Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Combi a Roomster Greenline: Nově s motorem 1,2 TDI (55 kW)

Úsporná Fabia Combi po faceliftu dostala nový motor a označení druhá generace. Rodinnu Greenline současně rozšiřuje model Roomster. Na krátkou "zelenou" Fabii si zatím zájemci musí počkat.
Zpět na článek
5. 5. 2010 15:04
neregistrovaný "kubiii"
5. 5. 2010 21:01
5. 5. 2010 21:57
neregistrovaný "kubiii"
7. 5. 2010 22:44
neregistrovaný "F.J.P"
5. 5. 2010 12:00
Je to nezmysel 0,9l
Skuste si každy sam cestou do prace vypínať motor na semaforoch a v zácpach a nikdy vam spotreba o tolko neklesne! Motor na volnobehu žere 0,6 litra/hod. , a na svetlach neprestojite 1,5 hodiny pri 100km. Takže tomu neverim a zázračnú funkciu Bluemotion-greenline, effective dynamic,start-stop si moze urobit každy sam zadarmo, je to určite to iste, ušetrite 0,1 litra a budete potrebovať novy starter za 800eur.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
5. 5. 2010 14:48
Re: Je to nezmysel 0,9l
To byl ale hezký blábol... Hodně si hulil? Mimochodem, již bylo testováno Polo s 1,2 TDi a rozdíl mezi normálním a bluemotion tam je... To by bylo asi dost riziko, slibovat nesplnitelné, na to by se vcelku rychle přišlo.
5. 5. 2010 15:32
Re: Je to nezmysel 0,9l
Ak mas palubny počitač tak si to vyskušaj. To čo hovria testy neni vždy pravda. Oni ten test prispôsobia svojim nerealnym podmienkam ako napriklad že BMW3 ma menšiu spotrebu ako Prius sice je to pravda ale plati to iba pri rychlosti 180 km/h
Avatar - Chuck Norris
5. 5. 2010 17:30
Re: Je to nezmysel 0,9l
zdravím, sedněte si do nové BMW X5 d, jezděte s tím po praze bez nějakého ohledu na spotřebu (neříkám jako maniak nebo jako dědula) a až dorazíte do cíle tak tam budete mít třeba něco jako 8,4l/100km. To je dle mého názoru úžasný. měl jsem možnost jet s activehybrid X6- auto jede neskutečně.. jde z něj strach a spotřebou se vysmějete naprosto !všem! SUV i o dost menšího výkonu. Dle mého názoru do budoucna jsou hybridy v menších autech nesmysl a dávají ho až v autech která jsou větší a kladou větší nároky na rozpohybování- velké limuzíny, teréňáci, možná náklaďáky? úplně nejdokonalejší řešení až se konečně přestane ovlivňovat vše v motorismu a na světe penězma z ropy bude vše na vodík bez obrovských baterek směšně nabíjených motorama či z jakýchsi stojanů všude možně atp.
Avatar - Slavek-TDM
5. 5. 2010 19:41
Re: Je to nezmysel 0,9l
Nevim jak s uplne novym X5, ale dle tohoto je prumer spotreby 10.23 litru (53 uzivatelu s najezdem vyssim nez 1500km): [odkaz]
Takze ciste ve meste cca 12, coz je lepsi standard na cca 160kW.
neregistrovaný "kubiii"
5. 5. 2010 15:04
Re: Je to nezmysel 0,9l
Startéry jsou u těchto systémů jiné, testované na vyšší zátěž.

Zajímavější mi přijde odpojování altíku při akceleraci a naopak rekuperace energie při brždění :yes:
Avatar - gld
5. 5. 2010 21:01
Všetko dobré
Kvitujem ponuku úsporného trojvalca, šetrílkov takýto motor poteší a netajím sa, že na dochádzanie do práce by som takéto autíčko bral..s jedným ALE, kto jazdí na eko-pneumatikách s nízkym valivým odporom je blázon ktorý si cení deci nafty viac ako vlastnú bezpečnosť :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kubiii"
5. 5. 2010 21:57
Re: Všetko dobré
naprostý souhlas :yes:
bohužel je to u tohoto typu vozů standard v honbě za marketingovou desetinkou u hodnoty spotřeby... 8-s
neregistrovaný "F.J.P"
7. 5. 2010 22:44
Nechci úsporu zadarmo ! ! !
Přeloženo do jazyka člověčího: auto je sice úspornější,ale téměř o polovinu dražší.....o údržbě nemluvě.Dáti za úspornou Fábii čtyřista kačenek českých......ach ouvej,zle je,bratři češi!!(pro rajpala: Fábie s HTP ZA 200 000.- a k tomu lehká noha a je to !)
Nějak mi ta úspora nevychází. :-!
Rozbalit vlákno
0