Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Kuga 2.0 TDCi 4x4 – Zmáčkni Escape

Kuga druhé generace se sice za oceánem jmenuje Escape, zákazníci se k ní však budou spíše stahovat, než od ní utíkat.
Zpět na článek
31. 1. 2013 09:28
31. 1. 2013 09:34
31. 1. 2013 10:12
31. 1. 2013 09:31
31. 1. 2013 09:50
31. 1. 2013 15:04
31. 1. 2013 18:41
31. 1. 2013 19:01
31. 1. 2013 19:15
31. 1. 2013 20:39
31. 1. 2013 22:49
31. 1. 2013 10:14
31. 1. 2013 10:33
31. 1. 2013 10:38
31. 1. 2013 10:43
31. 1. 2013 10:51
31. 1. 2013 19:07
31. 1. 2013 10:48
31. 1. 2013 11:01
31. 1. 2013 11:23
31. 1. 2013 12:04
31. 1. 2013 19:18
31. 1. 2013 09:28
Cena (!!!)
Já u nové Kugy vidím stejný problém jako u Santa Fe, oba jsou to zřejmě povedené vozy, ale pokud dobře vybavené stojí cca 1,1 mil. Kč tak mi to přijde na čtyřválcové suv střední velikosti až moc. Za tuhle cenu už se dá pořídit TOUAREG s V6 3.0 TDI a 8 st. automatem, což už je trochu jiná liga...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 09:34
Re: Cena (!!!)
Kuga 2.0TDCi 163k Titanium stoji 809tis korun + navi za 30tis. Odpocitaj si od toho nejakych 10-12% co je normalna zlava u Fordu a uvidis, ci je to ta ista cenova liga ako Touareg...
31. 1. 2013 10:03
Re: Cena (!!!)
Stejnou slevu jako u Fordu dostaneš i u VW. Pokud Touareg stojí 999 a Kuga 809 tak rozdíl je 190 tis. Kč.
Za těch 190 tis. navíc přitom dostaneš
1) opravdové quattro s Torsenem, žádný Haldex
2) 3.0 V6 150kW proti 2.0 R4 120kW
3) 8stupňové ZF proti 6st. PS
4) ocelové kryty motoru a převodovky což bohužel Kuga nemá ani za příplatek.
Pro mě by volba byla jasná :-)
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:12
Re: Cena (!!!)
Touareg V6 Nomad akcna cena 999.000CZK. A par veci mu tiez vo vybave chyba. Neviem jak pre teba, ale pre mna je rozdiel 200tis CZK docela dost, za to sa da kupit druhe male auto.
Avatar - KANKUNEN
31. 1. 2013 10:12
Re: Cena (!!!)
Za 200 je jiné auto a kdo chce opici musí mít na banány. Tyto auta si vůbec nekonkurujou.
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 09:31
Automat
1.6 Ecoboost 134kW je v Kuge vyhradne s automatom - nie je to powershift, ale je to automat.

btw zaujimavy komentar k zadnemu sedaku. ze akurat v octavii vam este kratsie neprekazali...

Inak fajn test. Mal by som novu Kugu jazdit uz za par dni, tak uvidime...
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2013 09:50
Zadní sedák
Přesně jak píše Atlis...chce to pánové trochu objektivity...v článku dvakrát zmiňujete krátký zadní sedák, zadní sedadla jsou pro děti apod....ale to, že nová Octavia má zadní sedáky o 1 cm kratší vám nevadí a tam to problém není a vzadu se sedí skvěle...

Nu což, co čekat...vždycky je u vás lepší ten, kdo si platí více reklamy...jako třeba i40 v AutoTipu, kdy 1,7 diesel vždycky kritizovaný dostal v přužnosti pohonné jednotky o 3 body z dvaceti víc než 2,0 TDCi Mondeo....
Rozbalit vlákno
16
31. 1. 2013 09:57
Re: Zadní sedák
Test Octavie 3 ještě nevyšel. Každé auto má jinou kombinaci výšky hrany a sklonu zadního sedáku, takže někdy i o něco kratší sedák může působit pohodlněji. Svou roli v tom hraje i jeho tvar, kdy je u sedací části třeba trochu vybraný, nebojte se, že pokud bychom v testu Octavie zjistili, že sezení je horší, tak bychom to nenapsali. Srovnávat jízdní dojmy s testem úplně nejde.

A s těmi vašimi teoriemi...no to vám asi nemá smysl vyvracet, že? :-|
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:03
Re: Zadní sedák
Kuga ma vzadu sedaky uplne ok, dokonca ma nastavitelne operadlo, takze si myslim, ze to je vada vycucana z prstu Alesi ;) Ale uz sme si zvykli, ze Ford to tu nema na strankach Auto.cz lahke. :-) Vid posledny test Fiesty.
31. 1. 2013 10:21
Re: Zadní sedák
Za opěradlo ji chválím...hledáte něco co tam není. V minulé Kuze se mi sedělo lépe, sedák byl delší. Nová je celkově lepší auto, doufám, že to je z toho testu patrné. Dostala 4 hvězdičky. Jestli v tom opravdu vidíte nějaké "zařezávání" Fordu tak mě to mrzí, ale nic s tím asi neudělám. Kolik inzeruje takový Ford popravdě třeba ani nevím a je mi to jedno. Od toho je inzertní oddělení.
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:33
Re: Zadní sedák
ja som nic o reklame ci inzerovani nehovoril.

fordy maju svoje vady, o tom niet pochyb - ale nie som tu sam, kto vidim, ze prehmaty inych znaciek, hlavne koncernovych, su prehliadane alebo su dokonca obracane na vyhody. pripade k vyhode je automaticky hladana nejaka nezmyselna nevyhoda. kazdy mame k nejakej znacke blizsie, pre mna to kedysi bola toyota, teraz je to ford, no su urcite hranice...
31. 1. 2013 10:40
Re: Zadní sedák
To se omlouvám, konspirační teorie tu šíří jiní :-) . Já mám Fordy rád, nejsou bez chyb, něco mi občas vadí, ale jinak jsou to moc dobrá auta. Mimochodem, předchozí Kugu jsem vychvaloval tak, až si ji známá pořídila ;-)
31. 1. 2013 16:02
Re: Zadní sedák
ja na tom taky nevidim nic zvlastniho. verim tomu, ze delka sedaku neni jediny parametr podle ktereho se da posuzovat, zda-li se tam sedi pohodlne ci ne. Ostatne, mam XC70, delak sedaku vzadu je take 47cm , rozvor radeji nezminuji, a sedi se tam mizerne a navic malo mista pro nohy. jen pro info, merim 183...
31. 1. 2013 10:27
Re: Zadní sedák
Vyvracet to smysl asi nemá ;-) Jen jsem nepochopil proč nejde srovnávat jízdní dojmy s testem...i při jízdních dojmech si přeci sednete dozadu a zkoušíte prostor a pohodlí vzadu při jízdě nebo ne?
Avatar - Katikakus
31. 1. 2013 12:40
Re: Zadní sedák
No, vsak uvidime v regulernim testu...
31. 1. 2013 15:04
Re: Zadní sedák
ono v tom srovnavacim testu toho bylo vic :)) nesmyslenho ....vylozene protlaceny hjondé...kteri predtim vzdy v srovnani s mondeem prohral chmm a anjednou..hop hop >:D
Avatar - Ham.
31. 1. 2013 18:41
Re: Zadní sedák
No on 2.0 TDCi je také pomalejší jak ve zrychlení, tak v pružnosti ve srovnání s 1.7 CRDi. Poslední test Autozeitungu kde byly kombajny (Passat, Mazda 6, Mondeo, Avensis a i40) uvádí naměřené hodnoty a třeba 0-140 se Mondeo dostane za 20,5 sec, což je zdaleka nejhorší čas v testu a třeba ta i40 je o víc než sekundu (19,4s) rychlejší i se slabším motorem. Mondeo bylo jediné, které se nedokázalo dostat z 0 na 100 pod 10 sec. (10,5).
31. 1. 2013 19:01
Re: Zadní sedák
1,7 od Hjundé ma kratke prevody..uz to bylo zminovano v nekolika testech, proto zere na dalnici jak strahana.
Avatar - Ham.
31. 1. 2013 19:15
Re: Zadní sedák
Reagoval jsem na tvrzení, že v Autotipu nadržují i40 v pružnosti. Nenadržují, Mondeo je prostě ve třídě základních 2.0 dieselů největší louda.
31. 1. 2013 20:39
Re: Zadní sedák
Já to bral zas obecně....vyberou či vyzdvihnou nejakou věco vlastnost....ale zbytek nezmíní....např u kombíku je duležití rozměr mezi podběhy....ten v tom testu ma ooo hodně větší...tedy největší Mondeo....Porovnávají cenu, ale nekouknou do akčního ceníku, který je u Fordu platný max.
Ale vyzdvihnout design i40 jak ex. tak int. (mě se hnusí) a na základě toho se umístí druhý :-/ ...ikdyž má řízení naprd. podvozek tak dobře netlumí...atd....
Prostě i přes své stáří je u mě Mondeo lepší auto (komplexně) a jinak Mazda 6 :yes: :yes: :yes:

P.S. mrkni na brzdnou dráhu u zahřátých brzd u I40
Avatar - Ham.
31. 1. 2013 22:49
Re: Zadní sedák
Jj, taky za brzdy dostala i40 zoufale málo bodů.
Ač Korejce dvakrát nemusím, tak někam do první pětky dnes patří, to jim objektivně upřít nelze a řada evropských i japonských konkurentů se na ně už prostě nechytá.

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
31. 1. 2013 10:14
Co ta maska,
proč to nemá výjev vyděšeného kapra, ale vypadá to normálně, tedy nepříslušně k novým Fordům.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
31. 1. 2013 10:33
Kug
Kuga sa mi vždy páčila. :yes:

Ale tisíce krát - prečo to nemá navigáciu ako v Amerike? U nás je iba malý displej skrytý v otvore nad stredovou konzolou, nie ako v USA.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:38
Re: Kug
no on ten myford touch zase nie je az taka vyhra. kazdy, kto mal moznost pouzivat akykolvek, plne dotykovy palubny system ti potvrdi, ze je menej ergonomicky privetivy ako klasicke mechanicke tlacidla. naviac su tie dotykace casto pomale, laguju a hlavne sa spinia... ja mam v aute ich radio sony a aj ked je cele z leskleho plastu, vsetko potrebne ovladam z volantu, takze ten leskly plast pretriem handrou tak raz za dva tyzdne od prachu, nie od odtlackov, a mam pokoj. ale furt upackany displej dotykoveho displeja by ma fakt stval, tak ako ma stve, ze musim pri sebe nosti handu z mikrovlakna k tabletu.
Avatar - PeterLuk
31. 1. 2013 10:43
Re: Kug
Mne hlavne vydí veľkosť, ten displej je hrozne malý. Ako, nejazdil som s Fordom ale ja by som chcel proste večší displej. Nemusel by byť ani dotykový (Audi to má vyriešené parádne, touchpad). ;-)
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:51
Re: Kug
no mne sa teda tie dva 4.2" displeje zdaju postacujuce a navigacia ma 5.2" co uz je docela slusna uhlopriecka a naviac je v zornom poli, co sa o novych navigaciach napriklad od VW povedat neda. jasne, nie je to 12" ako u lexusu, ale staci :-)
31. 1. 2013 19:07
Re: Kug
ale je to fajn....hlavne to ma poradne hlasove ovladani a i cela priostrojovka vypada lepe...jen proste v Evrope proto není podpora...ani HD radia...i navi tu jede jinak, vyhledava to po ceste nejlevnejsi benzinky, muzete si ukladat hudbu ktera se libi a pak si ji poridit...nebo to ukaze pocasi v destinaci....a pak ze USA je technologicky co se tyce aut pozadu...kdyz to tam funguje uz hoodne roku :-/
31. 1. 2013 10:39
Řidič vzadu a sám za sebou...
"Výbornou zprávou je, že se za sebe bez problémů posadí i 188 cm vysoký řidič, já mám o osm centimetrů méně a na zadních sedadlech jsem se cítil velmi komfortně."
Trochu mi uniká smysl této věty - asi tam něco chybí, ne? ;-) Pokud ne, tak nevím, proč by se měl i 188 cm vysoký řidič posazovat sám za sebe? Když už někdo sedí při jízdě vzadu, určitě to asi nebude řidič daného vozidla, tedy alespoň za normálních okolností :-O .
Rozbalit vlákno
3
31. 1. 2013 10:42
Re: Řidič vzadu a sám za sebou...
To se myslí přeneseně: tedy že pokud se vysoký člověk usadí pohodlně na místě řidiče, nemá problém se posadit "za sebe" na místo ve druhé řadě vlevo. Myslím že si rozumíme. Já se svými 180 cm jsem měl před a kolem kolen místa opravdu dost.
31. 1. 2013 10:59
Re: Řidič vzadu a sám za sebou...
Díky, teď už si rozumíme...., jinak test je na můj vkus OK, s původí kugou jsem ve shodné motorizaci tektéž něco najezdil a díky tomu a díky vašemu testu si o nové verzi dokážu udělat reálný obrázek.
31. 1. 2013 11:02
Re: Řidič vzadu a sám za sebou...
Děkuji.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2013 10:45
Podruhé a lépe
Jak se objevují testy nové Kugy, tak jsem rád, že alespoň jednoumu modelu filozofie one Ford prospěla. Bohužel je to zrovna Kuga. Tedy bihužel pro Ford.

Móda SUV už zdaleka není tak silná, mnozí zjistili, že provozní náklady jsou nesmyslně vysoké a offroadový přínos minimální. T9m spíš u této Kugy - když se podívám na boční profil, tak nejnižší exponované místo je nekrytý střední díl výfuku... Podobný přehmat jako u Sorenta, jen tam to korejci nezvládli ještě výrazněji - nejníže je rovnou DPF 8-s

Typický uživatel ale pokrok Kugy určitě ocení - blondýna s malýma dětma má prostornější interiér a pohodlnější jízdu. K tomu opět opravdu povedený design exteriéru, na parkovišti bude slušet :yes:

Co však vnímám jako nehezký prohřešek je nesklopný zadní sedák a vzniklý schod v zavazadelníku bez rovné podlahy. Tohle se v této třídě nehodí :no: No a pak cena... Kuga nikdy nebyla z nejlevnějších a tento trend bohužel pokračuje...

Za mě bych zvolil posečkat na novou RAV4. Ta ač velmi svérázná, má pro mě obrovské kouzlo a variabilitu na jedničku.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - PeterLuk
31. 1. 2013 10:49
Re: Podruhé a lépe
:yes: :yes:

Osobne by som si zvolil nový Forester. To je pravé SUV v starom slova zmysle, tereňák a to ja rád. :yes:
31. 1. 2013 11:11
Re: Podruhé a lépe
rohYpnol: Pokud píšeš o nekrytém výfuku u Kugy tak musím dodat, že z prvních fotek nového RAVu je vidět opakovaný a stále neřešený problém s extrémně nízko uloženou zadní částí výfuku, v místě pod zadní nápravou. Stávající RAV jím pomalu drhne i o asfalt, natož sjet někam kde jsou vyjeté koleje. Tohle fakt nechápu u firmy, která vyrábí Land Cruiser a Hilux, takže provoz v terénu zná víc než kdo jiný.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2013 11:27
Re: Podruhé a lépe
jestli myslíš to koleno zadního dílu výfuku pod zadní nápravou, tak to nevidím jao tak zásadní. Od RAV4 nebo Kugy nikdo nečeká dakarský výkon. Ale pokud je "na břichu" nekrytý díl který trčí, to považuji za zásadní problém. Světlá výška není nic extra a pravděpodobnost, že si někde škrtnu břichem na nějaké mírné vlně na polní/lesní cestě je mnohem vyšší, než v oblasti zadní nápravy.

Pro objektivitu - samozřejmě, že dobré není ani jedno. RAVka možná ještě horší - viz
[odkaz]

Spíše ale oceňuji příkladnou variabilitu a prostornost nové RAVky, nízkou nakládací hranu, rovné dno i po sklopení sedadlel atp. Užitnou hodnotou mi zkrátak přijde daleko lépe zvládnutá RAVka. A to nehovořím o designu a stylu, který mi k ní sekne přímo ďábelsky.
31. 1. 2013 12:55
Re: Podruhé a lépe
Tos vybral dobré fotky, kde jsou právě vidět ty podvozkové nedostatky hodně dobře. Dokonce i zepředu to vypadá, že nejnižší část vozu bude opět výfuk, možná dokonce DPF !!!
Pokud jde o styl, design, praktičnost tak nový RAV chybu nemá, ale ten podvozek je fakt z mého pohledu slabina. Zadní část uložení výfuku má Kuga řešenu daleko lépe než nový RAV.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2013 22:35
Re: Podruhé a lépe
aspoň nemusí tak mrzet, když nezaškrtneš položku 4x4. Terénní ambice hodili dávno přes palubu.
1. 2. 2013 08:08
Re: Podruhé a lépe
Taky možný přístup, brát RAV jako MPV - prostorově se totiž zvětšil hodně - terén neřešit a kochat se pěkným designem :-)
2. 2. 2013 07:40
Re: Podruhé a lépe
Taky si myslím že je blbost mít za nejnižší bod dpf :-)

Na jejich obranu musím ří´ct, že je tam alespoň ocelový kryt
Avatar - PeterLuk
31. 1. 2013 10:48
Kuga vs. CRV
Tu je celkom zaujímavé porovnanie Kugy(Escapu) s Hondou CRV, ktorá vyhrala:
[odkaz]
Osobne by som si ale ajtak zvolil Kugu, vyzerá podla mňa lepšie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 10:49
Vyhřívané přední sklo
Ahoj, zaujalo mne v testu to vyhřívané čelní sklo. Autor píše, že hlavně v noci můžou vlákna ve skle občas vadit a reflektovat světlo. Já mám Mondeo MKIV s čelně vyhřívaným sklem, pochybuju, že technologie výroby toho skla bude diametrálně odlišná v případě Mondeo vs Kuga. Za rok a půl používání se mi nestalo, že jsem tyto drátky spozoroval nebo vnímal, když jsem se na ně nesoustředil a to ještě ve dne, v noci o tom nevím vůbec. Zajímalo by mne, jestli tyto drátky někomu také vadí ve výhledu. :). Nehledě na to, že tahle funkce je k nezaplacení, auto mi stojí venku, takže za nocí pod nulou, nebo za sněhu je to pomocník za všechny prachy :yes:
Jinak recenze hezká a benevolentnější ESP/ASR jsem zaznamenal u svého vozu také, nejdříve mi to vadilo, nejsem závodník a byl jsem zvyklý na "přísnější nastavení", ale díky tomu jsem se dostal na zasněžená místa ve kterých jsem dříve musel použít řetězy :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 10:54
Re: Vyhřívané přední sklo
kuga to ma uplne tak isto, tak ako to ma aj fiesta a mondeo. su ludia, ktori jednoducho "dratky" vidia - urcite musis priznat, ze v noci, ked ide naproti auto, svetla sa od dratikov inak odrazaju. nie je to nic, na co sa neda zvyknut a uz vobec to neprekaza vo viditelnosti, no rozdiel je.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 10:58
Re: Vyhřívané přední sklo
Opravdu jsem nikdy nepozoroval rozdíl, když jedou auta proti mne, oproti normálnímu sklu. Neřikám, že ta technologie je dokonalá, to vubec ne, ale žádný rozdíl jsem nezaznamenal. Příště až pojedu v noci se na to zkusím soustředit :-) :yes:
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 12:52
Re: Vyhřívané přední sklo
No ja to pozorujem v mojom aurę aj v sluzobaku, len mi to nevadi.
31. 1. 2013 23:06
Re: Vyhřívané přední sklo
Záleží na zraku. Každý vidí jinak. V noci to tím spíš vynikne.
4. 2. 2013 22:27
Re: Vyhřívané přední sklo
Jak to jednou zahlídneš, nebudeš chápat, jak jsi to předtím mohl nevidět :-)
31. 1. 2013 10:56
Re: Vyhřívané přední sklo
Je to individuální, já drátky ve tmě prostě vidím (kvůli difrakci, takové ty "hvězdičky"), kolega Láník je třeba ve stejném autě vůbec nevnímal. Nevím jestli to tím může být, ale většinou lidé s brýlemi je mají "štěstí" vůbec nevidět.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 11:50
Re: Vyhřívané přední sklo
Brýle nenosím, ale asi to opravdu bude individuální :-)
31. 1. 2013 10:57
Re: Vyhřívané přední sklo
Já mám taky Mondeo (2012) a vyhřívané čelní sklo taky absolutně neregistruju...žádné odlesky světla apod nehrozí...je to neskutečný pomocník, od doby co mám Mondeo jsem nepoužil škrabku >:D
31. 1. 2013 10:59
Re: Vyhřívané přední sklo
je fakt, že je to asi indivindi...mě osobně vadí v Mondeu display, který je po delší době trochu nepříjemný, ale drátky ve skle neregistruji.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 11:51
Re: Vyhřívané přední sklo
Přesně tak! Jestli myslíš Convers +, mě vadí hlavně ve tmě, oslňuje a pokaždé ho musím ztlumit na minimum a i to někdy není dost.
31. 1. 2013 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
31. 1. 2013 12:05
Re: Vyhřívané přední sklo
Dokonale trefeno.
31. 1. 2013 17:54
Re: Vyhřívané přední sklo
vyhřívané čelní sklo nikdy v životě. Jel jsem v Touaregu s cenovkou přes 2 miliony s vyhřívaným čelním sklem a při řízení mi to tak neskutečně vadilo, že jsem skoro nemohl soustředit na jízdu. Ať jsou ty drátky sebemenší,jsou prostě vidět a když je sklo čisté,tak je to přímo katastrofa, vypadá to, jak kdyby jste projeli jemným plotem,který vám ulpěl na okně. A to bych čekal u takhle drahého auta technologii, která to zvládne odmrazit i bez viditelných drátů,ale bohužel. Skutečně bych radši zaplatil za to,abych ho tam neměl, než abych ho tam měl. Katastrofa!
Avatar - LEGOPARK
31. 1. 2013 11:01
Spotreba
Pane redaktore... nevim jak jste musel jezdit, uvazime-li, ze jste dosah prumerne spotreby deseti litru. Ja na Vysocine s tymhle autem jezdim a dosahuje spotreby kolem 6 litru, coz je jako jiste uznate pane redaktore docela rozdil.

Vas Milos. Z.
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2013 11:23
...
Auto za viac ako 40tis EUR a nema to normalny velky prehladny displej navigacie? Dakujem, pobavil som sa....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
31. 1. 2013 12:04
Re: ...
Jak málo stačí k dětské radosti....
Avatar - Jaros71
31. 1. 2013 12:30
Ceny padají...
Nová Kuga vypadá fakt dost dobře..!! ;-) :yes:
Ta cena je dost nadsazená...asi půjde dolů za pár měsíců..viz.český Rapid atd..
Slevy u prodejců budou 10-15% ..co si vyhádáte máte.. >:-[]
Jen mám problém s dělenými zadními sedadly..!!
Nemají tunel na lyže..???
U SUV nepochopitelné..!!
Naše 3.roky stará Honda CR-V má ve standartu dělení sedadel 35-30-35..!!
Sklopíte prostření a jedete královsky ve 4.lidech!!! :yes:
Tady Ford nějak zaspal..!! :no: :no:
Vždyt' auto 4*4 snad je na hory určené??? :-(
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Atlis
31. 1. 2013 12:49
Re: Ceny padají...
Tak ja to Teda neviem, ale vozit lyze spolu s ludmi? Na to su snad stresne lyziny.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 13:28
Re: Ceny padají...
Já to tak taky dělám, bohužel ani Mondeo nemá tunel. Přijde mi to lepší mít lyže uvnitř, ale pro plné obsazení auta je střešní box nutnost, jenže když jezdíš ve 3, tak prostrčit lyže tunelem je ideální a nemusíš dokupovat box.
31. 1. 2013 14:45
Re: Ceny padají...
Nechci ani domejšlet, co se stžane při havárii...lyže uvnitř jen max na převoz po středisku.
31. 1. 2013 15:18
Re: Ceny padají...
:yes: asi tak, poznam pripad (z rodiny) havarie s lyzami v aute.
31. 1. 2013 16:10
Re: Ceny padají...
no můžeš je mít v aute a zároveň v obalu, nikde žádná ostrá hrana apod, netahám je středem, ale na boku, aby byly pěkně zapřený o sedadlo
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 17:01
Re: Ceny padají...
Ano, přesně tak, ne jen tak volně, ale v obalu i s hůlkama. To už zabíháte do extrémů. To bych pak nemohl převézt třeba skříň nebo ledničku, když bych sklopil sedačky a měl ji vlastně v oblasti zadních sedadel, protože při nehodě by mne vlítla do kabiny :-)
31. 1. 2013 15:17
Re: Ceny padají...
Z hladiska bezpecnosti sa lyze vozia na streche, osobne nepoznam nikoho, kto dava lyze do interieru. Nasledkz pri havarii mozu byt fatalne
31. 1. 2013 16:11
Re: Ceny padají...
nesmysl, viz výše
31. 1. 2013 23:11
Re: Ceny padají...
Co máš za lyže, že se ti při nehodě prorvou ski-sackem?
1. 2. 2013 08:25
Re: Ceny padají...
Nevím, na co je skivak testovanej a nemíním to zkoušet na posádce auta.
1. 2. 2013 16:18
Re: Ceny padají...
Je pravda, že lyže při crashtestech v autě nemají. :-) Ale je na to určený a lyže nejsou moc ostré, ani těžké.
31. 1. 2013 19:18
dotaz
zkouseli jste to otvirani kufru nohou? kdyz koukam jak je tenhle model vybaveny, tak to urcite mel.

Jinak jeste ke spotrebe.....nebyl motor syrovy? Ja jezdil Insignii 4x4 s automatem 2,0 118kw , melo to najeto 1tis km a spotreba byla porad 10,5l/100km :-?
Rozbalit vlákno
1
Re: dotaz
Kufr: ano, jde to, ale jsem zvyklý používat ruce... Motor syrovější být mohl, měl najety asi dva tisíce km, ze zkušeností by se měl ještě usadit. Připočtěte i nízké teploty a zimní pneumatiky.
31. 1. 2013 19:24
a jeste jedna vec pro redakci..
Interier Kugy neni na zakladu Focusu, ale C-Maxu.....rozdilu je tam dost.
To stejne platilo pro minulou generaci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
31. 1. 2013 21:10
výborný test
:yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2013 20:47
kufor / cena / ACC tempomat
tiez ma zaujima ako funguje ten kufor a jeho ovladanie (noha/dialkove/tlacitko v interiery?). Tiez by to chcelo info ako fungoval radarovy tempomat (brzdi az na nulu? odstup na dialnici? dojmy z uzivania?).

Cena v roku 2012 u predchadzajucej Kugy bola uplne nekonkurencna, obavam sa, ze tu to ostalo to same. U 2 predajcov som ziadnu zlavu nedostal ani pri verzii za 45.000 eur. Dopytovali sme zaroven S-Max 2.0EB a/t tiez niekde okolo 45 tis eur a nezaujem oboch predajcov bol az zarazajuci (Auto Kois a Ford Zilina).

Kugu v Nemecku kritizuju aj za stale chybajucu automaticku korekciu svetlej vysky (ako aj mnoho inych SUV z tejto kategorie) co ludia vyuzivaju pri tahani privesov na kone. Bez udrziavania svetlej vysky je po zapnuti privesu auto na zadku jak kacica. Osobne by ma to tiez odrazdilo aj vzhladom na malu max hmotnost brzdeneho privesu pri automate.
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2016 15:18
Novou Kugu jsem sice neviděl,
ale objednal jsem si nového Tiguana. Přístroje, navi, převodovka, sedačky a ostatní mně opravdu dostalo. Model R-line motor 140 kW, 4x4, 7 st.DSG., kola 255/40R20 a další vychytávky. Včera jsem ho konečně uviděl v autosalónu a je to celkem pecka. Virtuální budíky, které lze tlačítkem zmenšit a objeví se mezi nimi navigační mapa je opravdu nářez. Jediný problém je ten, že vozidlo bude vyrobeno až v srpnu.
Rozbalit vlákno
0