Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
14
/
19
Prohlédnout znovu
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
|
acz
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
|
acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
|
acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
|
acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
|
acz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany