Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Forester zlevnil na 471 tisíc Kč

Subaru sice chystá pro USA a Japonsko novou generaci Foresteru, v Evropě ale zůstává v nabídce stávající model.
Zpět na článek
3. 11. 2012 11:23
3. 11. 2012 11:25
3. 11. 2012 12:05
3. 11. 2012 18:06
3. 11. 2012 18:19
3. 11. 2012 21:45
3. 11. 2012 18:20
3. 11. 2012 21:35
5. 11. 2012 08:01
3. 11. 2012 14:13
4. 11. 2012 06:19
3. 11. 2012 12:38
3. 11. 2012 14:46
4. 11. 2012 21:50
3. 11. 2012 19:58
3. 11. 2012 11:23
Forester
Konečně více konkurenceschopné ceny. Bohužel příplatek za diesel je stále neskutečný. :no:

Vlastně ani nechápu z čeho třeba prodejci Subaru popřípadě Alfy, Fiatu vlastně žijí. Nic neprodávají skoro nic neservisují.... tristní.
Rozbalit vlákno
19
3. 11. 2012 11:25
Re: Forester
Aha takže to jsem nepostřehl - takový Fiat se stěhuje do Maďarska...:

[odkaz]
Avatar - escorpion
3. 11. 2012 12:05
Re: Forester
Priplácať za diesel pre bežného užívateľa, ktorý najazdí 15-20 tisíc km ročne nemá význam. Nielen u tohto modelu, ale komplexne. Nechápem honbu za naftou. Žeby kvôli o 1-2 litre menšej spotrebe ? Nezmyselný argument, stačí si spočítať celkové náklady, poistky, servisné prehliadky a pod.
3. 11. 2012 18:06
Re: Forester
Myslim, ze od vyssej strednej a od SUV uz takto otazka nestoji. Kto uz kupuje taketo nove auto, tak ako ma 480t na benzin, tak ma aj 600t na naftu a proste kupi naftu, lebo to je urcite lepsi motor, ked je tak drahy. Jedoducho su presvedceni, ze turbo dieselovy motor je to najlepsie, co mozu dostat. Urcite neprepocitavaju ci sa im vyplati bezin pri ich najazde. Ak by chceli usetrit, tak si nebudu kupovat tieto auta, na ktorych su najvacsie marze. Zdravi Panamera diesel :-)
Avatar - WinDiesel
3. 11. 2012 18:19
Re: Forester
Ty jsi tak komicky neinformovaný ............ U Subaru díky pohonu 4x4 žere benzín o 3-4 litry víc než diesel, každý to ví jen ty ne.
3. 11. 2012 21:45
Re: Forester
a) u tohoto auta bude rozdiel asi viac ako 1-2 litre na 100km
b) jazda s atmosferou, ktoraje poriadne udusena emisnymi limitmy nie je ziadna hitparada
3. 11. 2012 12:35
Re: Forester
Nafta paří do nákladních, užitkových aut, autobusů a max. plnokrevných Offroadů u kterých se počítá s taháním přívěsu někde v lese nebo na statku. Místo nafty by bylo lepší vyrábět auta na CNG, E85 už z výroby. Takové Volvo V70 Bi-fuel dokáže z výroby jezdit na N95, E85 a CNG.
Na CNG má nejvyšší výkon, nejnižší spotřebu. Dá se s ním jet na CNG za 90 haléřů na km, osobní zkušenost.
Avatar - šmoula nešika
3. 11. 2012 12:47
Re: Forester
Brr, z těch zkratek se mě začíná točit hlava. Jako alternativa k benzínu budiž, ale místo nafty nee. Kdo chce diesel, ať si ho klidně koupí, bránit mu v tom nebudu. Jeho prachy.
3. 11. 2012 12:51
Re: Forester
Nechci nikomu v ničem bránit to ani náhodou.
Avatar - WinDiesel
3. 11. 2012 18:20
Re: Forester
Nafta je výborná právě u pohonů 4x4, tady se uplatní vyšší kroutící moment. Benzíny mají se 4x4 příšernou spotřebu a CNG a LPG jsou k smíchu.
3. 11. 2012 19:44
Re: Forester
LPG k smíchu je to máš pravdu vyšší sotřeba nižší výkon. Kolik majitelů aut jako je Q7, Touareg atd. potřebuje 4*4 a samotné auto vůbec? A opravdu jej využijí? Ve vtěšině případů jde o image a pocit bezpečí z velkého auta ve kterém je málo místa. Ale jak jsem již řekl nikomu naftu nezakazuji, nové diesely jsou pro servisy zlatý důl :-)
Avatar - WinDiesel
3. 11. 2012 21:35
Re: Forester
To už není úplně pravda, cvo slyším tak tak od 2007 jsou diesely dost držáky. Vydrží o hodně víc, ale kolikrát si lidi život komplikují sami.....
Legendární jsou zničená turba a dvojhmoťáky včetně spojek u VW díky čipování .......
4. 11. 2012 11:08
Re: Forester
Nebavím se o tom co sliším ale co vidím. Piezovstřiky u komonrailů jsou jeden velký průser a vysokotlaké čerpadla taky. Ano lidé taky přispívají do konečného stavu, ae to u všech mechanických součástech na autě, jelikož kašlou na veškerou údržbu. Co se týče dvouhmoťáků není to porblém jen VW. Problém s tím mají všichni kdo jej do aut montují, píš teda majitelé kteří jezdí převážně po městech, taxikáři, obchodní zástupci tad..Při výměně spojky se montuje již klasická spojka Např. Superby taxi dostávají už na lince klasický pevný setrvák s odpruženeou lamelou. Osobně jsem nikdy zákazníkovi nedoporučoval zpět odpružený setrvák už. jen proto že je cena spojky vyšší cca o 16 000,-. Po odjezdu ze servisu žádná rekace že by něco fungovalo jinak. Odpružené setrváky byl velmi neuvážený krok :no:
5. 11. 2012 08:01
Re: Forester
CNG je fajn, ale palivové nádrže nedovolí nájezd vyšší než 200-300 km což je poněkud tristní, v kombinaci s řídkou sítí čerpacích stanic...
5. 11. 2012 19:33
Re: Forester
Síť se nerozroste dokud se nebudou vyrábět auta sériově ;-\ přestavba na CNG je drahá a není vidina že by s rozrostlo jako LPG :no:
Avatar - JDM
3. 11. 2012 14:13
Re: Forester
Těch prodejců u nás je docela pomálu ale asi se uživí , jezdívám do subaru vysočina pro filtry a vždy když tam su tak na servise nějaký auto mají , ale když se vždycky podívám na tu cedulku s cenou za hodinu práce tak rychle zbalím filtry a valím domů >:D
3. 11. 2012 19:47
Re: Forester
Znám jeden neznačkový servis Subaru i když dnes už autorizece. Dělá tam parta nadšenců kteří Subaru prostě žijí a ceny mají víc než slušné.
Avatar - JDM
4. 11. 2012 06:19
Re: Forester
taky takový znám ;-)
4. 11. 2012 09:02
Re: Forester
Myslíš AWD [odkaz] ne? Dělají na mě super dojem.
4. 11. 2012 11:12
Re: Forester
Přesně tak AWD z Prahy :yes:
Avatar - šmoula nešika
3. 11. 2012 12:38
Sleva
Máme tu krásný příklad toho, jak automobilky zlevňují končící modely. Zákazník pak řeší dilema, jestli si má za lákavou cenu koupit starý model nebo chvíli počkat a pochlubit se sousedovi s novým. Prodejci a automobilka pak mají jistotu, že od nich zákazník jen tak neuteče. Navíc se tak zbaví skladovek a zvýší zájem o nový model.
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2012 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
3. 11. 2012 21:31
Re: Sleva
Já se tu nic objevovat nesnažím, touhle taktikou se řídí většina firem všeho druhu a je to zcela přirozené. Jen jsem se snažil poukázat na to, že zájemce o Forester si teď nejspíš projde pěkným dilema.
4. 11. 2012 21:50
Re: Sleva
Len tak zo zaujímavosti som si pozrel aktuálny cenník Subaru na Slovensku - keď som odpočítal od najlacnejšej verzie Forestera ich "aktuálnu" zľavu (ktorá tam mimochodom visí už pár mesiacov), tak som ešte stále dostal číslo myslím 24 158 EUR a keď som si toto číslo vynásobil aktuálnym stredom eur/czk, tak som dostal hodnotu 608 782 CZK!!! Ak použijem tento postup obrátene a sumu 471 000 CZK vydelím stredom 25,23, dostanem číslo 18 668 EUR!!! Za to tu nekúpim ani Kiu Sportage s nejakým normálnejším pohonom... A to sa bavíme o aute s najlepším pohonom 4X4 v danom segmente, nadpriemernými jazdnými vlastnosťami či už na ceste alebo v teréne a spoľahlivosťou. A tu chce ešte niekto viac spustiť z ceny? Viem, že ten prepočet kurzom stred nie je celkom presný, ale tá cena za to auto je podľa mňa fantastická... Keď si len vezmem taký zaprdený TIGUAN Trend&Fun 1,4 TSI 4MOTION 160k M6, tak ten stojí 24 950 EUR a to je oproti Foresteru skôr hračka pre deti, s tým motorčekom 1,4 TSI a Forester ho porazí prakticky vo všetkých kritériách...
3. 11. 2012 15:10
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
3. 11. 2012 15:55
Re: bohužel bez šance
Tak hlavně že kvality forestera mimo ČR umí ocenit a tak se všude jinde prodává výborně, náš trh je malý, nezajímavý. ;-)
Avatar - WinDiesel
3. 11. 2012 18:24
Re: bohužel bez šance
Pravda pravda, Nové Subárko, jak se to jmenuje, XV? Jde ve Švýcarech na dračku. A v celé Evropě.
Pravda je ale také, že to není tak dávno, a jeden z mých dodavatelů řadil Č do německojazyčné oblasti spolu s Rakouskem, Švýcarskem a Německem. Přesně v těchto zemích jdou vozy koncernu na dračku, mimo tuto "německojazyčnou" oblast už je to podstatně slabší (neplatí pro D3).
Avatar - Dinar
4. 11. 2012 12:14
Re: bohužel bez šance
Jistě, golf jedničkou své třídy v Itálii, to je slabota, vůbec vw v Itálii, Beneluxu, skandinávii, vždy ve svých třídách v top 3, jinými slovy vw koncern vždy v pozici nejimportovanější značky. Asi se svým přítelem žijete v nějaké jiné Evropě. A co ten forester, o kterém je tato debata, je to skutečně mimo náš "zabedněný" trh takový trhák?
3. 11. 2012 16:59
Re: bohužel bez šance
Cena je to skvělá. Jenom škoda, že nic takového zrovna nepotřebuju.
Myslím tak v té druhé výbavě benzín, předělat na LPG a třeba pro majitele horské chaty paráda!
Avatar - petrumr
3. 11. 2012 19:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0