Test: Iveco Massif - Obojživelník
6
/
17
Prohlédnout znovu
Test: Iveco Massif - Obojživelník
Iveco Massif
|
acz
K pracovnímu stroji patří spartánská přístrojová deska
|
acz
Řadicí páka se nachází blíže řidiči, volič pohonů je však také dobře na dosah
|
acz
Auto jsme dostali v syrovém stavu, mělo najeto necelé dvě stovky kilometrů
|
acz
Páčky stěračů a osvětlení včetně tlačítka varovných světel připomínají prvky z Transitu
|
acz
Výrazné boční vedení sedadel přišlo v terénu vhod
|
acz
Madlo před spolujezdcem se stane v terénu často používaným prvkem
|
acz
Lavice a dostatek místa před ní poskytují slušný komfort trojici cestujících
|
acz
Po odklopení lavice získáte další úložný prostor s praktickým dnem
|
acz
Uchycení zadní lavice pomocí dvojice malých křídlových matic překvapí
|
acz
Podélně uložený čtyřválec poskytoval dostatek síly
|
acz
Víčko nádrže není kryté před špínou
|
acz
Otevírání pátých dveří směrem k chodníku známe spíše z japonských vozidel
|
acz
Dvojí kotvení zavřené polohy pátých dveří je výjimečné a v náročných podmínkách na krut velmi praktické
|
acz
Před vjezdem do nejtěžšího terénu jsme zapnuli volnoběžky předních kol
|
acz
Iveco Massif
|
acz
Náspy a příkopy massif zvládá s přehledem
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem