TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
109
/
126
Prohlédnout znovu
TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
TEST aut pro náctileté: Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring – Mládí na plný plyn
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Přístrojová deska vypadá elegantně, materiály jsou solidní, ale rezervy ve zpracování se najdou.
|
acz
Ovládací prvky známe ze starších peugeotů.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Variátor se s dieselem trochu pere a rozjíždí se trhavě. Volič vyžaduje trochu síly.
|
acz
Obrazovka multimediálního systému se zpětnou kamerou i panel klimatizace leží příliš nízko.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Dvoumístný chatenet je úzký a nízký, volant nelze seřizovat a nezbývá než přijmout pozici, jaká je.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Velký kufr hatchbacku není oddělený od posádky, je tedy snadno přístupný
|
acz
Opěradla sahají jen po krk, nízké čelní sklo dost omezuje výhled na semafory.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Díky maximální rychlosti 45 km/h můžete držet plný plyn zatáčka nezatáčka. Stabilita podvozku je slušná.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
cMopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Všechna mopedauta sázejí na naftový dvouválec.
|
acz
Zkoušený chatenet poháněl nesmrtelný půllitr Yanmar, který jezdí za 3,5 litru, ale kultivovanosti moc nepobral.
|
acz
Alternativní lombardini běží tišeji a jemněji, nově může mít i 6 kW místo současných 4 kW.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Abarth
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Zdvojený výfuk patří k efektním doplňkům.
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Téměř každý chatenet se staví podle individuálních požadavků zákazníka.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Pick-Up například ukazuje čalounění hnědou alcantarou, kdo chce utrácet peníze, rozhodně má za co.
|
acz
Jen sedadel objevíte v nabídce několik druhů.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Zásadní je v tomto případě efekt. Pick-Up je rarita i mezi svými.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Korba nenajde vzhledem k celkové nosnosti 299 kg moc využití. Velká je ovšem dost: délka 937 mm, šířka 1000 mm, výška 500 mm.
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Mopedauta Chatenet Pick-Up Spring
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším