Diskuse

Infiniti M30d vs. Jaguar XF 3,0D – Ostrovní alternativy

27.6.2011

I mimo produkci zavedené trojice německých automobilek nalezneme ve vyšší střední třídě modely špičkové kvality.

 

  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 14.06.2011  09:29

    Technické údaje

    Technické údaje jsou pro jaky vuz? A budou i pro druhe auto?
    • 00 Reagovat !

      foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

      Lukáš Vaverka (Auto.cz) 14.06.2011  09:47

      « Re: Technické údaje

      Už tam jsou, za opomenutí se omlouváme
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 14.06.2011  10:09

        « Re: Re: Technické údaje

        Jaký smysl má porovnávat auto ve verzi před fl, když tu ten fl už je? Podobně motorizace, neřeknu, kdyby XF výkonově srovnatelnou neměl. Nezlobte se, ale dělá to na mě dojem testu pro test, tedy, aby byl nějaký ten článeček. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Schnitzel

          Schnitzel 14.06.2011  10:17

          « Re: Re: Technické údaje

          Tak tak... Od pana Vaverku, co je velky fanda jaguaru by som cakal test s faceliftovanym Modelom ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ondore

          Ondore 14.06.2011  11:17

          « Re: Re: Re: Technické údaje

          Predpokladám, že test spravili s autami aké boli a moc sa vyberať nedalo, ale mohli s testom pár týždňov počkať, fl. JAG by si to zaslúžil. Na druhú stranu ani v modernizovanom XF tých rozdielov asi nebude toľko, aby to zásadne zmenilo túto porovnávačku..

          Za mňa :yes: že tento test vôbec vznikol a ďalšie :yes: za hlavnú myšlienku článku - existujú alternatívy k nemeckej produkcii a stoja za zváženie! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 14.06.2011  12:07

            « Re: Re: Re: Re: Technické údaje

            No, podle informací, které o fl na netu proběhly, bude u XF docela dost změn, které by vyznění testu zcela jistě změnily. Např. kritizované ovládání infotainmentu, fl XF má nový dotykáč s lepší logikou i grafikou, pak v tomto těžko může infiniti se svou zmatečnou kombinací dotykáče, na který se nedá dosáhnout, a jakéhosi pokusu o idrive, opět pitomě umístěného, chytat.
            Můžu chápat, že redakce testuje, co dostane k dispozici, pak by ale neměla dělat test formou srovnávání. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

              Lukáš Vaverka (Auto.cz) 14.06.2011  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

              Nezmění se ovšem to, že i tak banální věci jako vyhřívání sedadel bude v XF nutné ovládat dotykově přes displej.
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 14.06.2011  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

                Jo, hloupost a daň za čistotu designu, na druhou stranu opravdu Vám vyhovuje způsob ovládání, rozhraní, v infiniti?
                • 00 Reagovat !

                  foto pelikos

                  pelikoš 14.06.2011  16:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

                  jde jen a jen o zvyk
                • 00 Reagovat !

                  foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

                  Lukáš Vaverka (Auto.cz) 14.06.2011  18:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

                  Ano, nemám s ním nejmenší problém, stejně jako s iDrive v BMW
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 28.06.2011  10:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

                    Při ovládání idrive je ruka přirozeně opřená o loketní opěrku, v emku se točí kolečkem a mačkají tlačítka s rukou ve vzduchu, dost nepohodlné, o to mi šlo.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

                      Lukáš Vaverka (Auto.cz) 28.06.2011  11:30

                      « Re: Technické údaje

                      Já za jízdy držím ruce na volantu, takže pro mě rozdíl v umíéstění tlačítek a kolečka prakticky není
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 28.06.2011  12:23

                        « Re: Re: Technické údaje

                        >:D V moment, kdy chcete něco nastavit, tu ruku z volantu sundat musíte, a pak při idrive točíte kolečkem v naprosto relaxované poloze, u infi ji máte v prostoru, nepohodlné, navíc umístění ještě nepochopitelnější, když je za kolečkem dotykový display.
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 28.06.2011  12:56

                          « Re: Re: Re: Technické údaje

                          Souhlas, tady je BMW nejdál, částečně s M-B a uklizeným Jagem. Audi pouze z větší části přemístilo tlačítka na středový tunel.
            • 00 Reagovat !

              foto Ondore

              Ondore 14.06.2011  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

              :yes: ;-)

              Pre mňa to bol zaujímavý článok minimálne z pohľadu, že som doteraz v žiadnom Infiniti nesedel, neviem prečo, ale táto značka ma neoslovuje. Prvý červíček začal vo mne hlodať po tom, ako si práve Ty napísal pár riadkov o jazde s Infi, ale nestačilo to na návštevu ich salónu :-) Oproti Jagu majú pre mňa ako technofila japonci čaro v lepších asistentoch, všetko ostatné je ale na strane JAGa a to nespomínam jeho relatívnu "dostupnosť pre masy" s uvedením dieselového dvojlitra.

              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 14.06.2011  14:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technické údaje

                Mně se emko líbí, stejně jako kupé, hlavně jízdním projevem, určitě je víc "bavorákovitý" než u XF, a jak je člověk na něco zvyklý, tak to preferuje. On to zmiňuje i p. Vaverka v tomto testu, naladění podvozku je u infi více ve stylu, "na omak" tvrdý, ale na náročném povrchu funguje tak, že karoserie se jako ingot hrne a podvozek pod ní pracuje. Jaguar je měkčí "na omak" tváří se pohodlněji, ale rychleji mu dojdou síly pod tlakem. Tak jako tak, rozdíly jsou v tomto opravdu malé, v globále, mnohem víc hraje roli uživatelská přívětivost, kde je pro mě Infi nepřijatelné, učudlíkované pro mně nelogické, o tvarech vnitřku vnějšku nemluvě. Pokud fl XF opravdu dochodí sedačky, navi a další drobnosti, pak bych mu před emkem dal přednost, motoricky (v těch dýzlech) je lepší a dle mého je lepší i převodovka. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 14.06.2011  12:11

            « Re: Re: Re: Re: Technické údaje

            A ještě k těm alternativám, XF před fl má pár dílčích nedostatků, které se projeví při srovnání s pětkou nebo novou A6, ale je to plně srovnatelné auto, emko je stále jen alternativa, samo o sobě o.k., postav ho ale vedle srovnatelných variant D3 a v každém ohledu něco ztrácí, jeho trumfem je cena.
        • 00 Reagovat !

          foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

          Lukáš Vaverka (Auto.cz) 14.06.2011  12:43

          « Re: Re: Re: Technické údaje

          Facelift "je" na fotkách a v několika předsériových kusech. V prodeji bude až na podzim. Jestli ale víte, jakou cestou získat facelfitované XF na týdenní test, rádi té možnosti využijeme ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 14.06.2011  14:39

            « Re: Re: Re: Re: Technické údaje

            Možnost nemám, ale já jsem tu jen od toho, abych blbě kecal na internetu, na práci jste tu Vy. :-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pelikos

          pelikoš 18.06.2011  22:30

          « Re: Re: Re: Technické údaje

          infiniti taky není po fl >:D
  • 00 Reagovat !

    foto skip

    skip 14.06.2011  10:13

    Poměrně neobjektivní srovnání cen

    V tabulce máte uvedeno, že po dorovnání výbav vychází Jaguar na 1.649 milionu. To je ale dost zavádějící.

    Aktuálně stojí 177 kW varianta s výbavou Portfolio (ve které nechybí vůbec nic vč. audia od B&W) 1.488 milionu. Téměř o 200 tisíc méně než Infinity. 202 kW verze 1.579 milionu a to už jsme výkonově o půl třídy nad Infinity. Myslím, že pokud někdo bude chtít plně vybaveného Jaguara, asi těžko sáhne po základní verzi a pak jednotlivě přidávat příplatky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.06.2011  10:25

      « Re: Poměrně neobjektivní srovnání cen

      ...taky si myslím...a určitě nepujde do základního dieselu když bude chtit auto za 1.5 mega...
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 18.06.2011  22:34

      « Re: Poměrně neobjektivní srovnání cen

      když budeš chvilku smlouvat,tak dostaneš infiniti taky výrazně levněji ;-) a to stojí za to.pro mě lepší volba :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto skip

        skip 18.06.2011  23:13

        « Re: Re: Poměrně neobjektivní srovnání cen

        Ale smysl má srovnávat ceníkové ceny a tady je Jaguar o 200 tis. levnější. Nepochybuji, že s cenou se dá u Infiniti jít dolů. Ale to při smlouvání nepochybně zase ještě i u Jaguaru.
        • 00 Reagovat !

          foto pelikos

          pelikoš 19.06.2011  21:29

          « Re: Re: Re: Poměrně neobjektivní srovnání cen

          no vidíš a stejně mu to nepomůže... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto krultheking

    krultheking 14.06.2011  10:42

    tak to je špatné

    infinity nabízí lepší komfort, lepší motor, ale je hnusné
    jaguar nabízí hezčí auto a lepší převodovku, ale je malé
    u obou jsou negativa k nepřekousnutí
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.06.2011  11:46

      « Re: tak to je špatné

      A proto bych šel do Mercedesu. Ale Jaguaru fandím, nové XF se mi líbí!
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 18.06.2011  19:02

      « Re: tak to je špatné

      když už chceš psát o něčem,že je "hnusný",tak si zjisti jak se to píše :-! ...
  • 00 Reagovat !

    foto Sosa

    Sosa 14.06.2011  11:08

    vyber

    tento test, to nie je ako vyberat medzi golfom, astrou a focusom. tu je vyber od zaciatku uplne jasny a nediskutovatelny:
    XF, Jaguar XF!! :yes: :yes: :yes:
    a najlepsie s fl. a silnejsou vykonovou variantou >:D
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.06.2011  12:09

    Pár poznámok

    Pár poznámok k testu:
    XF je možno vzadu menej priestranný ako M, ale v rámci triedy je to štandard a pri zohľadnení prudko klesajúcej línie strechy je to až prekvapivo slušné. A XJ nič viac vzadu neponúkne, žiadny rozdiel triedy sa tu nekoná.
    Je faktickým víťazstvom Jagu, ak s najslabšou variantou motora 3,0d dokáže subjektívne konkurovať značne výkonnejšiemu Mku; a to sú ešte v ponuke 2 silnejšie verzie.
    Interiér Mka pôsobí dosť ponuro, subjektívny dojem "prémiovosti" za Jagom i D3 zaostáva. Na druhej strane v XF nie je všetko zlato, čo sa blyští: v tom, v ktorom som sedel, bolo značne rozdielne veľkosti spár medzi dvierkami odkladacej skrinky a palubovkou, od cca. 2 mm na jednej strane po centimeter na druhej; takéto kvalitatívne prešľapy sa v prémii nenosia.
    A na záver subjektívny poznatok: XF v reále vyzerá popri Mku ako Miss vedľa susedy v záhrade, je to kus krásneho auta, zatiaľ čo pri Mku človek musí tie kvality hľadať inde.
  • 00 Reagovat !

    foto pelikos

    pelikoš 14.06.2011  16:42

    jojo

    jasná volba-INFINITI ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 15.06.2011  00:29

      « Re: jojo

      barokove tvary infiniti sa mi pacia,avsak pre mna xf po fl infiniti predci.... :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.2011  16:55

    těžká volba

    nechtěl bych ted řešit dilema co si z vyšší střední třídy koupit...A6 jde z kola ven hned...protože je to prostě audi... :-)
    a z němců tedy zbývá 5ka a Ečko...pak volba individuality XF nebo M...popřípadně švédské 9-5 to bych si vzal asi já

    ovšem XF vedle ifnititi vypadá opticky jako o třídu menší vůz...respektive infiniti jako o třídu větší...pro Jaguar zase mluví vznešený původ a značka...zatímco infiniti jakou luxusní odnož nissan-renault koncernu pro některé nebude dostatečně premiová...

    ale já bych si ho vzal asi jen proto, že ho na silnicích budeme vídat ještě méně než ten jaguar... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.2011  00:09

    Přístup obou prodejen k zákazníkovi

    Volbu auta může rozhodnou i např.toto:
    Návštěva obou prodejen 2.6.2011 mezi 14-15hod.
    Infiniti-solidní,profesionální přístup,objektivní předání informací (pan Junek)
    Jaguar-po prohlídce aut na salonu a prohlídce modelu XF venku ( pak návrat do prodejny pro prospekt) se ani jeden ze dvou zřejmě prodejců neobtěžoval zvednout zadní část od prodejního pultu. Věnovali se přátelskému rozhovoru a telefonování.
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 15.06.2011  17:08

      « Re: Přístup obou prodejen k zákazníkovi

      infiniti je infiniti.bezvadný servis mají v rodokmenu
  • 00 Reagovat !

    foto CIZEK

    CIZEK 15.06.2011  20:46

    jasná volba

    Jag je podle mě nesrovnatelně lepší. Infiniti vypadá jak nepovedenej Renault Latitude, i když určitě nejde o špatné auto. Ale Coventry je Coventry. :-! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 15.06.2011  20:53

      « Re: jasná volba

      Exteriér je těžko posouditelný, M je prostě masivní a svalnatý, ale interiér je přecejen, přete se co chcete, lepší v Infiniti. Je sice fajn, že je v Jaguaru pěkně vybrané dřevo a kov, na oko to vypadá pěkně, ale když se člověk zaměří na slícování dílů, které je horší než u mainstreamu o dvě třídy níže, tak to moc dojmu nezanechá. :-|
      • 00 Reagovat !

        foto CIZEK

        CIZEK 15.06.2011  21:20

        « Re: Re: jasná volba

        jediné co se mě osobně více líbí na Infiniti jsou klíčky [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto CIZEK

      CIZEK 15.06.2011  21:15

      « Re: jasná volba

      Osobní zkušenost? já v něm seděl a nezdálo se mi že by nějak zaostávalo za Japonci a Němci. Jinak co se materiálů týče Infiniti na Jag nestačí.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 15.06.2011  21:19

        « Re: Re: jasná volba

        Osobní zkušenost s oběma. Daný vzorek XF, jak píše výše iudex, měl mezery mezí díly palubní desky tak rozbíhavé a nesouměrné, až mě ten prvotní pocit nadšení z interiéru přešel. Nějaký detail by se našel na i na Infiniti M, ale tohle bylo do očí bijící :-| :-( Osobně bych volil M v benzínu.
  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 28.06.2011  10:54

    .

    Proc se u nekolik tydnu stareho testu objevi pridano vcera?
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 28.06.2011  11:12

      « Re: .

      Vokurky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto pelikos

        pelikoš 28.06.2011  20:09

        « Re: Re: .

        protože na infiniti se můžeš (nejen)dívat stále :yes: :-!
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.06.2011  06:50

          « Re: Re: Re: .

          Mě nesedí třeba ta přední maska ve tvaru svírajících se půlek...to je to co mě vždy při pohledu na Infi napadne ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto CIZEK

            CIZEK 29.06.2011  14:01

            « Re: Re: Re: Re: .

            souhlas ta maska je strašná, Jaguar je Jaguar jakýpak Infiniti
          • 00 Reagovat !

            foto pelikos

            pelikoš 29.06.2011  21:18

            « Re: Re: Re: Re: .

            masaka ve tvaru "svírajících se půlek".mno a kde je vidíš.teda na tobě by se ale dr.chocholoušek vyřádil... >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tramvaje nejezdí mezi stanicemi Albertov a Otakarova: Kamion v podjezdu u Fidlovačky strhl trolej

Tramvaje nejezdí mezi stanicemi Albertov a…

Nepozorný řidič kamionu strhl v pondělí kolem 17. hodiny v podjezdu u Fidlovačky trolej. To omezilo tramvajovou…

Babiš se vzdal funkce kvůli „střetu zájmů“. Kalousek s Bartošem se novince vysmáli

Babiš se vzdal funkce kvůli „střetu zájmů“. Kalousek…

Andrej Babiš a jeho údajný „střet zájmů“ – téma, které bylo jedním  zhlavních bodů pondělního posledního…

 

iSport.cz

Rytmus o přípravě na Marpa: Stranou šla i frajárka, sáhl jsem si na dno

Rytmus o přípravě na Marpa: Stranou šla i frajárka,…

Už jen deset dní zbývá do boxerského duelu dvou rapperů. Zápas na šest kol mezi Patrikem „Rytmusem“ Vrbovským a…

SESTŘIHY:  Slavia i Plzeň vyhrály, Sparta má bod. Opava i Teplice slaví

SESTŘIHY: Slavia i Plzeň vyhrály, Sparta má bod.…

Fotbalisté Slavie potvrdili svoji podzimní formu. S rokem 2018 se v 19. kole FORTUNA:LIGY rozloučili výhrou 2:0…

 

Reflex.cz

Chyťte Bureše! Ať na Krymu, nebo v krimu, tahle deskovka může být ozdobou vašich Vánoc

Chyťte Bureše! Ať na Krymu, nebo v krimu, tahle…

Politická desková hra, která slibuje pobavit všechny kromě Bureše, vznikla ještě před skandálem s údajným únosem…

Babiš dojí stát o miliardy, Agrofert mu vyplatil 100 milionů korun za půlrok, říká  Pirát Michálek

Babiš dojí stát o miliardy, Agrofert mu vyplatil 100…

Dotace pro Agrofert jsou čím dál vyšší, za doby působení Andreje Babiše v politice získal tento podnik 7 miliard…