Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šílená dvoumotorová monstra: Když konstruktérům jeden agregát nestačí...

Výkon motorů lze zvyšovat různým způsobem, nejobvyklejší je přeplňování. Jenže některým konstruktérům to bylo a je málo...
Zpět na článek
4. 3. 2017 20:33
4. 3. 2017 21:23
5. 3. 2017 07:21
4. 3. 2017 20:33
Doplním, .....
že zkoušeli i dvoumotorový Wartburg 353 4x4, nevím ale, kolik kusů jich existovalo, ani kolik se jich dochovalo. Jeden má snad být v Eisenachu v Muzeu AWE. [odkaz] , [odkaz]
Údajně vážil 900kg, dohromady, tedy v součtu, měl 220 koní (162kW) a motory byly osazeny českými karburátory Jikov.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KubikCv
5. 3. 2017 08:13
Re: Doplním, .....
ten kousek z muzea před lety ukradli...vloupali se do muzea...auto přestříkali barvou ve spreji a odjeli...zůstaly po nich jen ty spreje :-) Netuším ale jestli to byl fabrickej počin,nebo nějakýho soukromníka..auto se totiž loni našlo..díky tomu,že ten co to konstruoval si poznal "svoji práci"
Avatar - CHerokee
4. 3. 2017 20:59
minulost vs. dnešek
Tady se o tom píše jako o extravagantních pokusech. No a dnes rveme dva více motorů do celé řady aut, jeden spalovací a zbytek elektrický, k tomu kopec baterek a tváříme se, že jde o vývoj. Teda podsouvají nám to ekofašisté.
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2017 06:44
Re: minulost vs. dnešek
Ani ten spalovací tam už nemusí být. Tesla používá dva výhradně elektrické a třeba Rimac rovnou čtyři
"Šílená dvoumotorová monstra"
Tak zaradiť pod tento bulvárny titulok auto ako 2CV Sahara, to je už... no, radšej to nenapíšem, lebo aj jedna hviezdička by bola na ten výraz málo...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wladyk
4. 3. 2017 21:23
Autokros
Když byl u nás autokros ještě v plenkách tak to bylo celkem běžné, že buggy měly dva motory. Nejčastěji Wartburg.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Intercool
5. 3. 2017 07:35
Re: Autokros
Teď je to taky běžné, třeba 2x GSX-R 750 nebo 2x Triumf do 1600 a ve čtyřlitrech 2x GSX-R 1000, BMW R1000, 3xDucati
5. 3. 2017 07:07
Točivé momenty
Jen bych upozornil, že v případě dvou nezávislých motorů (tj. pokud nemají své hřídele nijak spojeny) jejich točivé momenty nelze sčítat a je potřeba je uvádět zvlášť. Takže například součtová hodnota 359 Nm uvedená u Mercedes-Benz A 38 AMG W168 je zcela irelevantní

Je to podobný nesmysl jako kdybychom chtěli třeba tvrdit že když je jedno kolo nafoukané na 2 bary a druhé na 2,5 barů tak že dohromady je v nich tlak 4,5 bar.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
5. 3. 2017 07:21
Mne
pri dvojmotorovych monstrach napadol najprv hadam najznamejsi kamion DAF pre DeRoya na Pariz-Dakar, s ktorym na rovinatej pusti nalozil aj Vattanenovi. :-) ale ak mal byt clanok len o osobnych autach, tak uz mlcim :-)
Rozbalit vlákno
0