Vždyť to píší ................ ze všech úhlů tržních pohledů ................. ona taková indická verze bude taky zajímavá ....... a chystají tam motor 1,5 TDI (což může být i nová generace 1,4 TDI). :-)
Taky mi přijde koukatelnější. Jen jsem se chtěl zeptat. V Číně se nebude nabízet navigace? Nebo tempomat? Po tý fotomasáži evropskýho rapidu v plný palbě mi tohle přijde nějaký chudý... >:D
Proboha ten interier je snad jeste horsi, nez ten zadek. Jedine, co vidim jako vyhodu oproti nasi verzi je chromovana maska a motor. Ale interier vypadajici jak z krabic od bananu asi ne. I u nas se da koupit bezova verze a ten kus stribrnyho plastu se tam nalepit taky necha viz. [odkaz] a na stredovy panel jeste pruhlednou lesklou folii jako v toledu concept: [odkaz]
Zrovna o americké Fiestě, ať už tím myslíš sedan nebo odlišnosti americké verze, tu bylo plno článků...A nevím jak Sprinter, ale třeba o americkém Ducatu tu byl článek nedávno.
To, že je domácí, rozhodně relevantní je, protože je o ni mezi českými čtenáři abnormální zájem.
Skutečně trochu takový ten východní styl (vše na oko hezké, ale šetřim)... Je to zajímavé, jedná se o auto pro rozvojový trh, které tam evidentně bude mít pozici širší technologické špičky, přesto v Evropě by zaostávalo. Hlavně všude chrom, ale auto si budu otvírat klíčkem a budu brzdit bubnovejma brzdama. Chci automat, ale vejfuk ať mi klidně zrezne. Chci "reprezentativní" sedan, ale už mi nevadí špatně odhlučněnej motor. Kufr vypolstrovanej nechci, ale okýnka si musim otvírat elektricky. Bůh ví o jaký další (na první pohled neviditelný) vymoženosti čínský rapid přišel...
Vida, v Číně jdou stahovat i zadní el. okna [odkaz] >:-[] Výplně dveří jsou snad i čalouněné, to u nás nedává ani Octavia III... Docela smutné, že na Čínskou verzi je pomalu radostnější pohled 8-s ... ano, až na ten kufr.
Konečně se může rozjet import opravdu levných ND z Číny a konečně to může být i originál! Konečně nastane škodofkářský ráj na Zemi ;-)
Ne, u našho Rapidu nelze ovládat zadní elektrická okna z místa řidiče. A čalouněnou výplň dveří taktéž nemá, stejně jako Octavie III, všude tvrdý plast...
hmmm, zajímavé. Tak nevím, jak je to ve skutečnosti nyní, nicméně Rapidy, co máme ve firmě mají stahování zadních oken pouze na zadních dveřích, ale je pravdou, že k nám se Rapidy dostaly mezi prvními zákazníky vůbec (mimochodem teď mají najeto kolem 8-10 000km a jejich interiéry jsou již rozvrzané jak u vylítaného Favoritu). Teď jsem koukal na konfigurátor Škodovky a u položky "el. stahování předních a zadních oken" mají stále fotku ovladače pouze předních oken a dětské pojistky na okna zadní. Je ale možné, že jen neaktualizovali, těžko říct...
Mohol by to byť zaujímavý experiment predávať ju v Európe
Pri rovnakej výbave a rovnakej cene (a s rovnakým interiérom a miestom vzniku) by bolo veľmi zaujímavé zistiť, v ktorých častiach Európy ktorému variantu zákazníci dávajú prednosť. Škodovka ako jediná značka má potenciál to v tejto triede zistiť.
prodá tam ročně pětadvacet procent produkce, loni to bylo skoro 236 tis. kusů, letos to může už cinknout o značku 250 tisíc. Určitě stojí za to udělat čínskému spotřebiteli, co se mu na očích vidí. A určitě je na místě, aby o tom ACZ informovalo. Pro srovnání pár obrázků čínských specifikací škodovek: [odkaz] (Edit: Sorry, koukám, že tam někdo dolů přihodil české obrázky, takže je v tom maglajz. Edit2: Napravuji pro pořádek - tady jsou pořádné fotky čínské verze Octy, lze se proklikat zpátky i na Fabii a Superb: [odkaz]
Zdá se, že si škodováčtí designéři s velkou chutí střihli u Rapidu čistokrevný sedan. Imho předvedli, že kufr umí pěkně na auto nasadit a v detailech nešli zbytečně do kolen, Jak se píše na pekingském CarNewsChina: široké chromové olištování grilu se v Číně bude líbit - a zároveň prý mnoha Číňanům vyhovuje věcný designový jazyk Škody. Ještě je tam poznámka, že se v Číně čeká na uvedení prodlouženého Yetiho a pouze pro Čínu určeného MPV. ([odkaz] ).