Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
4
/
19
Prohlédnout znovu
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
|
acz
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
|
acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
|
acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
|
acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava