Vyváděl jsi takhle i při otevírání výroby v Rusku nebo Číně? Jde pouze o pokrytí lokálního trhu, kromě toho výrobní kapacity v ČR jsou momentálně přetížené.
A fakt nevím, proč vzpomínat na Renault, který část produkce Dacie stěhuje do Maroka.
Škoda, potažmo VW proste potrebuje znížiť náklady na výrobu. V Alžírsku budú iste nezanedbateľne nižšie. Ktorá česká fabrika tak príde o job, v ktorý dúfala?
Škoda náklady na výrobu snížit nepotřebuje, v ČR je má nižší než zbytek koncernu a je schopná generovat slušnou marži. Potřebuje větší výrobní kapacitu, české fabriky jsou vytížené a hledají lidi.
Tu myšlenku chápu, ale úplně s ní nesouhlasím. Evropa sice není až tak nacionalistická jako řekněme Korea, ale i tak je přesouvání výroby pro evropské automobilky citlivé téma. Jsou tu odbory, kterým sice obvykle nemůžu přijít na jméno, ale pokud se chovají pragmaticky a umí i něco jiného než stávkovat, tak jsou pro vedení automobilky také cenným partnerem. A pak je tu taky vztah automobilky a státu, konkrétně VW je z nějaké části vlastněn Saskem... kromě čistě finančních ohledů jsou tu i jiné aspekty.
Automobilka musí vydělávat peníze, to je jasné... ale ne úplně za každou cenu.
postavit fabriku v slimácké zemi je totalně na palici...70% negramotnost,5x denně povinné mlácení kefou o zem(mimo pracovni pauzu...),halal žrádlo(povinné),ignorovani jakýchkoliv předpisů krom islámu(bo allah to chce),atd....navic,beztak tam budu robit gastarbajtři z Evropy,bo hafo Africkych a Arabskych slimek(kozomrdu,roby a děvuchy zustavaji v poušti) je na pochodu do Evropy,bo EU plni Kalergiho plan fest zodpovědně.