Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
19
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
|
acz
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
|
acz
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
|
acz
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
|
acz
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu