ten kousek z muzea před lety ukradli...vloupali se do muzea...auto přestříkali barvou ve spreji a odjeli...zůstaly po nich jen ty spreje :-) Netuším ale jestli to byl fabrickej počin,nebo nějakýho soukromníka..auto se totiž loni našlo..díky tomu,že ten co to konstruoval si poznal "svoji práci"
pri dvojmotorovych monstrach napadol najprv hadam najznamejsi kamion DAF pre DeRoya na Pariz-Dakar, s ktorym na rovinatej pusti nalozil aj Vattanenovi. :-) ale ak mal byt clanok len o osobnych autach, tak uz mlcim :-)
Jen bych upozornil, že v případě dvou nezávislých motorů (tj. pokud nemají své hřídele nijak spojeny) jejich točivé momenty nelze sčítat a je potřeba je uvádět zvlášť. Takže například součtová hodnota 359 Nm uvedená u Mercedes-Benz A 38 AMG W168 je zcela irelevantní
Je to podobný nesmysl jako kdybychom chtěli třeba tvrdit že když je jedno kolo nafoukané na 2 bary a druhé na 2,5 barů tak že dohromady je v nich tlak 4,5 bar.
Tady se o tom píše jako o extravagantních pokusech. No a dnes rveme dva více motorů do celé řady aut, jeden spalovací a zbytek elektrický, k tomu kopec baterek a tváříme se, že jde o vývoj. Teda podsouvají nám to ekofašisté.
že zkoušeli i dvoumotorový Wartburg 353 4x4, nevím ale, kolik kusů jich existovalo, ani kolik se jich dochovalo. Jeden má snad být v Eisenachu v Muzeu AWE. [odkaz] , [odkaz]
Údajně vážil 900kg, dohromady, tedy v součtu, měl 220 koní (162kW) a motory byly osazeny českými karburátory Jikov.