Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Atlis
1.6 Ecoboost 134kW je v Kuge vyhradne s automatom - nie je to powershift, ale je to automat.
btw zaujimavy komentar k zadnemu sedaku. ze akurat v octavii vam este kratsie neprekazali...
Inak fajn test. Mal by som novu Kugu jazdit uz za par dni, tak uvidime...
btw zaujimavy komentar k zadnemu sedaku. ze akurat v octavii vam este kratsie neprekazali...
Inak fajn test. Mal by som novu Kugu jazdit uz za par dni, tak uvidime...
Nagano
Přesně jak píše Atlis...chce to pánové trochu objektivity...v článku dvakrát zmiňujete krátký zadní sedák, zadní sedadla jsou pro děti apod....ale to, že nová Octavia má zadní sedáky o 1 cm kratší vám nevadí a tam to problém není a vzadu se sedí skvěle...
Nu což, co čekat...vždycky je u vás lepší ten, kdo si platí více reklamy...jako třeba i40 v AutoTipu, kdy 1,7 diesel vždycky kritizovaný dostal v přužnosti pohonné jednotky o 3 body z dvaceti víc než 2,0 TDCi Mondeo....
Nu což, co čekat...vždycky je u vás lepší ten, kdo si platí více reklamy...jako třeba i40 v AutoTipu, kdy 1,7 diesel vždycky kritizovaný dostal v přužnosti pohonné jednotky o 3 body z dvaceti víc než 2,0 TDCi Mondeo....
Test Octavie 3 ještě nevyšel. Každé auto má jinou kombinaci výšky hrany a sklonu zadního sedáku, takže někdy i o něco kratší sedák může působit pohodlněji. Svou roli v tom hraje i jeho tvar, kdy je u sedací části třeba trochu vybraný, nebojte se, že pokud bychom v testu Octavie zjistili, že sezení je horší, tak bychom to nenapsali. Srovnávat jízdní dojmy s testem úplně nejde.
A s těmi vašimi teoriemi...no to vám asi nemá smysl vyvracet, že? :-|
A s těmi vašimi teoriemi...no to vám asi nemá smysl vyvracet, že? :-|
Kuga ma vzadu sedaky uplne ok, dokonca ma nastavitelne operadlo, takze si myslim, ze to je vada vycucana z prstu Alesi ;) Ale uz sme si zvykli, ze Ford to tu nema na strankach Auto.cz lahke. :-) Vid posledny test Fiesty.
Za opěradlo ji chválím...hledáte něco co tam není. V minulé Kuze se mi sedělo lépe, sedák byl delší. Nová je celkově lepší auto, doufám, že to je z toho testu patrné. Dostala 4 hvězdičky. Jestli v tom opravdu vidíte nějaké "zařezávání" Fordu tak mě to mrzí, ale nic s tím asi neudělám. Kolik inzeruje takový Ford popravdě třeba ani nevím a je mi to jedno. Od toho je inzertní oddělení.
ja som nic o reklame ci inzerovani nehovoril.
fordy maju svoje vady, o tom niet pochyb - ale nie som tu sam, kto vidim, ze prehmaty inych znaciek, hlavne koncernovych, su prehliadane alebo su dokonca obracane na vyhody. pripade k vyhode je automaticky hladana nejaka nezmyselna nevyhoda. kazdy mame k nejakej znacke blizsie, pre mna to kedysi bola toyota, teraz je to ford, no su urcite hranice...
fordy maju svoje vady, o tom niet pochyb - ale nie som tu sam, kto vidim, ze prehmaty inych znaciek, hlavne koncernovych, su prehliadane alebo su dokonca obracane na vyhody. pripade k vyhode je automaticky hladana nejaka nezmyselna nevyhoda. kazdy mame k nejakej znacke blizsie, pre mna to kedysi bola toyota, teraz je to ford, no su urcite hranice...
To se omlouvám, konspirační teorie tu šíří jiní :-) . Já mám Fordy rád, nejsou bez chyb, něco mi občas vadí, ale jinak jsou to moc dobrá auta. Mimochodem, předchozí Kugu jsem vychvaloval tak, až si ji známá pořídila ;-)
ja na tom taky nevidim nic zvlastniho. verim tomu, ze delka sedaku neni jediny parametr podle ktereho se da posuzovat, zda-li se tam sedi pohodlne ci ne. Ostatne, mam XC70, delak sedaku vzadu je take 47cm , rozvor radeji nezminuji, a sedi se tam mizerne a navic malo mista pro nohy. jen pro info, merim 183...
ono v tom srovnavacim testu toho bylo vic :)) nesmyslenho ....vylozene protlaceny hjondé...kteri predtim vzdy v srovnani s mondeem prohral chmm a anjednou..hop hop >:D
No on 2.0 TDCi je také pomalejší jak ve zrychlení, tak v pružnosti ve srovnání s 1.7 CRDi. Poslední test Autozeitungu kde byly kombajny (Passat, Mazda 6, Mondeo, Avensis a i40) uvádí naměřené hodnoty a třeba 0-140 se Mondeo dostane za 20,5 sec, což je zdaleka nejhorší čas v testu a třeba ta i40 je o víc než sekundu (19,4s) rychlejší i se slabším motorem. Mondeo bylo jediné, které se nedokázalo dostat z 0 na 100 pod 10 sec. (10,5).
1,7 od Hjundé ma kratke prevody..uz to bylo zminovano v nekolika testech, proto zere na dalnici jak strahana.
Reagoval jsem na tvrzení, že v Autotipu nadržují i40 v pružnosti. Nenadržují, Mondeo je prostě ve třídě základních 2.0 dieselů největší louda.
Já to bral zas obecně....vyberou či vyzdvihnou nejakou věco vlastnost....ale zbytek nezmíní....např u kombíku je duležití rozměr mezi podběhy....ten v tom testu ma ooo hodně větší...tedy největší Mondeo....Porovnávají cenu, ale nekouknou do akčního ceníku, který je u Fordu platný max.
Ale vyzdvihnout design i40 jak ex. tak int. (mě se hnusí) a na základě toho se umístí druhý :-/ ...ikdyž má řízení naprd. podvozek tak dobře netlumí...atd....
Prostě i přes své stáří je u mě Mondeo lepší auto (komplexně) a jinak Mazda 6 :yes: :yes: :yes:
P.S. mrkni na brzdnou dráhu u zahřátých brzd u I40
Ale vyzdvihnout design i40 jak ex. tak int. (mě se hnusí) a na základě toho se umístí druhý :-/ ...ikdyž má řízení naprd. podvozek tak dobře netlumí...atd....
Prostě i přes své stáří je u mě Mondeo lepší auto (komplexně) a jinak Mazda 6 :yes: :yes: :yes:
P.S. mrkni na brzdnou dráhu u zahřátých brzd u I40
Jj, taky za brzdy dostala i40 zoufale málo bodů.
Ač Korejce dvakrát nemusím, tak někam do první pětky dnes patří, to jim objektivně upřít nelze a řada evropských i japonských konkurentů se na ně už prostě nechytá.
[odkaz]
Ač Korejce dvakrát nemusím, tak někam do první pětky dnes patří, to jim objektivně upřít nelze a řada evropských i japonských konkurentů se na ně už prostě nechytá.
[odkaz]
KANKUNEN
proč to nemá výjev vyděšeného kapra, ale vypadá to normálně, tedy nepříslušně k novým Fordům.
PeterLuk
Kuga sa mi vždy páčila. :yes:
Ale tisíce krát - prečo to nemá navigáciu ako v Amerike? U nás je iba malý displej skrytý v otvore nad stredovou konzolou, nie ako v USA.
Ale tisíce krát - prečo to nemá navigáciu ako v Amerike? U nás je iba malý displej skrytý v otvore nad stredovou konzolou, nie ako v USA.
no on ten myford touch zase nie je az taka vyhra. kazdy, kto mal moznost pouzivat akykolvek, plne dotykovy palubny system ti potvrdi, ze je menej ergonomicky privetivy ako klasicke mechanicke tlacidla. naviac su tie dotykace casto pomale, laguju a hlavne sa spinia... ja mam v aute ich radio sony a aj ked je cele z leskleho plastu, vsetko potrebne ovladam z volantu, takze ten leskly plast pretriem handrou tak raz za dva tyzdne od prachu, nie od odtlackov, a mam pokoj. ale furt upackany displej dotykoveho displeja by ma fakt stval, tak ako ma stve, ze musim pri sebe nosti handu z mikrovlakna k tabletu.
Mne hlavne vydí veľkosť, ten displej je hrozne malý. Ako, nejazdil som s Fordom ale ja by som chcel proste večší displej. Nemusel by byť ani dotykový (Audi to má vyriešené parádne, touchpad). ;-)
no mne sa teda tie dva 4.2" displeje zdaju postacujuce a navigacia ma 5.2" co uz je docela slusna uhlopriecka a naviac je v zornom poli, co sa o novych navigaciach napriklad od VW povedat neda. jasne, nie je to 12" ako u lexusu, ale staci :-)
ale je to fajn....hlavne to ma poradne hlasove ovladani a i cela priostrojovka vypada lepe...jen proste v Evrope proto není podpora...ani HD radia...i navi tu jede jinak, vyhledava to po ceste nejlevnejsi benzinky, muzete si ukladat hudbu ktera se libi a pak si ji poridit...nebo to ukaze pocasi v destinaci....a pak ze USA je technologicky co se tyce aut pozadu...kdyz to tam funguje uz hoodne roku :-/
J4K
"Výbornou zprávou je, že se za sebe bez problémů posadí i 188 cm vysoký řidič, já mám o osm centimetrů méně a na zadních sedadlech jsem se cítil velmi komfortně."
Trochu mi uniká smysl této věty - asi tam něco chybí, ne? ;-) Pokud ne, tak nevím, proč by se měl i 188 cm vysoký řidič posazovat sám za sebe? Když už někdo sedí při jízdě vzadu, určitě to asi nebude řidič daného vozidla, tedy alespoň za normálních okolností :-O .
Trochu mi uniká smysl této věty - asi tam něco chybí, ne? ;-) Pokud ne, tak nevím, proč by se měl i 188 cm vysoký řidič posazovat sám za sebe? Když už někdo sedí při jízdě vzadu, určitě to asi nebude řidič daného vozidla, tedy alespoň za normálních okolností :-O .
To se myslí přeneseně: tedy že pokud se vysoký člověk usadí pohodlně na místě řidiče, nemá problém se posadit "za sebe" na místo ve druhé řadě vlevo. Myslím že si rozumíme. Já se svými 180 cm jsem měl před a kolem kolen místa opravdu dost.
rohYpnol
Jak se objevují testy nové Kugy, tak jsem rád, že alespoň jednoumu modelu filozofie one Ford prospěla. Bohužel je to zrovna Kuga. Tedy bihužel pro Ford.
Móda SUV už zdaleka není tak silná, mnozí zjistili, že provozní náklady jsou nesmyslně vysoké a offroadový přínos minimální. T9m spíš u této Kugy - když se podívám na boční profil, tak nejnižší exponované místo je nekrytý střední díl výfuku... Podobný přehmat jako u Sorenta, jen tam to korejci nezvládli ještě výrazněji - nejníže je rovnou DPF 8-s
Typický uživatel ale pokrok Kugy určitě ocení - blondýna s malýma dětma má prostornější interiér a pohodlnější jízdu. K tomu opět opravdu povedený design exteriéru, na parkovišti bude slušet :yes:
Co však vnímám jako nehezký prohřešek je nesklopný zadní sedák a vzniklý schod v zavazadelníku bez rovné podlahy. Tohle se v této třídě nehodí :no: No a pak cena... Kuga nikdy nebyla z nejlevnějších a tento trend bohužel pokračuje...
Za mě bych zvolil posečkat na novou RAV4. Ta ač velmi svérázná, má pro mě obrovské kouzlo a variabilitu na jedničku.
Móda SUV už zdaleka není tak silná, mnozí zjistili, že provozní náklady jsou nesmyslně vysoké a offroadový přínos minimální. T9m spíš u této Kugy - když se podívám na boční profil, tak nejnižší exponované místo je nekrytý střední díl výfuku... Podobný přehmat jako u Sorenta, jen tam to korejci nezvládli ještě výrazněji - nejníže je rovnou DPF 8-s
Typický uživatel ale pokrok Kugy určitě ocení - blondýna s malýma dětma má prostornější interiér a pohodlnější jízdu. K tomu opět opravdu povedený design exteriéru, na parkovišti bude slušet :yes:
Co však vnímám jako nehezký prohřešek je nesklopný zadní sedák a vzniklý schod v zavazadelníku bez rovné podlahy. Tohle se v této třídě nehodí :no: No a pak cena... Kuga nikdy nebyla z nejlevnějších a tento trend bohužel pokračuje...
Za mě bych zvolil posečkat na novou RAV4. Ta ač velmi svérázná, má pro mě obrovské kouzlo a variabilitu na jedničku.
:yes: :yes:
Osobne by som si zvolil nový Forester. To je pravé SUV v starom slova zmysle, tereňák a to ja rád. :yes:
Osobne by som si zvolil nový Forester. To je pravé SUV v starom slova zmysle, tereňák a to ja rád. :yes:
rohYpnol: Pokud píšeš o nekrytém výfuku u Kugy tak musím dodat, že z prvních fotek nového RAVu je vidět opakovaný a stále neřešený problém s extrémně nízko uloženou zadní částí výfuku, v místě pod zadní nápravou. Stávající RAV jím pomalu drhne i o asfalt, natož sjet někam kde jsou vyjeté koleje. Tohle fakt nechápu u firmy, která vyrábí Land Cruiser a Hilux, takže provoz v terénu zná víc než kdo jiný.
jestli myslíš to koleno zadního dílu výfuku pod zadní nápravou, tak to nevidím jao tak zásadní. Od RAV4 nebo Kugy nikdo nečeká dakarský výkon. Ale pokud je "na břichu" nekrytý díl který trčí, to považuji za zásadní problém. Světlá výška není nic extra a pravděpodobnost, že si někde škrtnu břichem na nějaké mírné vlně na polní/lesní cestě je mnohem vyšší, než v oblasti zadní nápravy.
Pro objektivitu - samozřejmě, že dobré není ani jedno. RAVka možná ještě horší - viz
[odkaz]
Spíše ale oceňuji příkladnou variabilitu a prostornost nové RAVky, nízkou nakládací hranu, rovné dno i po sklopení sedadlel atp. Užitnou hodnotou mi zkrátak přijde daleko lépe zvládnutá RAVka. A to nehovořím o designu a stylu, který mi k ní sekne přímo ďábelsky.
Pro objektivitu - samozřejmě, že dobré není ani jedno. RAVka možná ještě horší - viz
[odkaz]
Spíše ale oceňuji příkladnou variabilitu a prostornost nové RAVky, nízkou nakládací hranu, rovné dno i po sklopení sedadlel atp. Užitnou hodnotou mi zkrátak přijde daleko lépe zvládnutá RAVka. A to nehovořím o designu a stylu, který mi k ní sekne přímo ďábelsky.
Tos vybral dobré fotky, kde jsou právě vidět ty podvozkové nedostatky hodně dobře. Dokonce i zepředu to vypadá, že nejnižší část vozu bude opět výfuk, možná dokonce DPF !!!
Pokud jde o styl, design, praktičnost tak nový RAV chybu nemá, ale ten podvozek je fakt z mého pohledu slabina. Zadní část uložení výfuku má Kuga řešenu daleko lépe než nový RAV.
Pokud jde o styl, design, praktičnost tak nový RAV chybu nemá, ale ten podvozek je fakt z mého pohledu slabina. Zadní část uložení výfuku má Kuga řešenu daleko lépe než nový RAV.
Taky si myslím že je blbost mít za nejnižší bod dpf :-)
Na jejich obranu musím ří´ct, že je tam alespoň ocelový kryt
Na jejich obranu musím ří´ct, že je tam alespoň ocelový kryt
PeterLuk
Tu je celkom zaujímavé porovnanie Kugy(Escapu) s Hondou CRV, ktorá vyhrala:
[odkaz]
Osobne by som si ale ajtak zvolil Kugu, vyzerá podla mňa lepšie.
[odkaz]
Osobne by som si ale ajtak zvolil Kugu, vyzerá podla mňa lepšie.
Ozzman
Ahoj, zaujalo mne v testu to vyhřívané čelní sklo. Autor píše, že hlavně v noci můžou vlákna ve skle občas vadit a reflektovat světlo. Já mám Mondeo MKIV s čelně vyhřívaným sklem, pochybuju, že technologie výroby toho skla bude diametrálně odlišná v případě Mondeo vs Kuga. Za rok a půl používání se mi nestalo, že jsem tyto drátky spozoroval nebo vnímal, když jsem se na ně nesoustředil a to ještě ve dne, v noci o tom nevím vůbec. Zajímalo by mne, jestli tyto drátky někomu také vadí ve výhledu. :). Nehledě na to, že tahle funkce je k nezaplacení, auto mi stojí venku, takže za nocí pod nulou, nebo za sněhu je to pomocník za všechny prachy :yes:
Jinak recenze hezká a benevolentnější ESP/ASR jsem zaznamenal u svého vozu také, nejdříve mi to vadilo, nejsem závodník a byl jsem zvyklý na "přísnější nastavení", ale díky tomu jsem se dostal na zasněžená místa ve kterých jsem dříve musel použít řetězy :-)
Jinak recenze hezká a benevolentnější ESP/ASR jsem zaznamenal u svého vozu také, nejdříve mi to vadilo, nejsem závodník a byl jsem zvyklý na "přísnější nastavení", ale díky tomu jsem se dostal na zasněžená místa ve kterých jsem dříve musel použít řetězy :-)
kuga to ma uplne tak isto, tak ako to ma aj fiesta a mondeo. su ludia, ktori jednoducho "dratky" vidia - urcite musis priznat, ze v noci, ked ide naproti auto, svetla sa od dratikov inak odrazaju. nie je to nic, na co sa neda zvyknut a uz vobec to neprekaza vo viditelnosti, no rozdiel je.
Opravdu jsem nikdy nepozoroval rozdíl, když jedou auta proti mne, oproti normálnímu sklu. Neřikám, že ta technologie je dokonalá, to vubec ne, ale žádný rozdíl jsem nezaznamenal. Příště až pojedu v noci se na to zkusím soustředit :-) :yes:
Je to individuální, já drátky ve tmě prostě vidím (kvůli difrakci, takové ty "hvězdičky"), kolega Láník je třeba ve stejném autě vůbec nevnímal. Nevím jestli to tím může být, ale většinou lidé s brýlemi je mají "štěstí" vůbec nevidět.
Já mám taky Mondeo (2012) a vyhřívané čelní sklo taky absolutně neregistruju...žádné odlesky světla apod nehrozí...je to neskutečný pomocník, od doby co mám Mondeo jsem nepoužil škrabku >:D
vyhřívané čelní sklo nikdy v životě. Jel jsem v Touaregu s cenovkou přes 2 miliony s vyhřívaným čelním sklem a při řízení mi to tak neskutečně vadilo, že jsem skoro nemohl soustředit na jízdu. Ať jsou ty drátky sebemenší,jsou prostě vidět a když je sklo čisté,tak je to přímo katastrofa, vypadá to, jak kdyby jste projeli jemným plotem,který vám ulpěl na okně. A to bych čekal u takhle drahého auta technologii, která to zvládne odmrazit i bez viditelných drátů,ale bohužel. Skutečně bych radši zaplatil za to,abych ho tam neměl, než abych ho tam měl. Katastrofa!
LEGOPARK
Pane redaktore... nevim jak jste musel jezdit, uvazime-li, ze jste dosah prumerne spotreby deseti litru. Ja na Vysocine s tymhle autem jezdim a dosahuje spotreby kolem 6 litru, coz je jako jiste uznate pane redaktore docela rozdil.
Vas Milos. Z.
Vas Milos. Z.
memorex31
Auto za viac ako 40tis EUR a nema to normalny velky prehladny displej navigacie? Dakujem, pobavil som sa....
Jaros71
Nová Kuga vypadá fakt dost dobře..!! ;-) :yes:
Ta cena je dost nadsazená...asi půjde dolů za pár měsíců..viz.český Rapid atd..
Slevy u prodejců budou 10-15% ..co si vyhádáte máte.. >:-[]
Jen mám problém s dělenými zadními sedadly..!!
Nemají tunel na lyže..???
U SUV nepochopitelné..!!
Naše 3.roky stará Honda CR-V má ve standartu dělení sedadel 35-30-35..!!
Sklopíte prostření a jedete královsky ve 4.lidech!!! :yes:
Tady Ford nějak zaspal..!! :no: :no:
Vždyt' auto 4*4 snad je na hory určené??? :-(
Ta cena je dost nadsazená...asi půjde dolů za pár měsíců..viz.český Rapid atd..
Slevy u prodejců budou 10-15% ..co si vyhádáte máte.. >:-[]
Jen mám problém s dělenými zadními sedadly..!!
Nemají tunel na lyže..???
U SUV nepochopitelné..!!
Naše 3.roky stará Honda CR-V má ve standartu dělení sedadel 35-30-35..!!
Sklopíte prostření a jedete královsky ve 4.lidech!!! :yes:
Tady Ford nějak zaspal..!! :no: :no:
Vždyt' auto 4*4 snad je na hory určené??? :-(
Tak ja to Teda neviem, ale vozit lyze spolu s ludmi? Na to su snad stresne lyziny.
Já to tak taky dělám, bohužel ani Mondeo nemá tunel. Přijde mi to lepší mít lyže uvnitř, ale pro plné obsazení auta je střešní box nutnost, jenže když jezdíš ve 3, tak prostrčit lyže tunelem je ideální a nemusíš dokupovat box.
Nechci ani domejšlet, co se stžane při havárii...lyže uvnitř jen max na převoz po středisku.
no můžeš je mít v aute a zároveň v obalu, nikde žádná ostrá hrana apod, netahám je středem, ale na boku, aby byly pěkně zapřený o sedadlo
Z hladiska bezpecnosti sa lyze vozia na streche, osobne nepoznam nikoho, kto dava lyze do interieru. Nasledkz pri havarii mozu byt fatalne
sir
zkouseli jste to otvirani kufru nohou? kdyz koukam jak je tenhle model vybaveny, tak to urcite mel.
Jinak jeste ke spotrebe.....nebyl motor syrovy? Ja jezdil Insignii 4x4 s automatem 2,0 118kw , melo to najeto 1tis km a spotreba byla porad 10,5l/100km :-?
Jinak jeste ke spotrebe.....nebyl motor syrovy? Ja jezdil Insignii 4x4 s automatem 2,0 118kw , melo to najeto 1tis km a spotreba byla porad 10,5l/100km :-?
Kufr: ano, jde to, ale jsem zvyklý používat ruce... Motor syrovější být mohl, měl najety asi dva tisíce km, ze zkušeností by se měl ještě usadit. Připočtěte i nízké teploty a zimní pneumatiky.
sir
Interier Kugy neni na zakladu Focusu, ale C-Maxu.....rozdilu je tam dost.
To stejne platilo pro minulou generaci.
To stejne platilo pro minulou generaci.
maro-01
tiez ma zaujima ako funguje ten kufor a jeho ovladanie (noha/dialkove/tlacitko v interiery?). Tiez by to chcelo info ako fungoval radarovy tempomat (brzdi az na nulu? odstup na dialnici? dojmy z uzivania?).
Cena v roku 2012 u predchadzajucej Kugy bola uplne nekonkurencna, obavam sa, ze tu to ostalo to same. U 2 predajcov som ziadnu zlavu nedostal ani pri verzii za 45.000 eur. Dopytovali sme zaroven S-Max 2.0EB a/t tiez niekde okolo 45 tis eur a nezaujem oboch predajcov bol az zarazajuci (Auto Kois a Ford Zilina).
Kugu v Nemecku kritizuju aj za stale chybajucu automaticku korekciu svetlej vysky (ako aj mnoho inych SUV z tejto kategorie) co ludia vyuzivaju pri tahani privesov na kone. Bez udrziavania svetlej vysky je po zapnuti privesu auto na zadku jak kacica. Osobne by ma to tiez odrazdilo aj vzhladom na malu max hmotnost brzdeneho privesu pri automate.
Cena v roku 2012 u predchadzajucej Kugy bola uplne nekonkurencna, obavam sa, ze tu to ostalo to same. U 2 predajcov som ziadnu zlavu nedostal ani pri verzii za 45.000 eur. Dopytovali sme zaroven S-Max 2.0EB a/t tiez niekde okolo 45 tis eur a nezaujem oboch predajcov bol az zarazajuci (Auto Kois a Ford Zilina).
Kugu v Nemecku kritizuju aj za stale chybajucu automaticku korekciu svetlej vysky (ako aj mnoho inych SUV z tejto kategorie) co ludia vyuzivaju pri tahani privesov na kone. Bez udrziavania svetlej vysky je po zapnuti privesu auto na zadku jak kacica. Osobne by ma to tiez odrazdilo aj vzhladom na malu max hmotnost brzdeneho privesu pri automate.
Frank51
ale objednal jsem si nového Tiguana. Přístroje, navi, převodovka, sedačky a ostatní mně opravdu dostalo. Model R-line motor 140 kW, 4x4, 7 st.DSG., kola 255/40R20 a další vychytávky. Včera jsem ho konečně uviděl v autosalónu a je to celkem pecka. Virtuální budíky, které lze tlačítkem zmenšit a objeví se mezi nimi navigační mapa je opravdu nářez. Jediný problém je ten, že vozidlo bude vyrobeno až v srpnu.
×
Sdílení komentáře
×
Za těch 190 tis. navíc přitom dostaneš
1) opravdové quattro s Torsenem, žádný Haldex
2) 3.0 V6 150kW proti 2.0 R4 120kW
3) 8stupňové ZF proti 6st. PS
4) ocelové kryty motoru a převodovky což bohužel Kuga nemá ani za příplatek.
Pro mě by volba byla jasná :-)