Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
4
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
|
acz
Řízení jetlineru bylo pohodové, vše jsme našli na správném místě. Potěšilo ovládání mnoha funkcí včetně tempomatu na volantu.
|
acz
Páčka retardéru dovolovala jednotlivé stupně postupně přidávat či stiskem bočního tlačítka zvolit maximální účinek okamžitě
|
acz
Komfortní sedadla s nastavitelným sklonem opěradel, posuvem vnitřních do uličky a sklopnými loketními opěrkami doplňovaly dva devatenáctipalcové monitory pro přehrávání videa
|
acz
Stropní moduly dostaly osvětlení
|
acz
Zpracování toalety bylo příkladné
|
acz
Dobře vybavená kuchyňka přijde při turistickém provozu vhod všem
|
acz
Neoplan
|
acz
Úložné prostory pro delší provedení C nabízely pro kufry 8 m3
|
acz
Úložné prostory pro delší provedení C nabízely pro kufry 8 m3
|
acz
10,5litrový šestiválec podával 1800 N.m, což pro třináctimetrový autobus nebylo příliš
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem