Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
9
/
11
Prohlédnout znovu
Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Abarth
|
acz
Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.
|
acz
Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.
|
acz
U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.
|
acz
K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i
|
acz
Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava