Segment malých crossoverů nenechá chladnými pouze Evropany, válka zuří i jinde. Třeba v Indii. Tata po dvou letech od premiéry konceptu Nexon představuje jeho produkční verzi.
SUV má pro mě jednu výhodu. Nemám rád kombíky, ale pokud se kombík trochu nafouká nahoru, tak je většinou opticky (pro mě) akceptovatelný. Podle mého má, ale poměrně velkou výhodu pro výrobce, protože tím nafouknutím se poněkud nafoukne i cena ...
..je docela hezkej. Ještě bych rád viděl Mámu, abych měl kompletní přehled :-)
Ale vážně, vzhledově je to OK, otázkou je samozřejmě kvalita a bezpečnost, to všechno jde totiž ruku v ruce s prodejní cenou. Pokud je nízká, nelze čekat 5 hvězd za bezpečnost a výbavu ala C-klasse.
P.S. A s tím nafouknutím ceny pomocí nafouknutí auta má Xylo 100% pravdu.