Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid Spaceback: Kvalitní fotografie horké novinky z Boleslavi

Škoda Rapid Spaceback pilně brázdí českou dálniční síť. Našemu čtenáři se podařilo vůz vyfotit v provozu a my vám přinášíme další snímek.
Zpět na článek
19. 6. 2013 15:27
19. 6. 2013 15:36
19. 6. 2013 15:39
19. 6. 2013 19:04
19. 6. 2013 17:19
19. 6. 2013 19:05
19. 6. 2013 15:46
19. 6. 2013 16:33
19. 6. 2013 16:47
19. 6. 2013 17:22
19. 6. 2013 18:06
19. 6. 2013 18:18
19. 6. 2013 18:33
20. 6. 2013 08:24
19. 6. 2013 19:05
19. 6. 2013 15:55
19. 6. 2013 16:03
19. 6. 2013 17:39
19. 6. 2013 22:08
19. 6. 2013 17:53
19. 6. 2013 17:56
19. 6. 2013 18:11
19. 6. 2013 19:11
19. 6. 2013 19:39
19. 6. 2013 20:08
19. 6. 2013 20:44
19. 6. 2013 20:33
19. 6. 2013 20:47
20. 6. 2013 00:07
20. 6. 2013 00:23
20. 6. 2013 08:36
20. 6. 2013 22:18
21. 6. 2013 10:50
20. 6. 2013 01:01
22. 6. 2013 00:13
19. 6. 2013 15:27
Fabie I
kombi is back. :-) Jenom se jmenuje Rapid Spaceback.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - User111
19. 6. 2013 15:36
Re: Fabie I
Uuuuplne som si pri pozreti fotky povedal ze idu znova vyrabat prvu fabku?
Uz asi nemozu odkukavat od suzuki ako pri dvojke. No co, dalsi trapas co budu ovce kupovat.........
Avatar - Snooob
19. 6. 2013 15:39
Re: Fabie I
Mne sa zdá, že ty si ovca... ;-)
19. 6. 2013 17:19
Re: Fabie I
Ovecka sa chytila na maskovanie. Teda robia to maskovanie dobre. Chcem len pripomenut, ako sa tu kritizoval tvar zamaskovanej novej Octavie III a bez maskovania to auto vyzeralo uplne inac. Proste aj mala kamuflaz dokaze pekne zmenit auto a dokonca aj proporcie. Pamatam si, ako jazdili prototypy OII maskovane na Volvo S40, alebo MB C Klasse. Bolo to urobene velmi dobre, ale to bolo prave to maskovanie, co ta na to auto upozornilo ( teda ak si trochu v obraze ).
19. 6. 2013 19:05
Re: Fabie I
Pravdu díš, s definitivním soudem designu bych počkal až to uvidíme fakt nažimo, a nee tuhle slepeninu. Osobně tomu auto docela fandím. Za mě :yes:
Avatar - nalimer
19. 6. 2013 15:46
Re: Fabie I
na obranu treba povedať, že ak si človek pridá predok Rapidu, vpredu to nebude taká hrôza.
na druhú stranu - čo je na tej zadnej časti sexi? nič
19. 6. 2013 16:33
Re: Fabie I
omg je jasné že ty světla tak vypadat nebudou je to jenom krytí.tak proč tady pišete že se vrací fabie 1.když jezdila zamaskovana octavia 3 taky měla světla ze staré dvojky.
19. 6. 2013 16:47
Re: Fabie I
omg tady někdo něco psal o světlech?
19. 6. 2013 17:22
Re: Fabie I
Ale chytil si sa na to maskovanie na Fabiu I dobre :-)
19. 6. 2013 18:06
Re: Fabie I
Podívej se na tvar auta a ne na světla.
19. 6. 2013 18:18
Re: Fabie I
No Fabia I kombi tvarovo vyzera dost inac...Toto je Rapid Spaceback s maskovanou prednou castou na Fabiu I. Takze si sa celkom lacno chytil :-) A o to islo tym, co to maskovanie robili.
19. 6. 2013 18:33
Re: Fabie I
Nechám tě přitom já tam vidim Fabii I .
19. 6. 2013 15:55
hvězdná pěchota
Pokud tohle opravdu půjde do prodeje, tak si nedokážu představit mimo jezdců v klobouku pletoucích se v levém pruhu kdo si to koupí. To je snad ještě šerednější než Fabia a to je teda co říct.
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2013 19:09
Re: hvězdná pěchota
Hele, sorry, nic ve zlým, ale neurážej práci lidí z Boleslavi. Já naopak před nima smekám. Auta dělaj na světový úrovni a co se zrovna tobě nemusí líbit, může jinýho zaujmout natolik, že si to koupí. Podle mě má tohel auto potenciál se dobře prodávat. Je to praktičtější než klasickej Rapid a není to tak kravský jako Octavia. A upřímně, pořád lepší když se u tohohle řeší design než zadní vlečka...
19. 6. 2013 15:55
Naživo
Včera jsem jich viděl asi 5 a připadá mi zboku a zezadu taková připosražená. Kdyby byl přílepek zadního okna delší, auto by získalo na vizuální vyrovnanosti...
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2013 16:03
humus
No páni vypadá to na slušnej humáč. Teď nebudu hovořit o vzhledu... toho moc díky maskování vidět není, ale o proporcích.
Vypadá to jako liftback s naroubovaným kusem plechu při zachování stejného rozvoru a zadního převisu karoserie. Z profilu to vypadá naprosto ohavně! Téměř jako tento pseudo kombík [odkaz]
Brrrrrr 8-s
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2013 16:45
To je zase diskuse...
...upozornění pro všechny prosťáčky:
Toto NENÍ konečná podoba!!!
Rozbalit vlákno
6
19. 6. 2013 16:48
Re: To je zase diskuse...
Upozornění pro tebe když to víš ty tak to ví i všichni ostatní, buď v klidu. Základní tvar karoserie se už měnit nebude.
19. 6. 2013 16:49
Re: To je zase diskuse...
Je to konečná podoba, ale zamaskovaná. Proporce a silueta auta jsou shodné s produkční verzí. A i z toho zamaskovaného auta lze vytušit mnohé.
19. 6. 2013 19:10
Re: To je zase diskuse...
Rozumnej názor! :yes:
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 21:13
Re: To je zase diskuse...
Prvý a posledný (od neho) >:D
Avatar - Ozzman
19. 6. 2013 20:26
Re: To je zase diskuse...
Fakt, tyjo, díky, že si nám to řekl! :-)
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 17:32
bude vyzerať asi takto
taký môj pokus ako zrejme budú vyzerať zadné partie, aby tu ovce nehíkali že je to ako Fabia :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pro_man
19. 6. 2013 17:51
Re: bude vyzerať asi takto
Mě se ta Tvoje úprava líbí i to auto, dokonce si myslím že kromě těch kufrových dveří to tak opravdu bude vypadat....
19. 6. 2013 18:09
Re: bude vyzerať asi takto
No vidíš a tvar auta je celá Fabia I. Ovce bečí, hýkají osli. Doplň si vzdělání.
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 18:18
Re: bude vyzerať asi takto
Gratulujem, z ovce si oficiálne povýšený na trafenú hus. :yes:
19. 6. 2013 18:34
Re: bude vyzerať asi takto
A ty na blba letošní sezony. :no:
Avatar - Otrava
19. 6. 2013 20:28
Re: bude vyzerať asi takto
Myslím že on ne...
19. 6. 2013 19:11
Re: bude vyzerať asi takto
pěkná práce :yes:
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 21:16
Re: bude vyzerať asi takto
:yes: :yes:
19. 6. 2013 17:39
Kvalitní!
Opravdu superkvalitní fotky z mobilu při jízdě na dálnici...
Rozbalit vlákno
3
19. 6. 2013 19:11
Re: Kvalitní!
A viděls někde kvalitnější? Já teda ne.
19. 6. 2013 22:08
Re: Kvalitní!
Asi druhej odkaz na Googlu: [odkaz]
19. 6. 2013 22:58
Re: Kvalitní!
No ta mi přijde ještě víc oblepená...
19. 6. 2013 17:53
Parada!
To je zase další škodovacky predražený humus,ktoreho bude tisice na cestach...

musim: Bravo Fabia II Kombi...pri tej sračke Raprd dokonca vynikne >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
19. 6. 2013 17:56
Re: Parada!
Kvalitní příspěvek od člověka sedlajícím takovou zrůdu..Nic ve zlým >:-[]
19. 6. 2013 18:11
Re: Parada!
Prepac,ked som sa ta tym prispevkom dotkol...necakal som,ze sa najde niekto,co to vezme osobne,ze az zacne trepat pi.coviny :-!
Avatar - Aladeen
19. 6. 2013 17:56
Čo tu Známkujete ?!
Veď sme ho ešte ani nevideli a už sa tu niečo známkuje , redaktor asi spadol z poriadne vysokej vyšne na hlavu ! Pokiaľ sme nevideli oficiálne foto tak môžeme maximálne len špekulovať , nechajme sa prekvapiť .... ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 17:59
Re: Čo tu Známkujete ?!
A čo myslíš, že sa z toho nakoniec vykľuje MPV kabriolet, alebo čo? Ty vYšňa. 8-s ;-)
Avatar - Aladeen
19. 6. 2013 18:17
Re: Čo tu Známkujete ?!
Nie , ale hodnotiť niečo čo sme ešte nikdy nevideli je podľa mňa úplna blbosť >:D
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 18:20
Re: Čo tu Známkujete ?!
Nevadí, potom už bude anketa, či Spaceback s HTP, TSI, alebo TDI, klasika.
Avatar - Aladeen
19. 6. 2013 18:45
Re: Čo tu Známkujete ?!
a testy všetkých verzií a ich možných kombinácii .. To bude "radosť"
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 19:49
Re: Čo tu Známkujete ?!
Presne tak. OK, vidíme siluetu, tá sa meniť nebude ale na hodnotenie je priskoro. :no:
19. 6. 2013 20:36
Re: Čo tu Známkujete ?!
No pri pozreti vsetkych poslednych akcnych fotiek ci uz noveho Rapida,alebo novej oktavie...to bolo na 99% uz bez zmeny. Teda necakaj zazraky :-)
19. 6. 2013 18:05
perfektni trefa
Skoda opet potvrzuje svou suverenitu v premosteni trid. Za penize tridy mini, umi vuz s prostornosti tech nejlepsich kompaktu. Vuz navic bude dustojne vypadat.

Sledujete zrod hlavni hvezdy ceskeho trhu, silneho hrace v Evrope.

Ta trefa v konfiguraci bere dech. Zadne manyry, dost mista pro ridice, posadku, zavazadla. Rozumne vnejsi rozmery. Priznana trida, v ramci tridy pak nejvyssi kvalita.

Design bude v poradku, Rapid zraje kazdym dnem, kombi k nemu bude pusobivym kontrapunktem.

Respekt Kaban, Skoda
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 18:16
Re: perfektni trefa
No za tie "penize tridy mini" teda moc dôstojne nebude vyzerať. A keď si Rapida dovybavíš, tak už to taká trefa nie je.
To ale netvrdím, že by bol Rapid sám o sebe zlý, ale vnímam ho ako fleetové auto. V BA na ňom jazdia zatiaľ hlavne taxikári.
Modrá metalíza ani záchrana dcérkinej super párty z neho český sen nespravia. Tým je dnes už Octavia.
19. 6. 2013 18:20
Re: perfektni trefa
Ty jsi v nějakém pokrevním vztahu s GTI? Geny se nezapřou ;-)
19. 6. 2013 19:13
Re: perfektni trefa
Souhlasím, pod tohle bych se taky podepsal! :yes:
Avatar - Katikakus
20. 6. 2013 17:06
Re: perfektni trefa
No, potes koste... 8-s
Avatar - Bully_
21. 6. 2013 12:53
Re: perfektni trefa
Nevim co sjizdis, ale chci to taky.
19. 6. 2013 18:11
Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Redakcia: "Kvalitní fotografie horké novinky z Boleslavi"
V redakcii zas nevedia rozdiel medzi jednotným a množným číslom.
Ostatné fotky sú recyklované.
Hlavne, že je zase o čom!
Rozbalit vlákno
7
19. 6. 2013 19:17
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
No tak to si milej zlatej doplň mluvnické vzdělání!!! U nás v Čechách máme: jedna fotografie, dvě fotografie, tři fotografie, čtyři fotografie... Nechal jsi se nachytat a ještě svoji nevědomost vytrubuješ do světa. Pane Bože, vidíš tu úroveň některých diskutérů?
19. 6. 2013 20:09
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Juj, tá zmätočná čeština, alebo primitívny jazyk? U nás máme: jedna fotografia, dve fotografie, tri fotografie, ...
P.S. Je viac než isté, že ďaľšie z tejto série uverejnia onedlho. A zasa bude o čom.
19. 6. 2013 20:30
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Neurážej češtinu a uznej svůj omyl, to by od tebe bylo fér. Stane se.
19. 6. 2013 20:49
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Beriem to a nebud urazlivy. ;-)
19. 6. 2013 21:11
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Ok, smír ;-)
19. 6. 2013 21:46
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Primitivní jazyk. >:D Na to snad ani nemá cenu reagovat. Jinak česky by to měl být snímek. Nejedno převzaté slovo nepasuje do češtiny zrovna ideálně. Nicméně pomnožnost myslím není výsadou převzatých podstatných jmen. A nenamluvíš mi, že je slovenština nemá.
Avatar - prochi7
20. 6. 2013 10:30
Re: Super pecka. Až jedna fotografia!!!
Dederone, primitiv jsi tu možná tak ty.

A vůbec, v SK nemají stránky o autech ?
19. 6. 2013 18:46
Design bych ještě nehodnotil ...
I sebekrásnější auto vypadá pod maskováním blbě - počkal bych si na oficiální fotky. Každopádně to bude něco podobného jako stávající Rapid - neurazí, nenadchne.

[odkaz]
[odkaz]

Na těchto návrzích to nevypadá špatně.
Rozbalit vlákno
3
19. 6. 2013 19:19
Re: Design bych ještě nehodnotil ...
Já bych tomu dal šanci. On se zezačátku rapid taky nechytal, každej na něj kydal hnůj a helemese jak se momentálně prodává...
19. 6. 2013 19:59
Re: Design bych ještě nehodnotil ...
Rapid je dobrá kára, jen se zpočátku prodával za přemrštěné ceny s chudou výbavou. Díky akci Fresh a slevám je nyní vše OK a Rapidu nic nebrání v tom stát se úspěšným. :yes:

Osobně tomuto autu fandím.
19. 6. 2013 20:31
Re: Design bych ještě nehodnotil ...
Souhlas :yes:
19. 6. 2013 18:55
Tak bude vypadat
Však už sama firma zas vypustila, jak to bude vypadat :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2013 19:10
Re: Tak bude vypadat
no myslim ze prerastena a predrazena octavia ma po chlebe .. vyzera to dobre a aj velkostne a motoricky idealne auto pre rodinu... len sa opat obavam premrstenej ceny ale rozhodne bude nizsia ako v octavii
19. 6. 2013 19:20
Re: Tak bude vypadat
Souhlasím s tebou! Od Octavie se podle mě čekalo až příliš, a ona na to evidentně nemá. Od Rapidu se nečekalo skoro nic, a jak se mu teď opanečku daří. Tohle bude někde uprostřed a když na to Škodováci nasadí dobrou cenu, tak to půjde na odbyt jako hrom. Fandím! :yes:
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2013 20:03
Re: Tak bude vypadat
rapid je dizajnovo lepsie zladnuty ako octavia a spaceback bude aj velmi prakticky avsak nie prerasteny ako octavia.... bude to taky ideal ;-) aj velkostne a zrejme aj cenou to bude este znesitelne auto.... octavia sa uz hraje na audinu a taha ju to kdesi inde ale ako pises nema na to akurat je predrazena a bezny zakaznik pojde asi do rapidu ;-)
19. 6. 2013 20:32
Re: Tak bude vypadat
Vystihnuls to přesně :yes:
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 19:52
Re: Tak bude vypadat
100 ľudí píše že je to fotomontáž (podrvh - ajkeď to autoe na skodafore nepriznal)! Pozri si strechu či roletku!

Autor sa dopustil detských chýb/chýb z nepozornosti, ajkeď je pravda že je výsledok celkom podarený a dokáže mnohých ľudí nachytať...
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 20:21
Re: Tak bude vypadat
Áno, svetlá sú až príliš veľké. Tipujem, že budú rovnaké ako pri liftbacku. [odkaz]
19. 6. 2013 20:25
Re: Tak bude vypadat
To nie je pravda. Je to PHOTOSHOP z jedneho Skoda fora >:-[]
19. 6. 2013 19:39
sportak jak noha
podle ruzneho naklonu kol, to ma asejc proměnlivou geometrii kol :-)
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2013 19:40
Jdu se vyzvracet.
za chvíli ale budu zpátky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tune.lar
19. 6. 2013 20:08
AD block,
Týden mne štvalo, že auto.cz se mi nezobrazovalo tak jak má, nenačítala se galerie, pouze bílá stránka a to samé při scroolovaní hlavní stránky, skákalo to na bílou stránku.

Tak sem vyzkoušel AD block a už ho mám jak na Opeře, Chrome tak Mozille Bravo :yes: :yes: :yes:

Doporučuju.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 20:44
Re: AD block,
Moja reč, neviete či je aj pre Android? :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2013 20:19
Aktuální jak včerejší noviny
Na konkurenčním webu už nějaký ten pátek visí fotky Rapidu Spaceback bez jakéhokoliv maskování, které "omylem" unikly z konfigurátoru...

Jinak k dohadům:
1) ano, bohužel to je skutečná podoba
2) proporce modelu jsou nevyvážené
3) smysl takovéto podoby nevidím, liftack má kufr naprosto dostatečný a tahle pseudohříčka na kombi příliš praktičnosti přidat nedokáže

S konečným verdiktem si počkám, ale zatím je to bída bída. Tak snad se přecijen dočkáme vedle této podivnosti i pravého kombi Fabie III.
Rozbalit vlákno
8
19. 6. 2013 20:27
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Opakujem, nejedna sa o ziadny unik z konfiguratora, to len AF.cz ukradli PHOTOSHOPY z jedneho Skoda fora >:D
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 21:08
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Len upresním že na tom fóre to bolo označené za únik - takže to neukradli. Ale že to nieje únik je jasné.
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 20:36
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Hm, mne potom príde ale zbytočné robiť kombi aj z Fabie. Ak by hodili úlohu lacného sedanu/liftbacku a pseudokombíka čisto na Rapid, tak nová Fabia by mohla byť viac imidžová a len v jednom karosárskom variante, resp. 5dv./3dv. karoséria.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2013 20:51
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Dáš link prosím?
Avatar - PeterLuk
19. 6. 2013 21:06
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Je to na autofore, na autowebe. Ale opakujem 101. raz že to je podvrh!
Avatar - wladyk
19. 6. 2013 20:52
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Vidím v tom Fabia I. Jen trochu nabobtnala, ale na šířku jak je u Škody zvykem určitě ne.
19. 6. 2013 21:10
Re: Aktuální jak včerejší noviny
Myslíte tu nepovedenou malůvku? ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2013 21:57
Re: Aktuální jak včerejší noviny
kdyby ta nepovedená malůvka neodpovídala tomu, co je nafoceno zamaskované, asi by to bylo bezpředmětné >:-[] ;-)
Avatar - Otrava
19. 6. 2013 20:33
úroveň
Nechápu, proč někteří nadávají na úroveň webu... vždyť diskuze nemají o moc větší úroveň.
Třeba tady - nikdo neviděl finální model, ale už se tu všichni přou, nadávají si do ovcí, nelichotivě specifikují budoucí zájemce o vůz.... zkrátka takový hospodský web. Myslím, že spousta jedovatých řečí je zbytečná.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2013 20:47
Hmm...
tak vidím, že zůstanu u toho C-Elysee... to si aspon an nic nehraje: jednoduchy, ale bytelný auto.
:-!
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2013 21:35
Tak ještě jednou
sem dávám odkazy, které se už v předchozích debatách objevily. Kvalitní fotky zakamuflované muly jsou tady:
[odkaz]
Sluníčko a špína pěkně vykreslují okraje různých flastrů, toho, co je pod nimi, stejně jako hrany falešně nasazených dílů z jiných modelů. Velmi dobře je tady vidět, jak bude opravdu vypadat tvar okénka C-D - doporučuju všimnout si jeho zcela rovné přepony, není to oblouk, ale přímka se zkosenými konci. Rozumný člověk asi na leccos přijde, ale zatím nebude vynášet soudy a počká si, až ten balast sundají.

Něco můžou napovědět loňské skici, které už před rokem pro AutoDesign&Styling nakreslil M.Kedzierski. Já to beru tak, že ADS patří mezi "obvykle dobře informované zdroje": [odkaz]

Práce J.Kabaně pro Škodu si vážím - nedostal v prvních realizacích zrovna moc volnou ruku, docela otevřeně si na to postěžoval, přesto střihl modely pěkně podle své minimalistické filozofie, důsledně v celku i detailech, rozeznatelně od dobové módy.

A i když si nadále zřejmě žádnou škodovku nepořídím, čekám na Rapid Spaceback se zvědavostí: jelikož má být dlouhý 4300, bude to vlastně první kompaktní škodovka s městskou délkou. Pro tu používá všechna konkurence karosérii hatchback, nověji crossover. Škoda se pokouší (opět) o něco jiného a hlásí jakousi kombinaci hatche a kombi, s nadprůměrným kufrem. Suchým odečtem od délky Rapidu limo a přirovnáním třeba ke kompaktním crossoverům (QQ...) se opravdu dá spekulovat o kufru dost přes 400 litrů. Pokud se Spaceback Škodě podaří, může klasickým hatchům silně zamotat hlavu.
Rozbalit vlákno
7
19. 6. 2013 21:38
Re: Tak ještě jednou
:yes: Podle toho posledního snímku půjde o třídní skvost, ta vyváženost zádi bere dech. Tohle dokonale rozhýbá prodeje.
Avatar - pumpkin
19. 6. 2013 22:04
Re: Tak ještě jednou
Ak by bol zadný previs o 2-3cm dlhší, len by to vyváženosti prospelo, ale tak počkajme si na oficiálne odhalenie.
[odkaz]
20. 6. 2013 00:22
Re: Tak ještě jednou
Člověče, já nevím - ty fotky jsou focené širokým objektivem a tudíž zdeformované - jednou je vytažený předek, podruhé záď. Navíc je to všechno zakrytované kamufláží. Já bych opravdu počkal se soudy. - Nedávno tady šla debata o shooting breacích, ty jsou často přímo úchylné co do "vyváženosti", a přesto jsou to modly. Já budu víc otrávený, když po odtajnění vyleze na světlo nějaký totálně politicky korektní model. Ale jestli se ukáže něco dobře výstředního, tak mě to zaručeně potěší. :yes:
20. 6. 2013 00:10
Re: Tak ještě jednou
Kdyby tu záď trefili +/- jako na té skice, taky by mi to udělalo velkou radost. :yes:
21. 6. 2013 10:10
Re: Tak ještě jednou
Ty si tusim vsade ty...
21. 6. 2013 15:21
Re: Tak ještě jednou
Díky za jeden jediný příspěvek, který stálo za to si přečíst. :yes:
25. 6. 2013 16:48
Re: Tak ještě jednou
Též díky :yes: Pořád jsou to ale jen spekulace. Ovšem za pár neděl bude jasno, řekl bych, že ještě před Frankfurtem nám Škoda začne obvyklým způsobem po kouskách házet návnady. Napadlo mě ještě, jestli někdo něco neví o případném dvojčeti Seat Toledo. Prosákly nějaké nepotvrzené pověsti o chystaném kombi ( [odkaz] ) . Otázka zní, jestli by si Škoda nechala vybrabčit tenhle svůj unikát, nebo jestli by podobná karosáž od Seatu místo parazitování šla cestou standardního kombi.
Avatar - KubikCv
20. 6. 2013 00:07
Sportback
Jasně že je to sportback..jelikož užitnou hodnotu jako kombi to má nulovou...i Fabia mk1 byla spíš jen lepší hatch,protože díky zkosenýmu zadnímu oknu to bylo dost nepraktický kombi
Rozbalit vlákno
4
20. 6. 2013 00:23
Re: Sportback
Nárust v zavazadelníku bude pouze nad platem/roletkou... naprosto k ničemu, ale beru to jako + pro ty kterým se nelíbí lift.
20. 6. 2013 08:36
Re: Sportback
Kde jsi vyčetl ten "sport" ?
Avatar - KubikCv
20. 6. 2013 22:18
Re: Sportback
sorry..spaceback...ale toho spejsu tam moc nebude no >:D
20. 6. 2013 01:01
Sportback
Tady se daří pěkně šulit širokou odbornou veřejnost.Tohle není to zač je označováno v titulcích.Pokud to bude mít stejnou délku jako liftback,tak tohle není finální sportback >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
20. 6. 2013 08:37
Škodovka vždy nájde skulinku na trhu a vo svojom portfóliu
Aj keď "som na japoncov", na Škodovke sa mi páči, ako vždy dokáže nájsť voľné miesto na trhu a vo svojom portfóliu. Či už to bola Octavia, Superb (+ pol čísla navyše), Yeti (- pol čísla) alebo extravagantný Roomster.
A Rapid Spaceback teraz nádherne zapadne medzi Octávie a Fabie. Keďže sa však Spaceback dosť podobá na Fabie Combi, tak budúca generácia Fabie Combi bude musieť byť trochu iná. Ťažko však povedať aká.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bully_
21. 6. 2013 13:06
Re: Škodovka vždy nájde skulinku na trhu a vo svojom portfól
Jako ze stredni trida se neprodava, protoze na jejiho klasickeho zastupce- Superb- lidi v CR nemaji penize jinak nez jako na manazersky firemni vuz. Octavia si pak hraje na stredni tridu aspon tim jak je nafoukla, ale v podstate jich je taky malo, co neslouzi jako prostredek k odpisu v danovem priznani. Kompakty se presunou mezi tridu nizsi stredni a mini a slouzi v Cesku jako typicke rodinne vozy. Vsechno tohle ale s cenami docela normalnimi prave pro tu tridu vyssi, ktere se tyhle vozy jenom snazi priblizit.
Ale proc ne, kdyz to komercne funguje. Jenom bych to povazoval spis za znamku marketingoveho oblbnuti zakaznika. Trochu divna pochvala Schadewagen.
Avatar - vabis
22. 6. 2013 00:13
:-)
Až to bude, tak to bude a my to uvidíme ;-) Zvědavci, dejte chlapcům na doladění a testy čas, jinak budete testovacími řidiči vy majitelé >:D
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2013 01:04
nic moc. jen lakadlo pro zlodeje
tohle me dneska predjizdelo na dalnici D11 a ten dotycnej na to pekne slapal a z predpisu si nic nedelal. si myslel, ze je asi v Nemecku. mam v aute kameru a mam ho natocenyho jak to sviha
Rozbalit vlákno
0