Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia: Nové ceny jsou o 20 tisíc nižší, začínají na 229.900,- Kč

Škoda zlevnila nejprodávanější model na českém trhu ve srovnání s akcí Edition 08 o 20 tisíc Kč a zároveň z nabídky zmizelo základní provedení Fabia. Pětidveřovou Fabii Classic tak lze nyní pořídit od 229.900,- Kč.
Zpět na článek
24. 10. 2008 09:21
24. 10. 2008 09:36
24. 10. 2008 09:39
25. 10. 2008 19:15
24. 10. 2008 11:43
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 15:23
24. 10. 2008 18:59
24. 10. 2008 11:39
neregistrovaný "RayBan"
24. 10. 2008 11:43
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 11:56
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 12:18
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 12:50
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 12:48
neregistrovaný "ouroboros15"
24. 10. 2008 11:57
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 12:23
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 13:19
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2008 12:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:02
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:13
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:22
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 15:50
24. 10. 2008 15:57
24. 10. 2008 15:29
24. 10. 2008 15:37
24. 10. 2008 15:42
24. 10. 2008 13:15
24. 10. 2008 13:22
24. 10. 2008 22:43
24. 10. 2008 13:06
24. 10. 2008 13:10
24. 10. 2008 13:04
neregistrovaný "nick02"
26. 10. 2008 14:51
24. 10. 2008 14:45
neregistrovaný "ouroboros15"
25. 10. 2008 21:55
neregistrovaný "ouroboros15"
24. 10. 2008 15:41
24. 10. 2008 16:05
24. 10. 2008 22:21
24. 10. 2008 23:00
25. 10. 2008 00:02
25. 10. 2008 00:00
24. 10. 2008 22:30
neregistrovaný "nino"
25. 10. 2008 01:25
24. 10. 2008 09:21
nechapem...
Fabia vo "vybave" Classic ma delene zadne sedadla, Octavia v rovnakom stupni vybavy vsak nie. Tonovane skla - to same: Fabia classic ich ma, Octavia Classic nie. Podivna logika...
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2008 09:36
Re: nechapem...
Logika, "ale jejich", Octavii vám prostě levnějš nedáme, musíte přihodit 10 za okna+sedadla.
24. 10. 2008 09:39
Kde je..
..v základu centrál, el. okna + zrcátka, palubní pc?
Opět nikde. :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - www.skodaoctavia.cz
24. 10. 2008 11:36
Re: Kde je..
Kůže, xenony opět nikde. Sakra 220tis a dvouzónová klíma nikde :-)
25. 10. 2008 19:15
Re: Kde je..
>:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 11:43
Re: Kde je..
I kdyby tam byl, ty bys remcal stejně. >:D
24. 10. 2008 15:23
Re: Kde je..
Tobě to nepřipadá divný, že všichni ostatní to v základu mají, včetně koncernové Ibizi a Fabia ne?
Avatar - gld
24. 10. 2008 18:59
Re: Kde je..
keby keby, ale nemá..a kto si kúpi nové auto bez elektrických okien a centrálu 8-s
24. 10. 2008 10:58
Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
0-100 za 16s v jednom, za 1'16 ve dvou, ve třech nikdy :-!
Rozbalit vlákno
97
Avatar - www.skodaoctavia.cz
24. 10. 2008 11:34
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Fabia není auto pro člověka, který hledá výkon. Víš ;-)
neregistrovaný "RayBan"
24. 10. 2008 11:39
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
To není, ale rozjet by jsi se s autem za 300.000 Kč už mohl, ne ?
24. 10. 2008 12:38
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Jestli se s tim autem nejsi schopen rozjet, tak ti nepomůže ani motor z raketoplánu.
24. 10. 2008 11:40
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
A to je oficialni stanovisko Skody auto?
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 11:43
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Fabia je auto do města nebo kolem města. Tam v podstatě zrychlení z 0-100 nikdy potřebovat nebudeš. :-!
24. 10. 2008 11:49
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
hmm, akorát že ve velkých městech žije jenom 1/4 lidí a ti ostatní když někde tak jezdí mimo město. A ono čekat na Fábku než se za vesnicí rozjede, to je docela na nervy, zvlášť když jedeš třeba s 3,5 tunovou dodávkou a zdržuje tě to.
Ale OK, jako každý má právo si koupit co chce, ale taky jsou v pravidlech nějaký věci o OMEZOVÁNÍ a o plynulosti silničního provozu.
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 11:56
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Přestaň vidět rudě. A zkus to znova.
Ve Fabii NEMUSÍŠ mít motor do města. Nikdo tě nenutí. Můžeš si tam nakonfigurovat třeba stokoňovou jednašestku. To, že tady pak začneš brečet nad tím, jak je to strašně drahé, to už je problém více na straně tebe než Škody.

Vadí mi to, že tady spousta lidí lamantuje na nejslabšími motory, nejnuznešjším vybavením, ale vůbec si neuvědomuje, že cesty jsou plné starých vrán, které se s dynamikou i té nejslabší Fabie (Fiesty, Punta, Corsy a kde čeho) nedají vůbec srovnat. Nebo si pokrytecky myslíš, že do provozu už se nepočítá dýchavičný kamion, který potkáš na úzké klikaté okresce a do kopce jede krokem? Ten dle tebe neomezuje dopravu?
Začni na problém nazírat kapku v širších souvislostech. Takhle mi připadá, že to rozhoduješ od stolu bez řidičáku a nájezdu a ne jako zkušený a znalý řidič.
24. 10. 2008 12:14
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
nelamentuju nad slabými motory. Lamentuju nad lidma, co si koupí auto do města a pak s ním překážejí naprosto nehorázně mimo město.
Když někdo jede v Puntu (který má dynamiku 14,3) tak si toho je vědom. Naopak, v nový Fabii ty lidi jedou jako v novým autě na úrovni, ale to auto je TĚŽCE podprůměrné.
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 12:18
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Tak to se tvůj život musí skládat jen z traumatizujících zážitků.
Pohlédnu li na vozový park na našich cestách, tak je zde pořád poměrně velká většina pilotů ve starých autech, které zavazí na cestách mohem více, než nové Fabie.

Věta o tom, že lidi v Puntu si jsou vědomi a lidi ve Fabii nikoli.. co napsat? Dej si obklad a začni svět posuzovat objektivně.
Avatar - T613
24. 10. 2008 12:34
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
:yes:
24. 10. 2008 12:39
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
:yes:
24. 10. 2008 12:46
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
To je jedno prostě desetiletá Felicie 1.6 :yes: nová Fabia 1.2 :no:
24. 10. 2008 12:57
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Bych tě chtěl vidět, jak po nějaký větší ráně dáváš feldě palec nahoru
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 12:50
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
:yes:
24. 10. 2008 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 10. 2008 12:17
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
ty asi moc po Čechách nejezdíš co? Ono když ti to pošle na dálnici nějaký auto před nos, tak to je obvykle Fábka HTP. Stalo se mi to mockrát, takže jsem měl čas se s tím skvělým vozem dopodrobna seznámit.
24. 10. 2008 13:46
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Ja to rikam porad... nejvic zavodniku na dalnicich v CR se rekrutuje z okruhu vlastniku HTP... na 160Km to rozjet umi kazdy... potom dobrzduji kamion az se jim od bubnu huli a nasledne zrychleni = 0 = brzdi ty, co jedou v levem.
24. 10. 2008 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 10. 2008 14:53
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
vážně? to jsi ty zákony asi nepochopil - NEOMEZIT A NEOHROZIT není podmíněno rychlostí. Nikdo z nás není soudce, aby řešil jestli jedu 131 nebo 200. Pokud to pomalejší šoupne rychlejšímu, omezí ho popřípadě i ohrozí. Víš jak to končí, stejně jako teď chce firma peníze po přejetým klukovi. Vběhl do vozovky, auto ho přejelo, řidič byl potrestaný za neposkytnutí pomoci, ale způsobil to ten kluk, takže při vší smůle a bolesti ještě zaplatí auto co ho přejelo.
neregistrovaný "ouroboros15"
24. 10. 2008 12:48
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
koukam komplex ridice bile dodavky. naramne me bavi hosi co je ve firme pustili za volant neceho, co podle nich jede a musej to dokazat vsem kolem. zvlast na D1 bejvaj tyhle dodavkari pikantni.
24. 10. 2008 20:29
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
To by som tak určite netvrdil. Pre mnohých je to rodinný voz, a s týmto vedomím je aj navrhovaný.
Tiež nemám v láske "základné" výbavy, ale na druhú stranu, asi sme už príliš rozhýčkaní dobou. Veď vybavené auto v nedávnych dobách Favorita znamenalo mať trochu lepšie čalúnenie, poličku pred šaltpákou, 2 repráky vo dverách a rádio Blaupunkt so základnými funkciami.
Nevravím, že auto so slabou výbavou, bez klímy a motorom so 60koníkmi nadchne, ale rozhodne neurazí. A jak niekto vyššie napísal, kto sa nevie rozbehnúť so slabým motorom, nebude mu stačiť ani raketa.
Keď jazdím Bratislavou svojim starým Formanom, pripadám si vedľa všetkých drahých kár ako chudák. Ale karta sa obracia na prvej križovatke - po obyčajnom rozbehu 1-2-3-4-5 mám všetkých tých frajerov v spätnom zrkadle. Kde majú všetky tie kone, a zavadzajú jeden druhému? Predbiehajú ma v polovici ulice, kde sa ja vpohode šiniem šesťdesiatkou, ktorá je, pochopiteľne, pre ich rozbehnuté stádokoní primálo. Dobehnem ich na ďalšom semafore. Zelená, 1-2...a uberám plyn, lebo ten sráč s BMW X5 nie je schopný normálne sa rozbehnúť a nezavadzať...
A mimo mesto? Jasne, neuháňam po diaľnici 130, auto to síce zvláda, ale motor už pýta viac ako je zdravé.
Ale nestrácam sa tam, mnohí, asi v rámci šetrenia paliva aj vlatného auta, jazdia 90-100 km/h ako ja, alebo aj pomalšie.

Takže nesúhlasíms tým, že je to auto do mesta a okolia. Rozhodne sa v ňom vpohode dajú zvládať aj dlhé cesty.
A čo sa týka toho mesta - to zrýchlenie tam fakt nepotrebuješ, v tom zase súhlas. :yes:
Forman ho má papierovo okolo 20 sekúnd, a rozhodne nie je najpomalším. A to nie som žiadny pretekár. :-)
24. 10. 2008 11:45
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
chápu že u auta jsou věci jako motor zcela nepodstatné 8-s
Asi jde o osobní auta pro řidiče Avii, zvyk je železná košile.
Jenom je to o tom, že když 80% aut má dynamiku 11 12s, což není žádný zázrak, tak 16s je průšvih.
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 11:57
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Nesmysl. 16s s pevným startem je k čemu? V provozu... ?

Mimoto, neznám snad nikoho, kdo by akceleroval běžně kolem 10s. I když na to auto má.
24. 10. 2008 12:20
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
jo tak zrychlení 0-100 spolu s 80-120 jsou referenční hodnoty pro dynamiku ne? Neříkám že se závodí na křižovatkách to ne, ale ten údaj odpovídá i o bezpečnosti při předjíždění. V praxi to znamená že tohle předjede traktory a avie. Naopak třeba všechny dodávky budou předjíždět tohle. Dost řidičů když je předjíždí dodávka potí vzteky krev, a mají tendenci pak marně přidat nebo tak....
neregistrovaný "FX_"
24. 10. 2008 12:23
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
To je prostě nesmysl, který nemá nic společného s průměrnou hodnotu. Jde o extrém. A jak známo, extrémy jsou vidět a člověk si je snáze zapamatuje.
24. 10. 2008 12:33
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
když předjíždíš, tak je to extrém. Silnice jsou tak plné že se buď předjíždí nebo smrdí v koloně. Jak jsem psal jsou to charakteristiky dynamiky, strohá čísla nikoliv bez významu. Člověk nemusí být genius aby sis přepočítal 72km/hod na 20m/s takže každá sekunda o kterou se ti natáhne předjíždění je 20 30 metrů - dosta na to, abys měl hlavu 2 metry v motoru tiráku.
24. 10. 2008 20:32
Re: Brutální zrychlení odpolouvajícího tankeru
Tvoje tvrdenie je možno papierovo pravdivé, ale prax je iná. Je skôr výnimkou používať v plnej miere potenciál motora a prevodovky (a pritom jazdiť ešte s rozumom), plus tie kravsky pomalé reakcie drvivej väčšiny vodičov... Niečo som o tom spomenul vyššie v rekacii tiež na príspevok od FX...
24. 10. 2008 12:26
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Neplácej tu nesmysly a trochu se zorientuj. Fabia není kategorie supersport, jde o subkompaktní třídu. Každá automobilka nabízí i v této třídě rozsáhlou motorizaci. Je jenom dobře, že se Škodovka drží tradic spolu s ostatními. Neumím si představit, co bychom tu psali, kdyby základní fabia dělala stovku za devětdevět... Nezapomeň, že základní motorizace znamená též nízkou cenu a tedy přístupnost auta pro nejširší veřejnost.

Takže jde-li ti prioritně o zrychlení 0-100 (proč vlastně? to mě zajímá spíše u sportovních aut) pak je i přesto Fabia někde uprostřed pole mezi konkurenty. Například základ Punta dělá stovku za 14,5, Yaris za 15,7 a Corsa za 18,2. Vadí ti to třeba u toho Punta nebo u Corsy?

Vedle toho, při jízdě nejde ani tak o 0-100 nýbrž zejména o tzv. pružné zrychlení někde mezi 60-90, tedy jde o pružnost motoru, kterou nejvíce využíváš při zařazených rychlostech 3 až 5.

Takže klid, Medvěde, můžeš klidně střádat dál, Ujišťuji tě, že i s tou Corsou, co má stovku lehce pod dvacet či s malým/velkým loudálkem grande Puntem by sis báječně zajezdil. Tak jako s Fabií. U auta totiž nejde ani tak o zrychlení jako o to, alespoň jedno vlastnit.
24. 10. 2008 12:41
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Prioritně o zrychlení mi nejde. Jak se jezdí v ČR? 10m před koncem obce dají všichni plnej. Vesnic a obcí jsou tady mraky - zrychluje se, neříkej že ne. Silnice jsou přeplněný vraky, dodávkami, náklaďáky. Slušná cestovní rychlost na dlouhou vzálenost se nepřibližuje v průměru 60km/hod. Takže většina lidí co nemá čas hnít někde v zácpě občas (třeba 15x denně) předjíždí. Při tom všem potřebuješ dynamiku, takže než vyhodit 230 litrů za auto který žádnou nemá, to bych radši jezdil tágem.
Jestli jde o to auto vlastnit a ne s ním jezdit? To je dobrej fór.
24. 10. 2008 12:45
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Předjíždět zácpu ? Nesmysl. Při té spoustě obcí a tom přehuštěném provozu jak píšeš, je skoro jakékoliv předjíždění zbytečné a s čímkoliv co nemá 200HP + i docela nebezpečné.
24. 10. 2008 12:50
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
a jak myslíš že vzniká kolona? Jednoduše tak, že za něčím pro přepravu nákladu se hromadí osobáky co nemají na bezpečné předjetí (o tom mluvím) no a když se vytvoří kolona 5 6 aut, tak potom už musíš mít slušné auto a umět předjíždět aby ses z toho dostal.
A ano, trefil jsi to, můžou za to výrobci co neomezují motorizace nepoplatné době.
24. 10. 2008 13:00
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Jenže v té koloně nezůstanou trčet jenom Fabie. Pokud chceš kritizovat neodpovídající motorizaci, tak musíš kritizovat bez vyjímky všechny automobilky.
24. 10. 2008 13:07
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
jasně - bez výjímky
Avatar - T613
24. 10. 2008 13:01
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
jak tě čtu tak tebe by omezoval i Alfonso
24. 10. 2008 13:03
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
:-) Vrať se k televizi, zapni plejstejšna a nandej to v tý koloně i Loebovi, ty jeden závodníku. Kolony se tvoří hustotou provozu nikoliv malým výkonem motoru. Kam by ses chtěl dostávat? Těch 5 či 6 aut jede 95 a ty jsi ten sedmý. Jedeš za nimi a posloucháš muziku. Asi sis to tu nyní poplet´ s Korsickou rally >:D
24. 10. 2008 13:13
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
někdy z Tebe mám pocit jako z Důchodce z Vysočiny komentujícího dění z kolečkového křesla. 95km/hod. se v koloně nikdy nejede. Tak se jede za ideálních podmínek mimo obec mimo dálnice. Kolona jede nějakých 40-70 na povolené 90. Příklad: tohle úterý Strakonická-Písek 35km/hod průměr, s občasným úplným zastavením, bez zjevné příčiny (havárka, překop)....
24. 10. 2008 20:37
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Proste preplnená cesta. Potom sa nájde jeden macher, ktorý začne predchádzať, nevyjde mu to, cpe sa nazad, a zase pribrzdí tých za sebou - a reťazová reakcia spôsobí, že také 50 auto v kolńe už musí zastaviť.
Takže kamoš, ak ti lezie na nervy taká kolóna a predchádzaš, si jeden z tých, čo ešte väčšie zápchy svojim správaním spôsobujú, a ako taký vlastne ani nepatríš za volant. Na ceste nie si sám - všetci sa vlečú v kolóne a možno sa ponáhľajú...
24. 10. 2008 12:53
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Zajímavá reakce... taková... až turboreakce :-) Asi jsi toho zatím moc na silnicích nenajel. Tak tě ujišťuji podruhé - ani to punto, ani ta Corsa a ani ta Fabia, všechny na základních motorech nijak nebrzdí dopravu.

Můžeme se tu Medvěde (inteligentně) kočkovat jakkoli, ovšem je nutno si v téo souvislosti napsat, že kritizovat základní motorizace subkompaktů za to, že neudělaj stovku pod deset, to může opravdu jenom hlupák.

Takže rada, vyzkoušej si to Punto nebo corsu či Yarise v provozu, pak sem napiš, jak ses za jízdy nudil. Takhle tu jen předvádíš, že o tom nevíš vůbec nic.
24. 10. 2008 13:23
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
je mi 29, jezdit jsem začal v 15ti na motorce, po ČR mám najeto autem nějakých 160tis. vesměs různě mimo Severní Moravy v 4 ruzných svých autech a dalších 3 rodinných. Možná je to málo, někdo to ujede za tři roky, ale já nejsem žádný cesťák. Takže mi věř, vím moc dobře jak se jezdí, a co je za problémy.
24. 10. 2008 20:38
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Ty, človeče, dnes mám asi sviatok. Totál na 100% s Tebou súhlasím. ;-)
Avatar - chlapecx
26. 10. 2008 14:39
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
to je nás víc, protože zrovna tak, dkyž dneska čtu já tvoje názory, tak taky se všemi souhlasím.
A nakonec i GTI, co jsem se zatím pročetl až sem, tak dnes mluví velice realisticky a rozumně a npíše žádný nabubřelý megalomanský fráze, ale naopak moc hezký věty.... To asi jsou nějaký skvrny na slunci... :-) :yes:
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2008 13:19
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Tak co zkusit trochu počítat? Dejme tomu, že jedeš třeba 100 km po silnici první třídy. Z toho může být tak 30 km zkrz vesnici a tam každý auto 50 km/h jet dokáže. Takže zbývá 70 km mimo obec. Když budu počítat, že auta pojedou tak 500 m od sebe (extrémě optimistická hodnota, možná tak v noci) a předjíždění každýho spotřebuješ tak 1 km (zátáčky, horizonty, plný čáry, protijedoucí auta), tak ti při rozdílu rychlostí 15 km/hod (85 vs 100 km/hod) předjedeš za cestu zhruba 16 aut. To znamená, že ušetříš asi 5 minut a budeš mít minimálně o litr větší spotřebu. To je při cestě trvající cca 1,5 hodiny vážně rozdíl... Neboli, když to přepočítáš na peníze, tak tě 1 ušetřená minuta stojí 10 kč a dost nervů... No užij si to.
24. 10. 2008 13:48
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
:yes:
24. 10. 2008 13:53
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
já ti rozumím. Ale stejný počty jsou jako že když budeš 12 let jezdit hodinu denně na rotopedu a hodinu běhat, umřeš o rok později = o rok běhání a jízdy na rotopedu ;-). Jasně jedu tak hodinu a půl až dvě, ale mám se dvě hodiny nudit, dusit šestku a jet na spotřebu? To už si radši budu číst v autobuse. Nebo můžu jet řekněme proaktivně, což jistě jak říkáš zvyšuje spotřebu a jako sideefekt to má dřívější dojezd. Samozřejmě motivace nahnat rychlostí čas je k ničemu, a zpravidla končí na 1. semaforu nebo závorách. Někdy ale taky buď přijdeš v čas, nebo chodit nemusíš.
24. 10. 2008 20:41
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Takí ako Ty často končia v priekope a ešte častejšie pri tom niekomu, kto ide slušne, ublížia. Jazdi radšej tým autobusom a čítaj si. Vstaň ráno o hodinku skôr a v kľude a bez nervov, pri dobrej knižke stihni čo máš. ;-)
24. 10. 2008 20:54
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
proč bych měl skončit v příkopě?
Nechápu, proč by nemohly na silnici platit normální pravidla, stylu pomalejší se snaží uhnout, a rychlejší na pomalejší nijak neútočí.
Funguje to v plaveckých drahách v bazénu, na sjezdovce na golfu, jenom na silnici všichni koukají jak jedou ti za nima "co ten * má co spěchat" a tak. Když budeš dupat v přaskáčích běžkařům ve stopě tak tě některý píchne hůlkou. Tak co je nenormálního na tom chtít aby lidi jezdili rychle v rámci pravidel?
25. 10. 2008 12:30
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Ty si fantasta. Ešte skús trochu dospieť a dozrieť.
25. 10. 2008 19:16
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
možná u Vás v Matrixu předjíždíš Formanem X5ky, ale myslím že podle takových předsudků, jakože borečci jezděj v silných autech, permanentně někoho ohrožují a končí v příkopě, zatímco bodří chasníci v plechovkách, co je drží po kupě jenom tloušťka laku, jim ukazují jak se teda jezdí by ses neměl držet :-!
Avatar - T613
25. 10. 2008 19:24
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
ty seš holt letec :-!
25. 10. 2008 19:41
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
koukni, ty žiješ minulostí, veteráni, mrtví hrdinové, já žiju přítomností a budoucností. Nezajímají mě argumenty typu "dálnice konstruovaná na 120", kdy se spolkne "120 Škody MB". Chápu třeba tvůj odlišný životní styl, ale nemyslím si, že by to bylo univerzální, nebo většinové. Možná jsem letec, možná ty jsi zastydlý šneček, kdo ví. Skoro bych řekl že ty jsi ode mě na opačném konci spektra, a pravda je někde uprostřed
25. 10. 2008 19:51
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Fandíš si. Pravda je na zemi, Ty si v oblakoch.
Avatar - T613
25. 10. 2008 19:54
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
ne ty si prostě letec, který předjíždí jak idiot, a když ho někdo zbrzdí tak mu nejdříve napere dálkáče do zrcátek, a po následném předjetí mu zašlápne brzdy, aby si to pamatoval. To že sis nevšiml, že ty stařičské auta jsou schopny na křižovatce dát moderní auta (byť ty je po patnácti metrech již předjedou) svědčí o tvé inteligenci. Takže pro mne si letec, a můžeš být rád, že jsem tě nenazval jinak.Což ti tady naznačovali všichni. Takže vpřed a dál ohrožuj na silnici ostatní! :yes:
P.S.: že ty nosíš během jízdy kšiltovku, máš gel ve vlasech a nosíš zlatý řetízek? A taky řídíš stylem brzda plyn? :-!
25. 10. 2008 20:05
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
:yes: :yes: :yes: ty jsi prostě King >:D .... ale už to nehul
Avatar - T613
25. 10. 2008 20:08
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Někdo je king někdo letec. Asi jsem tě odhadl přesně! :yes:
25. 10. 2008 20:16
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
já nevím co Tě tak rozvášnilo?, že jsem napsal že auto s 16s akcelerací je offtopic? Nebo že lidi nemají za volantem chrápat a jezdit proaktivně? To že tady vyvozuješ nějaký nesmysly, že máš potřebu mi říkat letec, to vypovídá leda že jsi (lehce) labilní, takže takový způsob jízdy co píšeš se hodí spíš k Tobě, vono nervy jsou taky potřeba. Možná ti někdo udělal kufr, když jsi mu hodil myšku, nebo ti nedal přednost, ale JÁ to nebyl, takže klídek, svař si mateřídoušku, a kdyby ses šel náhodou projít, tak se dvakrát rozhlídni před přechodem!!! :-!
Avatar - T613
25. 10. 2008 20:28
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Ty ses nám nějak rozohnil. Asi jsem ťal do živého >:D :yes:
25. 10. 2008 20:38
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
:-) z okna jsem koukal jak místní socani slaví vítězství Antla, * co jezdil vožralej a pak se jako prokurátor vyhnul stíhání >:D. Co to má společnýho? To, že když je nečeho většina, ještě to neznamená, že to je správný. A ze mě se socan nestane jenom proto abych byl konformní. A tak beru i tuhle diskuzi, nepotřebuju dostat za pravdu jako dost lidí, kteří se dokážou vždy jenom přiklonit k většině. ...ne neťal jsi do živého, vlastně v ničem jsi se ani nepřiblížil - ani jsi nemohl takhle přes net.
25. 10. 2008 22:22
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Ako sa to tu píše? "Trefa na komoru" :-) Ale nemôžeš čakať, že to dotyčný prizná. To by si chcel veľa. ;-)
Avatar - T613
25. 10. 2008 23:02
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
;-)
24. 10. 2008 12:43
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Na pátek se docela urodilo co ? Občas se ti divim, že máš ještě náladu ty fakta pořád opakovat dokola. Nějaký lidi to prostě nepochopěj nikdy. Ta Škoda tady holt asi páchá hrozný zlo. :yes:
24. 10. 2008 12:58
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Je to neuvěřitelné, co tu plejstešnoví neználci dokáží plodit...
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 12:47
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Nevim Fabie, Polo, GP nebo Fux( ci jak se ten maly VW jmenuje)- to proste zavodnicke nastroje pochopte to - to jsou auta do mesta nebo na poklidnou prepravu z bodu A do bodu B - baz toho aby jsi mel zavodni ambice nebo aby ti umoznily ostrou jizdu na hranici tvych moznosti. Nic pro premiove kovboje :-!
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 12:54
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
>:-[] >:-[] :yes:
24. 10. 2008 12:57
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Fox není subkompakt, ale obecně to samozřejmě platí i na menší třídy. Vedle toho se tu píše o nesmyslu - medvěd tu kritizuje, že základní motorizace subkompaktů mají malé zrychlení... (dokonalý významový protimluv) to je ovšem opravdu na mokrý hadry na hlavu :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:02
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Vsak to pisu jen jsem to trochu rozsiril je jedno jestli to je GP, Fux nebo cokoliv z tehle spodnich trid to proste nejsou auta na zavody - snad s vyjimkou Fiesty ST a Clia V6 - ostatni je jen na presun z bodu A do B a k tomu 110Kw motor neni potreba
24. 10. 2008 13:09
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
V tom přesunu s tebou nemohu souhlasit. I tahle malá nevýkonná auta činí jízdu radostnou. Dnes mají totiž dokonale odladěné podvozky, za jízdy tě nic neobtěžuje, koneckonců leckterý má hudební aparaturu, kterou si nedopřává mnohdy daleko výkonnější jezdec... prostě, je s nimi výborná jízda.

P.S. Píšeš to špatně, Ten VW se nejmenuje Fux, nýbrž Fox... myslím, že název má evokovat lištičku, ověř si to zde na testech, určitě ho redakce testovala.
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:13
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Ja netvrdim ze to nejsou auto pro radostnou jizdu- jen ze nejsou pro zavodni jizdu.
Ja mu dal prezdivku Fux a rad bych u ni pokud nekdo nebude extra protestovat zustal ( ostatne ze sematickeho hlediska je muj Fux take liska- jenze ve foneticke nemcine )
Avatar - T613
24. 10. 2008 13:19
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
když jsem nedávno jednoho viděl tak jsem na něj vejral jak na veyrona. Taková je to vzácnost
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:21
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Skvost sve tridy- auto co dalo novy vyznam frazi Kral subkompaktu ;-)
24. 10. 2008 13:20
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Zeptej se u VW, jestli jim to nevadí. Popravdě, je to jako bychom tu psali Vulvo >:D místo Volvo.
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 10. 2008 13:22
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Mne to nevadi a pokud to vadi nekomu z Volva Auto Czech tak by se mel ozvat a protestovat proti tomu- popr pokud by to bylo mozne pohrozit nejakymi pravnimi ukony ;-)
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 13:30
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Vulvo Auto Czech... >:-[] já se snad pokakám smíchy... >:D výbornej fór
24. 10. 2008 13:37
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Myslím, že Volvu jsou týpci tvého kalibru dokonale Vol... ní ;-) Narozdíl od tebo mají totiž svůj styl a hlavně... charakter.
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 13:44
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
to bylo moudré... ;-)
24. 10. 2008 13:47
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
...díky :yes:
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 13:59
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
také bych si přál být tak vyzrálý jako ty... ;-) Co chystáš o víkendu?
24. 10. 2008 15:22
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
já už jsem spíš přezrálej ;-)

Budu měnít letňáky.
24. 10. 2008 15:27
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
hele autotéma! který používáš?
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 15:30
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Nokiany. ;-) doporučuju. dobrá kvalita za ne moc peněz. co ty?
24. 10. 2008 15:35
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Dunlopy Winter Sport 3D, ale letos budou 4. sezónu tj. končej. Byly bezva. Nokiany jsem koupil otci na Forestra loni, ale ten se prohrabával i na letních Yokohamach.
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 15:45
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
a byl táta spokojenej??
24. 10. 2008 15:47
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
on by jezdil i na těch Yoko - takže jo.
24. 10. 2008 15:28
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
No nekecej, to už ses dneska ráno bál tý nuly? >:D
24. 10. 2008 15:44
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
Jo.
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 15:46
Re: MEDVĚDOVA NÁSOBILKA
seš výřečnej jak Mr.Bean na Golfu... ;-)
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 15:57
Re: NÁSOBILKA
hezkej víkend dottore ;-)
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 15:29
Re: NÁSOBILKA
tak to já jsem pro dnešek drzek s čtyřdenním strništěm. Žena mi včera nadávala, že mám hubu jak rašpli tak se asi budu muset oholit a nahodit imič metroše-devianta.. >:-[] ale ty kola bych asi měl taky vyměnit. Měli jste tam u vás na severu taky ráno prízemný mrazík?? ;-)
24. 10. 2008 15:37
Re: NÁSOBILKA
tady na SV -2 a jinovatka. V kombinaci s mlhama posledních dní se rýsuje pěknej * po ránu
24. 10. 2008 15:42
Re: NÁSOBILKA
Jo, bylo na nule.
Avatar - Pierro
24. 10. 2008 13:15
Re: NÁSOBILKA
Fox je to latinsky nebo i anlicky, fuchs pak německy... liška jedna rezatá... ;-)
24. 10. 2008 13:22
Re: NÁSOBILKA
Jo, jo, proto to pojmenovali Fox.
24. 10. 2008 22:43
Re: NÁSOBILKA
Latinsky je to Vulpes vulpes. Schvalne jestli zjistis, krizenim kterych dvou zvirat Rimani lisku vyslechtili :-)
Avatar - T613
24. 10. 2008 13:06
Re: NÁSOBILKA
já bych mu medvěd neříkal. To mám asociováno s Mercedesem ;-) Navrhoval bych oslovení letec
24. 10. 2008 13:10
Re: NÁSOBILKA
>:D Jo, ten letec sedí.
neregistrovaný "nick02"
24. 10. 2008 13:04
Re: NÁSOBILKA
Ak sa ti nepozdáva htp, môžeš si vybrať iného premianta - legendárnu jednaštvorku
Avatar - chlapecx
26. 10. 2008 14:51
Re: NÁSOBILKA
která má eště horší dynamiku jak HTP a taky víc žere, jinak v tom o moc lepší motor nevidím
24. 10. 2008 13:22
adrenalin pri rozvazce
Diskuse s Me2d (coz si prekladam jako Ja_taky_rozvazim) nebyla nikdy o Fabii HTP ale o Jumperu,Boxeru ci jine bile dodavce s "extra vykonnym" turbodieselem. Ridici slabych Fabii jsou (i diky vykonu motoru) nastesti na silnici predvidatelni, coz neplati o splasenych ridicich dodavek, kteri musi rozvest zbozi nejlepe vcera a pritom si uzit trochu toho adrenalinu pri predjizdeni...cehokoliv. ;-)
Rozbalit vlákno
15
24. 10. 2008 13:40
Re: adrenalin pri rozvazce
jasně lowkiqe ;-) a o dopolednách sedí u notebooku :yes: typický PPLko :-!
24. 10. 2008 14:12
Re: adrenalin pri rozvazce
neni nahodou v patek servisni den? ;-)
24. 10. 2008 13:44
Re: adrenalin pri rozvazce
Koukám, žes ťal do živého :-) :yes:
24. 10. 2008 14:01
Re: adrenalin pri rozvazce
nene, jezdím přece tramvají po Štadtlu, tak hned jakmile babičce zavřu dveře před ksichtem, tak valim zpravy přes wap sem :-!
24. 10. 2008 14:15
Re: adrenalin pri rozvazce
Navic uz znam odpoved na zasadni otazku jeho zivota...turbo! :-)
Avatar - Atomas
24. 10. 2008 14:45
Re: adrenalin pri rozvazce
>:D Fakt vtipný >:D Jinak je dle mého názoru medvěd docela pěkně mimo. Jeho názory mě donutily diskuzi dočíst až do konce a on je opravdu humornej :yes:
24. 10. 2008 15:26
Re: adrenalin pri rozvazce
díky díky, to že se ti zdám mimo to je normální Moravský nepochopení, na to jsem zvyklej z Brna z výšky. Ale možná je to tím, že jste prostě na Zlínsku daleko od civilizace, potom se těžko chápe hell dálnic, když žádný nemáte, a obrázek z provozu si děláš cestou Zlín-Otrokovice.
Avatar - Atomas
24. 10. 2008 15:48
Re: adrenalin pri rozvazce
Patrně si mě s někým pleteš. Zlínsko je určitě krásný kus naší země, ale většinu svého času trávím v Pražské kotlině. Pobavilo mne, že nedokážeš pochopit, proč se vyrábí auta, která mají zrychlení kolem 16 sekund, proč majitelé Fábií neobtěžují ostatní jízdou mimo město a tvůj názor na věc proč tito lidé neskutečně zdržují provoz. Stačilo mi to k utvoření názoru na tebe a jak již psal lowkick - nehledej již zásadní otázku tvého života, není to 42 ale opravdu...turbo. A to ti můžou potvrdit i myši a delfíni >:D
24. 10. 2008 16:26
Re: adrenalin pri rozvazce
myši, delfíni :yes:
Tak to ti stačí celkem málo k utvoření názoru že? Myslíš, že bych měl v avataru LS1 kdyby mě zajímaly turba? Nevím kde jsi četl v mých příspěvcích že nechápu proč se to vyrábí. Nechápu proč se tomu ale říká auto do města, a pak se s tím jede po dálnici, ve městě to úsporné stejně není, takže to je auto na normální silnice, kde - ano podle mého názoru - nedokáže držet krok. Co ještě nedokážu pochopit, proč je rychlejší internet, rychlejší počítače, rychlejší vlaky a vůbec doba, ale doprava se zpomaluje, ano zpomaluje? Takže pokud máš lepší vysvětlení, než to že se dělají pomalejší nebo těžší a slabší auta, tak sem s ním. Já zastávám názor investic do komunikací, obchvatů, zvyšování rychlostí. Jak budou ve virtuálním referendu hlasovat majitelé Fabii s vmax 155 na zavedni 160 na dálnici?
Avatar - chlapecx
26. 10. 2008 14:58
Re: adrenalin pri rozvazce
normálně.. nebudou sebevražedně závodit v levým ale pojedou si pořád svejch 120-130 v pravým nebo je-lui někde, max. prostředním při předjíždění dodávek a starejch smradlavejch avií ženoucích se 80km/hm..
pojedou si svejch 120-130 i proto, že v týdle rychlsoti jim to eště pojede za slušnej průměr něco mezi 8-8,5 l/100km, zatímco kdyby za každou cenu závodili těch 150-160, který z toho jde vytáhnout, tak by jim to žralo nejméně tak 12 na 100 že??? Apropos silnější HTP (a ti, co jezdí víc mimo město si to slabší nekoupí) má maximálku mám dojem 170
neregistrovaný "ouroboros15"
24. 10. 2008 14:45
Re: adrenalin pri rozvazce
muhehe ... vidim ho uplne zive.
24. 10. 2008 15:22
Re: adrenalin pri rozvazce
já zas vidím živě jak polykáš ten svůj ocas ty ourobore :-!
neregistrovaný "ouroboros15"
25. 10. 2008 21:55
Re: adrenalin pri rozvazce
...tak to by z tebe starej Sigmund mel radost. A z části by to i vysvětlovalo proč ti imponuje 3,5 tuny ... turbo... no a ty další serepetičky.
24. 10. 2008 15:21
Re: adrenalin pri rozvazce
omyl odpověď na tu otázku je 42, jestli mi teda jako rozumíš :-)
24. 10. 2008 15:23
Re: adrenalin pri rozvazce
:-)
Avatar - Blue Sun
24. 10. 2008 16:05
Rozdíl
Zdá se mi to, nebo je opravdu rozdíl mezi základní benzínovou a dieselovou motorizací sto tisíc? To je docela ostrá kudla do zad naftařům...
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2008 16:46
DESIGNOVY LOWEND
I po sleve je cena prilis vysoka. Nova Fabia je vzhledove natolik nevydarena, ze v konkurenci mnoho sanci na prodej nema. Vedle natolik povedenych konkurentu jako Grande Punto, Corsa, Fiesta vypada Fabia opravdu levne. Kdyz tomu pripocitame nedostacnou motorizaci a slabou zakladni vybavu, tak mame temer neprodejny automobil. Automobil se da dovybavit, nad zastaralymi motory se v teto tride da privrit oko, ale potom se jiz pohybujeme v cenovych sferach, ktere jsou pro neco, co vypada jako Burak nemyslytelne.
Pro nekoho, kdo opravdu chce Skodu, doporucuji nakup v zahranici, nebo jeste pockat. Podle vseho tato sleva neni konecna. V tomto pripade vsak, konkurence vzdy nabidne vic. Zalezi na hodnotach kazdeho z nas.
Rozbalit vlákno
13
24. 10. 2008 20:48
Re: DESIGNOVY LOWEND
Zase nebuď tak vysadený na tie škodovky. Keby boli až také nepredajné, tak majú v Boleslavi 90% nezamestnanosť, a od toho sú teda ďaleko.
Rozhodne nemôžem povedať, že by sa mi Fábka páčila, alebo ma čímkoľvek nadchla. Ale mnohým môže vyhovovať, a cenové zvýhodnenie jej v predajoch rozhodne pomôže. Za každú cenu kritizovať, k čomu je to dobré? Vrháš nesympatický tieň sám na seba.
24. 10. 2008 21:05
Re: DESIGNOVY LOWEND
Na Skodu nejsem vubec vysazeny. Octavia po faceliftu je podle meho velice vydarena.
Fabia je pravym opakem. Je tak nepodarena, ze se prodavala spatne i pred svetovymi financnimi obtizemi. Zde se cena neshoduje s hodnotou. Minula Fabia, ne ze by byla designovy skvost, vyhovovala mnohym.
Tato sleva nestaci. Do zakladni ceny bych pridal radio, klimatizaci, el. okna a zrcatka. Pak by se cena mohla priblizit hodnote vozu.
Vzhled srovnavam s konkurenci. Zde Fabia zaostava nejvic. Motory probirat nebudu.
Nejde o kritiku za kazou cenu. Jen o nazor na dany model. Jak jsem jiz napsal konkurence zde nabidne mnohem vic.
24. 10. 2008 22:21
Re: DESIGNOVY LOWEND
Pochop, maRRiánku, ty zatím ve svém mládí posuzuješ auta podle toho, jestli to s nima někomu natřeš ve virtuální monitor-rally. Musíš se ovšem pokoušet najít odpověď na to, v čem tkví kouzlo Fabie reálné, že je tu nejprodávanějším autem, že sbírá ceny za design a je populární i v zahraničí. No je to proto, že hraje fantasticky na strunu praktičnosti s dokonalým vizionářským designem pro budoucích cca 5 let tak, jako dnes nikdo. Snad jen s corsou se dělí o první místo mezi subkompakty.

Ty budeš pět ódy na Fabii 2 právě až za těch pět let, až bude vyměněna za F3. To je věčný balvan neználků tvého kalibru. Cení vždy až to, co se přestává vyrábět. Tvá naděje je dospělost. Tedy někde kolem příchodu F3 se ozvi, potom tě tu budu moci začít brát trochu vážně. Zatím (uznávám) v té tvé pubertální virtuální monitor-rally nemá u tebe fabia šanci.
24. 10. 2008 23:00
Re: DESIGNOVY LOWEND
"Cení vždy až to, co se přestává vyrábět" 100% souhlas, který čtu u škodovek od poloviny 90.let. Už se na ty řeči u Fabie a Octavie 3 těšim ;-)
25. 10. 2008 00:02
Re: DESIGNOVY LOWEND
:-) :yes:
24. 10. 2008 23:13
Re: DESIGNOVY LOWEND
GTI, kvuli tvemu stari si neuuvedomujes, ze se velice nudne opakujes. Ve tvem veku by mohlo jit o priznaky Alzheimerovy choroby.
Kouzlo Fabie hledat nemusim, zadne neni. Nejrpodavanejsi byt musi, jde o vyrobek domaci automobilky. Kdyby nebyla nejprodavanejsi, problem by byl o hodne vetsi. Cerveny puntik, je stejne objektivni jako tvuj zluty ventilek.

Ted prosim famfary. GTI napsal neco, co ma smysl a co neni holy nesmysl, technickeho analfabeta. Fabia hraje na strunu prakticnosti. GTI, prave jsi objevil rozdil mezi kozou a kravou. Na strunu prakticnosti hraji tez japonske designove "skvosty" Kei cars. Na strunu vkusu a vzhledu nova Fabia hraje velice falesne.

Ody, ty necham tobe. Proslovy a ody ti jdou. Zde mas link na tvoji mladsi tvorbu [odkaz]
25. 10. 2008 00:00
Re: DESIGNOVY LOWEND
Klid, maRRiánku, ve tvém věku jsem také každého nad 30 považoval za dědka, to je přirozené. Příště se trochu rozepiš o slepotě kupců fabií, ať maj na očním u vás v nemocnici radost.

Ta praktičnost, vím, je pro tebe jako ten pověstnej červenej hadr na nadrženého býčka. Všechno pochopíš, uvidíš, že to ani nebude dlouho trvat, vzbudíš se a dětské umanutosti budou ty tam. Všetně té monitor-rally

:-)

Koukám, že si po nocích prohlížíš zajímavé frekvence. No, budeš to mít v životě ještě o fous těžší. Tak... jak to zpíváte u vás v družině mladých komunistů? Kupředu levá? 8-s ;-)
Avatar - chlapecx
26. 10. 2008 15:01
Re: DESIGNOVY LOWEND
mnohjo šancí na prodej nemá? rozhlídni se někdy po okolí, kolik že už se jich prodalo... za ty dva roky se jich prodalo víc, než za prví dva roky fabie I
26. 10. 2008 19:13
Re: DESIGNOVY LOWEND
Mozna bys sve tvrzeni mohl podlozit cisly.... Zaroven vsak, situace na trhu se razne zmenila. Za posledni rok cesky trh prosel vetsi zmenou nez za posledni 3-5 let. Lide "zmoudreli". Tzv. zvysovani kupni sily v CR byla pouhou bublinou, ktera praskla. (Pro me soukmenovce prazaky doporucuji podivat se na venkov, napr. do podkrkonosi)
Avatar - chlapecx
26. 10. 2008 19:25
Re: DESIGNOVY LOWEND
ano automobilový trh se hodně vyvinul za poslední rok to ano, taky ale dlužno dodat, jakcí nástuopci světových aut stejný třídy jako fabie přišli.. do dob před jejich nástupem měla fabia jednoho vážnějšího konkurenta...
nyní ty auta všechy tak povyrostly a tak uzpůsopbily cenu, že fabia je jasně na chvostu, to ano....
zvyšování kupní síly lidí platilo, dokud jedna chytrá vláda nezačala zmrazovat lidem mzdy a zvyšovat daně (za mocnýho řevu, jak je snižuje) se podívej, co a o kolik zdražilo a jaká byla inflace před 2 roky a jaká je nyní, byla kolem 2%, nyní je kolem 8-9% to hovoří jasnou řečí)

tvrzeí netřeba podkládat čísly... čísla si najdeš i na tomto serveru.. to, že stále se měšíčně prodá kolem 2000 fabií, je realita a je mi fuk, kdo je kupuje, důležitý je, že se prodaj... číslo kolem 2000 je pro fabii DLOUHODOBĚ stabilní číslo a úplně stejnými čísly se prodávala Fabia I, takže by ti škarohlídi měli začít myslet a ne jen stále zaslepeně stříkat ony jedovaté sliny....

a to, že za první 2 roky se Fabia I rozhodně neprodávala tak dobře, jak fabia II, nemá taky cenu diskutovat.... Protože zde jsou dva důvody, které tomu, kdo má selský MOZEK, jsou jasné:
1) skladba motorů, jestli si někdo myslí, že nový auto, s designem, jaký tehdy měla fabbiaI, šlo na dračku, i když jeho základní motor byl mizerný 1,4 MPI, s dražší pojistkou, tak mu taky doporučuju placku na čelo... to samé pak motor 1,0 MPI/37kW, ten stáhli snad bleskově, jak mizerným motorem byl.... nástupcem je HTP a to nástupcem velice slušný, a dokud fabie I neměla slušný na tuto třídu v tý době dostatečný motor, v objemu 1,2,tak do té doby se prostě neprodávala...
2) druhý důvod s tím úzce souvisí, ty dva roky totiž byly ve znamení souběhu prodeje s MNOHEM populárnější a oblíbenější škodou FELICIA a ta jak známo měla motory 40 a 50 kW 1,3 takže se vešly do nejnižší sazby pojištění, felicia byl osvědčený model, který jasně měl před Fabií přednsot.

takže STAČÍ MYSLET >:-[]
26. 10. 2008 23:23
Re: DESIGNOVY LOWEND
pro tebe stabilni prodeje 2000ks/m. Ja to vidim jako cca -30% oproti Fabii 1. Napr. v 2005 se prodalo pres 32000ks.
Fabia2 je vlastne jen vetsim Faceliftem prvni rady. Technicky si jsou velice podobne, ne-li stejne. Zde nemuzeme cekat na nastartovani prodeju jako tomu bylo u prechodu z Felicie na Fabii. Ocividne vedeni Skody to vidi podobne.
NESTACI JEN MYSLET
Avatar - chlapecx
27. 10. 2008 01:16
Re: DESIGNOVY LOWEND
šak právě proto, že nejdou s cenou tak rychle dolů a proto, že se vyrovnává českej trh pokřivenej velkým podílem škody, jsou to čísla slušná....
a fabia v tom cca roce 2002 a na koneci roku 2006 měla přes 2000 aut/měsíc,. nemůžeš to srovnávat s rokem 2005, kde byl vrchol fabieI a anvíc proti mýmu měsíčnímu průměru mi cpeš průměr celoroční.. tam bych to už vůbec neviděl drasticky, prostě vyrovnávání trhu...
při přechodu z feldy na fabii nebylo velký a skkový nastartování, zonvoa ti říkám, felicia končila 3 roky po nástupu fabie... 2 roky oficiálně, a něco se taky doprodávalo že...
vedení školdy to vidí poddobně, a oni to mají spočítaný dobře, proto ji udělali méně kvalitní, vděli, že musej jít s její cenou radikálně dolů... a ještě to půjde, sice nyní překopali výbavy a ceníky, ael to ještě není konec, vsadím svoje botry, že do jara stojí základní fabie rovných 200 000...

a na začátku příspěvku si protiřečíš.. prvně je to neprodejný hnus, a najednou jsou ta auta vlastně absolutně totožná, tak si vyber, co že to chceš
27. 10. 2008 07:11
Re: DESIGNOVY LOWEND
Cilem Fabie 2 bylo alespon navazat na prodeje Fabie 1.
Mesicni prodeje jsou zavadejici. Sleduj kvartaly, nebo prodeje rocni. Mnohem jednodussi je sledovat rocni prodeje, maji vyssi vypovednou hodnotu.
Pokud chces diskutovat o prodejich, mel by ses s nimi nejdriv poradne seznamit.
Fabia se zacala prodavat v prosinci 1999. Za prvni rok se hned prodal cca stejny pocet Fabii jako Felicii (21974Fa, 22242Fe). Hned v druhem roce prodeju Fabia polozila Felicii na lopatky (23142Fa, 10983Fe).
Tvrdis, ze rok 2005 byl pro Fabii vrcholem. Znovu se mylis. Vrcholem prodeju Fabie byl rok 2002, kdy se prodalo 52375ks. Obrovske a absolutne neudrzitelne cislo. Od roku 2002 se cesky automobilovy trh zacal menit.
Transformace trhu vyvrcholi okolo r. 2012, kdyz se trhovy podil Skody zacne stabilizovat na 20%25%.
K tvemu poslednimu odstavci. V mem prvnim prispevku nenajdes slovo "hnus". Pokud si ho znovu a POZORNE prectes, poznas, ze srovnavam vzhled v porovnani s konkurenci (Corsa, Grande Punto, Fiesta). Kdyz si je postavis vedle sebe, Fabia vystupuje z rady velmi negativne.
To same plati k tve dalsi narazce. Precti si prispevek, na ktery narazis, znovu a POZORNE. Pisi, ze obe Fabie jsou si TECHNICKY velice podobne, ne-li stejne.
neregistrovaný "nino"
24. 10. 2008 22:30
Fabia
Už len ked sa pozriem na tu fotku tohoto článku tak sa mi chce grcať. Do takéhoto auta by som nesadol aj keby mi ho núkali zadarmo.
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2008 01:25
Fabia
Klid GTI. Hadry, treba ty cerveny se fasuji vis kde...presne tak, nalevo od vratnice. Hned pod tvoji nastenkou. >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2008 10:46
Kazdy nech si kupi co mu rozum veli
ja osobne napriklad vyberam podla ceny:

Clio Grandtour Authentique, teda zakladna verzia: 296.022,- Sk

Skoda Fabia Combi Classic, zakladna verzia dovybavena na uroven Clia: 361 300 Sk

pri fabii je motor 1.2 HTP 51 kW (70k), clio 1.2 55 kW (75k)
vo vybave fabie je naviac:
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním (2 sklopné kľúče) (11 700 Sk)
Deaktivácia airbagu spolujazdca (2 000 Sk)
Oceľové disky kolies "HERMES" 6J x 15" - 5 ks (4 000 Sk)
Signalizace nezapnutého bezpečnostního pásu řidiče a spolujezdce (2 200 Sk)
Strešný nosič, čierny (6 500 Sk)

Vsetko co ma clio v ramci vybavy, nepridaval som take prkotiny ako popolniky, koberce a pod...
Rozbalit vlákno
2
26. 10. 2008 10:50
Re: Kazdy nech si kupi co mu rozum veli
a este by som rad doplnil zakladnu cenu fabie combi classic s 44kW motorom HTP bez akejkolvek dalsej doplnkovej vybavy:

314 900 Sk
28. 10. 2008 02:41
Re: Kazdy nech si kupi co mu rozum veli
Vyborne! presne toto jsem chtel napsat ;-) je videt ze fabie je porad draha. Proste za stejnou cenu mozna i nizsi muzes mit neco lepsiho :yes: Ovsem ten zadek clia grandtour me prijde hodne osklivej, ale to se v teto cenove kategorii neresi. Za min penez dostanes vic muziky, tak zapomen na fabii