpecnosti. Bol medzi prvymi, ktori dostavali v crash-testoch po 5 hviezd. Zeby koli cene dokazali az takto hazardovat so svojim menom???
15. 11. 2012 14:57
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Takže se chystáš zpochybnit výsledk testu?

Co tam člověk vidí, je, že to auto je na tom mizerně. Nemá cenu za to lynčovat redaktora a omlouvat automobilku. Figuríny jsem osobně nehodnotil, jen kastli.
15. 11. 2012 16:55
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Aby som nieco zpochybnoval, musel by som byt na slovo vzaty odbornik a to urcite nie som, ani voci tebe! Snazim sa len zapojit zdravy sedliacky rozum a premyslat. A ten rozum mi vravi: 1) ze ma Wolff v mnohom pravdu 2) ze neviem pochopit, ze...ak je ten test pravdivy..., ako moze Renault tak hazardovat so svojou znackou. Nic viac, nic menej.
15. 11. 2012 17:13
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Renault s ničím nehazarduje. Jen dělá stejná auta jako konkurence. Všechna auta bez airbagu mají jen jednu hvězdičku a je celkem jedno jestli je to Corsa, Uno, Sandero,.....
15. 11. 2012 14:53
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Já moc dobře vím, co jsem napsal. Ale to, že tady vlček opět vyplodil kopu kravin, to je prostý fakt.

Např.
"plechy můžou být silné a tenké jak chtějí, na pevnost auta mají minimální vliv a její tloušťka má pramalý vliv na borcení automobilu" - To je prostě nesmysl sám o sobě, a není zde prostor k žádné diskuzi.
15. 11. 2012 15:07
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Ty plechy opravdu nemají skoro žádný význam. Dnes se proto často na plechu ubírá a přidává se na výztuhách. Za výsledkem testu spíš hledej absenci airbagů, starší konstrukci bezpečnostních pásu a dalších blbostí, které jsou v EU povinné a každý na to tady kvůli těm nařízením EU nadává.
15. 11. 2012 15:11
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Tyhlety blbosti ale nikdy nebudou mít vliv na pomačkanou kysňu. Co pořád máte proti těm plechům? Copak z nich nejsou dělaný taky výztuhy?

Ono totiž neleze takto obecně prohlásit, že plechy nemají vliv. Mají.
15. 11. 2012 15:16
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Podívej se na ostatní testy. Všechny auta od kohokoliv končí bez airbagu na jedné hvězdičce. I ten tvůj VW. Auto.cz jen zase trochu provokuje. Prostě klasickej bulvár. :no:
15. 11. 2012 15:19
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Tady se snad bavíme o tom střepu nahoře, ne? Figuríny nehodnotím, nenapsal jsem k nim zde ani čárku.

Ale výsledek testu je jasný snad i tobě. Takže tu přestaň mlet něco o VW, a změř se na toho Renaulta.

PS: Jestil potřebuješ srovnat s VW, máš tam třídně obdobný Gol, který je taky bez bagů. Bohužel pro tebe, dopadnul o něco lépe.
15. 11. 2012 15:31
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Lépe?
>:D
No jo půl procentního bodu ze 16ti... a s jednou hvězdičkou... tak tomu zlatíčko, když si hraješ na toho odborníka (pominu-li ty hlouposti o plechu co tady píšeš, no dkyž máš potřebu se shazovat, tvoje věc) můžeme říkat chyba statistiky. Jsou to plus mínus stejně stará auta a dopadla na chlup stejně blbě. >:D >:D >:D

Ale jo, pro tebe je to zásadní záležitost... tomu rozumím... To i v té rdakci byli chytřejsí a raději neférově vytáhli Boru s bagy... >:D
15. 11. 2012 15:36
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Neměl si být už dávno pryč?

Ano, napsal jsem, že dopadnul o něco lépe. A on taky o něco lépe dopadl, nedopadl podstatně lépe, ani drasticky lépe.
A ty tvoje moudra o pleších, chlapče, jsou to blbosti. Z plechů je totiž celá kastle. S miř se s tím. Tvá reakce byla zbytečně vulgární a zbytečně hloupá.
15. 11. 2012 18:19
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
No, já bych taky řekl, že plechy karoserie se na tuhosti automobilu a odolnosti při nárazu moc nepodílejí. Nosné části kastle navíc nemusí být ze stejného materiálu, jako oplechování (oplastování). Navíc takhle tvarované plechy nemají ideální způsob namáhaní a ani jasně definovaný deformační mechanismus, jako skořepina nefungují, jako deska taky ne (mizerná tuhost v ohybu), jako stěna taky ne (téměř okamžitě začne docházet ke klopení a boulení), jako deskostěna taky ne (v kombinaci zatížení v "rovině" plechu a kolmo na tuto "rovinu" plech skolabuje úplně nejsnáz)... Určitě není jejich vliv žádný, ale já bych řekl, že je zcela zanedbatelný.
15. 11. 2012 18:59
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Mě už to tady fakt přijde na palici. 8-s

Základní fyzika, o co jde v crash testu? Z fyzikální podstaty?
O přeměnu energie. Ta přeměna se někde musí projevit, největší část právě jako deformace.
Deformace znamená, že deformovaný předmět pohltil část energie.

Kdyby ony zmuchlané plechy, neměly na "odolnost při nárazu" žádný nebo malý vliv, buď se nebudou deformovat vůbec, nebo jen málo.
A ono je dobře, že se deformují, ale je taky dobré dodat, že onu deformaci je nutno udržet na místech, která nebudou ohrožovat osádku vozidla.

A za poslední, mluvíme tady obecně o plechu na kastli auta. A z toho je celá (samonosná) kastle konvenčních vozidel. Včetně výztuh, nosníků, mnohdy i částí náprav. Také se na vozidle prakticky nevyskytují plechy, které by nebyly nějak vyztužené, ať už svým tvarováním, tak doplněním o výztuhy, či technologickým procesem. Nikde nepadlo ani slovo o tom, že všechny plechy na autě jsou ze stéjného materiálu, protože nejsou. Nikde taky nepíšu, že tě při čelním nárazu zachrání deformace předních blatníků, to je další nesmysný extrém.
15. 11. 2012 19:25
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Na palicu z toho být nemusíš. Ale pěkně po pořádku. Nejdříve si sjednotíme terminologii, abychom se nepřeli zbytečně a v podstatě si jenom nerozuměli. Mluvil jsem o oplechování (oplastování) karoserie, sem patří haubna, přední blatníky, nárazníky (nikoliv výztuhy v nich), plechy dveří, mřížka chladiče atd.
Všechny výše vypsané karosářské díly se při nárazu zdeformují, vo téém žádná, ale jejich pohltivost energie je "mizivá" (v podstatě postačí tak na pohcení energie při špatném parkování, popř. při srážce s chodcem, nikoliv při nárazu do překážky v sedmdesátce). Energii tedy pohltí, ale řádově úplně jiné množství energie musí pohltit výztuhy v náraznících, šroubové spoje (spoje obecně), čelo, nosníky motoru...
Jenom pro ilustraci, zkus si představit, že do překážky narazí auto bez těchto pohledových dílů a pak si představ, že narazí pouze okapotovaná karoserie bez všech nosných a absorpčních dílů v motorovém prostoru. Prostě k zdeformování lp blatníku stačí opravdu málo, k zohýbaní nosných částí pod haubnou by se jeden sakra nadřel :-) jinak z čeho se auto skládá, o tom se bavit nemusíme, tady nejsme ve při :yes:
15. 11. 2012 19:36
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Ok, odpovím postupně.

Těch pohledových a "nefunkčních" plechů na samotné kastli dnes už moc není. Jak jsem už dnes psal, někde udělají plastové šroubované blatníky (typicky francouzské vozy), někde jsou blatníky plechové šroubované (koncern), někde vařené (ford). Z mého pohledu je problém jinde. Nevyztužený plech se na autě téměř nevyskytuje. Možná právě v podobě oněch blatníků, ale to ještě ne všude.
Jinak střechovice je plná přivařených výztuh, dveře jsou plné výztuh (boční náraz), sloupky jsou plné výztuh, podběhy, prahy i haubna jakbysmet. A to jsou taky pohledové plechy. Být tam jen výztuhy, nebude to nikdy fungovat. Tohle všechno "žije" v symbióze. To k závěru tvé reakce.
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2012 18:14
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
To nepochybně na výsledek testu mělo velký dopad, ale je pravdou, že ve srovnáním s EuroNCAP testem (který byl zřejmě proveden velmi podobně), se ta kabina bortí více.
Avatar - Katikakus
15. 11. 2012 14:39
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Wolff ale nikde nenapsal, ze absence airbagu ma vliv na borceni karoserie. Poradne si to precti... ;-)
15. 11. 2012 17:14
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
A co má vliv na borcení karosérie když ne plechy ze kterých je?
15. 11. 2012 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2012 17:49
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Co to je za odpověď? Tak co má vliv když ne plechy? Má snad klasické auto karosérii z něčeho jiného než z plechů?
15. 11. 2012 18:40
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Na borcení karoserie mají hlavní vliv výztuhy respektive nosný rám a ne plechy, jak již bylo psáno výše, na těch naopak většina automobilek ubírá(jednak kvůli váze a jednak kvůli ceně).
15. 11. 2012 19:04
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
Výztuhy jsou z plechu, nosný rám moderní auta nemají, ty mají samonosnou kastli - z plechu. Rám zůstal snad jen už klasickým off-roadům.
Jestli myslíš jen přední rám co např drží motor, ten je taky z lisovaných a svařovaných plechů.
15. 11. 2012 19:16
Re: STOP BULVÁRU EVIDENTNĚ NEPOMOHLO
a...i koli bezpecnosti, ak hovorime samozrejme len o prednej kapote ;-) . Pri zrazke chodca a jeho pade na kapotu musi byt plech pokial mozno najtensi, aby eliminoval moznost urazu pri naraze o ten plech. Ta hrubka plechu ma samozrejme aj potom vela "vyhod", napr. staci, ak trosku "silnejsie" poprsi a mozes si ist dat vyrovnavat plech po krupach. :-!
15. 11. 2012 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2012 13:25
CC
Tak kde jinde šetřit, než na rozvojových trzích, že?
Brazilské Sandero se trochu pomačká, americkému VW CC zase upadnou při větším ťukanci dveře.

V prvním případě to je materiál na celý článek, v druhém případě na jednu větu...
A jak už nahoře píše wolff, plechy opravdu nejsou při crash testu důležité. Mégane i další Frantíci měli blatníky z plastu nebo hliníkový kapoty a hvězdiček v NCAPu pomalu jak na vlajce USA.

Tak mě napadá, nehledáte dalšího redaktora? Vyrobit článek na základě dvou vět umím taky, řidičák mám, techniku jsem nestudoval. Takže veškerý kvalifikační předpoklady splňuju.
Rozbalit vlákno
43
15. 11. 2012 13:30
Re: CC
Když ještě slíbíš, že po sobě nebudeš nikdy nic číst, máš šanci. :-)
15. 11. 2012 13:36
Re: CC
To nedělám nikdy...profíci jako já jedou vždy na první dobrou. :-!
Avatar - STi 2008
15. 11. 2012 15:26
Re: CC
Ale musíš psát oslavu na koncern VW!! I kdyby to měl být žebřiňák! :-)
15. 11. 2012 20:57
Re: CC
to si myslim ze by pro odana mohl byt nevetsi problem, ale at se napise na hodiny ke GTImu a myslim si ze naucit se da vsechno >:-[]
15. 11. 2012 22:34
Re: CC
Ale vůbec ne, řada Volkswagenů (Scirocco, Golf V a VI, Touareg, Phaeton) se mi líbí tak moc, že bych na ně psal ódy dnem i nocí. Na některý modely bych ale opravdu potřeboval motivaci. :-)
15. 11. 2012 13:39
Re: CC
Plechy a nejsou důležité? Odkdy? Výztuhy jsou udělaný z čeho? Z lipovýho dřeva? 8-s :no:
15. 11. 2012 13:47
Re: CC
Někdy jo. :-!
[odkaz]

Upravuji svojí formulaci, VNĚJŠÍ plechy nejsou při crashtestu zásadně důležité. To já už trénuju na post redaktora, ti také píší članky tak, aby je čtenáři mohli a museli dodělat. :-)
15. 11. 2012 13:50
Re: CC
Opět špatně.
Důležité nejsou ty plechy, které nejsou pevně (nerozebiratelně) spojeny s kastlí. Příkladem budiž některé typy blatníků, haubna apod. Střechovice, která je napevno přivařená, včetně jejich výztuh, vliv má, stejně jako zadní blatníky, prahy apod.
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 13:53
Re: CC
:yes:
15. 11. 2012 14:05
Re: CC
Dobře, žes tam napsal některé...;-)
Ono má celkem podstatný vliv i čelní sklo, naopak prahy a zadní blatníky jsou celkem často z plastu.
15. 11. 2012 14:06
Re: CC
Odane, jsi mimo, tím bych to uzavřel. :-!
15. 11. 2012 14:13
Re: CC
Teď jsi mě odhalil, připadám si úplně nahý.

No, každej má nějaký slabší místo, proto taky aspiruju na místo pisálka. Naopak třeba v tvém zájmu doufám, že se nikdy nebudeš hrabat v motoru. Ale doplňování informací ti celkem jde. Jak už jsem psal, architekt, statistik, konstruktér, odborník na pružnost a pevnost, závodník...no prostě renesanční člověk. Dobře, že tu někoho takového máme, na wiki taky není vše.
15. 11. 2012 14:14
Re: CC
Já, narozdíl od tebe, zkoušku z pevnosti a pružnosti dělal - úspěšně. :-!
15. 11. 2012 14:17
Re: CC
No však to nahoře píšu! Odborník na slovo vzatej.
15. 11. 2012 14:19
Re: CC
Starej se hlavně o sebe, to cos tu opět vyplodil, to je fakt dílo. 8-s :no:
15. 11. 2012 14:25
Re: CC
Ale tak pobavil ses, to je hlavní. ;-)
Někdy se směješ ty mně, někdy já tobě. To je život.
15. 11. 2012 14:27
Re: CC
Měl by ses spíš zaměřit na to, jestli fakt dokážeš chápat. Často ti pak nezbyde nic jiného, než se smát - ale sám sobě. :-!
15. 11. 2012 14:36
Re: CC
No jak by se dal postavit přeplňovanej benzinovej motor s kompresním poměrem 20:1 opravdu nechápu. Ale tam rozhodně problém nebude na mém přijímači.
15. 11. 2012 14:41
Re: CC
A já někde psal o takovém motoru? Ne.

Jen jsem napsal, že onen motor, který by měl být v S3, ten kompresní poměr nemá nikterak extrémní. A klidně půjde ještě zdvihnout. Že ty sis někde přečetl větu o tom, že je to strašně moooc, a nic s tím už dělat nejde, to je především tvoje "znalost". Protože z hlediska materiálů a konstrukce jdou dělat dneska divy.
Jak říkám, neumíš chápat. Jen něco papouškuješ.
A jestli máš pochybnosti, počkej, co s tím motorem udělá MTM, až bude k dispozici.
15. 11. 2012 14:47
Re: CC
Ne, napsal jsi něco ve smyslu: "Co se divíš, nafťáky jsou taky přeplňované a mají kompresní poměr daleko vyšší". To, co zmiňuješ jsi začal psát až ve chvíli, kdy se ti začali posmívat.

Je zajímavý, že zmiňovanou diskusi nemůžu najít.
15. 11. 2012 14:49
Re: CC
Je zajímavý, jak mnozí jedinci nejsou schopni pochopit hyberbolu. Ale ono to většinou ukazuje na méně bystrou mysl.
PS: Já vím, co jsem tam psal.
15. 11. 2012 14:55
Re: CC
Hele, tenhle ještě neznám...debiIitu nazývat hyperbola a svádět nepochopení na oponenta. Píšu si, to se bude hodit, my méně obdaření se musíme inspirovat u těch lumenů.

To s lípou byla taky hyperbola, jaktožes to nepochopil? Nejsi taky trochu přibržděnej? Dělám to takhle správně? :-)
15. 11. 2012 15:01
Re: CC
Hele, udělat to jednou, není problém, já se o tom u Morganu ani nezmínil. Nebyl důvod. Ale jakmile jedeš ve stejném dál, tak je někde problém. :-!
Avatar - Ronault.
15. 11. 2012 17:13
Re: CC
Tak s viagrou dneska udělá zkoušku pevnosti kde kdo...
15. 11. 2012 14:19
Re: CC
Zadní blatníky z plastu? To dnes bývají na autech největší souvislé výlisky (zdaleka totiž neobsahuje jen blatník). Ono to vůbec není tak jednoduché. I ty nepevně spojené mohou mít funkci. Audi se takhle snažilo využít dveře.
15. 11. 2012 14:20
Re: CC
Heeej, KTM x Bow... ;-) >:-[] >:D
15. 11. 2012 14:32
Re: CC
Saturny byly jeden čas zvenku komplet plastový (respektive kovem vyztužený plast)...o autech z uhlíkovejch kompozitů se ani není potřeba zmiňovat, tam to funguje stejně trochu jinak.
Schválně jsem tam dal "celkem", tedy něco mezi 0 - 100 %. :-)
15. 11. 2012 18:26
Re: CC
Kompozity (tedy zvláště CFRP) jsem schválně zanedbal. Lépe řečeno, zanedbal jsem supersporty a podobné výtvory, ty s výskyty moc nehnou. Rozhodně nemohu říct, že se s plastovými zadními blatníky setkávám celkem často. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, žádné auto mne nenapadá (dobře, v hlavě mi oxiduje Corvette, ale u ní se přikláním k zanedbání >:D ). Zhruba registruji, jak Saturn vypadá, asi jsem ho i viděl někde na ulici, ale to je tak všechno.
15. 11. 2012 14:02
Re: CC
Fakt si myslíš že to je lípa?
15. 11. 2012 14:07
Re: CC
Nee, jasan potaženej hliníkem.
Stejně bys rozdíl mezi jasanovym a lipovym špalkem nepoznal. :-!
15. 11. 2012 14:13
Re: CC
Mluv spíš o sobě.... :-!

Rozeznat jasan a lípu zvládne snad každej, stačí když ten špalek potěžká.
15. 11. 2012 14:15
Re: CC
Blíží se zima, máš natrénováno od štípačky, co? >:-[]
My topíme plynem, lipovej špalek fakt nepoznám.
15. 11. 2012 14:17
Re: CC
Štípu v teplejch, Fiskarskou. Dřevo do krbu. Ten na plyn fakt nemám. :-!
Avatar - Katikakus
15. 11. 2012 14:42
Re: CC
Koukam, ze jsi dneska pri chuti... :yes:
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 13:53
Re: CC
...prostě se do toho zamotáváš chlape: "A jak už nahoře píše wolff, plechy opravdu nejsou při crash testu důležité". kde je tam napsáno, že to tak je? Hm? ty bys byl dobrej redaktor, ale leda tak do národní fronty čéče :-!
15. 11. 2012 14:13
Re: CC
Když budou platit, tak klidně i Ženu a život. ;-)
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:24
Re: CC
Podle me bys v zene psal tak za dvacet a budes rad. Tim nemyslim, ze bys byl spatnej (i kdyz >:-[] ) ale ze to muze psat fakt random pipina po stredni
15. 11. 2012 14:38
Re: CC
No ono to většinou tak je...a obsah tomu odpovídá. >:-[]
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 11. 2012 14:42
Re: CC
já to nečtu, máš dobrej přehled :yes: >:D
15. 11. 2012 14:52
Re: CC
Přítelkyně dostává zadarmo v práci Joy, Cosmopolitan a právě Ženu, já to pak doma čtu pro zkrácení dlouhý chvíle.
Jen mě zajímá, jestli to ženský berou vážně nebo jestli z toho mají takovou hlínu jako my. >:-[]
15. 11. 2012 22:21
Re: CC
No hrušky s jabkam by šly.

Nové americké testování vycházející z realných situací, je více než drsné pro všechny výrobce a francouzké vozy se takto netestují a netestovaky a to hlavně pro jejich velkou nabídku na US trhu.

Takže nejdříve studovat, pak myslet a nakonec diskutovat.
Avatar - petrumr
15. 11. 2012 18:34
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
15. 11. 2012 19:19
Re: škoda
Myslíš proto, že Octavia má jako skoro jediné mainstreamové auto z nižší střední jen čtyři hvězdy, zatímco třeba Megane měl pět už v minulé generaci ;-) ?
Avatar - petrumr
15. 11. 2012 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
16. 11. 2012 09:04
Re: škoda
[odkaz]
[odkaz]

Chápu tvou lásku k naší domácí značce, ale tohle mi připomíná strkání hlavy do písku.
Dacia nebo Rendlík?
Dacia je levné rumunské auto na kvalitativní úrovni, kde byly vozy VW před 30 lety. Pokud ale má navíc nést vaginální logo, musí se jeho kvalita snížit na úroveň, obvyklou u firmy Rendlík & syn.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2012 21:36
pisat o autach objektivne je tazke
tieto testy mi silne pripominaju dobu, ked sa v Nemecku testoval Logan a bol z toho nakoniec riadny pruser. Ale Daciu neobhajujem, podla mna je jej cena vzhladom na zastaralost vsetkeho prehnana.

No ale tvrdenie, ze "Řidič narazil hlavou do volantu" no bez airbagu je to celkom pochopitelne...bohuzial v clanku nie je zmienka o rychlosti, ani ostatnych parametroch, na celkove hodnotenie predsa vplyva nehorazne mnozstvo premennych.
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2012 22:29
Re: pisat o autach objektivne je tazke
Znovu opakuji. Sandero dopadlo úplně stejně jako ostatní testované auta bez airbagu. S výrobcem to nemá nic společného. Tento článek mohl být klidně o Oplu, Fordu, Fiatu nebo VW. Obsah by byl stejný.
16. 11. 2012 09:52
Re: pisat o autach objektivne je tazke
hmm koukni se níže na muj post kde je odkaz na crash test evropske verze
15. 11. 2012 21:40
JELITO ODBORNIKEM!
Takze tu mame pana od fachu a ten nam tu tvrdi, aky velky podiel na bezpecnosti maju plechy...mmm...trosku mimo.
V takonto pripade tu nemas co hladat__a joo, ja zabudol...ty si adminom tohto serveru :-)
Mozno aj ten clanok si pisal ty...
No ale podme k veci.
Ak ma vozidlo vystuhy, nosniky, skelet z vysokopevnostnej ocele (co je v dnesnej dobe bezne)__moze mat blatniky aj z jelitek...jeho bezpecie je zarucene!
Samozrejmostou je airbag ;)

Auto.cz nevie tvorit clanky a snazi sa o provokaciu.
Viac klikov = vyssi zisk

Jo btw__aj vw ma pvc blatniky ;) mas dost ubohy prehlad...
Rozbalit vlákno
6
15. 11. 2012 21:49
Re: JELITO ODBORNIKEM!
Já to nechápu. To si opravdu někdo myslí že má pod kapotou něco jako traverzu, nebo trubkovou konstrukci?
Celé auto je jen ze svařených plechů celkem slabé tloušťky.
15. 11. 2012 21:51
Re: JELITO ODBORNIKEM!
A co ma spolocne hrubka s pevnostou?
15. 11. 2012 21:59
Re: JELITO ODBORNIKEM!
Hrubky, které produkuješ v míře větší než obvyklé, mají s pevností vlastního debilního úsudku, kterým disponuješ, jednoho společného jmenovatele. Autora disponujícího mdlou myslí. :-!
15. 11. 2012 21:50
Re: JELITO ODBORNIKEM!
Děkujeme Hyundai pomatenci za příspěvek "k tématu".

Možná ti ve tvojí zářné prozřetelosti dojde, že z vysokopevnostní oceli se vyrábí plechy, ze kterých se poté vyrábí téměř půlka kastle a téměř všechny výztuhy.

Při druhém zamyšlení, vím, ty nemáš čím, by ti mohlo i dojít, že Renault vejš, o kterém je zdejší diskuze předně, nemá z vysokopevnostní oceli skoro nic, na něho bude nesplnitelnej požadavek i obyčejnej pozink. :-!

Ono, když víš guvno, je lepší držet pysk, ať se ještě více neztrapníš. :-!
15. 11. 2012 21:53
Re: JELITO ODBORNIKEM!
Ja nereagujem na renault, ale na tvoje pycoviny, aky vplyv maju blatniky na bezpecnost vozidla ;)
Mas vobec nejakeho tucha o konstrukcii vozidiel?
A co ten vw?
15. 11. 2012 21:57
Re: JELITO ODBORNIKEM!
Já dnes v 18:59: "Nikde taky nepíšu, že tě při čelním nárazu zachrání deformace předních blatníků, to je další nesmysný extrém"

Neumíš číst chlapečku?
Avatar - Ham.
15. 11. 2012 22:13
GEELY
klid, jde to i hůř, Číňan nahradí plechy páté kategorie tvrzeným papírem a to pak není srážka ale doslova shrnovačka.
[odkaz]

To se toho od Volva moc nenaučili. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
16. 11. 2012 08:37
Re: GEELY
To je crash test z roku 2010. Ted se podivej, jaky pokrok udelali za 1 rok: [odkaz]

Ja myslim, ze se uci rychle... :-!
15. 11. 2012 22:48
Proč zde není pro srovnání crash test evropské verze?
Zde je crash test evropské verze - [odkaz] - testem prošlo naprosto suveréně. Nevím proč se zde řeší crash test verze pro chudé trhy. Další článek (po článku, podle kterého je Dacia Duster nejužranější auto), který si nemůžu pomoct, ale snaží se lidi přesvědčit že je Dacia na ***. To zas budu poslouchat jak jsou Dacie nejenom na nic, ale ještě nebezpečné. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2012 08:36
Re: Proč zde není pro srovnání crash test evropské verze?
Jo moje rec, osobne znam lidi s loganem i sanderem a nerozdil ode moji fabie se jim nic nesere....Nemeni klouby poloosy, loziska....jen jezdi.A maj auta starsi a vic najeto.A jako bonus jim auto nikdo nevykradl:-)
16. 11. 2012 05:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0