Do Jaguaru zamířil bývalý šéfinženýr BMW, podle kterého má skupina Jaguar Land Rover potenciál smáznout veškerou konkurenci, tak jako mnichovská automobilka v 80. letech.
No jo, ale ruku na srdce. Kolik potencionálních zákazníků střední třídy "does give a *". Historie je super, ale stále se vzdaluje a bez méně dávných úspěchů, ať již produkčních modelů nebo na poli motorsportu, se stává bezcennou. Ať už si můžu já nebo pár stovek dalších mohou myslet o XK120 nebo XJS že to jsou naprosto nádherná auta, to značku komerčně nezachrání.
Té historie musí využít marketingové oddělení, dát ten odkaz na tu historii, sportovní úspěchy, na tradice značky ale neopomenout moderní technologie, zůdraznit vývoj a inovace.
Vše je otázkou reklamy, správného podání produktu a značky. Je na čem stavět, není to žádná noname značka z číny.