Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Hyundai i20 – Sjednocení designu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
Hyundai i20 vstoupilo na trh počátkem roku 2009 a v příštím roce se představí s důkladně přepracovaným designem.

Hyundai i20 bylo při své premiéře na pařížském autosalonu v roce 2012 jedním z prvních modelů korejské automobilky, který dostal označení kombinující písmeno i a číslovku. Zároveň se mohl pochlubit výrazně elegantnějším designem než jeho usedlý předchůdce Getz.

Po třech letech na trhu se malý hatchback, vyvinutý v evropském vývojovém středisku skupiny Hyundai-Kia Automotive Group v Rüsselsheimu, dočká faceliftu.

Modernizace Hyundai i20 se ponese v duchu designového směru Fluidic sculpture. Pětidveřový hatchback dostane přepracované přední partie s novým nárazníkem, maskou chladiče, hlavními světlomety, blatníky i kapotou motoru. Úprav se dočkají i povrchové panely dveří. Záď ponese novou výklopnou stěnu, svítilny i nárazník.

Všechny úpravy se sice prozatím ukrývají pod maskováním, ale jak bude modernizované i20 vypadat, naznačuje například hatchback Hyundai Solaris pro ruský trh nebo nová generace i30.

Hyundai i20, které má v modernizované podobě navazovat na design kompaktního SUV ix35 a nového zástupce střední třídy i40, se představí v příštím roce.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
4. 10. 2011 20:24
Re: "spy" photos...
:yes: Souhlasím. Akorát, když to prokoukneme my čtenáři, tak bych řekl, že si s tím (přestíráním spyfoto apod.) moc práce nedají. Kolikrát týdně se zde objeví článek doslova o ničem, tedy přesněji řečeno o značce XY. A to tak aby byla vícekrát v textu obsažena. No, možná to hrají i na vyhledávací internetové roboty.
Mimo mísu: Tuhle jsem hledal na netu recept na guláš a vzal jsem první, co byl "top" v domění, že bude asi nejlepší. Ouha, patřil k těm nejhorším! Proč? Bylo u něj hodně moc příspěvků/návštěv. Příspěvky se vesměs rozčilovaly nad příšerným receptem.
4. 10. 2011 07:29
Re: "spy" photos...
Já si myslím, že nejmíň půlka těch "utajovaných" informací o nových modelech vzniká za přímé podpory automobilek, protože je to dobré pro všechny zúčastněné strany. Novináři napíšou článek o novince, automobilka kvituje, že se o ní píše, a ještě to má punc čehosi dobrodružného.
Já vím,že o každém modelu a jeho karosářských variantách jsou ještě články ve fázi konceptu, uvedení na trh, oficiální redakční testy a pokud se model chytí, tak za pár let i jako recenze ojetin... Ale čím víckrát se název automobilky objeví v titulcích (a nejde o průšvih - jako že auto nebrzdí, vybuchuje apod.), tím líp pro marketing...
Avatar - Starfighter
3. 10. 2011 21:09
Re: "spy" photos...
Zlatá poučka říká, že když se něco pos***, tak v tu nejnevhodnější chvíli. Proto je nutné auto testovat jako celek se vším všudy. I maličkosti, na které auto tzv. nejezdí, můžou nadělat nepříjemnosti. Nejmenovaný model nejmenované italské automobilky ;-) měl z výroby tak dobře slícované plechy a tuším přední světla, že při určité rychlosti auto fungovalo jako píšťala- pochopitelně hodně hlasitá. I když nejsem si jistý, jestli to byla věc špatného konstrukčního návrhu nebo jen šlendriánem ve výrobě.
3. 10. 2011 19:16
Pár dalších fotek
Tady je k tomu ještě pár dalších fotek: [odkaz] Zatím pod těmi plachtami a přelepy opravdu těžko soudit, jak radikální ten FL opravu bude. V každém případě myslím: i20 vznikala především pro indický a další chudé východní trhy a do Evropy se dostala tak trochu na zkoušku, ale ujala se. Hyundai nejspíš řeší rovnici, jak zachovat laciné přibližovadlo pro chudé trhy a zároveň nějak reagovat na nové Rio a příp. další malá evropská auta, aby ho zdejší přetlak zase nezačal vytěsňovat ven. Není to jen o vnějším vzhledu, pro Evropu je nový kabátek málo. Tak uvidíme.