Tady je k tomu ještě pár dalších fotek: [odkaz] Zatím pod těmi plachtami a přelepy opravdu těžko soudit, jak radikální ten FL opravu bude. V každém případě myslím: i20 vznikala především pro indický a další chudé východní trhy a do Evropy se dostala tak trochu na zkoušku, ale ujala se. Hyundai nejspíš řeší rovnici, jak zachovat laciné přibližovadlo pro chudé trhy a zároveň nějak reagovat na nové Rio a příp. další malá evropská auta, aby ho zdejší přetlak zase nezačal vytěsňovat ven. Není to jen o vnějším vzhledu, pro Evropu je nový kabátek málo. Tak uvidíme.
Mňa by zaujímala len jedna vec. Prečo automobilky/vývojové strediská jazdia s na trh zatiaľ neuvedenými modelmi po verejných cestách? Ešte pochopím skúšanie motora, prevodovky, ďalších mechanických častí v reálnych podmienkach, aké automobil čakajú a následné dolaďovanie a vychytávanie múch. Ale prečo faceliftovaný voz? Tam ide o zmenu na karosérii, o vzhľad interiéru. Všetko pod kapotou ostáva nezmenené, prípadne sa občas objaví ďalší motor/prevodové ústrojenstvo z iného už predávaného modelu. V takých prípadoch, keď je vozidlo prekryté plachatmi sa nedá robiť ani meranie aerodynamického odporu/hluku, čo sa ale aj tak robí v laboratóriách a v počítačových simuláciách...
Niekedy sú skrátka "spy" photos až nechutne priehľadné a ukazujú, ako marketingovým oddeleniam automobiliek dochádza fantázia. Stačí sa pozrieť na Souvisejíci články pod touto diskusiou, resp., na obrázky pri odkazoch. Tri "spy" photos, tri rôzne autá, tri rovnaké najideálnejšie pohľady, trikrát ideálne svetelné podmienky, trikrát žiadne iné auto nablízku...
Zlatá poučka říká, že když se něco pos***, tak v tu nejnevhodnější chvíli. Proto je nutné auto testovat jako celek se vším všudy. I maličkosti, na které auto tzv. nejezdí, můžou nadělat nepříjemnosti. Nejmenovaný model nejmenované italské automobilky ;-) měl z výroby tak dobře slícované plechy a tuším přední světla, že při určité rychlosti auto fungovalo jako píšťala- pochopitelně hodně hlasitá. I když nejsem si jistý, jestli to byla věc špatného konstrukčního návrhu nebo jen šlendriánem ve výrobě.
Já si myslím, že nejmíň půlka těch "utajovaných" informací o nových modelech vzniká za přímé podpory automobilek, protože je to dobré pro všechny zúčastněné strany. Novináři napíšou článek o novince, automobilka kvituje, že se o ní píše, a ještě to má punc čehosi dobrodružného.
Já vím,že o každém modelu a jeho karosářských variantách jsou ještě články ve fázi konceptu, uvedení na trh, oficiální redakční testy a pokud se model chytí, tak za pár let i jako recenze ojetin... Ale čím víckrát se název automobilky objeví v titulcích (a nejde o průšvih - jako že auto nebrzdí, vybuchuje apod.), tím líp pro marketing...
:yes: Souhlasím. Akorát, když to prokoukneme my čtenáři, tak bych řekl, že si s tím (přestíráním spyfoto apod.) moc práce nedají. Kolikrát týdně se zde objeví článek doslova o ničem, tedy přesněji řečeno o značce XY. A to tak aby byla vícekrát v textu obsažena. No, možná to hrají i na vyhledávací internetové roboty.
Mimo mísu: Tuhle jsem hledal na netu recept na guláš a vzal jsem první, co byl "top" v domění, že bude asi nejlepší. Ouha, patřil k těm nejhorším! Proč? Bylo u něj hodně moc příspěvků/návštěv. Příspěvky se vesměs rozčilovaly nad příšerným receptem.