Diskuse

Škoda Superb III se začala odhalovat, máme první detaily

13.2.2015

Třetí novodobá generace modelu Škoda Superb se ukazuje na prvních oficiálních snímcích. Po interiéru tak máme i pohled na automobil z ptačího pohledu či detail světlometu. Odhalení celého vozu proběhne 17. února.

 

  • 92 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 13.02.2015  10:09

    už je to tady :)

    jedém >:D

    ps: ty světla nevypadají zle
    • 160 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 13.02.2015  10:28

      « Re: už je to tady :)

      >:D >:D >:D

      Druhý článek ze 100 dílné série o Superbu, to chce klid a pevné nervy >:D
      • 191 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 13.02.2015  10:39

        « Re: Re: už je to tady :)

        Ještě ani neskočila masáž o fabii ;-\
      • 412 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 13.02.2015  10:44

        « VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

        jj
        VW SUPERB NA BATERKY [odkaz] 2016 Sice to bude jen pár monočlánků [odkaz] aby se neřeklo ale alespoň kápne ;-)
        Zato ten letošní SUPERB CNG 2015 až vyjede z Kvasin [odkaz] [odkaz] [odkaz] PŘEDSTAVTE SI NEBUDE MÍT KDE TANKOVAT CNG !! VW ŠKODA AUTO [odkaz] KVASINY NEBYLA ZA POSLEDNÍCH 10 LET ROZVOJE SCHOPNÁ POSTAVIT V AREÁLU ZÁVODU ANI POBLÍŽ CNG PLNIČKU [odkaz] [odkaz] ANI LPG PLNIČKU [odkaz] [odkaz] [odkaz] NATOŽ NĚJAKOU TU ELEKTRONABÍJEČKU [odkaz] [odkaz]
        K SMÍCHU VW ŠKODA !!
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D
        >:D >:D
        >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D :no:
        • 32 Reagovat !

          foto demonicus

          demonicus 13.02.2015  12:07

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          S tebou se nedá souhlasit už jen kvůli tomu, jak píšeš a jaké používáš množství smajlů. Takže i když by názor byl ok, dám ti raději vždy palec dolů :no: ;-)
          • 32 Reagovat !

            foto RADEK1

            RADEK1 13.02.2015  17:19

            « Re: Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

            No vždyť ho ta radost přejde. Hned potom co si přečte článek o té jeho modle a její finanční situaci.
            • 21 Reagovat !

              foto Informator

              Informátor 13.02.2015  21:38

              « Re: Re: Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

              Taky sem si říkal, co na to řekne >:-[]
              • 22 Reagovat !

                foto Kharl-ANTIDIESEL

                Kharl.ANTIDIESEL 14.02.2015  09:04

                « Re: HLAVNĚ KLID A NOHY V TEPLE

                jj
                TO JE TO OČ TU BĚŽÍ ;-) VYSTRESOVANÍ BUDOU LEDA VOŠKUBÁNI :-)
                už jsem to popsal : [odkaz]
        • 41 Reagovat !

          foto free78

          free78 13.02.2015  12:49

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          včera jsem viděl na youtube perfektní slovenskou recenzi na vůz TESLA. Dá se tvrdit, že v cenové relaci kolem 2 mil. Kč jsou elektromobily ZCELA PLNOHODNOTNÉ a konkurenceschopné se spalovacími vozy.
          Bohužel však je otázka, zda se někdy vůbec podaří vyrobit stejně konkurenceschopné vozidlo i v cenové relaci řekněme 500 tis. Kč. Takové v současné době totiž neexistuje.

          Pokud jde v dnešní době koupit benzínový GOLF za řekněme 400 tis. Kč, dieselový za 500 tis. Kč, tak by konkurenceschopná cena pro eGolf musela být kolem 600 tis. Kč. Ta je bohužel vyšší o dalších tři sta tisíc a to mám ještě vážné pochybnosti o využitelnosti eGolfu díky jeho dojezdu. To už není taková paráda jak u vozů TESLA...
          • 11 Reagovat !

            foto Informator

            Informátor 13.02.2015  21:39

            « Re: Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

            Odpovím si sám: nikdy ;-)
        • 23 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 13.02.2015  17:22

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          Tak jestli je tady někdo na diskusi k smíchu, tak jsi to určitě ty, Kharle.Antidiesele, pokud sis toho ještě nevšiml! >:D >:D >:D
          • 12 Reagovat !

            foto Informator

            Informátor 13.02.2015  21:39

            « Re: Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

            Kharl je úplně ztracenej ;-)
            • 21 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 14.02.2015  09:12

              « Re: Re: Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

              nepovidej, to sem nevěděl 8-s >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        • 30 Reagovat !

          foto sysell

          sysell 13.02.2015  18:19

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          Viem ze si chory ale uz mi to neda, prosim ta sa pozri eke su limity na nove motory, ze sa nestaras do toho kolko a co zeru lode a ake maju tie emisie alebo lietadla. Tak isto priemysel, a absurdny obchod s emisiami. Nechapem co ti vadia auta ktore su na tom este dobre.
        • 11 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  21:36

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          Kharl, fakt, napiš aspoň jednou něco k věci, prosím tě o to! Anebo zalez do díry k zimnímu spánku a vylez až na jaře! Do tý doby taky snad bude klid.
        • 01 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  21:38

          « Re: VW SUPERB BUDE SUPER AŽ POJEDE NA BATERKY !! :-)

          Spíš mi řekni, co ty jako odborník řekneš na na toto:
          [odkaz]
          Já na to řeknu asi tak: >:-[] >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  21:36

        « Re: Re: už je to tady :)

        A nohy v teple se ještě říká >:-[]
  • 192 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 13.02.2015  10:10

    Světlo ze Seatu

    Tak trochu (dost) mi to světlo připomíná lampu ze současnýho Seatu Leon. Nebýt jinýho tvaru LED, tak je to skoro ono. A to úplně nevím, jestli je dobře.
    • 125 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 13.02.2015  10:21

      « Re: Světlo ze Seatu

      Tomu nerozumis! To je kubismus. Spanelaci vykradli um nasich architektu a pan Kaban si akorat bere zpet to, co nam, cechoslovakum, nalezi.
      • 110 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 13.02.2015  11:25

        « Re: Re: Světlo ze Seatu

        Možná by mohl přijít s něčím vlastním. Kubismus přece jenom vznikl ve své době a reagoval na tehdejší dobu. Po 100 letech bych už v tom nějakou revoluci nehledal. A pokud jde o ty španěláky, tak ty bych z vykrádání neobviňoval. Stejně jako Francouze (Patrick Le Quément a přelom milénia v Renaultu). Přece jenom má kubismus kořeny právě ve Španělsku a Francii.
      • 14 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 13.02.2015  11:48

        « Re: Re: Světlo ze Seatu

        Kdo jsou Čechoslováci? Pokud vím už od dob Hlinky na Slovensku tento národ toužil po samostatnosti. Tak jim ji dopřej.
    • 40 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 13.02.2015  11:46

      « Re: Světlo ze Seatu

      Třeba bude mít bráchu Seat Exeo II
    • 20 Reagovat !

      foto JGucci

      JGucci 13.02.2015  21:02

      « Re: Světlo ze Seatu

      Jo koncern si ty svetla nejak prehazuje ...Superb III z Leonu, Polo-SUV kruhove mlhovky z Yetiho , budouci Audi A4 ma mit vykrojena svetla alá Joyster/Superb II pred faceliftem
      • 04 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  21:43

        « Re: Re: Světlo ze Seatu

        Šetří se dneska všude. Ale tak mě to až tak nevadí. ;-)
  • 60 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 13.02.2015  10:11

    už som tiež odhalený

    holky běžte dál ;-)
  • 16 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 13.02.2015  10:14

    začína to dobre

    bude to pekné. Tie seat svetlá su marketingovou chybou, ale vyzerajú dobre, tak neva.
    • 04 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  21:44

      « Re: začína to dobre

      Sám si chyba, prodeje ti to ukážou ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.02.2015  09:29

        « Re: Re: začína to dobre

        o predajoch nepochybujem, ani som sa nikde tak nevyjadril, že o nich pochybujem
  • 60 Reagovat !

    foto sput23

    sput23 13.02.2015  10:16

    predek uz zname celej

    :-) [odkaz]
    • 12 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 13.02.2015  10:23

      « Re: predek uz zname celej

      To je verze Scout?
      • 20 Reagovat !

        foto sput23

        sput23 13.02.2015  10:28

        « Re: Re: predek uz zname celej

        obyc verze teda podle toho co tam pisou
        • 11 Reagovat !

          foto Strelec

          Střelec 13.02.2015  10:31

          « Re: Re: Re: predek uz zname celej

          Je to asi porad maluvka. Kdyz porovnas
          [odkaz]
          [odkaz]
          Tak je videt, jak jsou ty kola oproti skutecnym fotkam v cervene barve obrovska.
          Dle tech spy fotek to vypada na trochu faceliftovanou OIII s jinyma zadnima svitilnama, ala Superb II.
          • 20 Reagovat !

            foto sput23

            sput23 13.02.2015  11:06

            « Re: Re: Re: predek uz zname celej

            tak ono na te fotce autobildu budou asi ty nejvetsi co budou k dostani nez na spy voze ale to se muzeme jen domnivat ale pokud vim tak v portugalsku byli novinari co novy superb vydeli odhaleny tudiz i novinar z autobildu a pochybuju ze by zverejnili neco co neodpovida skutecnosti ale rikam par dni odhali se skutecnost :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Strelec

              Střelec 13.02.2015  13:19

              « Re: Re: Re: predek uz zname celej

              Koukni na zadni dvere a kde se zacina zvedat hrana zadniho okenka. Na Spy foto (cervene auto) hned za listou predelu okna a u autobildu si vesele pokracuje jeste za listou rovne do cca poloviny okenka a pak se teprve zveda ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto aproximus

                aproximus 13.02.2015  13:58

                « Re: Re: Re: Re: predek uz zname celej

                celá ta "malůvka" autobildu je proporčně značně přifouknutá..
                • 11 Reagovat !

                  foto Informator

                  Informátor 13.02.2015  21:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: predek uz zname celej

                  Píšou že 17. se ukáže celý auto, do tý doby budem muset vydržet. To bude ale dloooouhej weekend >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto Informator

            Informátor 13.02.2015  21:46

            « Re: Re: Re: Re: predek uz zname celej

            To dělal Avarvarii, má tam céčko. Čili je to jen malůvka, jak správně píšeš. Ale dobrá ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Mara-147

      Mara.147 13.02.2015  10:31

      « Re: predek uz zname celej

      no to snad ne... 8-s
    • 35 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 13.02.2015  10:32

      « Re: predek uz zname celej

      ... a vypadá dost dobře, že?
    • 04 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  21:45

      « Re: predek uz zname celej

      Jestli to takto fakt bude, tak za mě :yes: :yes: :yes:
  • 618 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 13.02.2015  10:18

    Kolenovrti a nepřejícníci...

    To zase bude nenávistných příspěvků, že to Škoda přehnala s tím pomalým odhalováním, že je to trapné, že Jundaji i20 je lepší a tak. Přitom tohle bude jeden z nejčtenějších článků za únor 2015. Škoda ví co dělá a na těch fotkách to tomu autu opravdu sekne.

    Test nové i20, alias debaklu roku, bude kdy? >:D
    • 94 Reagovat !

      foto sput23

      sput23 13.02.2015  10:20

      « Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

      zajimave je ze v Čr se odhaluje kousek po kousku a na německém Autobild.de je již cela přední část odhalena i profil vozu viz odkaz nahore ;-)
      • 42 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.02.2015  12:08

        « Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

        Tak to je patrně stále jen jejich vize...i když asi téměř shodná se skutečností.
      • 22 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  21:50

        « Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

        Nedej se zmást, to jsou jenom Autobild.de představy ;-) Reálný auto se má odhalit 17. 2.
    • 88 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 13.02.2015  10:50

      « Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

      Doporucuji ti vyhledat psychiatra. Nutne to potrebujes. Ale pozor, vezmi si s sebou veci, mohou si te tam nechat.
      • 95 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.02.2015  12:20

        « Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

        Odmyslíme-li tradiční provokace, musím s ním souhlasit. Už nyní se diskuse hemží tradičně zamindrákovanými příspěvky.
        • 66 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 13.02.2015  23:10

          « Re: Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

          To más fajn ze s ním souhlasís. Príspevky strýcka B?Ba práve patrí k tem zamindrákovaným.
      • 59 Reagovat !

        foto simply-never

        simply never 13.02.2015  13:12

        « Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

        Veci, tak na prve tyzdne sa berie hlavne pyzamo. 15 parov pyzama staci, to ked jedincovi obmedzia pristup na autoweb, to sa pyzamo vymiena za noc aj 3x.

        K tomu odhaleniu svetlometu: prebieha postupne plasticke formovanie vedomia citatelov, efektivnost tohto formovania je do velkej miery podmienena nenapadnostou jej posobenia na tuto auto komunitu. Spravy o kadejakom klaksone a vyfuku prenikli do vsetkych sprav, noviniek, testov, rozhodorov, to vidi kazdy. Nakolko je mnozstvo citatelov uz formovanych, uz nie je potrebne vyslysat coraz mensiu skupinu, ktora na fore krici, ze uz toho bolo vela (tych titulkov o blatnikoch a pod.). Jednym z trikov je slogan: pozrite okolo seba, vsetci jazdia v tej spravnej znacke. Typickou otazkou je napr.: Vy este netusite, ze spevacka hviezda, sportovec, politik jazdi na tom spravnom aute? A ano, vzapati je ponuknuty rozhovor s tym alebo onym, kto to auto mal, ma, alebo bude mat. Citatelom sa zatial neustale dostavaju nove a nove spravy v coraz vacsom pocte, vsak tu mame tu slobodu slova, ktora nenapadne odputava citatela od tvorenia do hltania clankov o spravnom aute. Nakoniec je na webe vytvorena spolocnost ludi (a medzi diskutermi su aj samozvani superznalci a vsetkovedelovia), ktori su spojeni jednou spolocnou myslienkou - uz vieme, co chceme a co nechceme a fakt, ze sme boli zmasirovani si uz nepripustame a neakceptujeme ho.

        Zaver: Kto sa neorientuje, nepochopi/nepochopil o com hovorim. Kto sa orientuje, isto pochopil, ze je marna snaha v diskusiach predostierat redaktorom, aby nieco zmenili. Hadam je ale jasnejsie vsetkym (ok, skoro vsetkym nezblbnutym), ze tu nie je cielom protezovat znacku, to ani náhodou, ale ponknut alternativu plnohodnotneho zivota - odviest pozornost, odputat od problemov, zahrnut zbytocnostami (o svetlometoch) a pod. Na zaver nieco ako tip na uvahu pre tych co mi daju minusky (alebo komenty typu ty si zesilel a pod.) uz iba za to, ze som nieco napisal: skuste porozmyslat, ake centrum zivota urobil z vasich volnych chvil (ktore sa daju venovat zmysluplnejsie) diskusny web klub a ci isla kvalita vasho zivota hore alebo dole. Rada, pred reakciou kladnou/zapornou/neutralnou (a kludne iba vnutornou) dajte na 10 sekund prec Vase ego.

        • 51 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  21:57

          « Re: Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

          Hele, četl jsem to tvoje dílo třikrát, ale asi sem vypil o pivo víc než jsem měl, protože hlava mi tu tvoji myšlenku ne a ne přijmout. Nemoh bys to třeba jen speciálně pro mě napsat v jedný větě, co tím jako básník chtěl říct? >:-[]
          • 34 Reagovat !

            foto simply-never

            simply never 13.02.2015  23:13

            « Re: Re: Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

            Jedna veta často neobsiahne ani kontext ani myslienku, nerobim si nadej, že sa mi to podari. Ak si vobec nepocul o metode presadenia nepresaditelneho, asi neuspejem. Myšlienka, ktorá v jednej vete nemá ani sílu ani razanciu znie vari takto: Nezáleží nám na hlase menšiny, keď vacsina si uz vďaka nami vymytim mozgom myslí to co chceme, koná tak ako sme ju naučili, hovori to co sme jej povedali a útočí za ideály, ktoré sme jej predostreli. V pripade, že nie si plytky clovek, mal by si to chápat. Specialne pre teba. V krcme, kam nechodím by si to hadam chlapi povedali takto. Kašlu na zelania diskutujících, ich hlasy uz vypocut netreba. Nic sa teda nezmeni, clankov o reflektoroch bude pribudat, či to uz diskutyjuci chcú alebo nie.
        • 02 Reagovat !

          foto milioner

          milioner 15.02.2015  21:20

          « Re: Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

          Souhlasím a dodávám: Škoda vyrábí slušně stavěná auta,s lehce podprůměrným designem,technologií wv mírně opozaděnou,to aby Passat a Golfoid byli patřičně na "výši". Prostě derivát pro méně solventní.Tak místní diskusní bitvy jsou na nic. Bychaří nic nekoupí,jen si tahají trika s gumou přes pupek. Apropo,Superb je uvnitř o centimetřík širší Octávia a o fous "luxusní". Ve světovém měřítku jen šedá myš.Za prodejní cenu slušně vybaveného Suprba je o dost lepších aut kolkolem velmi mnoho.Troufnu si říci,že i jízdně a i přidaná hodnota značky;např MB C 200 BlueTEC sedan,BMW,Ford atd.
          Obdivuji maločecha,co si koupí Š-Superba za 800 000.-kč až 900 000.-kč.
          Před takovými nezbývá než smeknout a uvolnit rychlý pruh.
          U Fabiánistů,kteří mají v rámci svého vzdělání malicherné mzdy a kupují za 300 000.-kč litrovou hrůzu(myšleno motor) mi však rozum zůstává stát......při vědomí,že za menší či stejný peníz konkurence nabízí více-více všeho. :-)
      • 23 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  21:54

        « Re: Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

        Hele, upřímně, ty rád provokuješ, co? Já to tak cejtim. ;-)
    • 43 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 13.02.2015  12:24

      « Re: Kolenovrti a nepřejícníci...

      Většinu si tady zařadil mezi kategorii: Kolenovrti a nepřejícníci... Kám řadíš sám sebe? Po bok Alberta Einsteina, Alberta Schweitzera či kam? OMG
  • 92 Reagovat !

    foto michalpneu

    michalpneu 13.02.2015  10:20

    zadní světla

    ty bláho, tak já fakt viděl v té boleslavi nezamaskovanýho. nevěřil jsem, že ty světla vzadu, tak pěkně půjdou do boku, ale fakt, že jo.

    No vypadá fakt moc pěkně. Vypadá to velmi dobře.
    • 31 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  21:58

      « Re: zadní světla

      Můžeš ho stručně popsat? Prosíííím ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto michalpneu

        michalpneu 14.02.2015  12:04

        « Re: Re: zadní světla

        oni mi zase moc šanci nedali. Já jsem tam k tomu přišel jak slepý k houslím. Já čas od času někdy dodávám škodovce pneumatiky a obouvám jim hůř dosažitelná kola a vykladál jsem tam. A koukám, že v té hale stojí asi 13 aut, která mi přišla zvláštní. Byly dost daleko, ale říkal jsem si pořád, co to je za octavii s tak divnýma čelníma světlama. Tak jsem tam pořád okukoval z povzdálí, než se vrátil chlap, který ode mě kola přebíral a říká mi: Tam nekoukejte, to je nový superb, toho jste vidět neměl, ale my halu, kde vykládáte normálně opravujeme. Pak chtěl po mě telefon půjčit, zda jsem ho nevyfotil. Ale z toho co si pamatuju, tak mě zaujalo, jak má udělanou boční lini směřovanou směrem od předu dozadu nahoru a hlavně ty světla do strany, takže zase moc toho popsat nedokážu, protože k němu jsem se rozhodně nedostal, protože tam byly krámy z té druhé haly na zemi, ale ty světla jsem si právě zapamatoval:-)
  • 44 Reagovat !

    foto MajoX

    MajoX 13.02.2015  10:29

    ???

    ta predna kapota sa ako nedovreta, pripadne kusok vacsia ako by mala byt javi len mne? 8-s :no:
    • 40 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 13.02.2015  10:34

      « Re: ???

      Kapota překrývá přední podběhy, to bude velký oříšek lícovat ji na boční prolis z obou stran. Ale věřím, že designově i montážně tohle borci z Boleslavi (pardon, z Kvásin) zvládnou!
      Takhle tvarovaná a rozšířená kapota totiž dělá ze Superbu fakt široký auto... Opticky, ovšem.
      • 30 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 13.02.2015  10:41

        « Re: Re: ???

        Tak snad ta kapota bude vypadat lepe nez na tech fotkach-maluvkach autobildu. Tady ta pusobi po stranach jak o cislo vetsi prefoukla kapota
    • 31 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 13.02.2015  10:35

      « Re: ???

      Tak u koncernu se tak nejak standardne pretahuji kapoty pres svetla. Asi maji problem s licovanim dilu, tak top resi takto.
      Pri pohledu z vrchu bude mit kapota mensi mezery.
    • 00 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  21:59

      « Re: ???

      Asi ááááno ;-)
  • 122 Reagovat !

    foto Postreh

    Postreh 13.02.2015  10:31

    Uz to zacina...

    najkrajsie, najlepsie, najprogresivnejsie, najuspornejsie, najvacsie, jednoducho bezkonkurencne...
    BMW, Audi,Mercedes traste sa.... ;-)
    • 72 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 13.02.2015  10:33

      « Re: Uz to zacina...

      >:-[] >:-[] >:-[]
      • 80 Reagovat !

        foto cerrbion

        cerrbion 13.02.2015  11:02

        « Re: Re: Uz to zacina...

        já se těším na detailní záběr ventilku zadního kola !
        • 30 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 13.02.2015  11:17

          « Re: Re: Re: Uz to zacina...

          :yes: :yes:

          Kdy bude foto škrabky? A dostane limitovaná edice škrabku s podpisem pana Kabaně?
          • 01 Reagovat !

            foto Informator

            Informátor 13.02.2015  22:01

            « Re: Re: Re: Re: Uz to zacina...

            Bude to mít vůbec škrabku? Řek bych že bude ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  22:00

          « Re: Re: Re: Uz to zacina...

          A co teprv až uvidíš ventilek předního kola, to pak bude řacha >:-[]
    • 60 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 13.02.2015  11:54

      « Re: Uz to zacina...

      To je nový Superb. Značky o kterých píšeš už dávno zničila minulá verze. Teď si to rozdá s RR a Bentleyem.
    • 00 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:00

      « Re: Uz to zacina...

      >:-[] >:-[] >:-[]
  • 54 Reagovat !

    foto Mara-147

    Mara.147 13.02.2015  10:39

    Xenony?

    U vlajkové lodi v roce 2015 xenony?

    Někde jsem četl, že prej montáž full LED světel je levnější, než xenony (viz Passat, halogen, low LED a LED.), tak proč je nepoužili? Že by nikdo nejezdil do servisu se světly?

    U H/K bych to pochopil, ale u tolik opěvované Škody?

    Jinak za mě zatím půl na půl. Uvidíme naživo, nicméně interiér :no: , exteriér :yes: . Alespoň tam se trochu odvázali.
    • 31 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 13.02.2015  10:45

      « Re: Xenony?

      Až se faceliftem. :-!
    • 50 Reagovat !

      foto Aspon

      Aspon 13.02.2015  11:07

      « Re: Xenony?

      Montáž a hlavně vývoj Full LED světel je stále mnohem dražší jak xenony... U Superbu se u full LED uvažovalo, ale.... každý chápe, kdo to zatrhl.
      • 40 Reagovat !

        foto sput23

        sput23 13.02.2015  11:11

        « Re: Re: Xenony?

        u superbu dostanes bud halogeny nebo Bi-xenony nic vic nic min
      • 01 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:03

        « Re: Re: Xenony?

        Že by Mr. Ozim? >:-[] >:-[] >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Jirka-B-

      Jirka B. 13.02.2015  21:37

      « Re: Xenony?

      Jak pise Dixik, Full LED se nekona.. První skodovka s Full LED bude Snowman.. ;-) A když uz jsme u toho, nektere automobilky uz konecne pochopily, ze xenon je slepa ulička ve vyvoji svetelne techniky. Takze cim dal tim casteji se budeme setkávat s tim, ze holoverze budou jezdit s halogenama a nadupane verze pak s Full LEDkama..

      Jo a ten odkaz na kristal mne opravdu rozesmal.. Kristal ze vstrikolisu.. >:D
      • 32 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 13.02.2015  21:40

        « Re: Xenony?

        Nejlepsi je halogen pres projektory.
        Teda pro me nejlepsi - nejlip se mi s tim jezdi.
        Pri dlouhych cestach v noci mi xenony vadi do oci!
        Zejmena kdyz prsi, nedejboze snezi, tak je xenon prokleti...
        :-P
  • 140 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 13.02.2015  10:42

    Fotka

    Tahle fotka mě dostala:
    [odkaz]

    Než mi došlo, že to je pohled shora a ne z boku...
    • 10 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 13.02.2015  10:52

      « Re: Fotka

      >:D :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 13.02.2015  12:48

      « Re: Fotka

      Také jsem na to chvíli koukal jako puk. Pak jsem se podíval na zrcátko a rozsvítilo se mi. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 13.02.2015  12:50

      « Re: Fotka

      >:D :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.02.2015  12:58

      « Re: Fotka

      Detto, ja som myslel, že je to fotené rybím okom, aby nám sťažili identifikáciu presných tvarov. Dostali nás. >:D
    • 20 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 13.02.2015  19:26

      « Re: Fotka

      Hej, dobrý myslošuk.
    • 00 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:06

      « Re: Fotka

      :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 14.02.2015  19:18

      « Re: Fotka

      >:D kdyby si to nenapsal tak bych na to asi nikdy nepřišel a že jsem na to koukal nějakou chvilku >:D
  • 145 Reagovat !

    foto volvo-s60

    volvo s60 13.02.2015  10:50

    Padá hvězda!?

    Opět to bude jen pozlátko, hromada plechu , kupa tvrdých černých plastů a výprodejové technologie z VW!!!
  • 42 Reagovat !

    foto houmr

    houmr 13.02.2015  11:05

    Svetlo

    Boze p. Kaban uz s tym pred 2-ma rokmi prisiel Seat u Leona. Ja viem Leon ma zaujimavy exterier......

    Kuk..

    [odkaz]
  • 02 Reagovat !

    foto bludger

    bludger 13.02.2015  11:46

    Ford Mustang...........

    :-! :-! :-!
  • 70 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 13.02.2015  11:47

    NE???

    prave se svet zastavil >:D
    • 30 Reagovat !

      foto volvo-s60

      volvo s60 13.02.2015  11:49

      « Re: NE???

      NEE den po té!
    • 01 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:09

      « Re: NE???

      To teda nevím kde, tady u nás se točí furt dál >:-[] >:-[] >:-[] Nebo že by to byla moje hlava? >:-[] >:-[] >:-[]
  • 50 Reagovat !

    foto -StenLi-

    .StenLi. 13.02.2015  12:01

    Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

    Nic ine ohladom tohto auta ma nezaujima.. Skoda simply never.
    • 10 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 13.02.2015  12:05

      « Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

      Bude,ale lepší je kombinace vyhřívaného čelního skla a bufíku. :-)
      • 20 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 13.02.2015  12:50

        « Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

        Vyhřívání dráty, nebo pokovením?
        • 11 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 13.02.2015  13:14

          « Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

          Jak u OIII.Pokovením.
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 13.02.2015  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

            OIII má drátky...
            • 11 Reagovat !

              foto Dixik2

              Dixik2 13.02.2015  13:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

              OIII má vrstvené vyhřívané čelní sklo.Všude bylo,že je to bez drátků.
              • 20 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 13.02.2015  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                Je to s drátkama, nebo aspoň bylo. Bez drátků to má v ceníku Golf (GTI).
                • 10 Reagovat !

                  foto shpoony

                  shpoony 13.02.2015  22:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                  JJ, jsou to dratky... Mam Octu MY2015 s vyhrivanym oknem a dratky jsou jasne viditelne ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto shpoony

                  shpoony 13.02.2015  22:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                  JJ, jsou to dratky... Mam Octu s vyhrivanym oknem a dratky jsou jasne viditelne ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto kuny

                kuny 13.02.2015  22:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                to se sakramentsky pletes. OIII ma draty.
                • 01 Reagovat !

                  foto Dixik2

                  Dixik2 14.02.2015  10:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                  Tady je výroba čelních skel včetně vyhřívaných:

                  [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 14.02.2015  12:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                    Možná dodávali v té době skla s tímhle druhem vyhřívání jen pro Passat, ale například A8 je má snad už přes deset let. Ta formulace je zavádějící.
                  • 10 Reagovat !

                    foto kuny

                    kuny 14.02.2015  13:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

                    hele, kdyby to kolegyne nemela ve sve sluzebni ochcavce III (a nekoukal jsem skrz to na silnici) tak by ta diskuze mela smysl, takhle je zbytecna.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.02.2015  13:04

            « Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

            Díky za odpověď, ale jsem teď trochu zmatený, protože OIII má sice vrstvené sklo, ale měla by mít fólii s dráty. Do katalogu se mi koukat nechce, podíval jsem se jen do konfigurátoru a ten slibuje vyhřívané vrstvené, nikde se však nepíše, jak je vyhřívání realizované.
            • 30 Reagovat !

              foto kuny

              kuny 14.02.2015  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

              drobnou dratenou siti. stejne jako to napr, yetti a stejne jako jsem to poprve videl pred dvaceti lety v prvnim mondeu.
    • 00 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:09

      « Re: Tak ma alebo nema skrabku ??? :)

      To víš že na něj nezapomenou, neboj ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto Makovnik

    Makovnik 13.02.2015  12:03

    :Ladenie

    Chalanom treba pricitat k dobru, ze povodny dizajn, ktory predstavili u Octavie postupne ladia. Uz ani v zaklade by z toho nemusela byt prehliadnutelna ohava.
    Zlozitejsia viacuholnikova predna maska, rozne vystupky okolo spodneho prieduchu a hmloviek, prepracovenejsia rozmerna kapota, komplikovanejsie a dotiahnutejsie svetla....sila je v detailoch a tie sa im konecne dari vypilovat do konca.
    Tak ci onak, krasu modelky odhali ranne vstavanie, nez dokladne dynamicke nasvietenie a retus. Uvidime na ulici.
  • 71 Reagovat !

    foto Petr80

    Petr80 13.02.2015  12:05

    Chceme vidět deštník!

    Chceme vidět deštník! Chceme vidět deštník! Chceme vidět deštník!
    • 61 Reagovat !

      foto Escomak

      Escomak 13.02.2015  12:51

      « Re: Chceme vidět deštník!

      budou rovnou dva :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:12

        « Re: Re: Chceme vidět deštník!

        Já bych tam dal rovnou čtyři, do každejch dveří jeden. Máme rovnoprávnost, ne? >:-[]
  • 52 Reagovat !

    foto volvo-s60

    volvo s60 13.02.2015  12:09

    Už je to tady!

    Masivní a vtíravá reklama už začíná! Ale ani přes všechnu tu zoufalou snahu to stejně Světové ani Evropské auto roku nikdy nebude, zrovna jako Octávie a Fábie!! I když tady je už dávno dopředu rozhodnuto a jako Auto příštího roku byl právě včera zvolen nový Superb, přestože se ještě ani nevyrábí! >:D >:D >:D
    • 14 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.02.2015  12:16

      « Re: Už je to tady!

      A ty myslíš, že hlavním cílem automobilky je získat nějaký titul? Superb je za 2014 třetí nejprodávanější auto mainstreamové střední v Evropě, před Mondeem... z toho zoufalství přímo čiší ;-)
      • 25 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 13.02.2015  13:07

        « Re: Re: Už je to tady!

        Zoufalství čiší ze všeho co se prodává dobře jen v jednom regionu. Svět se globalizoval.
        • 13 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.02.2015  13:24

          « Re: Re: Re: Už je to tady!

          Tak Superb prodá zhruba stejně mimo Evropu jako v Evropě, jde spíš o to, že ty mimoevropské trhy mě tolik nezajímají.

          Fordu jeho globální cestu neberu... zároveň bych si ale netroufl tvrdit, že je jediná správná.
          • 32 Reagovat !

            foto puki-malu

            puki.malu 13.02.2015  16:41

            « Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

            Jasně v Evropě a zbytek pouze v Asii!
            • 11 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 13.02.2015  17:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

              Pokud vím, jedním z významných trhů Škodovky je třeba Alžírsko, v Austrálii se snad prodává taky... ale to jen tak na okraj, pokud by náhodou někoho zajímala fakta.

              Tebe nějak rozrušuje, že se Škoda neprodává třeba v Kanadě? Měla by se tam prodávat? Co by z toho pro tebe osobně vyplývalo?
              • 32 Reagovat !

                foto puki-malu

                puki.malu 13.02.2015  17:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                V Austrálii asi jako maso z klokana a krokodýla, tam to žerou jen sociálky a psy! V Austrálii jede Mazda!
                • 11 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 13.02.2015  17:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                  To jsi hezky zkusil zamést pod koberec fakt, že to asi nebude jen Asie ;-) . Na otázku jsi mi ale neodpověděl... je pro tebe prodej auta třeba v té Kanadě nějak důležitý?
                  • 32 Reagovat !

                    foto puki-malu

                    puki.malu 13.02.2015  17:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                    Setkal jsem se ve Španělsku se Švédem který tam byl Superbem, na otázku proč nemá Volvo odpověděl že na něj prostě a jednoduše nemá!!! Poněkud jednoznačná a pravdivá odpověď proč si koupil právě Superba! >:-[]
                    • 23 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 13.02.2015  17:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                      A co by ti asi řekl na otázku, proč si ze všech mainstreamových značek vybral právě Škodu? Nikdo tu přece nesrovnává Škodu s Volvem...
                      • 34 Reagovat !

                        foto puki-malu

                        puki.malu 13.02.2015  18:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                        Tak na to jsem se ho bohužel opravdu nezeptal! Zato se ptal on mě proč nemám Škodovku ale naopak Volvo!? A že nevíš co jsem mu řekl!??? >:-[] Že nejsem bohužel tak bohatý abych si právě tu Škodovku koupil! >:-[]
                        • 02 Reagovat !

                          foto Informator

                          Informátor 13.02.2015  22:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                          Jo tam von to měl bejt vtip pro zasmání, a já to celou dobu bral vážně. Takže ha ha ha >:-[]
                          • 21 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 13.02.2015  22:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                            Soutěžíš o nejvíc příspěvků v jedné diskuzi? Vyhráls...
                            • 02 Reagovat !

                              foto Informator

                              Informátor 13.02.2015  22:42

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                              Ale prdky, dorazil jsem domů, sjíždím diskuzi odshora dolů a u některejch příspěvků se nestačím bavit >:-[] Sem to tu rozsvítil, co? >:D
              • 35 Reagovat !

                foto puki-malu

                puki.malu 13.02.2015  17:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                Na vyspělých trzích kupují Škodovky jen sociálky a mimo ně jen rozvojové státy!
                • 11 Reagovat !

                  foto beibej

                  beibej 13.02.2015  17:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                  je spousta lidí co nechtějí dát všechny peníze do auta co je po pár letech bezcený. A třeba k tý škodovce mají ještě neco na víkendy.
                  • 24 Reagovat !

                    foto puki-malu

                    puki.malu 13.02.2015  18:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                    Opravdu věříš tomu že jsou jen lidi kteří na víc jak na auto nemají!? Nesmíš házet všechny do jednoho pytle, nebo je srovnávat podle sebe!? :-!
                • 12 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 13.02.2015  17:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                  Anglie je rozvojový stát nebo tam jsou samý socky?
                  • 25 Reagovat !

                    foto puki-malu

                    puki.malu 13.02.2015  18:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                    To chceš tady tvrdit že v Anglii jiný auta nejezdí!??? A pokud tomu věříš, tak je to bohužel jen tvůj osobní problém!
                    • 31 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 13.02.2015  19:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                      Jestlis to pochopil právě takhle, tak je to bohužel jen tvůj osobní problém!
                • 02 Reagovat !

                  foto Informator

                  Informátor 13.02.2015  22:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                  Už jsi pomalu jako jeden zdejší "expert", ten je občas taky bez argumentů, ale ty aspoň píšeš slušně :yes:
                • 11 Reagovat !

                  foto ikoptak

                  ikoptak 14.02.2015  11:18

                  « Re: Už je to tady!

                  Ok řeknu o tom majitelce hotelu v Německu kde spavam. Mimochodem jezdi Yetinou.
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.02.2015  16:51

            « Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

            Přesně, jako Evropany nás převážně zajímá evropská verze. U Mondea se nemůžu zbavit dojmu, že mu globalizace uškodila a téměř bych si vsadil, že filozofie One Ford nepřežije dvě generace. Doufám... ;-)
            • 40 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 13.02.2015  21:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

              Klidně se vsaď, ale ne se mnou.Já na rozdíl od místních odborníku a kapitánu průmyslu kteří vědí vše nejlépe a mohli by rovnou šéfovat všechny automobilky najednou, netuším kam dál půjde Ford. Zatím bych řekl že se jim tato strategie u Fiesty a Focusu vyplácí. Možná to vidím špatně a ty to vidíš lépe, ovšem stejně to nechám na pánech od Forda.
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 14.02.2015  11:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                Na Mondeu je to vidět nejvíc...Fiesta i Focus jsou víc evropský, Mondeo jednoznačně zámořský.
                • 10 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 15.02.2015  17:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                  Já si tady pamatuji kecy typu: Focus je jak asijské auto, to se v Evropě nebude prodávat. A spoustu dalších chytrých poznámek.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Informator

                    Informátor 16.02.2015  19:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                    :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 16.02.2015  23:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

                    Pokud koukneš na loňský rok, tak to bylo s odřenýma ušima (myslím to tradiční druhé místo za Golfem).
        • 01 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  22:13

          « Re: Re: Re: Už je to tady!

          Neblbni mě makovici ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 13.02.2015  22:16

            « Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

            A to de? >:-[]
            • 11 Reagovat !

              foto Informator

              Informátor 13.02.2015  22:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už je to tady!

              De, točí se mi sama o sobě dost. Dneska víc než kdy jindy. >:-[] Ale na klávesnici se trefuju >:D
      • 01 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:13

        « Re: Re: Už je to tady!

        :yes: :yes: :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.02.2015  12:41

    Šperk

    Šperk mezi střední třídou... >:D >:D >:D No tak jo, když to říká Škoda, to asi bude pravda...
  • 20 Reagovat !

    foto Nadzvukovy

    Nadzvukovy 13.02.2015  14:21

    Som najviac zvedavý ...

    ako v tom bude vypadať pan prezident Zeman :-!
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.02.2015  14:26

      « Re: Som najviac zvedavý ...

      Jak by asi mohl vypadat Zeman?
      • 51 Reagovat !

        foto Nadzvukovy

        Nadzvukovy 13.02.2015  14:30

        « Re: Re: Som najviac zvedavý ...

        Jak v taxiku ?
        • 90 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.02.2015  14:37

          « Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

          Jako Zeman... bez ohledu na auto. Jinak vůle jezdit českým autem je mi naopak u prezidenta sympatická.
          • 50 Reagovat !

            foto Nadzvukovy

            Nadzvukovy 13.02.2015  14:50

            « Re: Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

            Taky tak ...
          • 20 Reagovat !

            foto beibej

            beibej 13.02.2015  18:00

            « Re: Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

            já bych řekl, že by to mělo být pro presidenta povinné.
            • 30 Reagovat !

              foto JGucci

              JGucci 13.02.2015  21:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

              Ceske vozy jsou taky to jedine, co se mi na Zemanovi libi.....a taky souhlasim, ze by to melo byt povinne...a nejen pro presidenta, ale i vladu. Bohúsova zadnice by se taky nepotento, kdyby jezdila misto A8 v Superbu :-! U Babise to chapu, tu A8 ma za sve..a miliardar v Superbu??
              Kdyz uz kluci zpackali privatizaci Tatrovky, tak at se spokoji se Superbem ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto Informator

              Informátor 13.02.2015  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

              Souhlasím :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto pumpkin

            pumpkin 13.02.2015  19:30

            « Re: Re: Re: Re: Som najviac zvedavý ...

            Snáď mu tam dajú poriadny popelníček.
    • 21 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:28

      « Re: Som najviac zvedavý ...

      Blbě, to ti povím >:-[]
  • 12 Reagovat !

    foto Johnnn

    Johnnn 13.02.2015  14:24

    Význam?

    Jaký má tohle význam? Stejně každý ví jak bude vypadat. Navíc, nepůjde o žádné designérské terno, takže tenhle umělý humbuk působí docela nemístně.
    • 21 Reagovat !

      foto Egi

      Egi 13.02.2015  14:36

      « Re: Význam?

      Tím, že jsi to tady měl potřebu komentovat sis sám odpověděl na to, jaký to má význam :-)
    • 05 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:30

      « Re: Význam?

      Hele, a proč si tento svůj "velenázor" nenecháš pro sebe? Zajímá snad někoho? :no:
  • 30 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 13.02.2015  15:32

    To je náhoda?

    Proč je jenom v této diskusi přiřazen tučný font nejen nadpisům, ale i textu příspěvků?
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.02.2015  15:34

      « Re: To je náhoda?

      Spiknutí! :-)

      PS: prostě chyba stránky, občas se to stává.
    • 40 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 13.02.2015  15:56

      « Re: To je náhoda?

      Není to poprvé, někdy se to tu rozpadne. Dělají to emotikony v předmětu příspěvku. Psal jsem to tu už několikrát. Vypadá to, že to souvisí s ořezem délky předmětu pro obsah ve stromovém zobrazení. Když se podíváš na začátek obsahu, tak jasně uvidíš, kde se to rozbilo.
      • 05 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:31

        « Re: Re: To je náhoda?

        Ááá, pán je odborník, jak říká klasik. Ale asi máš pravdu. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 14.02.2015  18:16

      « Re: To je náhoda?

      Prohlížeč,ne? :-)
  • 20 Reagovat !

    foto autogurman

    autogurman 13.02.2015  15:46

    active info display?

    nevyzera to najhorsie...asi to bude fajna kara, mna by ale zaujimalo ci sa tam bude dat objednat namiesto klasickych budikov ten digitalny active info display ako v novom passate. nemate nahodou niekto info o tom?
    • 20 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 13.02.2015  18:59

      « Re: active info display?

      Časem ano,ale při náběhu ne.HUD nebude.
      • 30 Reagovat !

        foto JGucci

        JGucci 13.02.2015  21:48

        « Re: Re: active info display?

        A duvod? VW? Co myslis tim "casem"? Rok dva? Diky za info!
        • 30 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 14.02.2015  08:35

          « Re: Re: Re: active info display?

          Možná za rok.Ano,důvod je VW.
  • 32 Reagovat !

    foto dubo

    dubo 13.02.2015  16:41

    Najlepšie auto na svete

    Konečne je tu najkrajšie, najlepšie, najpriestrannejšie, najúspornejšie, s najlepšie nastaveným podvozkom a neviem ešte čo najlepiš.
    Teda aspoň v českých testoch niet nad škodu.

    Dúfam, že aspoň pri tomto modely to bude pravda. Aspoň z polovice.
  • 03 Reagovat !

    foto puki-malu

    puki.malu 13.02.2015  16:46

    Dětská pornografie!!!

    To by se mělo zakázat!?
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 13.02.2015  16:49

    Naživo

    Dnes jsem SupIII potkal lehce maskovanej naživo. Proporce jsou v pořádku, vypadá velmi kompaktně až téměř jako OIII. Základní verze budou mít ten samej problém jako starší sestra s utopenými koly v karoserii. Obzvláště je to patrný při pohledu zezadu.
    Zde ukázaný detaily vypadají příjemně propracovaně. Celek bude fungovat podle mě znatelně líp než u druhý generace.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.02.2015  17:10

      « Re: Naživo

      Prohlížel jsem fotky maskovanejch aut při předávděčce a tam to vypadalo v pohodě... myslíš, že maj podložky >:-[] ?

      [odkaz]
      • 30 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.02.2015  17:31

        « Re: Re: Naživo

        Problém bude v tom, že jsem viděl něco na základním plechu a dojížděl jsem zezadu...tak trochu reminiscence na užovku 105/120 ;-) . Ale jak píšu, jinak slušně posazený a proporčně zvládnutý auto (nebudu psát, co mi trochu v maskovací folii připomínal...nic ve zlým) :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.02.2015  17:34

          « Re: Re: Re: Naživo

          Víš co, když maj podložky u RS vystavenýho na letišti, proč by je nedali novinářům na předváděčku :-) ... tohle je problém i u Octavie, tak snad to u Superbu bude lepší, právě širší silueta by mohla být jeho zbraní proti Octavii.

          Ale klidně napiš...
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 14.02.2015  06:10

            « Naživo asi tak

            Pan Kabaň promine...měl jsem ho přesně z druhý strany...ale tak nějak jako modernější tohle: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 14.02.2015  09:32

              « Re: Naživo asi tak

              Ja myslel Xf ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 14.02.2015  11:10

                « Re: Re: Naživo asi tak

                >:D >:D >:D fór gut, ale naneštěstí ne ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 14.02.2015  14:59

                  « Re: Re: Re: Naživo asi tak

                  Ty maskovaný auta...
                  [odkaz]
                  ;-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 14.02.2015  17:11

                    « Re: Re: Re: Re: Naživo asi tak

                    Jo takhle...tak to je podobnej i letošnímu RedBullu F1 >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:33

        « Re: Re: Naživo

        No vytažený to maj pěkně, to se musí nechat >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 13.02.2015  20:57

      « Naživo

      Není ten kompaktní vzhled spíše na škodu, když to má být auto na úrovni téměř vyšší střední?
      • 03 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 13.02.2015  21:41

        « Re: Naživo

        Jak může bejt na úrovni vyšší střední když musí bejt pod Passatem? Ten marketing lidem vnutí fakt všechno >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:33

        « Re: Naživo

        Co blbneš, toto je jasná střední. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 14.02.2015  06:11

        « Re: Naživo

        Pod maskovací folií mi to nepřišlo o moc větší než OIII. Možná to detaily vytáhnou někam jinam ;-)
  • 89 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.02.2015  17:42

    Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

    Už z dosud publikovaných snímků a fotek je naprosto jasné, že Superb bude automobilová bomba a designový skvost. Pár antiškodováckých fanatiků, kteří na takovéto auto pravděpodobně nikdy nebudou mít, tady sice opět prská své žlučovité sliny a trapně se nový Superb snaží zesměšnit, ale škodovácká karavana táhne dál. Rok od roku zvyšuje výrobu a v poslední době má takový nářez novinek, o kterém se ostatním neprémiovým evropským značkám může jen zdát. Nejsmutnější je ale to, jak se někteří čecháčci přímo vyžívají v tom, když mohou alespoň tady na webu kálet do vlastního hnízda, to je taková česká sadomasochistická specialita ;-\ :-! Čím dál větší úspěchy škodovky prostě některým jedincům hróózně vadí, přesně jako v tom příběhu u chcíplé sousedovic koze >:D
    • 74 Reagovat !

      foto puki-malu

      puki.malu 13.02.2015  17:59

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      JJ jistě bude to bomba ale pouze v druhé lize! První ligu v Koncernu představuje Passat! >:-[] Ale pořádně si prohlédni ty kdo a kde Škodovky kupuje, jj jenom ti co na víc nemají! Pokud ano tak rozhodně netouží po žádné Škodovce! >:-[]
      • 60 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 13.02.2015  19:12

        « Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

        víš kdo kupuje bavoráky a audiny? Taky jen ti, co na víc nemají :-!
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 13.02.2015  19:19

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          >:-[] :yes:
        • 22 Reagovat !

          foto puki-malu

          puki.malu 13.02.2015  19:30

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          Asi tak jako ti co kupují Fabie nebo Dacie!?
        • 11 Reagovat !

          foto Informator

          Informátor 13.02.2015  22:37

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          Krásnej stěr, gratuluji :yes: :yes: :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 14.02.2015  06:12

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          >:D
      • 01 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:36

        « Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

        Hmm, tak to mám smůlu, já nemám ani na toho Superba. To jsem nahranej, čím budu jezdit? >:-[] >:-[] >:-[]
    • 53 Reagovat !

      foto jary72

      jary72 13.02.2015  19:57

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Přesto, že škodovku nevlastnim a ani neplánuji ji vlastnit, rozhodně ji přeji úspěch, jejimž jasným důkazem jsou jejich se každoročně se zvyšující se prodeje, to ale neznamená, že se mezi námi nenajdou objektivní jedinci, kteří se nestydí vyslovit svůj názor na prezentaci každého nového modelu po součástkách, možná to některým škonatikům vyhovuje, ale většina to považuje za naprosto diskriminační vůči ostatním automobilkám a jejich modelům a rozhodně neobstojí argumentace typu je to naše domácí automobilka.
      Škoda rozhodně zaslouží pochvalu a obdiv, že dokáže představovat jeden model za druhým i když víme, že je pod určitým tlakem /VW/
      O objektivních testech, ve kterých se škodovka objevuje se ani nezmiňuji, potom se není čemu divit, že Škoda vzbuzuje i opačné emoce než jsou ty obdivné, pokud se přesto najdou jedinci, kterým to vyhovuje, mělo by auto.cz zavést rubriku ,,Škoda,, nebo se rovnou přejmenovat na autoškoda.cz :-)
      • 12 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 13.02.2015  20:00

        « Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

        :-) :yes:
      • 36 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 13.02.2015  22:00

        « Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

        Diskriminační? Která automobilka ukazuje auta po kouskách, ale nedostane obdobný prostor? Škoda těžko může za to, že všechny automobilky nepoužívají stejnou strategii. Pokud jde o to, že redakce pomíjí i podle mne celkem zásadní zprávy, nebo publikuje i s půlročním zpožděním, přitom si ale najde čas na různé malůvky a podivná videa, přikláním se spíš k neschopnosti, lenosti a diletantství než špatnému úmyslu.
        • 32 Reagovat !

          foto kuny

          kuny 13.02.2015  22:18

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          hele, myslis si, ze kdekoliv v cizine na autoserverech take odhaluji skodovky po fotkach jako tady nas auto.cz?
          • 13 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.02.2015  09:28

            « Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

            I kdyby zbytek světa Škodu úplně ignoroval, pořád to není ze strany ACZ diskriminace. To by ten argument musel postavit jinak a svůj názor jsem už napsal.

            Některé servery určitě ano. Příkladem budiž carscoops.com nebo worldcarfans.com.
        • 21 Reagovat !

          foto jary72

          jary72 14.02.2015  11:50

          « Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

          Ano diskriminační, tímto je myšleno to, že ostatní automobilky by tento prostor nedostaly i kdyby postupovaly stejně jako Škoda, nebo mi snad chceš říct, že jenom naše automobilka je jediná schopná prezentovat každý svůj nový model po tolika částech/detailech ?? Ale je možné, že jiné automobilky tyto data nedodávají po 150 dílech, asi jim to přijde trošku stupidní, představí skicu, studii a pak prezentují nový automobil, tady je to jinak skica, studie, ta se představuje asi dva roky a potom několik desítek skoro nic neříkajících detailů , čtrnáct dní před plánovanou premiérou.........ale jak vidno, někteří si i u tohoto seriálu ,,Ulice, zaslintají i tak :-) >:D
          • 12 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 14.02.2015  12:47

            « Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

            To je z tvé strany pouze spekulace. Občas se objeví nějaký teaser a objevují se tady. Svůj pohled jsem už napsal a nemyslím si, že je nějak pro redakci lichotivý. Vem si, kolik článku je tu uvařených z vody. Kolik článků bylo věnováno například "plánům" Alfy Romeo.

            Co se týče Superbu, možná jsou už někteří lidé přecitlivělí, ale jestli se nepletu, byla vizualizace interiéru, teď tahle sada a premiéra má být myslím v úterý. Tomu říkáš 150 dílů? Koncept nebo skica není nic neobvyklého.

            Články o Škodě budou hodně čtené. A dokud to tak bude, tak jich bude dost. To samozřejmě nijak neomlouvá úroveň a kvalitu práce redakce. Pokud jsi ten článek četl a diskutuješ tu, tak k tomu sám přispíváš. Není snad takový problém ignorovat jakýkoli článek, který má Škoda v titulku nebo perexu.
            • 31 Reagovat !

              foto jary72

              jary72 14.02.2015  15:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

              Sorry, ale nějak jsem nepostřehl, že by mi Škoda vadila !! diskutuji o tom, že tento server jí dává nadprůměrný prostor pro prezentaci i malých detailů a byla to reakce na ,, Marné naděje,,
              To, že jsou články o naší automobilce čtené a hojně diskutované přece taky nikde nekritizuji, sám se toho zůčastňuji a použít ,,mrtvou alfu,, jako příměr k automobilce jako je Škoda mi přijde taky úsměvné.
              Celá diskuse byla o tom, že server Auto.cz dává prostě nadprůměrný prostor prezentaci domácí automobilky, tobě to asi vyhovuje a je dobře, že toho škodovka využívá, ale tak jako se to líbí tobě, se najdou i diskutující, kterým se to naopak zase tolik nelíbí a nepovažují Škodu za středobod automobilového průmyslu / byť, vzhledem ke každoročním nárůstům prodeje patří mezi ty úspěšné /.
              • 22 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 14.02.2015  17:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

                Nepoměřuji Škodu s Alfou, jen to dávám jako příklad toho, o čem jsou tu schopni psát a jakou to má úroveň.

                Psal jsi snad o diskriminaci v souvislosti s teasery (prezentace po součástkách). Aby mohli někoho diskriminovat, musí nejprve nějaké ty teasery vypustit. Bez toho to prostě nejde. A když se nějaký objeví, bývají i tady. Nevím, jestli všechny, moc mne nezajímají, radši si počkám na něco, co si mohu osahat, ale vzhledem k mému názoru na schopnost redakce o tom pochybuji. Nepsal jsi obecně o prostoru.

                Nenapsal jsem, že mi to vyhovuje. Jen jsem nesouhlasil s tím, jak jsi použil slovo diskriminace, respektive diskriminační. Škoda mě moc nezajímá. Pravda je, že mi spíš vadí nekvalita článků než prostor věnovaný Škodě. Nedělá mi problém nezajímavé články přeskočit.
                • 10 Reagovat !

                  foto jary72

                  jary72 15.02.2015  07:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

                  Asi ano, Škodovka jenom umně využívá prostor, který ji redakce věnuje a rozhodně s tebou souhlasím, že daleko horší je úroveň práce a prezentace této redakce :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Informator

              Informátor 15.02.2015  16:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

              ;-) :yes:
    • 61 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 13.02.2015  21:39

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Tu první větu bych navrhnul na Zlatej ventilek a tobě víc nadhledu a míň fanatismu ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:35

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Arese, to si napsal moc pěkně. Souhlas :yes: :yes: :yes:
    • 44 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 13.02.2015  23:19

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Co beres? Musí to být dobrej matros.
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 14.02.2015  06:12

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Je to ironie, viď? ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 14.02.2015  18:26

      « Re: Marné naděje pomlouvačů a závistivců...

      Ještě není známa konkrétní cenové rozpětí, takže bych s bombou počkal (stejně jako s dogmatickým kálením). A můžeme si nalhávat co chceme, ale prostě Passat bude lepší a Superb bude muset s cenou na zajímavé místo, aby konkuroval středně vybaveným Passatům a zároveň byl nad nadupanýma Oktávkama.
  • 33 Reagovat !

    foto Balsam

    Balsam 13.02.2015  18:51

    Dlouhá diskuse

    Dlouhá diskuse. Dlouhá, nudná a nicneŕíkající. Stejně jako její důvod.
  • 62 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 13.02.2015  19:20

    Octavia XL

    SPuperb III mi víc než kdy připomíná jen a poze zvětšenou Octavii. Jistě, detaily jsou odlišně řešené, Superb se přecijen musí snažit tvářit, že je něco víc než jen nadrozměrná Octavia, ale celkově podle mě model nemá vlastní identitu.

    Superb II lift možná byl svým způsobem nevyvážený, nicméně kombi fungovalo vzhledově na výbornou. U třetí generace vidím posun vpřed jen a pouze v proporční vyváženosti. Uvidíme. Zlý ale nepochybně nebude.

    Tak se těšme na první dojmy se základní motorizací 1.0 bi-TSI s příplatkovou výbavou ve výsledné ceně 1 mega >:D >:-[]
    • 41 Reagovat !

      foto puki-malu

      puki.malu 13.02.2015  19:37

      « Re: Octavia XL

      Tak to je opravdu ten správný důvod proč se na něj těšit! Ale jistě to bude bomba, když i TSI 1,2 je už lepší jak nový motor od Opla 3 válec 1.0 85kw, který má ještě navíc i vyvažovací hřídel, který Škodovky nepotřebují, protože je zbytečný dle vyjádření Auto Škoda! >:D >:-[] :yes:
      • 42 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 13.02.2015  19:51

        « Re: Octavia XL

        A mohl bys mi vysvětlit, proč by měl mít čtyřválec 1.2 TSI vyvažovací hřídel? >:D >:D >:D
      • 41 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 13.02.2015  19:59

        « Re: Re: Octavia XL

        Pepku, evidentně jsi jeden z mála, co prokoukl ten podvod jménem Škoda, tu blamáž s mizernými až směšnými auty. Proč si kazíš den, rozčiluješ se tady, místo abys naplňoval heslo ze svého nicku? Život je krátký.....
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.02.2015  20:15

      « Re: Octavia XL

      no ak novy superb bude len zvacsena octavka tak s panom bohom.... sterilna octavia dostane este sterilnejsieho vacsieho braceka.... nemam rad tieto koncernove rovnosaty ... je mi to hrozne proti srsti... to uz radsej qoros z ciny ako europsku depresivne posobiacu uniformitu
      • 40 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 13.02.2015  21:38

        « Re: Octavia XL

        No - prave.
        Proto se tesim na Fiat X.
        Kdyz nic jinyho, tak je svezi a svebytny.
        ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 14.02.2015  10:28

          « Re: Re: Octavia XL

          ja sa pre zmenu zase tesim na optimu ;-) ... rozhodne viac ako na superb........ a uz tento rok by mala dorazit aj do eu a hadam aj s turbobenzinom :yes:

          uz dost bolo nudy v europskej strednej triede :yes:

          velka skoda accorda v eu .... honde toto nikdy neodpustim
          • 21 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 14.02.2015  18:03

            « Re: Re: Re: Octavia XL

            Hmm... tak jo.
            Když já chci evropský auto.
            V Evropě vymyyšlený.. vyrobený... a prodaný.

            Ale to je můj postoj, nikomu ho nenutím. Jen se v něm utvrzuji, kdykoliv jdu kolem vietnamských tržnic, čínských restaurací a korejských autosalonů...
  • 45 Reagovat !

    foto milioner

    milioner 13.02.2015  19:58

    Škoda

    Škoda hovoriť......
    Šedá myš ve Škodovácké šedi.....a tak to ma byť, čo hovorítě Kefalín?
    Děkuji všem přispěvovatelům; je to síla hoši, tolik krásných emocí vypotit na takovou hloupost. Auto je opravdu na jedno pěti či šestileté použití, tak to moc neprožívejte. Ani jeden si ho nekoupíte, snad jen po letech ojeté a to bude teprve mazec na silnici. AAA se klucí ježatí na vás těší....! AMEN.
    • 11 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 15.02.2015  12:25

      « Re: Škoda

      nemáš pravdu, bude se to prodávat tuze dobře.
  • 60 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 13.02.2015  20:02

    Superb -

    Co dělalo Superb Superbem byla V6ka. Teď to bude už jen taková Octavia Super... ;-\
  • 30 Reagovat !

    foto kuny

    kuny 13.02.2015  20:49

    Sqělá kapsa na špínu...

    To pod tím světlem je kapsa na špínu?
    • 62 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.02.2015  20:59

      « Re: Sqělá kapsa na špínu...

      Je to past na kuny...
      • 32 Reagovat !

        foto kuny

        kuny 13.02.2015  21:01

        « Re: Re: Sqělá kapsa na špínu...

        Ne, kuna se tam nevejde, ale špína se tam bude hromadit... Něco podobného má i Fabia... a špína se tam hromadí...
        • 34 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.02.2015  21:02

          « Re: Re: Re: Sqělá kapsa na špínu...

          Už jsi to zkoušel a nevešel ses?
      • 01 Reagovat !

        foto Informator

        Informátor 13.02.2015  22:40

        « Re: Re: Sqělá kapsa na špínu...

        >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
  • 50 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 13.02.2015  21:36

    Automobilka rika, ze pujde o sperk mezi automobily...

    Jestli to bude sperk, jako byla Fabia vanoce v lete, tak potes koste.
    ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Informator

      Informátor 13.02.2015  22:40

      « Re: Automobilka rika, ze pujde o sperk mezi automobily...

      >:-[] :yes: Jarní úklid ve stylu Co dům dal >:D
  • 33 Reagovat !

    foto alapli

    alapli 13.02.2015  22:44

    běžte někam....

    poslední kapka, aneb místo skutečně spravedlivých testů další tlačenka....na světě je cca 100 výrobců aut, pro vás jen jeden :'-( :no:
    • 03 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 15.02.2015  12:22

      « Re: běžte někam....

      existuje i jiný avatar, ale pro Vás jen jeden :'-( :no:
  • 22 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 14.02.2015  08:25

    zacina to jako

    striptyz laciny ku*rvy od tyce
    • 32 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 14.02.2015  10:31

      « Re: zacina to jako

      a napriek kecom a moralke ...... si tuto "lacnu holku" kazdy rad pozrie ..... tak vidis ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto holden-holden

        holden_holden 14.02.2015  14:00

        « Re: Re: zacina to jako

        a koupil by sis takovou lacinou spinu domu?
        • 03 Reagovat !

          foto white-label

          white label 14.02.2015  15:49

          « Re: Re: Re: zacina to jako

          Neboj, tebe by si domů určitě nikdo nevzal ani zadarmo, bohatě stačí ta špína, co tu z tebe pravidelně vypadne v diskusích...
  • 00 Reagovat !

    foto milosk

    milosk 14.02.2015  17:18

    světla

    nevíte někdo v jaký části světla je tato fotka [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto spacehacker

    spacehacker 14.02.2015  18:22

    Světla vlajkové lodi Superbu?

    Superb a světla nemají ani inteligentní diodové světla Matrix..? Tak to je opět úspora na každém místě. Už i Seat to má v LEONU! Škoda, že to bude tak ekonomicky ořezané auto..;-/ Škoda....;-(
    [odkaz]
    • 01 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 15.02.2015  12:19

      « Re: Světla vlajkové lodi Superbu?

      Tys ho už viděl? Jak ty světla v tom leonu svítí? máš osobní zkušenost?
  • 30 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 14.02.2015  18:29

    legrace

    Škoda vydá jednu nic moc neodhalující fotku a šup 250 komentářů >:D . Novému Superbu ale vše dobré, ať je kvalitnější než jeho předchůdci a ať se časem dočká motoru s více než 4 válci.
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 14.02.2015  22:44

      « Re: legrace

      Spíš je na místě přání, ať mu ty 4 vydrží co nejdéle ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!



Blesk.cz

Microsoft tlumí provázání s Facebookem. Do Skypu už se přes Facebook nepřihlásíte

Microsoft tlumí provázání s Facebookem. Do Skypu už…

Pokud se přihlašujete do Skypu skrze účet na Facebooku, novinka Microsoftu vás nepotěší. Od ledna příštího roku…

Stromeček, cukroví, perníčky a hvězda? 4 rady, jak je skladovat, aby na Vánoce zazářily

Stromeček, cukroví, perníčky a hvězda? 4 rady, jak…

Na Vánoce musí být mnoho věcí připraveno dopředu. Jenže, jak vše správně uskladnit a uchovat, aby to na Štědrý…

 

iSport.cz

Los Ligy mistrů: Basilej dostala Manchester City, Real jde na PSG

Los Ligy mistrů: Basilej dostala Manchester City,…

Osmifinálové dvojice pro Ligu mistrů jsou rozdané. Basilej s kapitánem Markem Suchým a brankářskou jedničkou…

Play off Evropské ligy: Viktoria Plzeň narazí na Partizan Bělehrad

Play off Evropské ligy: Viktoria Plzeň narazí na…

Fotbalisté Plzně se ve vyřazovací fázi Evropské ligy utkají se srbským mistrem Partizanem Bělehrad. První zápas…

 

Reflex.cz

Bomba v New Yorku: Policie evakuuje okolí. Útočník zranil pouze sám sebe

Bomba v New Yorku: Policie evakuuje okolí. Útočník…

Při výbuchu na Manhattanu dnes v New Yorku utrpěl podle posledních zpráv pouze samotný útočník, kterého následně…

Švýcarská Ženeva zakázala ve všech městských bazénech burkiny, ale i koupání nahoře bez

Švýcarská Ženeva zakázala ve všech městských…

Úřady ve švýcarské Ženevě ukončily velmi rázně dlouhou diskusi, která se vedla o tom, jak moc či málo mají být…