Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
7
/
9
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
Abarth
|
acz
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
|
acz
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
|
acz
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
|
acz
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
|
acz
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
|
acz
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
|
acz
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
|
acz
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
|
acz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8