Novinky
Škoda, potažmo VW proste potrebuje znížiť náklady na výrobu. V Alžírsku budú iste nezanedbateľne nižšie. Ktorá česká fabrika tak príde o job, v ktorý dúfala?
Škoda náklady na výrobu snížit nepotřebuje, v ČR je má nižší než zbytek koncernu a je schopná generovat slušnou marži. Potřebuje větší výrobní kapacitu, české fabriky jsou vytížené a hledají lidi.
To je fakt, takže souhlas.
Navíc v Africe to budou asi verze bez tempomatu a bez tlačítka - takže v pohodě.
😉
A hádal bych to tam i na nějaké starší atmosferické motory, podobně jako v Indii... takže taky výhoda.
[odkaz]
Nový Rapid je i hezkej, má 1.6 MPI...
Navíc v Africe to budou asi verze bez tempomatu a bez tlačítka - takže v pohodě.
😉
A hádal bych to tam i na nějaké starší atmosferické motory, podobně jako v Indii... takže taky výhoda.
[odkaz]
Nový Rapid je i hezkej, má 1.6 MPI...
To nemyslíš vážne? Neustále znižovanie nákladov je trvalá a kľúčová úloha v takzvanom kapitalizme.
Tu myšlenku chápu, ale úplně s ní nesouhlasím. Evropa sice není až tak nacionalistická jako řekněme Korea, ale i tak je přesouvání výroby pro evropské automobilky citlivé téma. Jsou tu odbory, kterým sice obvykle nemůžu přijít na jméno, ale pokud se chovají pragmaticky a umí i něco jiného než stávkovat, tak jsou pro vedení automobilky také cenným partnerem. A pak je tu taky vztah automobilky a státu, konkrétně VW je z nějaké části vlastněn Saskem... kromě čistě finančních ohledů jsou tu i jiné aspekty.
Automobilka musí vydělávat peníze, to je jasné... ale ne úplně za každou cenu.
Automobilka musí vydělávat peníze, to je jasné... ale ne úplně za každou cenu.
Snižování nákladů musí být.
Myslím, že odbory v okřídleném šípu by měli zmírnit, aby nepřišly o práci úplně....
Myslím, že odbory v okřídleném šípu by měli zmírnit, aby nepřišly o práci úplně....
postavit fabriku v slimácké zemi je totalně na palici...70% negramotnost,5x denně povinné mlácení kefou o zem(mimo pracovni pauzu...),halal žrádlo(povinné),ignorovani jakýchkoliv předpisů krom islámu(bo allah to chce),atd....navic,beztak tam budu robit gastarbajtři z Evropy,bo hafo Africkych a Arabskych slimek(kozomrdu,roby a děvuchy zustavaji v poušti) je na pochodu do Evropy,bo EU plni Kalergiho plan fest zodpovědně.
A fakt nevím, proč vzpomínat na Renault, který část produkce Dacie stěhuje do Maroka.