Projekt „Výzkum dopravní bezpečnosti“ je zaměřen na výzkum chování vozidel při reálných dopravních nehodách. Takto získané poznatky budou přímo aplikovány ve vývoji současných i nově připravovaných automobilů.
Člověk by řekl, že po té brutální ostudě s dvojkou Fábií se čtyřma hvězdama v crash testu tam přidají ze tři plechy navíc. Ale to nééé. To se budou dělat analýzy, tabulky, schůze a tlačenka do hlavy. Škodovko, co neubrzdíš, neukecáš.
1. Proč policie volá konkrétní firmě a za kolik? Policie zde nepochybně funguje jako část výzkumného týmu (prvotní síto). Dostává za to policie plnění? Jaké, kdo a proč?
(Nespadl jsem z višně a vím že policajti volají za peníze bokem "svým" asistencím, odtahovkám, funebrákům a vší té verbeži. Vždy je to ale korupce jednotlivec-jednotlivec, případně jednotlivec-firma.)
2. Předpokládám, že na dokumentaci nehody (poškozený soukromý majetek) nemá nikdo (kromě policie) automatický právní nárok.
Jinak řečeno - pokud se cokoli stane (a přežiju), nemám žádnou povinnost toto lidem ze ŠA jakkoli umožňovat, ulehčovat, či jen to strpět. Pokud se spokojí s vnější dokumentací, prosím, jsou ve veřejném prostoru. Ale auto je pořád ještě mé a opravdu mě nezajímají jejich úkoly spojené jakkoli s manipulací s autem a jeho částmi, případně dokumentace interiéru.
Před zásahem do majetku, což nepochybně vniknutí do (byť nabouraného) auta je, by mě měla chránit policie. Ale ona je zároveň tím, kdo na mě tu výzkumnou Kobru TDI přivolá?
Divné.
P.S. jasně, asi budu mít jiné starosti, ale jde mi o princip
Škoda má poddimenzovanou bezpečnost a žádná analýza nehod ji nepomůže, stačí se podívat na ty rozpárané Octávky- trochu větší náraz a jsou přepůlené... 8-s:no::no::no::no:
no to sa skoro zmontovali ty magory zo sajze auto a.s. volvo to robi uz destrocia,ale sestersky vw to robi uz tiez dlho.
ps: asi chcu uz konecne siahnut na 5* v euroncap
roomster ich sice ma,ale z odrenymi usami a na dvakrat
spominat slovo skoda v jednej vete zo slovom auto je trufalost najhrubsieho zrna. to len tak na okraj. :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Už to vidím.Auto na maděru.Přijede nablejskanej scaut,z toho vyskákají po vzoru pobřežní hlídky 3 metrosexuálové a jedna ve předu bujně rostlá sexbomba a tobě když už meleš z posledního strčí do ruky právě aktuální builtén škodovky a ženština tě pohladí po vlasech vlídným hlasem řkaje "zítra ti stačí 1 koruna a je tvoje" a ty se usměješ a řekneš si,snad se toho zítřka dožiju :-) .
dali si na cas, ale je dobre, ze to delaji. je v zajmu vsech, aby to delali a vzhledem k tomu, ze IZS i poskytujou predseriovky na rozrezani aj., bude snaha i ze strany izs... ale nevim jak daleko to ma dojit.. odhaduju, ze na tom budou delat lidi z vyvoje... co ale udelaj, az uvidej mrtvolky... ja bych to delat nechtel... od toho jsem technik a ne zachranar...
...tak je moooc dobře, že Škodovce přestala stačit všechna ta data nasbíraná kolegy z koncernu...
Realita je holt realita, tu žádná deformovatelná bariéra ani propočty z obdobných aut z koncernu nenahradí... Samozřejmě, byli by hloupí, kdyby o tom mlčeli, k nehodám jezdila otřískaná hátépéčka a neinvestovali do Píár...možná právě proto, že hloupí nejsou probíhá tahle diskuze... ;-) a možná je to podpora trendu, kdy si všechny automobilky pod tlakem píáru pořídí výzkumná oddělení na zkoumání reálných nehod..
Prepacte, zapojim sa do diskusie, ako hovorite, ze Volvo to uz robi dlho, hyundai tiez..atd Chcem sa Vas opytat ci ste uz niekto teda videli v CR lebo SR pri nehode neaky vyskumny team???No u nas asi nie a v CR tiez nie..Skodovka si to zobrala asi preto, ze sa to v nasich krajnach este nerobi..tak neviem preco tu na nu vsetci nadavate...Ja osobne som pri /po nehode nevidel ziadny vyskumny team neakej znacky, a to jazdim do CR kazdy den!