Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
5
/
10
Prohlédnout znovu
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
|
acz
Přehledné palubní desce s pouze nezbytnými ovladači uprostřed dominoval rozměrný rychloměr
|
acz
Ovládací prvky vozidla byly přehledně uspořádány. Řadicí páka čtyřstupňové převodovky i ovládání mechanické ruční brzdy nalezly místo na podlaze.
|
acz
Budka vozu Škoda 256 B nabízela pohodlný nástup a prostor třem osobám. Široká čalouněná lavice umožňovala nouzové přespání člena posádky.
|
acz
Nákladní vůz Škoda 256 B z roku 1945 patří k nejúspěšnějším lehkým užitkovým automobilům z Mladé Boleslavi
|
acz
Škoda
|
acz
Klasickou koncepcí nákladní vůz Škoda 256 B nijak nevybočoval, řadil se k běžnému evropskému standardu
|
acz
Škoda
|
acz
Nezbytná výbava vozidel válečných let – tlumená svítilna Notek, rozptylovala světlo pouze před vozem, které ale nebylo pozorovatelné z letadel
|
acz
Tak, jak bylo obvyklé, dominoval masce chladiče na přídi vozidla okřídlený šíp, světově proslulý znak automobilky Škoda
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším