Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
5
/
18
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
|
acz
Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km
|
acz
Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty
|
acz
Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30
|
acz
Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný
|
acz
Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické
|
acz
Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti
|
acz
Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy