Diskuse

Lexus RX 200t AWD – Raději hybrid, prosím!

8.2.2017

K fanouškům hybridů zrovna nepatřím, v případě Lexusu RX bych však neváhal. Základní verze 200t je trochu rozpačitá.

 

  • 514 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 08.02.  11:03

    Ošklivka

    Ne, prostě a jednoduše to nejde. Jediné plus v takovémto Lexusu vidím právě v možnosti koupi hybridu, který šetří životní prostředí a pomáhá tak egu některým cílovým skupinám si myslet, jak jsou správní a zelení. Pak se dá asi překousnout ta hromada ostrých hran a prolisů... Po všech ostatních stránkách se tu dá najít za stejné peníze lepší SUV. Interiér je ok, i horší rozlišené displaye bych překousl, ale koukat se na tohle před barákem fakt ne. Dynamika u auta za více než půldruhého milionu je tristní a nejedno mainstreamové SUV se slabším motorem to zvládne lépe.

    Poslední ucházející Lexus se vyráběl snad naposledy před 10ti lety... tedy ten, který nevypadal jako chromovaná bestie >:D
    • 75 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.02.  11:16

      « Re: Ošklivka

      Jj v Česku to ani nepude :-!
      Každá koncernová plečka i motor je přechválená do nebes = nespočtem článků aby se to vryl do paměti
      A konkurence zvlášť ta technicky vypilaná, spolehlivá a cenově rozumná = přesně naopak :yes: >:-[]

      Lexus v Praze před 14 dny otevřel nejmodernější showroom v Evropě = tady klasicky ani píp >:D
      • 25 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 08.02.  11:25

        « Re: Ošklivka

        Náhodou na to, že to je japonský, to neni zas tak hrozný auto. Jasně že na Evropu se nechytá, ale to ani nechce.. Akorát by nemuselo bejt tak strašlivě hnusný, no.
      • 77 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 08.02.  11:27

        « Re: Re: Ošklivka

        Ale prosimtě, přenes se přes tvůj soukromej boj, že všichni kopou za koncern, a spikli se proti Lexusu... to auto je ošklivé, neznám snad nikoho, komu by se to fakt líbilo, snad kromě rusů tady u nás v ulici >:-[] Technika - hybrid ok, tam lexus uznávám, ale to jsi na 2 mega. A co jiného? Benzín 175kw a dynamika je skoro na úrovni nejslabšího Kodiaqu TSI, který stojí 1/3. Pak spotřeba jak u tanku..... v této třídě se hodí prostě a jednoduše velký diesel....

        Pověz, tobě se tenhle Lexus opravdu líbí a přijde ti to jako hezké auto? Technika netechnika, naco vyhodit takových peněz za ošklivé auto? >:D
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.02.  11:42

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          Jak si vymyslel že všichni? >:D

          Co ta Alpina jaká byla? :-)
          • 31 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 08.02.  11:48

            « Re: Re: Re: Re: Ošklivka

            Odpovíš mi, jestli se ti to auto líbí a koupil by sis ho? Jsou to dvě jednoduché otázky na ANO/NE :-) Nebo se budem zase den dohadovat, než mi odpovíš? >:D

            Nevím, já auto mám a nechci Alpinu >:D
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.02.  11:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

              Jo, ne.

              Takže si 2 dny otravoval mě i Barika pro nic? No fajn >:-[]
              • 22 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 08.02.  12:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                Jediné, co tebe a Barika (všechna čest, on to pochopil o dost hodin dříve) otravovalo byla tvá nechápavost ;)

                A proč by sis ho nekoupil? Motorizace?
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.02.  12:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Ne = otravoval si ty.

                  Oboje. SUV mě neberou = no trochu RRS SVR >:-[]

                  A když už tohle auto tak šestiválec je fakt lepší
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 08.02.  12:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                    RR chápu, ten bere i mne :-) Tak vidíš, alespoň v něčem se shodnem :-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.02.  12:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                      S RRS SVR je to snadný :-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 08.02.  12:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                        Když budu vycházet z ceny základního RX (1,3M), tak v téhle kategorii velkých SUV bych hodně váhal mezi Jeep GC CRD V6, či Touareg TDI V6. Ale tam se už asi neshodneme že? >:D
                        • 20 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.02.  12:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                          Ne = tohle je drtivě spolehlivější tišší a v hybridní verzi s V6 3,5 lepší

                          JGC SRT V8 6,4 je zajímavej = za tu cenu skoro bomba :yes: :yes:

                          Nafta mě nebrala ani před Dieselgate
                          • 01 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 08.02.  12:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                            A taky o skoro milion dražší si zapoměl dodat, že? >:D

                            JGC SRT je taky finančně jinde .

                            Tyhle konkurenty jsem vypsal v návaznosti na cenu základní RX - 1.3M.... Jenže to zase asi bude trvat, než ti to dojde, že jsou i lidé, kteří mají omezený rozpočet >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.02.  12:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                              A nebo než tobě že všichny nemůžeš soudit podle sebe >:-[]

                              Ani s penězma ani jinak ;-)

                              JGC SRT je vzhledem k tomu co je finanční bomba = konkurence je o třetinu až polovinu dražší

                              • 11 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 08.02.  12:39

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                Dobře, ale musíš najít mantinely, ve kterých budeš porovnávat. Buď máš neomezenej rozpočet a chceš velké SUV, v tom případě tě nebude výše testovaný RX vůbec zajímata jdeš pro hybrid. Nebo máš třeba 1,3-1,5 M a chceš velké SUV, potom nebudeš uvažovat o Hybridním RX, když stojí přes 2M... Chápeme? Stejně tak nebudu uvažovat, jestli si koupim kupé za ty prachy, když srovnávám s SUV.... to je jako minule kombik vs sedan či SUV... Jablka a hrušky... víme?

                                edit: ano GC SRT je bomba, ale vůbec nesouvisí s testovaným autem... leda tak, že je to taky SUV... to tu můžeme rovnou polemizovat, že je v nabídce v akci Kia Sportage....
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 08.02.  12:45

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                  Chápem? S tebou je fakt prča >:-[]

                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 08.02.  12:48

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                    S tebou taky >:D Proto nelituju toho boje s větrnými mlýny >:D
                            • 10 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 08.02.  14:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                              Za 1,3 mega je nový Cadillac XT5 3,6 V6

                              papírová spotřeba dle bláznivé EU : 10,0 průměr ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto GOODCAR

                        GOODCAR 08.02.  23:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                        Jeep SRT je za 1 800 000 Kc !!!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 09.02.  09:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                          :yes: :yes: :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 09.02.  09:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                          Ted už je i Dodge Durango SRT8 6,4 HEMI
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.02.  09:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                            :yes: :yes: :yes: :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 09.02.  10:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                          Což je přesně o jednu průměrnou Oktávku více peněz, než stojí třeba ten Cadillac, nebo touareg či GCH v naftě :-) Takže asi tak...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.02.  10:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                            I takhle smutně se na to dá koukat :-|

                            Nebo obráceně = za 1,8 je to fantastická nabídka :yes: :yes: :-)
                            • 20 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 09.02.  10:51

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                              To možná je, ale reál je 2,150mio. A pak tu o tom, že kdo má +2mio na auto nezajímá ho spotřeba a další náklady.

                              V diskuzích tu každý rpzhazuje jako ožralý milionář, ale skutečnost je jiná.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 09.02.  22:38

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                Ať se na to koukáš jak chceš JGC SRT je finančně skvělá nabídka = konkurence ať indicko britská nebo německá je drtivě dražší. Jedno jestli na to máš nemáš ;-)

                                Evropa masivnim používánim nafty nic neušetřila. Je to pitomost jako přehnanej downsizing = teď poslední dobou snad i v Evropě začíná probleskovat rozum
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 10.02.  05:04

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                  Evropa naftou eliminovala fakt, že není producentem ropy v takové míře, aby byla soběstačná. Být tu benzín za třetinu, asi by takový tlak nebyl.

                                  A že je SRT zajímavá nabídka to určitě ano, běžte kluci nakupovat ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 10.02.  22:57

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                                    To řikáš správně = chtěla elemininovat. Nedosáhla nic = no trochu vyšší úmrtnost na rakovinu >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto wakantanka

                              wakantanka 11.02.  13:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                              Ty si nové auto asi v živote za svoje nekupoval čo? Keď raz máš na to auto nejaký vymedzený budget, teda ako píše Ozzman tých max. 1,5 mio, je ti prd platné že je niečo za 1,8 výborná ponuka. Furt ti 300 tisíc chýba.
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 08.02.  14:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Lexus zrovna tenhle se mi nelíbí, ale zásadně nesouhlasím že benzín do takovéhohle SUV nepatří.
                  XT5 kdybych chtěl SUV bych si klidně koupil

                  Pravda má o něco lepší výkon [odkaz]

                  A je nepatrně levnější [odkaz]
        • 20 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 08.02.  12:09

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          Tak já se odkopu, mně se to fakt líbí. A to tak, že když se koukám na obrázky, tak si říkám: "ty jo, to je hezké auto". Promiň Ozzy :-)
          • 11 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 08.02.  12:10

            « Re: Re: Re: Re: Ošklivka

            No, však jo, já svůj názor nikomu necpu >:D Mě se to prostě nelíbí.... snažím se v tom hledat něco pěkného, ale marně >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.02.  12:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

              Důležitá otázka = co se ti líbí? Jeden 2 příklady?
              • 20 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 08.02.  12:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                Edit: špatně jsem přečetl, neptal ses, co se Ozzymu nelíbí. Ale už to tady nechám :-)

                Na to je těžké odpovědět. Třeba mně se vysloveně nelíbí hyundai i30 a stará ix35. Ale co konkrétně... prostě celek, ix35 vypadá z profilu jak kapibara a i30 je v mých očích ošklivá 8-s
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 08.02.  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Já tě podpořím, mě se ix35 a i30 taky hodně nelíbí >:-[] Je to takové vlnobití na kolech
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 08.02.  12:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                V jaké třídě? Pokud budu vycházet z kategorie auta - velké SUV v ceně +/- základu RX, tak jsem napsal výše. Pokud mi nedáš limit, tak RR, Cayenne, X5...

                A trochu si ulítávám na Dodge Durango >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.02.  12:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Sem asi ne ale za jinak za ten úlet :yes: :yes: :yes: >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 08.02.  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Pro předchozí generaci RR mám slabost. Pokud se bavíme o exteriéru. Nástupce není špatný, ale je slabší.
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 11.02.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

              Minimálne si toho Lexusa nikto s ničím iným nepomýli. A tiež ti v našich končinách nehrozí, že dvakrát za deň stretneš rovnakého. >:D Interiér je v pohode a exteriér by som asi veľmi neriešil. Za mňa teda áno, mať zvyšné dva mega, minimálne o hybride by som rozmýšľal . >:D
              • 10 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 11.02.  21:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                Hele, X5, Q7, ML, RRS nebo Touarega si taky nikdo nesplete, všechny jsou hodně svébytné. A žádný vysloveně ošklivý, dokonce se mi všechny docela líbí, a to SUV nějak zvlášť neprožívám.
                • 10 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 12.02.  09:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  Ale no, taká X5 s X3 sa podobajú viac než dosť. U Audi to platí tiež. Mercedesy klonujú s menšími zmenami naprieč radami. Kým to auto nevidíš z boku a vidíš ho trebárs v spätnom zrkadle niekedy musíš chvíľu rozmýšľať. Ale beriem, každý si drží ten svoj štýl v rámci svojej značky. Lexus to robí tiež, len inak. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 08.02.  14:20

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          No ten najslabší Kodiak s TSI mal podobnú spotrebu aj keď mal o 500kg nižšiu hmotnosť. Ale inak porovnávať Kodiak s RX-om, to môžeš rovno porovnávať Tiguan s Dusterom. Rozdiel v kvalite materiálov a odhlučnení, bude podobný.
        • 20 Reagovat !

          foto roubicek25

          roubicek25 08.02.  20:36

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          nechce se mi moc řešit komu se co líbit, ale ta přesvědčivost, že co se mi nelíbí se nelíbí nikomu je opravdu úsměvná. Neznám žádného rusáka, ale několik lexusů potkávám po Ostravě a znám několik lidí- a řadím se mezi ně, kterým se líbí...takže asi tak. Uznávám, že auto hodně provokuje, ale je spousta lidí kterým se to líbí a když se podíváš na prodeje Lexusu v Evropě, tak se trefili.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 11.02.  13:16

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          Tak ti poviem, že ráno keď vodím syna do škôlky sa stretávam pravidelne s dvoma inými otcami, ktorí vozia svoje ratolesti do škôlky presne v takýchto Lexusoch, akurát že hybridných. Takže zrejme sa to nepáči len rusom u vás na ulici >:D
      • 02 Reagovat !

        foto KAREL-

        KAREL_ 08.02.  15:04

        « Re: Re: Ošklivka

        Cenově rozumná? >:D
        Ne, že by mi tu nikdy žádné info nechybělo, ale že by mě zajímalo, že automobilka co tu téměř neprodává otevírá šourům....
        Mmch, co na něm může být "nejmodernější"? Budou tam místo vystavených aut hologramy? Nebo budou prodavači v kostýmu astronauta?
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.02.  09:21

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          Takhle si přestavuješ nejmodernější = to ledacos vysvětluje ;-)

          Že ty věříš i na Audi Vorsprung durch Technik? :-)
    • 31 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 08.02.  11:26

      « Re: Ošklivka

      mne sa hybridy zdajú byť zatiaľ najlepším eko riešením. Za prvé sú na rozdiel od elektromobilov použiteľné na bežný život a kupujú sa aj bez nezmyselných štátnych dotácií a umelého vytvárania dopytu, za druhé onechávajú autu normálny motor na normálnu jazdu, ale zároveň umožňujú absolvovať krátke mestské trasy bez emisií a hluku. Geniálne. Ak triezve eko, tak hybrid. Nehovorím o celkovej bilancii emisií, ale aspoň o reálnom riešení problému s koncentrovanými emisiami v mestách. Kedykoľvek vyleziem ako chodec na chodník, hneď cítim, že fetujem slušný matroš. Keby bolo mesto plné hybridov, bolo by to lepšie aspoň tam, kde je to najhoršie. Sám hybrid nemám, lebo na to nemám prachy, inak by som mal.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 08.02.  11:30

        « Re: Re: Ošklivka

        Jo, já souhlasím, vlastně potvrzuješ to, co píšu, Lexus takovéto velikosti má smysl jako hybrid, nesežere tolik benzínu a nevyprodukuje tolik emisí, ale jako dvoulitrové turbo v benzínu je to prostě a jednoduše k ničemu. U takového SUV když už ne hybrid, tak diesel.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 08.02.  13:34

        « Re: Re: Ošklivka

        S těmi "dotacemi" bych byl opatrný. Byly hodně oblíbené například v Nizozemsku právě pro nižší daňové zatížení/ zpoplatnění.

        Také mám rád full hybridy. Hlavně pro malou baterii, což má významný dopad na cenu. I když při pohledu na cenu hybridní Panamery jsme možná dospěli do bodu, kdy se ani plug-in nemusí prodražit (vzhledem k nabízené dynamice). Jen ta hmotnost. Oproti 4S má navrch snad 300 kg, pokud si dobře vzpomínám. Neuvěřitelné. S trochou štěstí to nebude moc cítit (většina by mohla být pod těžištěm).
    • 73 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 08.02.  11:30

      « Re: Ošklivka

      mne sa paci... konecne sa Lexus nasiel..... a uz to nie je len akasi napodobenina mercedesu ako kedysi v 90 rokoch ;-) .... osobne sa mi ale este viac paci mensi NX ... jak proporcne pomerom razvoru k celkovej dlzke tak aj celkovo liniami je podla mna dokonaly....

      mne sa dodnes moc paci prvy lexus is v kombiku ;-)
      • 65 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 08.02.  11:31

        « Re: Re: Ošklivka

        Tak tobě se líbí i Hyundai žejo >:-[]

        Zajímavé je, že tady kážeš vodu a sám piješ víno (viz VW co sis koupil, což naprosto chápu >:-[] )
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 08.02.  11:33

          « Re: Re: Re: Ošklivka

          mne sa paci mnoho aut ;-) ... tazko to takto selektovat

          je to v poradi uz druhe polo v rodine ... takze zase nic az tak zvlastne ;-) ...
          • 63 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 08.02.  11:39

            « Re: Re: Re: Re: Ošklivka

            Ale o to nejde, prostě si zvolil auto, které se zdá být kvalitní, solidně jezdí a dobře vypadá... nekoupil sis žádnou Hyundai, která je dobrá akorát tak v reklamě >:D
            • 21 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 08.02.  11:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

              problem nie je vazne v tom zeby i20 bola nekvalitna... alebo nejaka skareda.... je to podla mna fajn male auto ako kazde ine... ale proste pre nejake to jedno sa rozhodnut musis... neda sa mat naraz aj toto aj hento... i20 v kabine je kusok podla mna este ... no proste vidim tam este kusok rezervy.. obzvlast volant sa mi vobec nepacil to som uz pisal.. aj to sucasne rio ho ma podla mna lepsi .... rovnako motory... litrovy trojvalec jazdiaci za 7 litrov je mimo misu a tie atmosfery su kusok uz pomalsie.... co by zase az tak nevadilo ale po zvazeni mojho rocneho najazdu a typov ciest kde jazdim ( uz skor mimo mesto ) som to "riskol" s tym 4valcovym tsi... mozno to bola chyba cas ukaze.... kazdopadne 5 rokov zaruku mam... a co bude potom nateraz fakt netusim ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 08.02.  12:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                i20 mi v kabině přišla až ošklivá >:D To je opravdu tragédie.... a motorizace taktéž, pamatuješ, jak jsem ti tu říkal, že 1.2TSI (všechna čest památce prvních motorů EA111, co už nežijí:D), je velmi živá motorizace pro takové auta a ty jsi se pořád hádal, že atmo sem a atmo tam :-) Došlo na má slova :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto cape

                  cape 08.02.  12:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  ;) atmo sem atmo tam a nakoniec by siel aj do 3valca keby ho skusil..;) .. myslim nejaky poriadny >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 08.02.  12:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                  i20 je podla mna kasnou pekne auto.... ale ako vravim.. tam je vzdy viac faktorov ktore ovplyvnuju kupu auta okrem ceny samozrejme... osobne sa mi polo paci... neraz som pisal ze sucasne polo je pre mna najkrajsi vw... a to som pritom vtedy este fakt netusil ze nakoniec jedno budem mat doma

                  ja svoje rozhodnutie nelutujem... zatial ;-) >:D
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 08.02.  12:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                    Mě se dost líbí Kia Rio, kterou teď představili :-) Tam už bych si doma takové auto uměl představit, třeba vedle jednoho většího :-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 08.02.  12:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                      nove rio je krasne... bude ucite aj u nas a u vas velmi uspesne ;-) :yes:

                      mne sa moc paci aj prave kompaktnost este sucasnej generacie pola... je podla mna velskostou ( aspon pre mna ) dokonale ;-) ... kasnou prehladne.. moc obratne... vyborny vyhlad... zive... v kabine ozaj masivne kvalitne.. samozrejme uz ina vec je razvor kufor... nejaka ta spolahlivost sa tiez ukaze az casom ... ale ako vravim... nieco si clovek vybat musi...
                      • 40 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 08.02.  12:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                        Předemnou si Polo nemusíš obhajovat, já naprosto chápu, že sis ho vybral :-) Osobně bych asi bral Fiestu, líp jezdí, než ji zprasí... >:D A překousl bych i Aston masku >:D Rio je ale taky fajn a dost se mi líbí, jakým stylem Kia dělá interiéry nových modelů.... to se s Hyundaí nedá srovnat >:D
                        • 20 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 08.02.  12:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                          ja len pisem ze sa mi fakt paci jeho tvarova kompaktnost ... o ktoru uz dost mozno v novej generacii pride ( ked vidim ako nam to v malej triede rozmerovo neskutocne narasta ) ;-\

                          nova fiesta ma uz tu masku krajsiu... aj lepsie zakomponovanu... posobi s nou uz prirodzenejsie... aj ked mozno som cakal viac revolucny dizajn... ale v pripade tak uspesnej generacie ako bola ta posledna sa dala ocakavat uz skor evolucia takze chapem...

                          nove rio to ma velmi dobre naslapnute ... jeho dizajn aj kabina su ozaj velkym krokom vpred .. hrany dnes letia ( aj na pole ich ocenujem.. davaju smrnc a vizualnu dynamiku malym vozom ) :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto Jaros71

                            Jaros71 09.02.  10:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                            Polo je dobrá volba a asi nyní byl za slušné peníze...a dobře jezdí , super se v něm sedí má výtečný volant.
                            Nová Ibiza ho ovšem dost překonává , designem i rozměry.
                            Ale prostor jsi psal že neřešíš.
                            A zatím není v prodeji..jako to korejské Rio , to se taky designem povedlo.
                    • 00 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 11.02.  13:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivka

                      ja ti neviem, ale mne nové RIO príde zvonku zhruba rovnaké ako i20. Jasne líšia sa dosť ale tú príbuznosť musí vidieť aj ten čo nevie že sú z jedného koncernu.
    • 10 Reagovat !

      foto MGRR

      MGRR 09.02.  09:31

      « Re: Ošklivka

      Mám spoustu hybridů, ale nikdy mne nenapadlo pořizovat je pro ekologii. Snad jen, že když jedu z kopce a dojíždím k semaforu, tak to zbytečně nesmrdí a je v tom ticho. Pak mne vyloženě baví, když můžu jezdit na elektřinu, je to legrace. Supersport v garáži mám, ale tím nikdo kdo to má v hlavě v pořádku, denně do práce, v dešti, soli jezdit nebude.

      Osobně mám hybridy pro nulové náklady, nerozbíjí se na nich jednoduše nic (mluvím o desítkách kusech které prošli firemní flotilou stabilních 10-13ks hybridů a pak si je často odkupují známý, rodinný přátelé)
  • 21 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 08.02.  11:53

    Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

    3,0 nafta. Hybrid je do města a velký gazík do města nepatří. Takže vítěz je zadokolní GS.
    • 11 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.02.  11:57

      « Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

      Hybrid V6 3,5 je kamkoli, nejen do města

      GS je samozřejmě naprosto jinde než SUV :yes: :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 08.02.  14:25

      « Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

      alternativa V6 či V8 benzín a LPG či CNG. Náklady na provoz = srovnatelné či nižší jak na naftu, ušetříš na servisu balík proti přetechnizovanému CRD.
      • 20 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 08.02.  14:53

        « Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

        A není ti divné, že nikdo do gazíku nekupuje to co tady hlásáš? Neznám jediného nového Gazíka předělaného na plyn.
        • 20 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 08.02.  15:29

          « Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

          Já pár jo :-)
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 09.02.  07:32

          « Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

          Väčšina gazíkov na plyn bola upravená až druhým majiteľom :-)
      • 10 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 09.02.  07:34

        « Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

        Na servise voči crd prvý majiteľ neušetrí nič, všetko počká až druhého, alebo tretieho majiteľa a to už je prvému dávno jedno ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.02.  07:46

        « Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

        Pro většinu lidí nefunkční z mnoha hledisek od oemzení při parkování až po nutnost zbavit se části zavazadelníku ve prospěch nádrže.
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 09.02.  08:45

          « Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

          nádrž se u dost aut dá dát toroid místo rezervy nebo pod auto. válec do kufru si dává jen pár lidí.
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 09.02.  09:07

            « Re: Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

            A rezervu dáš u SUV kam? Proč tyhle tanečky? Navíc ne každý motor přestavbu snese.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  09:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

              Někam jde dát na zadní dveře nebo je tam už rovnou z fabriky, jinde se dá do obalu dovnitř. Pořád rezerva (dnes většinou dojezdovka) zabere méně prostoru jak válcová nádrž. Druhá možnost je mít lepící sadu, stejně dneska hafo aut nemá rezervu a nemělo už jí dávno, že, třeba BMW.
              V 650 bylo taky kulajz

              No musíš mít správnej motor >:D :-)
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.02.  09:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

                RX a na zadním víku? Pokud nejsou RFT, pak lepící sada je k ničemu.

                Jednoduše LPG nebo CNG není rozhodně univerzál a nefunguje jako zaklínadlo.
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.02.  09:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

                  RunFlaty z toho každej většinou vyhodil a jezdil na normálních pneu a bez rezervy.
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 09.02.  10:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

                    To si může dovolit někdo kdo auto nevyužívá víc než kolem komína.
      • 00 Reagovat !

        foto Lojza11

        Lojza11 15.02.  19:19

        « Re: Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří

        s autem za 2mega a nechat auto predelat na LPG bys vypadal jak vidlak z horni,dolni. Kazdej kdo ma rozum si koupi naftu,kde se da jezdit v pohode do 10litru. Kdyz predelas tyto velkoobjemove motory na LPG ci cng, dojezd budes mit max 400km a nadrz jako krava v aute.A spotrebu LPG 20 litru. Ne kazdemu vyhovuje mit nadrz na LPG v aute ci misto rezervy, kazdy rok chodit na revize lpg. Nemoznost vjezdu do garazi a to kolikrat i na CNG. LPG jsem mel a uz bych to nechtel do auta. Ani ve fordu mi auto drive nechteli servisovat, jak videli LPG na skle. LPG bych chtel jedine origos zastavbu od vyrobce, tak aby se mi nezmensil kufr a dojezd aspon 600km.A to je sci fi.
  • 20 Reagovat !

    foto jano2058

    jano2058 08.02.  14:50

    nx

    krásne auto :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.02.  16:01

    Kabaň ---BMW---Toyota

    Tak mě napadlo..........když Toyota celkem spolupracuje s BMW a Pepa tam teď míří, tak by mohl eventuálně pomoc Toyotě s tím stylingem......... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto MGRR

      MGRR 09.02.  09:39

      « Re: Kabaň ---BMW---Toyota

      BMW už bere lidi laciné lidi od Škodovky, no to bude paráda :-)

      BMW hybridní auta... to je ale pouze technologie Prius.

      Abych připomenul, že BMW neumí hybrid, vyměnila je s Toyotou za krám-naftové motory 1,6 např. do Avensisu, a to bude ostuda Toyoty, BMW opět vydělá. Rover také spolupracoval s BMW a jak to dopadlo. Od BMW raději ruce pryč, Korejci které v lásce nemám, jsou rozhodně spolehlivější než BMW...
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.02.  09:55

        « Re: Re: Kabaň ---BMW---Toyota

        S BMW spolupracoval kdekdo. Slavné Mini nové generace (první po koupi němců) mělo motor ze společného vývoje Chrysler-Rover-BMW >:D
        Ten samý je v Neonech a PtCruiserech
  • 02 Reagovat !

    foto patras

    patras 08.02.  18:49

    Plusy a mínusy

    No.....je to jeden velkej průser ale pojdme na to:

    Plusy: je to jedno z mala docela hezkych SUV (ShitUnderVVheels)
    Je to auto ktere bude jednou (doufám zanedlouho) v radoby vtipnych seznamech typu "10 modelu aut ktere pohrbily downsizing" a za to mu velký dík!

    Mínusy: nejede to
    Zerrre to
    Je to drahý
    Ten zadek hezkej ale uz není
    Ty dvoubarevný sesle bleeee
    A ta palubka je takovej podivnej oulskůl...

    • 01 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 08.02.  20:16

      « Re: Plusy a mínusy

      Tak nějak. Pak by mě zajímalo, zda to běžně umí opravovat servisy Toyoty... Jináč do tak velkého auta nepatří 4 vál benzín. Nejsme fanda dieselu, ale tam by pasoval 6 válec diesel.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 09.02.  07:36

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        Nie si fanda dízlu,spomeň si do histórie svojich príspevkov, boli časy keď si tu dízel ťahal do nebies pre každodennú použiteľnosť a na benzín si prskal , že to moc žere >:-[] >:-[] >:-[]
        • 20 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 09.02.  09:05

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Nemám doma ani jeden diesel. Ale nic proti dieselům nemám. Do velkého auta je to jak dělané.
  • 01 Reagovat !

    foto GOODCAR

    GOODCAR 08.02.  23:54

    Vysavac

    Vysavac
  • 41 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 09.02.  07:02

    Jen doložení slepé uličky...

    ...nafoukaný dvoulitr nemá v podobném autě co dělat. Nejede, přesto má vysokou spotřebu a nic nepřináší. Prostá vypiplaná V6 bez hybridu by byla lepší, minimálně z důvodu jemnějších způsobů.
    Nejlepší je pak na RX hybridní 450h, která dokáže do určitých rychlostí držet krok se běžnými naftovými šestiválci konkurence.

    Vzhled nekomentuji, není to můj šálek kávy. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.02.  09:28

      « Jen doložení slepé uličky...

      Proč bez hybridu? Ale jako RX 350 se samozřejmě prodává ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.02.  09:38

        « Re: Jen doložení slepé uličky...

        RX350 v nabídce pro ČR je?

        Vtipná je PR:
        "Odhalte tajemství vždy dostupného výkonu a nízké spotřeby přeplňovaného motoru" >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.02.  09:52

          « Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

          Proč se ptáš když víš? :-)

          Je v nabídce pro tuhle planetu = i u nás se omezeně prodává třeba LX 570 V8 atp.

          Tak proč ne hybrid V6 3,5?

          Motor je v poho = klasickej Lexus. Kultivovanej, vlastní turba, 180 kW většině lidí stačí. Do IS snad i GS slušná volba. Do RX je optimum V6 = ale s hybridem = 450h
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 09.02.  10:37

            « Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

            Nepíšu nikde, že RX450 ne. Naopak, nejlepší z toho co RX nabízí. Mě zajímá samosebou to, co si reálně můžu koupit v tom nejmodernějším šourůmu v Evropě.

            Na kw kašli, nic to nevypovídá o dynamice, ta je spolu se spotřebou na danou kategorii a cenu tristní. A souhlas, motor fajn do IS jako nějaká střední motorizace pod V6 (tam kde se nabízí).
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.02.  11:05

              « Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

              Už si tam byl? :-)

              Všechno co tam nemaj nabízí pár metrů vedle Dajych

              Vyhonit nějakej 4válec umí každej Pepa z garáže. Postavit motor takhle [odkaz] si dneska troufne jen Toyota Lexus

              Většina lidí tady to neocení = seš většina žejo ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.02.  11:57

                « Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                Nebyl, k Lexu se dostávám přes kamaráda, který je Lex Úchyl Luthor. Šestihrnky do ČR nevozí ani k IS ani k RX. Což je jejich chyba a škoda pro zákazníky.

                Krásně jsi postnul článek, ten je spíš tiskovou zprávou, ale do RX se motor přes udávaný výkon nehodí, dynamikou nenadchne a spotřebou zklame, nebo...?

                Co ocenit na motoru, který je natolik nepřesvědčivý? U IS bych ocenil V6, tady spíš hybrid. Přesto bych musel využívat auto jinak než to potřebuju.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 09.02.  12:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                  Myslim že to maj dobře spočítaný. Škoda to je bohužel pro jen velmi malej počet zákazníků = který si holt musí dojít do toho Dajbycha apod.

                  Tisková zpráva? Podívej se odkud to je :-)

                  Ale chápu že pro většinu lidí je to jednodušší řešení atraktivnější. Je to asi jako volvo a nárazový testy. Při konstrukci berou v potaz takový detaily že to hlava nebere = sou o míle před všema ostatníma.

                  Stejně je pojatej tenhle motor. Do IS bych ho bral, do nástupce CT což bude Lexus verze C-HR taky. Určitě bude slušně fungovat v GS = i když tam bych dal přednost hybridu nebo V8

                  Ocenit na něm můžeš to co motoráři. V6 ve střední je už dlouho okrajová záležitost = u všech značek na světě v Evropě eště víc.

                  V RX je jasnou volbou hybrid = pak možná V6 bez baterek a pak R4

                  Jak myslíš to používat auto jinak než potřebuješ?
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 09.02.  12:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                    Hybrid jsem v nové generaci nezkoušel, na dlouhé dálniční přesuny se výhody hybridu neprojeví. Motor do IS OK, ale konkurence nabizí šestiválce, Infiniti pak z hlediska pohonu velmi parádní Q50h.
                    Do GS 4R rozhodně ne, je to auto, které si V6 zaslouží, tím se samo vymezí nad hráče z D3 chrochtající v naftovém čtyřhrnku.

                    Ano, většina z toho je opis řešení z podkladů dodaných výrobcem a relevantní je pak srovnání jemnosti s 28i od BMW.

                    U Volva bych trochu brzdil, po vyzkoušení XC90 zjistíš, že se auto kroutí a není tak pevné při jízdě jak by jsi od něj čekal. To se může (neboural jsem, proto podmiňovací způsob) negativně projevit v celkové strukturální pevnosti.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 09.02.  12:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                      No Infiniti si u nás už taky nekoupíš = vůbec ;-\

                      Mě Volvo moc nebere. Kdysi to sem eště neměl řidičák mě majitel povozil v 850 T5R a to se mi tehdy líbilo. Teta měla na test půjčený S40 T4 = to taky nebylo úplně zlý
                      Jako náhradní vůz sem měl před časem půjčený XC60 a to bylo klasický volvo = totálně mě neoslovilo

                      Ale mluvil sem o detailech kterejm se věnujou v ochraně posádky = a tam sou fakt napřed. A podobně pojatej je ten 2.0 turbo = a podobně dá většina lidí na jiný hodnoty

                      Ze stejnýho světa a zdroje kde chválej konstrukci turba Lexusu [odkaz] :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 09.02.  12:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                        Jistěže dá na reálné chování v provozu, to je pro uživatele rozhodující. Auto je stroj, ten se může porouchat a sám na přesvědčování o zvýšeném úsilí na to či ono moc nedám.
                        Notabene většina lidí z automotive ti upřímně doporučí brát auto po 3 roce výroby, v prípadě, že se jedná o zcela novou generaci, nebo po FL. A že producenti jednotlivých dílů vědí o čem mluví ;-)
                        Přesto jsem dvakrát udělal vyjímku. V jednom případě to bylo u olympiády, ve druhém u kočky a přestože na tom druhém ještě nemám moc odjeto, jsem opět zřejmě vyjímka potvrzující jimi předesílaná pravidla.

                        Infiniti je z každopádně škoda. Zahrabali se ale designem sami a ten bohužel prodává. Taky drive by wire byl a je hrozný zmetek, ale podvozek a pohon byl u Q50 skvělý! Nýmandsky řešené dodávky nových aut, servisní zázemí minimální a ani nepočkali na Q30, které mohlo být tahounem do doby nových SUV.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 09.02.  15:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                          Nojo a poslední dobou se D3 porouchávaj nějak víc než je zdrávo = no nejen D3

                          Do prvního roku bych nešel = no teď zrovna lehce myslim na porušení tohohle pravidla >:D
                          Ale 3 roky je docela dlouho = to už rovnou počkat na facelift ne? :-)

                          Výjímka stejně jako s Multitronicem? Počkej až se ti to otočí aby se to vyrovnalo >:-[]

                          Nemyslim si že by Q30 nějak výraznějš zasáhlo do místních prodejů. Trochu to sleduju a tenhle masovej odchod prodejců je v česku smutnou realitou ve všech oborech. Docela mě zamrzí až to tu teď zabalí i OMV
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 09.02.  15:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                            Dost kluků tu na nových autech D3 jezdí, neslyšel jsem závažnější problémy. U všech foukaček budou nejvíc biti až další majitelé, poměr majitelů nedbajících základních principů jízdy s přeplňovaným motorem bude podle mě velký, ne-li převažující.

                            Jak u čeho...někdy už u FL zkoušejí komponenty pro NG, ale je to velmi individuální.

                            Vyjíka nevyjímka...psal jsem za sebe. Kdyby mě ta auta štvala, tak je tu sepsuju jako každý jiný.

                            Q30 speciálně v té cross verzi mohlo zabodovat. Nicméně Infiniti stálo bokem, Lex umí reálně kooperovat s matkou, ale prodávat Infi u Nissanu nebo Rendlíku úplně nejde a te'd, kdy se svážejí rozlámané Navarry by to už vůbec nevypadalo dobře (tady je jasně vidět, že obecně v autech stejně jako všude platí "Padni komu padni") ;-)
                            • 10 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 09.02.  16:47

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                              Myslim že o většině kluků z těch 6 mil
                              milionů kusů co D3 ročně vychrlí si neslyšel :-)

                              A v plánu je dostat se na 10 mega kusů ročně >:D

                              Jestli myslíš že po obrovskym propadu došlo už ke zlepšení = bylo by načase

                              Jj Navara mě dostala [odkaz] :yes: >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto elado11

                                elado11 10.02.  11:04

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                                RX350 žrala menej ako toto. Navyše malo krásny zvuk vo vyšších otáčkach a dynamiku o dva levely vyššie.
                                Škoda imbecilných emisných pravidiel, lebo realita je taká, že emisie ostávajú rovnaké, len komfort a dynamika sú degradované.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 10.02.  22:56

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen doložení slepé uličky...

                                  Žere furt = že se zrovna tady neprodává je jen malá komplikace = neni problém si objednat ;-)

                                  Emisní omezení je rozumný = kam to dovedli některý debilní úřadové je jiná věc :no: 8-s

                                  Pro RX byl a je ideální volbou hybrid = benzín V6 3,5 s elektrickym bonusem = a ten je ke koupi i u nás
  • 00 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 09.02.  10:50

    2 mega je moc...

    Za nepříliš pěkné auto , s otřesným asymetrickým interierem v hybridu dá 2 mega opravdu jen skalní fanda značky. 8-s
    A tento benzín je úplná tragedie.
    Do SUV patří diesel..třeba levněji by byl VW Touareg se šestiválcem.
    Lepší auto..a s adaptivním podvozkem vhodné i do terénu.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.02.  11:07

      « Re: 2 mega je moc...

      Hele byl si už někdy mimo Evropu? Jak tam bez nafty můžou vůbec žít? >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 09.02.  14:20

        « Re: Re: 2 mega je moc...

        Jo pár týdnu jsem jezdil po USA.
        Benzínem SUBARU... :-)
        Jenže galon tam stojí pár dolarů... ;-)
        Proto v EU patří do SUV nafta.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 09.02.  14:32

          « Re: Re: Re: 2 mega je moc...

          Za to může ale danová poltika EU >:D Takže asi volíš špatné strany a lidi.
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.02.  15:37

          « Re: Re: Re: 2 mega je moc...

          Proto v Evropě rakovinomet? Tos nedomyslel = čim dejcháš? :-)
    • 01 Reagovat !

      foto Petrolhead9

      Petrolhead9 10.02.  15:09

      « Re: 2 mega je moc...

      ako sa hovorí, 100 ľudí, 100 chutí a názorov. Ja mám Lexa v hybride objednaného, a veľmi sa teším. Dôvovov pre mňa je veľmi veľa...

      - nechcem sa voziť na traktore, jednoducho mi to vadí (nie, V6 v nafte to u mňa nerieši)
      -auto mi príde z Japonska, a Japonskej manufaktúre dôverujem - čo sa o Nemcoch (ono to vlastne ani nie sú už prevažne ani nemecké produkty) už povedať rozhodne nedá (mám i BMW)
      -auto je neskutočne tiché a nemá v tomto smere v triede konkurenciu
      -je to benzín V6 , už takmer raritná záležitosť
      -jazdíme veľa presunov na krátke vzdialenosti
      -kvalita spracovania interiéru je iná galaxia (design je už subjektívna záležitosť)
      -je to prémiový produkt, ktorý je neopozeraný, neuniformný
      atď, atď..

  • 01 Reagovat !

    foto drack2

    drack2 13.02.  11:41

    A zase motor...

    Uprimne jsem zde ani zadny zazrak necekal. 2t v takovem aute nema co delat, to je zakladni motorizace IS preci. Uplne stejna kravina mi prijde ona 1.4T v Kodiaqu, ale tam to lze omluvit pokusem o mainstream cenovku a jiny znacek.

    Ono ne nadarmo se to s 2t v USA neprodava. Nikdo by to dobrovolne nechtel, kdyz si lze vzit V6 3.5.

    Prilis Lexus nechapu, proc toto vubec dela. Predstava velkeho SUV s benzinovym 2t za premium cenu mi proste nejde do hlavy a jen si kazi znacku. Chapu EU normy, ale na to sakra maji ty hybridy. Volvo se to snazi ustat s mnohem vice naspeedovanym motorem a beztak za to dostavaji cocku. Nicmene i ten jejich zakladni 2T motor ma vyssi vykon a byt stejny kroutak posazen o 250 ot nize a drzi do o 800 ot vyse.
    Navic maji v nabidce NX..

    U Lexusu si drive clovek mohl byt jisty, ze dostane vzdy auto s rozumnym motorem. Neexistovaly tam hovadiny co slo nakonfigurovat jinde u D3. Ted mi prijde, ze jdou opacnou cestou. Clovek zkratka motor resit nemusel, beztak nebyl slyset a vykon byl dostatecny. Nikde nezaclanel.

    Fakt jsem rad, zejsem jeste stihl posledni IS s puvodni V6tkou. Co si koupim za 2 roky ale fakt netusim. :-(
    • 10 Reagovat !

      foto Petrolhead9

      Petrolhead9 14.02.  14:23

      « Re: A zase motor...

      Mas pravdu, ten motorcek tam nema co jednoducho robit. je to ako aktualny diesel 4 valec v XC90, tiez zle.

      Inak rozmyslam prave, ci nevymenim svoje GT3 za IS250 - lebo tento motor uz jednoducho nebude. V6 atmo a Mark Lewinson som chcel vzdy - len zial uz treba lovit starsie rocniky, myslim ze do 2015 - potom sa robil uz len 200t.
      ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto drack2

        drack2 14.02.  22:02

        « Re: Re: A zase motor...

        Jj, do 2015.
        Jako 200t v IS pruser urcite neni, je tam lepsi prevodovka. Ale V6 sve kouzlo ma a proto jsem to koupil. Ve sport rezimu je to vazne i zabavne svezeni.

        PS: druhe rodine auto co mam je V70 s benzinovym petivalcem. Ja jsem vazne smolar :)))
        • 00 Reagovat !

          foto Petrolhead9

          Petrolhead9 15.02.  14:41

          « Re: Re: Re: A zase motor...

          :yes: :-) som rád, že je viac ľudí, ktorým nafta nevonia.

          ja som chcel V6 benzín už dávno, je to môj sen, ktorý asi inde už nezrealizujem, ak chcem aby to auto bolo súčasné a technicky :yes: - malo by to byť IS. Na druhej strane, GS 450h s 5,9 na 100 je zaujímavé tiež, ale ekonomika je inde

          Inak moja polovička zbožňuje XC90 , je to krása...ale kvôli motorom to bolo u mňa no go.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Dívka (†4) zemřela mámě v náručí, srazilo ji auto a viníci utekli

Dívka (†4) zemřela mámě v náručí, srazilo ji auto a…

Violet-Grace Youens (†4) z anglického St Helens šla se svou babičkou ze školy, když obě přejel vůz Ford Focus.…

Útočník z Londýna nebyl „osamělý vlk“? Další muž skončil ve vazbě za plánování teroru

Útočník z Londýna nebyl „osamělý vlk“? Další muž…

Britská policie dál prošetřuje okolnosti středečního teroristického útoku v Londýně. Stále není úplně vyloučené,…

 

iSport.cz

Bitva o hokejové hvězdy vrcholí. Bez olympiády si NHL uškodí, hrozí Fasel

Bitva o hokejové hvězdy vrcholí. Bez olympiády si…

Apokalypsa ještě nenastala. Ale poslední vyjádření bosse NHL Garyho Bettmana ji připomněla. „Ze současného stavu…

Jarolím po San Marinu: Takhle bych si představoval fotbal. Máme o co hrát

Jarolím po San Marinu: Takhle bych si představoval…

Trenér fotbalové reprezentace Karel Jarolím si po vítězství 6:0 v utkání kvalifikace mistrovství světa na půdě…

 

Reflex.cz

Je to už na revoluci? Summit EU v Římě byl blamáží, politici jen zopakovali své bláboly

Je to už na revoluci? Summit EU v Římě byl blamáží,…

Třeba premiér Sobotka, kancléřka Merkelová či předseda Evropské komise Juncker skutečně věří tomu, co říkali…

Uber po nehodě v USA stáhl všechny samořídící vozy

Uber po nehodě v USA stáhl všechny samořídící vozy

Americký provozovatel alternativní taxislužby Uber stáhl z provozu všechna svá samořízená auta. Učinil tak poté,…