Uuuuplne som si pri pozreti fotky povedal ze idu znova vyrabat prvu fabku?
Uz asi nemozu odkukavat od suzuki ako pri dvojke. No co, dalsi trapas co budu ovce kupovat.........
Ovecka sa chytila na maskovanie. Teda robia to maskovanie dobre. Chcem len pripomenut, ako sa tu kritizoval tvar zamaskovanej novej Octavie III a bez maskovania to auto vyzeralo uplne inac. Proste aj mala kamuflaz dokaze pekne zmenit auto a dokonca aj proporcie. Pamatam si, ako jazdili prototypy OII maskovane na Volvo S40, alebo MB C Klasse. Bolo to urobene velmi dobre, ale to bolo prave to maskovanie, co ta na to auto upozornilo ( teda ak si trochu v obraze ).
omg je jasné že ty světla tak vypadat nebudou je to jenom krytí.tak proč tady pišete že se vrací fabie 1.když jezdila zamaskovana octavia 3 taky měla světla ze staré dvojky.
No Fabia I kombi tvarovo vyzera dost inac...Toto je Rapid Spaceback s maskovanou prednou castou na Fabiu I. Takze si sa celkom lacno chytil :-) A o to islo tym, co to maskovanie robili.
Pokud tohle opravdu půjde do prodeje, tak si nedokážu představit mimo jezdců v klobouku pletoucích se v levém pruhu kdo si to koupí. To je snad ještě šerednější než Fabia a to je teda co říct.
Hele, sorry, nic ve zlým, ale neurážej práci lidí z Boleslavi. Já naopak před nima smekám. Auta dělaj na světový úrovni a co se zrovna tobě nemusí líbit, může jinýho zaujmout natolik, že si to koupí. Podle mě má tohel auto potenciál se dobře prodávat. Je to praktičtější než klasickej Rapid a není to tak kravský jako Octavia. A upřímně, pořád lepší když se u tohohle řeší design než zadní vlečka...
Včera jsem jich viděl asi 5 a připadá mi zboku a zezadu taková připosražená. Kdyby byl přílepek zadního okna delší, auto by získalo na vizuální vyrovnanosti...
No páni vypadá to na slušnej humáč. Teď nebudu hovořit o vzhledu... toho moc díky maskování vidět není, ale o proporcích.
Vypadá to jako liftback s naroubovaným kusem plechu při zachování stejného rozvoru a zadního převisu karoserie. Z profilu to vypadá naprosto ohavně! Téměř jako tento pseudo kombík [odkaz]
Brrrrrr 8-s
Veď sme ho ešte ani nevideli a už sa tu niečo známkuje , redaktor asi spadol z poriadne vysokej vyšne na hlavu ! Pokiaľ sme nevideli oficiálne foto tak môžeme maximálne len špekulovať , nechajme sa prekvapiť .... ;-)
Skoda opet potvrzuje svou suverenitu v premosteni trid. Za penize tridy mini, umi vuz s prostornosti tech nejlepsich kompaktu. Vuz navic bude dustojne vypadat.
Sledujete zrod hlavni hvezdy ceskeho trhu, silneho hrace v Evrope.
Ta trefa v konfiguraci bere dech. Zadne manyry, dost mista pro ridice, posadku, zavazadla. Rozumne vnejsi rozmery. Priznana trida, v ramci tridy pak nejvyssi kvalita.
Design bude v poradku, Rapid zraje kazdym dnem, kombi k nemu bude pusobivym kontrapunktem.
No za tie "penize tridy mini" teda moc dôstojne nebude vyzerať. A keď si Rapida dovybavíš, tak už to taká trefa nie je.
To ale netvrdím, že by bol Rapid sám o sebe zlý, ale vnímam ho ako fleetové auto. V BA na ňom jazdia zatiaľ hlavne taxikári.
Modrá metalíza ani záchrana dcérkinej super párty z neho český sen nespravia. Tým je dnes už Octavia.
Redakcia: "Kvalitní fotografie horké novinky z Boleslavi"
V redakcii zas nevedia rozdiel medzi jednotným a množným číslom.
Ostatné fotky sú recyklované.
Hlavne, že je zase o čom!
No tak to si milej zlatej doplň mluvnické vzdělání!!! U nás v Čechách máme: jedna fotografie, dvě fotografie, tři fotografie, čtyři fotografie... Nechal jsi se nachytat a ještě svoji nevědomost vytrubuješ do světa. Pane Bože, vidíš tu úroveň některých diskutérů?
Juj, tá zmätočná čeština, alebo primitívny jazyk? U nás máme: jedna fotografia, dve fotografie, tri fotografie, ...
P.S. Je viac než isté, že ďaľšie z tejto série uverejnia onedlho. A zasa bude o čom.
Primitivní jazyk. >:D Na to snad ani nemá cenu reagovat. Jinak česky by to měl být snímek. Nejedno převzaté slovo nepasuje do češtiny zrovna ideálně. Nicméně pomnožnost myslím není výsadou převzatých podstatných jmen. A nenamluvíš mi, že je slovenština nemá.
I sebekrásnější auto vypadá pod maskováním blbě - počkal bych si na oficiální fotky. Každopádně to bude něco podobného jako stávající Rapid - neurazí, nenadchne.
Rapid je dobrá kára, jen se zpočátku prodával za přemrštěné ceny s chudou výbavou. Díky akci Fresh a slevám je nyní vše OK a Rapidu nic nebrání v tom stát se úspěšným. :yes:
no myslim ze prerastena a predrazena octavia ma po chlebe .. vyzera to dobre a aj velkostne a motoricky idealne auto pre rodinu... len sa opat obavam premrstenej ceny ale rozhodne bude nizsia ako v octavii
Souhlasím s tebou! Od Octavie se podle mě čekalo až příliš, a ona na to evidentně nemá. Od Rapidu se nečekalo skoro nic, a jak se mu teď opanečku daří. Tohle bude někde uprostřed a když na to Škodováci nasadí dobrou cenu, tak to půjde na odbyt jako hrom. Fandím! :yes:
rapid je dizajnovo lepsie zladnuty ako octavia a spaceback bude aj velmi prakticky avsak nie prerasteny ako octavia.... bude to taky ideal ;-) aj velkostne a zrejme aj cenou to bude este znesitelne auto.... octavia sa uz hraje na audinu a taha ju to kdesi inde ale ako pises nema na to akurat je predrazena a bezny zakaznik pojde asi do rapidu ;-)
Týden mne štvalo, že auto.cz se mi nezobrazovalo tak jak má, nenačítala se galerie, pouze bílá stránka a to samé při scroolovaní hlavní stránky, skákalo to na bílou stránku.
Tak sem vyzkoušel AD block a už ho mám jak na Opeře, Chrome tak Mozille Bravo :yes::yes::yes:
Na konkurenčním webu už nějaký ten pátek visí fotky Rapidu Spaceback bez jakéhokoliv maskování, které "omylem" unikly z konfigurátoru...
Jinak k dohadům:
1) ano, bohužel to je skutečná podoba
2) proporce modelu jsou nevyvážené
3) smysl takovéto podoby nevidím, liftack má kufr naprosto dostatečný a tahle pseudohříčka na kombi příliš praktičnosti přidat nedokáže
S konečným verdiktem si počkám, ale zatím je to bída bída. Tak snad se přecijen dočkáme vedle této podivnosti i pravého kombi Fabie III.
Hm, mne potom príde ale zbytočné robiť kombi aj z Fabie. Ak by hodili úlohu lacného sedanu/liftbacku a pseudokombíka čisto na Rapid, tak nová Fabia by mohla byť viac imidžová a len v jednom karosárskom variante, resp. 5dv./3dv. karoséria.
Nechápu, proč někteří nadávají na úroveň webu... vždyť diskuze nemají o moc větší úroveň.
Třeba tady - nikdo neviděl finální model, ale už se tu všichni přou, nadávají si do ovcí, nelichotivě specifikují budoucí zájemce o vůz.... zkrátka takový hospodský web. Myslím, že spousta jedovatých řečí je zbytečná.
sem dávám odkazy, které se už v předchozích debatách objevily. Kvalitní fotky zakamuflované muly jsou tady:
[odkaz]
Sluníčko a špína pěkně vykreslují okraje různých flastrů, toho, co je pod nimi, stejně jako hrany falešně nasazených dílů z jiných modelů. Velmi dobře je tady vidět, jak bude opravdu vypadat tvar okénka C-D - doporučuju všimnout si jeho zcela rovné přepony, není to oblouk, ale přímka se zkosenými konci. Rozumný člověk asi na leccos přijde, ale zatím nebude vynášet soudy a počká si, až ten balast sundají.
Něco můžou napovědět loňské skici, které už před rokem pro AutoDesign&Styling nakreslil M.Kedzierski. Já to beru tak, že ADS patří mezi "obvykle dobře informované zdroje": [odkaz]
Práce J.Kabaně pro Škodu si vážím - nedostal v prvních realizacích zrovna moc volnou ruku, docela otevřeně si na to postěžoval, přesto střihl modely pěkně podle své minimalistické filozofie, důsledně v celku i detailech, rozeznatelně od dobové módy.
A i když si nadále zřejmě žádnou škodovku nepořídím, čekám na Rapid Spaceback se zvědavostí: jelikož má být dlouhý 4300, bude to vlastně první kompaktní škodovka s městskou délkou. Pro tu používá všechna konkurence karosérii hatchback, nověji crossover. Škoda se pokouší (opět) o něco jiného a hlásí jakousi kombinaci hatche a kombi, s nadprůměrným kufrem. Suchým odečtem od délky Rapidu limo a přirovnáním třeba ke kompaktním crossoverům (QQ...) se opravdu dá spekulovat o kufru dost přes 400 litrů. Pokud se Spaceback Škodě podaří, může klasickým hatchům silně zamotat hlavu.
Člověče, já nevím - ty fotky jsou focené širokým objektivem a tudíž zdeformované - jednou je vytažený předek, podruhé záď. Navíc je to všechno zakrytované kamufláží. Já bych opravdu počkal se soudy. - Nedávno tady šla debata o shooting breacích, ty jsou často přímo úchylné co do "vyváženosti", a přesto jsou to modly. Já budu víc otrávený, když po odtajnění vyleze na světlo nějaký totálně politicky korektní model. Ale jestli se ukáže něco dobře výstředního, tak mě to zaručeně potěší. :yes:
Též díky :yes: Pořád jsou to ale jen spekulace. Ovšem za pár neděl bude jasno, řekl bych, že ještě před Frankfurtem nám Škoda začne obvyklým způsobem po kouskách házet návnady. Napadlo mě ještě, jestli někdo něco neví o případném dvojčeti Seat Toledo. Prosákly nějaké nepotvrzené pověsti o chystaném kombi ( [odkaz] ) . Otázka zní, jestli by si Škoda nechala vybrabčit tenhle svůj unikát, nebo jestli by podobná karosáž od Seatu místo parazitování šla cestou standardního kombi.
Jasně že je to sportback..jelikož užitnou hodnotu jako kombi to má nulovou...i Fabia mk1 byla spíš jen lepší hatch,protože díky zkosenýmu zadnímu oknu to bylo dost nepraktický kombi
Tady se daří pěkně šulit širokou odbornou veřejnost.Tohle není to zač je označováno v titulcích.Pokud to bude mít stejnou délku jako liftback,tak tohle není finální sportback >:D >:D >:D >:D
Škodovka vždy nájde skulinku na trhu a vo svojom portfóliu
Aj keď "som na japoncov", na Škodovke sa mi páči, ako vždy dokáže nájsť voľné miesto na trhu a vo svojom portfóliu. Či už to bola Octavia, Superb (+ pol čísla navyše), Yeti (- pol čísla) alebo extravagantný Roomster.
A Rapid Spaceback teraz nádherne zapadne medzi Octávie a Fabie. Keďže sa však Spaceback dosť podobá na Fabie Combi, tak budúca generácia Fabie Combi bude musieť byť trochu iná. Ťažko však povedať aká.
Re: Škodovka vždy nájde skulinku na trhu a vo svojom portfól
Jako ze stredni trida se neprodava, protoze na jejiho klasickeho zastupce- Superb- lidi v CR nemaji penize jinak nez jako na manazersky firemni vuz. Octavia si pak hraje na stredni tridu aspon tim jak je nafoukla, ale v podstate jich je taky malo, co neslouzi jako prostredek k odpisu v danovem priznani. Kompakty se presunou mezi tridu nizsi stredni a mini a slouzi v Cesku jako typicke rodinne vozy. Vsechno tohle ale s cenami docela normalnimi prave pro tu tridu vyssi, ktere se tyhle vozy jenom snazi priblizit.
Ale proc ne, kdyz to komercne funguje. Jenom bych to povazoval spis za znamku marketingoveho oblbnuti zakaznika. Trochu divna pochvala Schadewagen.
tohle me dneska predjizdelo na dalnici D11 a ten dotycnej na to pekne slapal a z predpisu si nic nedelal. si myslel, ze je asi v Nemecku. mam v aute kameru a mam ho natocenyho jak to sviha