To je fakt na pytel, *, kterej tu stavbu tak dlouho blokuje bych vycislil a nechal zaplatit skody na prirode v te oblasti zpusobene provozem tezkych kamionu po horskych cestach. Spotreba a opotrebeni je naaasobne vetsi a vsechen ten "odpad" musi hory pojmout. Dalnice, pres vsechny nevyhody a obrovsky zasah do krajiny je jedine reseni. Je to tak jasne, ze otaleni nejakych deset let je obrovska nezodpovednost!!
Cínovec konečně pozbyde svoji "důležitost". Vymyšlené to mají dobře. Jenom aby to nakonec nedopadlo jako spojení Brno-Vídeň, Olomouc-Ostrava nebo ta dálnice ve východních Čechách co se skoro nedá najít.
Už teď se po silnici z UL do Lovo nedá skoro jet a až se tam natáhne veškerá doprava směr Drážďany, to bude zážitek. Nevěřím tomu že budou hlavně kamiony jezdit objízdnou trasou přes Teplice.
Souhlas, sice jezdím z UL do Litoměřic "přes kopečky", ale na křižovatce pod Větruší jsou už teď kolony. To ani nemuseli dělat simulace, stačilo tam jeden týden pozorovat provoz a bylo to... Hlavně jsem ale zvědavej, jak chtěj stihnout dokončení toho úseku do prosince. U Petrovic jsou vidět zatím jen uválcované kusy polí. Snad mě hezky překvapí :-)
Tak s tim bych si vůbec nedělal starosti. Stihne se to úplně krásně. Navíc zemní práce při stavbě liniových staveb jsou časově nejnáročnšjší částí výstavby.
Tak to je na nic.Jezdim z Lovosic do Ústí docela často a hrůza je to už teď hlavně chci vidět ty kolony aut v Lovosicích.Kdo to zná bude jezdit přes město.
Ješťě tady existuje jedna varianta, a to RO-LA. Proč by se nedala využít, terminál stále stojí. Dálnice končí akorát v Lovosicích. Akorát chybí aktivita k tomu toho to využít a odlehčit silnicím.
Tak po otevření dálnice Ústí n.L.-Pirna nastane v Ústí n.L. katastrofální situace. V souvislosti s rekonstrukcí hl.nádraží je už dnes ve městě komplikovaná doprava. Až budou z Lovosic všichni směřovat podél Labe do Ústí n.l., bude na kruhovém objezdu po Větruší zoufalá situace, která se promítne negativně do dopravy v městě. Nechápu,jak může stát dopustit stav, aby nějaká ekologická sdružení, zřejmě placená odjinud, působila ekologické škody v dotčených místech stavby.
Musela by být placná někým, kdo ze zpoždění bude mít zisk. Nikoho takového nevidím. Zato je zřejmé, kdo bude mít profit z vedení dálnice přes chráněné území, kde se stavba pěkně prodraží. Stavební firmy a úplatní státní úředníci, kteří o stavbě rozhodují. Buďme rádi, že se někdo při svém jednání řídí svým svědomím. Za dodržení časového harmonogramu výstavby dálnice jsou odpovění jen státní úřednící. Když se nedomluví s ostatními účastníky řízení (dáno zákonem), je to důkaz jejich neschopnosti!
Terminál v Lovosicích na Rolu sice stojí,ale nikdo nemá zájem o to aby tato služba byla využívána.Dopravci o ní nemají takový zájem a německá strana nechce celou akci dotovat a česká republika taky ne.
že kruháč pod větruší bude krizivé místo....divím jen se že tou oklikou přes řehlovice nepoženou kamiony v obou směrech. se budou divit až se to sekne něgde u zálezel-budou muset vyproštovat vrtulníkem...a ža se to bude sekat často a těch mrtvejch...
Gratuluji všem občanským sdružením. Do doby dokončení dálnice (nejdříve v r. 2009) vám to bude všechno jezdit přímo přede dveřmi (např. Dolní Zálezly, Prackovice n/Labem, Bořislav).
Chudáci lidičky v obcích okolo 1/30 a 1/8. Tak jestli do téhle doby
vydrželi tak nyní to mají spočítané. Chytil bych Patrika a ty jeho kumpány z dětí země a zavřel bych je na týden do klece u silnice. Oni by se velmi rychle rozhodli tu dálnice neblokovat.