Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ŘSD: Chybějící kus dálnice D8 bude suplován objízdnými trasami

ŘSD připravuje na trase z Prahy do Drážďan rozsáhlé změny v řízení dopravy
Zpět na článek
7. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "eda.nezbeda"
7. 7. 2006 14:35
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 15:07
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:51
neregistrovaný "desmo"
7. 7. 2006 15:16
neregistrovaný "Bárt"
7. 7. 2006 19:34
neregistrovaný "rioter"
7. 7. 2006 20:45
neregistrovaný "rradikk"
8. 7. 2006 20:51
neregistrovaný "Bagrovina"
25. 12. 2006 21:32
neregistrovaný "petr S"
9. 7. 2006 09:13
neregistrovaný "Josef"
9. 7. 2006 10:12
neregistrovaný "Zdenek"
10. 7. 2006 07:09
neregistrovaný "pandan"
9. 7. 2006 10:59
neregistrovaný "rradikk"
10. 7. 2006 11:41
neregistrovaný "dada"
10. 7. 2006 13:56
neregistrovaný "Hooonza"
2. 10. 2006 23:07
neregistrovaný "pípa"
neregistrovaný "eda.nezbeda"
7. 7. 2006 14:06
na *
To je fakt na pytel, *, kterej tu stavbu tak dlouho blokuje bych vycislil a nechal zaplatit skody na prirode v te oblasti zpusobene provozem tezkych kamionu po horskych cestach. Spotreba a opotrebeni je naaasobne vetsi a vsechen ten "odpad" musi hory pojmout. Dalnice, pres vsechny nevyhody a obrovsky zasah do krajiny je jedine reseni. Je to tak jasne, ze otaleni nejakych deset let je obrovska nezodpovednost!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 14:35
Dobrá zpráva
Cínovec konečně pozbyde svoji "důležitost". Vymyšlené to mají dobře. Jenom aby to nakonec nedopadlo jako spojení Brno-Vídeň, Olomouc-Ostrava nebo ta dálnice ve východních Čechách co se skoro nedá najít.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 15:07
Re: Dobrá zpráva
nebo Praha - Norimberk
neregistrovaný "desmo"
7. 7. 2006 14:51
UL-Lovo
Už teď se po silnici z UL do Lovo nedá skoro jet a až se tam natáhne veškerá doprava směr Drážďany, to bude zážitek. Nevěřím tomu že budou hlavně kamiony jezdit objízdnou trasou přes Teplice.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bárt"
7. 7. 2006 15:16
Re: UL-Lovo
Souhlas, sice jezdím z UL do Litoměřic "přes kopečky", ale na křižovatce pod Větruší jsou už teď kolony. To ani nemuseli dělat simulace, stačilo tam jeden týden pozorovat provoz a bylo to... Hlavně jsem ale zvědavej, jak chtěj stihnout dokončení toho úseku do prosince. U Petrovic jsou vidět zatím jen uválcované kusy polí. Snad mě hezky překvapí :-)
neregistrovaný "rioter"
7. 7. 2006 19:34
Re: UL-Lovo
Tak s tim bych si vůbec nedělal starosti. Stihne se to úplně krásně. Navíc zemní práce při stavbě liniových staveb jsou časově nejnáročnšjší částí výstavby.
neregistrovaný "rradikk"
7. 7. 2006 20:45
Lovo-UL
Tak to je na nic.Jezdim z Lovosic do Ústí docela často a hrůza je to už teď hlavně chci vidět ty kolony aut v Lovosicích.Kdo to zná bude jezdit přes město.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bagrovina"
8. 7. 2006 20:51
Další řešení
Ješťě tady existuje jedna varianta, a to RO-LA. Proč by se nedala využít, terminál stále stojí. Dálnice končí akorát v Lovosicích. Akorát chybí aktivita k tomu toho to využít a odlehčit silnicím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petr S"
25. 12. 2006 21:32
Re: Další řešení
Je naivní ten, kdo si myslí,že RoLa je spasitelná.... Ve špičce odbavila 8 vlaků po 24 autech. Kamionů je řádově tisíce.
neregistrovaný "Josef"
9. 7. 2006 09:13
To je dobrá zpráva
protože kdyby nebyl suplován nedalo by se jet dál. :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenek"
9. 7. 2006 10:12
Dobrá zpráva ?
Tak po otevření dálnice Ústí n.L.-Pirna nastane v Ústí n.L. katastrofální situace. V souvislosti s rekonstrukcí hl.nádraží je už dnes ve městě komplikovaná doprava. Až budou z Lovosic všichni směřovat podél Labe do Ústí n.l., bude na kruhovém objezdu po Větruší zoufalá situace, která se promítne negativně do dopravy v městě. Nechápu,jak může stát dopustit stav, aby nějaká ekologická sdružení, zřejmě placená odjinud, působila ekologické škody v dotčených místech stavby.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pandan"
10. 7. 2006 07:09
Re: Dobrá zpráva ?
Musela by být placná někým, kdo ze zpoždění bude mít zisk. Nikoho takového nevidím. Zato je zřejmé, kdo bude mít profit z vedení dálnice přes chráněné území, kde se stavba pěkně prodraží. Stavební firmy a úplatní státní úředníci, kteří o stavbě rozhodují. Buďme rádi, že se někdo při svém jednání řídí svým svědomím. Za dodržení časového harmonogramu výstavby dálnice jsou odpovění jen státní úřednící. Když se nedomluví s ostatními účastníky řízení (dáno zákonem), je to důkaz jejich neschopnosti!
neregistrovaný "rradikk"
9. 7. 2006 10:59
bez titulku
Terminál v Lovosicích na Rolu sice stojí,ale nikdo nemá zájem o to aby tato služba byla využívána.Dopravci o ní nemají takový zájem a německá strana nechce celou akci dotovat a česká republika taky ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dada"
10. 7. 2006 11:41
no to je teda objev...
že kruháč pod větruší bude krizivé místo....divím jen se že tou oklikou přes řehlovice nepoženou kamiony v obou směrech. se budou divit až se to sekne něgde u zálezel-budou muset vyproštovat vrtulníkem...a ža se to bude sekat často a těch mrtvejch...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hooonza"
10. 7. 2006 13:56
Bravo!
Gratuluji všem občanským sdružením. Do doby dokončení dálnice (nejdříve v r. 2009) vám to bude všechno jezdit přímo přede dveřmi (např. Dolní Zálezly, Prackovice n/Labem, Bořislav).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pípa"
2. 10. 2006 23:07
Upřímnou soustrast
Chudáci lidičky v obcích okolo 1/30 a 1/8. Tak jestli do téhle doby
vydrželi tak nyní to mají spočítané. Chytil bych Patrika a ty jeho kumpány z dětí země a zavřel bych je na týden do klece u silnice. Oni by se velmi rychle rozhodli tu dálnice neblokovat.
Rozbalit vlákno
0