Diskuse

Peugeot 5008 2.0 HDi AT – Luxus za babku

21.2.2014

Loňská modernizace MPV Peugeot 5008 se projevila hlavně na vnějším vzhledu. Skvělý poměr ceny a užitné hodnoty přitom zůstal zachován.

 

  • 86 Reagovat !

    foto Philip1

    Philip1 21.02.2014  09:21

    Cena

    je velmi zajímavá to ano, ale možná by bylo vhodné v recenzi uvést, že se jedná o slevu a to jen pro tento měsíc. Jinak by základ v nejvyšší výbavě s 2,0 HDi s automatem stál 720 900 Kč. Takže s těmi příplatky by to beze slevy vyšlo na nějakých 860 400 Kč, což už je hodně velká pálka, když vezmeme v potaz jízdní vlastnosti a zpřevodování, interiér a celkové zpracování (design se mi zdá nyní po FC otřesný, ale to je subjektivní názor)... Za oněch 860 400,- by se dala sehnat lepší nabídka, za cenu se slevou by to bylo asi těžší...
    • 22 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 21.02.2014  09:33

      « Re: Cena

      Podle AutoTIPu stojí konkrétně nahoře testovaný model jenom 624 500,- To už zní líp, než 860tis. :-)
      • 52 Reagovat !

        foto Philip1

        Philip1 21.02.2014  10:26

        « Re: Re: Cena

        To je zajímavé, že všude jsou jiné ceny... >:D Cena 2.0 HDI/120 kW Allure, podle ceníku se slevou je 620tis. beze slevy 720tis. + k tomu dovybavení podle testu, a jsme na 860tis. pokud nebudeme počítat slevu, která je časově omezena do konce měsíce... :-)
        • 34 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 21.02.2014  14:24

          « Re: Re: Re: Cena

          ty slevy platí pořád.... :-! zase tak ten papír nežer
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 24.02.2014  10:26

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Jo taky mi přijde dost mimo, u Peugeotu je ceníková cena jen na papíře. Já ušetřil 100k u 5008, sleva 80tis + příslušenství :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 24.02.2014  12:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Všude je ceníková cena jen na papíře, sjednat slevu lze u každého výrobce. Samozřejmě záleží od výbavy a hodnoty vozu. Když člověk kupuje holobyt za "cenu již od", tam příliš manévrovací prostor ke slevnění není.
    • 412 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.2014  09:48

      « Re: Cena

      este by bolo dobre spomenut ze ten automat dost zraza dynamiku tohto solidneho auta na kolena ;-\

      so 120kw maximalka len 190? 100kw crdi carens s automatom ma maximalu 186 takze sa fakticky v maximalke vyrovna pezotu.... chapem ze nejde o sportiak ale o rodinny van ale cakal som ze to da aspon 200 s tym vykonom ... ved to je vyse 160 koni pane boze, kde sa stratili :-O ved dnes uz 63 kw golf v zaklade da 180 ... pezot ma v tomto sklamal.... so 120KW to predsa musi aj v automate slapat aspon 200-205 v pohode
      • 60 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 21.02.2014  10:12

        « Re: Re: Cena

        Jezdil jsem s předfaceliftem a dynamika byla v pohodě.Jedinou slabinou je akcelerace při kicdownu,ale i tam to nebylo tak hrozné.Akcelarace i rozjezdy v pohodě.Žádné cukání,plynulé řazení.Byl jsem spokojený.O něco výš je Asin v 508 GT,tam to řadí plynule ve všech řežimech.
      • 103 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 21.02.2014  10:35

        « Re: Re: Cena

        Tuppere, prosímtě jdi už s těmi teoretickými kecy fakt do zádi. Každý den jen ukazuješ, jak autům vůbec nerozumíš a jen papouškuješ kiácké papíry...
        • 37 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.02.2014  11:26

          « Re: Re: Re: Cena

          jo vzdyt ja jsem vlastne totalni jouda >:D :yes: :yes: :yes:

          jo to je hezky slovo ze jo ty vole to je drsni ty kravo :yes:
          • 21 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 21.02.2014  12:41

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            >:D >:D >:D
          • 100 Reagovat !

            foto rtomas

            rtomas 21.02.2014  12:47

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Riesit pri rodinnom MPV ci ma maximalku 190 alebo 200 je naozaj trapne. Ked som mal asi 10 rokov, tak maximalka bola pre mna najzaujimavejsi udaj na aute. Uz som z toho vyrastol, ale zda sa ze niektomu to zostane dozivotne. Btw. pod dynamikou auta sa rozumie nieco uplne ine, nez maximalna rychlost.
          • 00 Reagovat !

            foto martin-dr

            martin_dr 22.02.2014  13:54

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Ano to si. :yes:
        • 60 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 21.02.2014  13:33

          « Re: Re: Re: Cena

          Nechaj ho, baví ho to. A ešte ho baví na diaľnici jazdiť v strednom pruhu (ako spolujazdec samozrejme). To nekecám, minule písal že on už raz na diaľnici bol. Ten nezačne autám rozumieť ani keď dostane vodičák.
      • 61 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.02.2014  11:33

        « Re: Re: Cena

        Fakt u takovýhohle auta řešíš maximálku? Doplňující otázka: Kdy si naposled jel přes 190? >:-[]
      • 80 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 21.02.2014  12:55

        « Re: Re: Cena

        Maximálna rýchlosť je meradlom dynamiky? Ty sa už zobuď...
        A kde chceš tými rýchlosťami jazdiť, nie si trubka?
      • 21 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 22.02.2014  01:18

        « Re: Re: Cena

        srovnávat Golfa a 5008 to umí jedině Toppser :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto martin-dr

          martin_dr 22.02.2014  13:55

          « Re: Re: Re: Cena

          Ano, zrovnavat nezrovnatelne tu dokaze len auto.cz a topper >:D
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 22.02.2014  15:03

        « Re: Re: Cena

        Co mi maximálka řekne o dynamice auta? Nezlob se na mě, ale podobně jsem uvažoval, když mi bylo asi tak 10.
    • 31 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 21.02.2014  10:06

      « Re: Cena

      Co považuješ za lepší nabídku a co se ti nelíbí na zpřevodování?
      • 54 Reagovat !

        foto Philip1

        Philip1 21.02.2014  10:30

        « Re: Re: Cena

        Lepší nabídka se mi jeví třeba Kia Carens, která se hodně povedla a cenově je na tom ještě lépe.

        Pokud automat motor podtáčí tak, že se auto "zmítá" ve vibracích, tak je asi něco špatně ne?
        • 31 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 21.02.2014  10:58

          « Re: Re: Re: Cena

          Carens nemá v nabídce podobnej motor. Já se v tom autě jen vez ale přišlo mi to v poho. Je fakt že to je verze s manuálem :-)
          • 30 Reagovat !

            foto FIlip

            FIlip 21.02.2014  11:08

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            S tím souhlasím, 1.7 CRDi se 100kW je slabší a s automatem je na 100 o skoro 2 sekundy později, takže ta pružnost bude horší.
          • 21 Reagovat !

            foto Philip1

            Philip1 21.02.2014  11:24

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            To je pravda, 1,7 CRDI s automatem bude "línější", s manuálem tam už tak velký rozdíl v pružnosti není, ale i tak na 2,0 HDI 120kW ztrácí... :-)
        • 06 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 21.02.2014  18:19

          « Re: Re: Re: Cena

          lepší nabídka není carens, změř si kufr hlavně pod roletkou, lepší nabídka je v koncernu picasso :yes:
          • 30 Reagovat !

            foto Stefic

            Stefič 21.02.2014  19:59

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            taky tady pořád blekotáš o výšce pod roletkou pořád a pořád dokola...A co jako? Normální člověk si v MPV připlatí za síť k oddělení zavazadlového prostoru a rve tam zavazadla až po strop...
            • 20 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 22.02.2014  11:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              On ma neustalou potrebu svetu psat, ze jeho Picasso je nejlepsi na svete, i kdyz samozrejme neni.
              Souhlasim, ze pri vyberu MPV je nejake misto pod roletou uplne irelevantni, dulezitejsi je jak pises to oddeleni prostoru. Dalsi dulezitou veci je, jak se tam vejde kocarek s hlubokou korbou atd.
              • 21 Reagovat !

                foto martin-dr

                martin_dr 22.02.2014  13:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                donedavna bola mili pani a mile damy najlepsia ponuka Fabia combi HTP. No svet pokrocil a momentalne je to C4 Picasso >:-[]
    • 70 Reagovat !

      foto krultheking

      krultheking 21.02.2014  10:25

      « Re: Cena

      k ceně je nutné dodat, že tato se již přibližně třičtvrtě roku postupně zvyšuje - docela jsem nad tímhle kouskem uvažoval, tak jsem to sledoval - v červnu minulého roku se prodával tento model bez příplatků za 505 tis.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.02.2014  11:35

        « Re: Re: Cena

        Asi měli cenu nastavenou hodně nadoraz a změna kurzu vo 2,50 už je znát
      • 00 Reagovat !

        foto hruodolf

        hruodolf 21.02.2014  22:04

        « Re: Re: Cena

        jj, cena 505 tisíc končila k 31.8.
    • 71 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 21.02.2014  11:49

      « Re: Cena

      urobil som si rovnakú konfiguráciu u slovenského importéra.
      32.070€ 8-s
      za tú cenu si to môžu nechať na sklade :no:
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.02.2014  12:03

        « Re: Cena

        Co místo toho? ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto nalimer

          nalimer 21.02.2014  13:45

          « Re: Re: Cena

          ani mi nejde o to, čo miesto toho, ako skôr o ten priepastný rozdiel v cene
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 21.02.2014  14:21

            « Re: Re: Re: Cena

            No jedna z cen bude trochu mimo realitu. Bohužel spíš ta česká ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto nalimer

              nalimer 21.02.2014  16:17

              « Re: Re: Re: Re: Cena

              Ak by som mal výrazný záujem o tento model s touto konfiguráciou, tak si to kupujem s pokojným svedomím v ČR a prevediem na SR. Stále usporím nemalé financie.
              • 10 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 21.02.2014  18:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                i grand picasso je na slovensku dražší.
    • 11 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 22.02.2014  14:03

      « Re: Cena

      To jsi opravdu tak naivni, ze si myslis, ze na konci unora Peugeot zrusi slevu a zvedne cenu o 140 tis. Kc? >:D
  • 61 Reagovat !

    foto Martin7799

    Martin7799 21.02.2014  09:22

    hodnotenie

    Máme doma tento motor,len bez automatu a pred faceliftom-veľmi dobré auto,tiché a výkonné, pohodlné. Tento facelift hodnotím kladne-je oveľa krajšie. Každému, kto si vyberá MPV vrelo odporúčam.
    • 43 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 21.02.2014  10:09

      « Re: hodnotenie

      Kámoš ho má taky a nemůže si ho vynachválit a to včetně těžce pohodovýho podvozku. Ale třeba ho má Philip1 taky a ví něco co my ne ;-)
  • 12 Reagovat !

    foto pargi

    pargi 21.02.2014  09:31

    Testovaný vůz

    Test stejného vozu je prvním letošním čísle AutoTIPu (fotky jsou rovněž totožné), tam ovšem uvádějí cenu 624 500 Kč, nahoře píše Philip1, že údajně stojí 860 400, to už by byl rozdíl 1/4 míče, tak kde je pravda? Hledat se mi to nechce :-)
    • 50 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 21.02.2014  09:46

      « Re: Testovaný vůz

      Pokud vyhodíš Navi a kůži z příplatkové výbavy, jsi podle auto.cz na 650... s metalízou, xenonama a další výbavou za dalších 60k. To znamená, že podle auto.cz je základní cena velmi pěkných 590t, s automatem a 120kW HDI.
    • 50 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 21.02.2014  09:49

      « Re: Testovaný vůz

      Dobrý den,

      nemohu hovořit za redakci Auto TIPu, ale cena testovaného vozu je vypočítaná podle jeho přesné specifikace. Seznam příplatkových prvků si ostatně můžete ověřit na fotografiích :-).
      • 26 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.02.2014  10:10

        « Re: Re: Testovaný vůz

        Takže Philip1 prostě kecá
        • 61 Reagovat !

          foto Philip1

          Philip1 21.02.2014  10:35

          « Re: Re: Re: Testovaný vůz

          A nebo Hammunasakra neumí číst ;-) Jak jsem již psal, tento měsíc je na 5008 sleva.

          Celková cena 2.0 HDI/120 kW Allure s automatem 590 000 Kč s DPH místo 720 900 Kč ;-)

          Plus příplatková výbava za nějakých 140 000,- (testovaná verze) no a je z toho oněch 860 tis.

          Možná by sis měl střihnout první stupeň základní školy ještě jednou, ať tě tam pořádně naučí číst, ty kecko ;-)
          • 23 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 21.02.2014  10:36

            « Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

            Fakt je ta sleva jen tenhle jedinej měsíc? ;-)
            • 21 Reagovat !

              foto Philip1

              Philip1 21.02.2014  10:50

              « Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

              [odkaz]
              Fakt Hammunasakro ;-)
              • 34 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 21.02.2014  10:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

                Aha tak jinak. Tyhle slevy už byly a asi tak na 100% zase budou ;-)
                • 30 Reagovat !

                  foto FIlip

                  FIlip 21.02.2014  11:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

                  Jak si můžeš být něčím takovým jistý? Koukám a opravdu tam je do konce měsíce. Což pro mě jako zákazníka je jasné, buď tento měsíc nebo příští už za 720 tis. :-!
                  • 15 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 21.02.2014  11:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

                    No zatim to tak u PSA dělali naprosto se všema modela, snad s výjímkou DS >:-[]
                    • 02 Reagovat !

                      foto petrumr

                      petrumr 21.02.2014  18:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Testovaný vůz

                      ano, u mojeho třeba byla sleva podmíněna skladovkou >:D ale všechny picassa jdou z pařížské továrny, přímo za zákazníkem. Co je psaný, se nemá číst.
  • 210 Reagovat !

    foto topten

    topten 21.02.2014  09:48

    nikdy sem temhle autum neprisel na chut

    spatna dynamika, spatny jizdni vlastnosti, vysoka spotřeba.
    tenhle typ aut je vhodny jen pro toho kdo vozi vic jak 5 lidi, ale kolik takových lidi je??
    ani na krizovani evropou to není vhodny diky omezeny rychlosti a vysoky zravosti
    nechapu ty co takovyhle auto kupuji, samozrejme az na tech par výjimek.
    daleko lepsi volbou je klasicky kombik
    • 40 Reagovat !

      foto masklin222

      masklin222 21.02.2014  09:56

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      No to zavisi od potrieb.
      Velmi dobre si viem predstavit to, ze nastupovanie do takehoto auta, resp. vystupovanie je pohodlnejsie. Vyhlad z auta lepsi. A ked hovorime o priestore, tazko najdete kombik, ktory ponukne tolko priestoru na rovnakom podoryse. A podorys moze byt pre mnohych ludi dolezitym kriteriom - kvoli parkovaniu, jazde v meste atd.
      • 15 Reagovat !

        foto topten

        topten 21.02.2014  10:04

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        ja mam tohle vpodstate potvrzeny i u par znamech
        zacinali na klasice, pak prisly tyhle krabicoidni MPV, nasledovalo SUV a ted se pokorne vraci zpet ke klasice.
        a když na to prijde rec, tak všichni se slzou v oku vzpominaji na feldu, ale to je uz skoro 20 let nazpět ...
        • 30 Reagovat !

          foto Flajzi

          Flajzi 21.02.2014  10:13

          « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          SUV je jiná kategorie než MPV. Do mnohých (X5, Q7, atd.), ač jsou rozměrově velké, tak uvnitř jsou výrazně menší (mohu srovnat, žena má X5, já Sharana), ani tam nedáte 3 dětské sedačky vedle sebe.
          Takže pokud vaši známí šli z MPV do SUV, tak nejsou pro MPV ta správná cílová skupina. Já mohu jít z MPV do většího jedině tak do Multivana nebo Viana... :-)
          • 12 Reagovat !

            foto topten

            topten 21.02.2014  10:37

            « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

            i ten multivan tam byl
            aby dotycnej po 2 letech zjistil, ze jezdit multivanem necelej 1km do práce je opravdu blbost
            a když jednou mesicne jede az na druhej konec nemecka na kobereček, tak rychleji a levneji zvladne vobycejnou oktafkou
            • 30 Reagovat !

              foto Flajzi

              Flajzi 21.02.2014  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

              Ale jo, to jen potvrzuje moji domněnku, že nejsou ta správná cílová skupina pro MPV. To je stejné, jako kdybych si pořídil pro sebe pickup Hilux.
              Taky bych ho nevyužil, ale to neznamená, že tu není skupina lidí, pro které je pickup to pravé ořechové.
              Já třeba vážně o Multivanu uvažuji, protože pro své potřeby a účel bych ho určitě využil.
              Jediný důvod, proč jsem ho za Sharana nevyměnil je ten, že teď kdybych prodával Sharana, tak bych reálně doplácel mega. Ale kdybych se mohl vrátit do doby, kdy jsem kupoval Sharana, tak bych doplatil 300 litrů a šel do Multivana.
              • 12 Reagovat !

                foto topten

                topten 21.02.2014  11:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                mas pravdu, nejsou ta spravna cilova skupina.
                nikdy jsem nepochopil, proc zrovna tihle znami, co jezdi 50tis km+/rok, z toho velkou část po německých dalnicich a sami, si radsi nekoupili nejakyho kombika aspoň vyssi stredni.
                přitom jde o chytry lidi, ale je pravda ze k tomu po case dospeli..

                • 10 Reagovat !

                  foto Flajzi

                  Flajzi 21.02.2014  11:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  I chytří lidé dělají chyby. Když na to máte peníze, můžete si je dovolit (ty chyby). :-)
                  Nicméně po bitvě je každý generál, nevidíte jim do hlavy v okamžiku rozhodování.
                  Já sám jsem byl přesvědčen v době podpisu smlouvy na Sharana, že dělám to nejlepší rozhodnutí. Dnes jsem přesvědčen, že doplatkem na Multivana jsem mohl udělat ještě lépe. ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 21.02.2014  13:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  si ako obohraná platňa a stále melieš o kombíkoch. Skús pochopiť, že každý ma iné požiadavky a fakt, že to čo vyhovuje tebe, nemusí vyhovovať druhým. Prestava dlhšiej cesty v kombi, resp. hb je pre mňa dosť desivá a osobne rád oželiem vyššiu spotrebu....
                • 20 Reagovat !

                  foto adamzprahy

                  adamzprahy 21.02.2014  16:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  hele já si taky říkal, že je to zbytečně velké.. Ale pak k nám přijeli známý s dvouma dětma na víkend a já pochopil proč má velké MPV smysl i pro čtyřčlenou rodinu: spousta odkládacích míst na cokoliv, spousta manipulačního prostoru pro přebalování, krmení atd, kufr plný všeho možného vybavení a hraček pro děti, kočárek atd. Velké MPV, dvě malé děti a stejně prostor využit na 100%. Jasně, když by měli menší auto, tak by se přizpůsobily, ale na druhou stranu neměli s sebou věci, na které by nesáhli. MPV dává rodině více svobody a o tom to je. Já ač jsem taky příznivce vozů s lepšími jízdnímí vlastnostmi než mají MPV,SUV apod. tak si dokážu představit že si něco takového (MPV) koupím a bezstarostně a pohodlně s tím budu s rodinou brázdit silnice :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto mrazik

                    mrazik 22.02.2014  11:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                    Dokud jsou deti male a potrebuji kocarek, pak se MPV hodi, ale jak vyrostou je pro 4clennou rodinu MPV zbytecne velike. I kdyz pak se do kufru vejdou kola, ale je vzdy otazka, zda neni lepsi koupit kombika stredni tridy.
                    Ohledne jizdnich vlastnosti to neni tak uplne pravda, treba SMax strci do kapsy dost aut stredni tridy.
                    • 00 Reagovat !

                      foto adamzprahy

                      adamzprahy 22.02.2014  15:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      Ale tak když máš postupně dvě děti a než vyrostou, tak to máš tak dohromady 5-10 let a za tu dobu můžeš vystřídat x aut :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Klaudius

                  Klaudius 21.02.2014  20:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  Zdáš sa byť ešte mlaďoch, počkaj nejakú tú desiatku rokov a uvidíš, aký budeš za MPV vďačný.
                  • 00 Reagovat !

                    foto martin-dr

                    martin_dr 22.02.2014  14:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                    Klaudius, neviem, mam dve deti a mondeo kombi. MPV sa tak nejak prirodzene vyhybam kvoli vyssiemu tazisku, milujem sedany ale bohuzial na par rokov este budem okupovat combi zonu. Aj ked ten S-Max ma lakal trochu ale ja proste klasicke auto rad. Myslis, ze stupajucim vekom sa to meni? Resp. preco myslis, ze s vekom clovek uvazuje skor o MPV?
                    • 10 Reagovat !

                      foto mrazik

                      mrazik 22.02.2014  14:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      Take jsem se branil a pak me manzelka ukecala na treti a SMax byla jedina logicka volba. Byl jsem velmi prijemne prekvapeny, vsak ma podvozek z mondea, takze sice sedi se vys, ale jde jen o zvyk.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Klaudius

                      Klaudius 22.02.2014  20:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      Ja som mal MPV a aj teraz mám vysoké auto kvôli pohodliu - upínať tri deti do sedačiek v nízkom kombíku je dobrý záber na chrbticu. A hlavne keď to robíš denne. Robiť to vo vzpriamenej polohe je celkom iná káva.
                      Tiež na dovolenky je MPV príjemnejšie - práve pre ten často kritizovaný "vzduch", ktorý v MPV vozíš navyše. Vzdušnejšie prostredie je o kus príjemnejšie a dáva viac voľnosti posádke - aj decká vzadu ocenia viac priestoru alebo sklápacie stolíky.
                      Naopak neocenia príliš športovú jazdu, hlavne nie v zákrutách, preto výhodu nízkeho ťažiska s rodinou nejak zvlášť nevyužiješ. Čo využiješ, je podstatne lepší prehľad o dianí na ceste, vyšší posed je proste plusom.
                      No a čo sa toho veku týka. Ja mám aktuálne 41, jazdievam všeličím, ale v mojom Renaulte Kangoo najradšej. Na Octavii I som neznášal nastupovanie a vystupovanie - sadáš hlboko k zemi, a pri vystupovaní s tej takmer zeme musíš vstať, a pritom ešte prekročiť dosť masívny prah. Opačným extrémom sú niektoré väčšie SUV - tam do kabíny prakticky šplháš. MPV ponúkajú najlepší kompromis - nesadáš prinízko ani privysoko, proste sadneš ako na stoličku a pri vystupovaní spoza volantu oprieš chodidlo o cestu a bez námahy sa postavíš. Je to diametrálne odlišné od spomínanej Octavie - a aj keď do dôchodku mám ešte ďaleko, uprednostním menej námahy a viac pohodlia. Ako príklad môžem uviesť svojho svokra, ktorý po dlhých rokoch v "klasike", naposledy Octavia I, sedlá C3 Picasso a nevie si vynachváliť.
                      • 00 Reagovat !

                        foto martin-dr

                        martin_dr 23.02.2014  16:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                        Tazisko nie je len o rychlej jazde je to aj o pocite bezpecia. V pripade potreby rychlo sa vyhnut prekazke na ceste ci bocny vietor na dialnici je v tomto MPV dost v nevyhode. Iste, keby som mal 3 deti ako ty, urcite by so riesil asi SMax, no stale si tak nejako rad vychutnam jazdu na ceste ked idem sam. A do toho kombiku vtesnam zatial vsetko co potrebujem. MPV je naozaj taky kompromis vsetkeho, pre rodinu ako stvorene.
        • 21 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 21.02.2014  10:37

          « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          Vzpomenou na Feldu? Pěkný spolek...
          • 21 Reagovat !

            foto topten

            topten 21.02.2014  10:40

            « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

            ber to tak ze nam bylo o 20 let min
            nejde snad ani o tu feldu, ale o tu celkovou dobu
            a před 20 lety byla u nas felda docela slusny auto, o oktafce se ještě netusilo ze by vybec mohla bejt a když prisla, tak to bylo skoro jako zjeveni
      • 11 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 22.02.2014  01:26

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        starší C4 grand Picasso je zvenčí obří auto,ale uvnitř je to tragédie,jediný klad je nastupování nahoru,ale není mi 60 abych si v tom liboval...nicmoc posun sedaček a krom místa nad hlavou a obrovského vzduchoprázdna nad palubkou nicmoc..Jediná výhoda je ložná plocha při sklopení 2. a 3. řady sedadel.Mnohem vzdušnějším a prostornějším dojmem na mně působil novější Peugeot Partner.Sice je to víc dodávkoidní,ale co se týče prostoru pro posádku,řekl bych že srovnatelný,ne-li lepší než MPV
    • 04 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.02.2014  10:04

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      zalezi od preferencii.... zrejme je to aj o tom koho prenasas vzadu..... lebo napriklad ceed sw ma pri podobnej dlzke ako carens o 10cm mensi razvor naprav ako carens.... takisto sa do MPV lepsie nastupuje a mas aj nad hlavou asi viac miesta a vzdusnejsi interier.... fakt je ten ze dlzka je zhruba rovnaka a porovnatelna to znamena ze kombiky v nizsej stednej triede su na urovni svojich vlastnych vanov ktore ponukaju..... vany su drahsie, menej dynamicke, viac asi aj zeru .... no boh vie co je lepsie.... asi si kazdy musi vybrat sam.... ale nepochybne na dlhe trasy v 4-5 clennom obsadeni je lepsie mat vacsi razvor a vzdusnejsi interier ale pritom zbytocne neprenasaju vzduch a nemaju obrovske previsy vzadu [odkaz] .. v tomto smere ma MPV vyhodu voci podobne dlhym kombikom kde si v interieri natlaceny a za sebou mas kopec zbytocneho vzduchu....
    • 32 Reagovat !

      foto Flajzi

      Flajzi 21.02.2014  10:09

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      Nejde jen o vození víc jak 5 lidí. Já jsem kupoval do rodiny nového Sharana, podle ceníku jsem se vyšplhal přes 1,2 mil., takže uváděná cena Peugeotu je fakt příjemná. Ten kdo potřebuje hodně místa kolem sebe, vozit semtam partu na výlety, či má manželku, která na rodinnou dovolenou stěhuje půlku šatníku (co kdyby), tak tyhle auta jsou výborná.
      Špičkovou dynamiku tyhle auta nemají, ale na dálniční tempo 140kmh bohatě stačí, vysoká spotřeba není zas tak tragická, když si uvědomíte váhu a tvar krabice. (ve městě za 8, mimo město 6, na dálnici za 7)
      Klasického kombíka bych nechtěl kvůli menšímu prostoru uvnitř, že nemají třetí řadu sedaček a pro mě ohromná výhoda (kvůli dětem) šoupacích dveří (u Sharana) kvůli bočnímu přístupu k dětem a parkování v těsných prostorech.
      Je jasné, že skupina zákazníků MPV je menší než třeba u kombíků, ale netřeba je odsuzovat, kdyby nebylo cílové skupiny, tak automobilky třídu MPV nedělají, že...
      • 22 Reagovat !

        foto topten

        topten 21.02.2014  10:44

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        co ja vidim kolem sebe, tak u nas moda MPV uz skončila, u nekterych ještě pretrvava moda SUV, a nekterych moda SUV teprve zacina.
        • 22 Reagovat !

          foto Flajzi

          Flajzi 21.02.2014  11:12

          « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          Móda SUV již skončila (ostatně nazývat něco módou, co začalo před víc jak 10 lety a stále tu je, to už asi není móda), SUV ale zůstanou jako větev, stejně jako sedany či kombíky, hatchbacky, atd.
          Totéž si myslím o MPV, které tu už jsou s námi skoro 20 let a stále se prodávají...
          Vždy se najdou nešťastníci, kteří si koupí auto, které nesedne jejich potřebám (asi jako kdybych si já koupil sedan nebo městskou tašku typu Polo, Fabii, Auris), ale MPV tady s námi budou i nadále.
          Módou bych možná nazval tendence některých automobilek vzít podvozek malého auta, dát tomu tvar krabice a nazvat to MPV. Ale velké MPV typu Sharan, Alhambra, Galaxy, Espace, atd. tady s námi budou nadále...
          • 20 Reagovat !

            foto zlysoused

            zlysoused 21.02.2014  13:49

            « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

            Naopak je spíš trend ústupu velkých MPV. Prim teď hrají kompaktní MPV.
            • 00 Reagovat !

              foto Flajzi

              Flajzi 21.02.2014  23:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

              Koukám do statistiky SDA a nemám pocit, že by počet velkých MPV klesal. Spíše roste třída malých MPV, protože dříve tady tato třída nebyla. A počet malých MPV bude vždy větší než třída velkých, jen za VW Sharan jsem zaplatil ceníkově přes 1,2 milionu. které malé MPV se přiblíží k této ceně? Malé MPV je výrazně levnější, proto jich bude více než velkých.
              • 00 Reagovat !

                foto zlysoused

                zlysoused 22.02.2014  15:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                No jde taky o to, že Grand verze kompaktních MPV už dorostly rozměry minulých generací velkých MPV.
                • 00 Reagovat !

                  foto Flajzi

                  Flajzi 24.02.2014  07:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  Jenže současné velké MPV jsou opět zase někde jinde. Asi jako dnešní "mini" u mobilních telefonů bylo kdysi "maxi".
                  Nejde o to, že současné "mini" MPV dorůstá rozměrům předchozích generací velkých MPV. Jde o tvrzení, že současné velké MPV ustupují malým MPV. Já tvrdím, že statistiky SDA tomu nenasvědčují. A ve svém okolí nových Sharanů/Alhamber, atd. vidím poměrně dost. Počkejte, až Ford Galaxy přijde s novým modelem se šoupacími dveřmi, to uvidíte skok v prodejích...
            • 01 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 22.02.2014  11:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

              Velke MPV maji sve specificke zakazniky a to vetsi rodiny. Proste 3 deti vedle sebe do kompaktnich MPV nenarves a pokud ano, vypadaji jako sardinky v konzerve. Pred rokem jsem to resil a musel jsem sahnout po velkem MPV. Rodiny 3 az 4 clenne tam zalezi na jejich financnich schopnostech, ale tam kompaktni MPV bohate staci.
              • 10 Reagovat !

                foto zlysoused

                zlysoused 22.02.2014  15:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                Do aut jako je Zafira, Touran, C4 Piccaso nebo Scenic není problém posadit 3 děti. Zas to nepřeháněj.
                • 01 Reagovat !

                  foto mrazik

                  mrazik 22.02.2014  16:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                  Vsak pisu, ze se tam vejdou, ale autosedacky jsou nalepene na sobe a zapnout pasy je docela umeni, protoze chlapska ruka se mezi ty autosedacky nevejde a dite tam nevidi. Nepomaha tomu ani to, ze zamek na pasy je utopeny v sedaku,Ver mi, ze jsme to zkouseli a prosli hodne aut. Az velka MPV nabizi vetsi sirku, takze mezi autosedackama je mezera a zapnuti neni vubec problem. Ono se to nezda, ale je tam opravdu velky rozdil. Dale ne kazde kompaktni MPV nabizi 3xisofix vzadu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Klaudius

                    Klaudius 22.02.2014  20:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                    Je to tak ako píšeš. Tiež som riešil tento problém, ale na veľké MPV nebolo dosť peňazí a jazdenku som už nechcel. Voľba padla na Kangoo a bola to skvelá voľba.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Atila-

                      Atila_ 22.02.2014  22:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      A tak jasne ze je to skvela volba. Pokud clovek ma prebytek deti a potrebuje snizit jejich pocet, tak nalozit rodinu do dodavky se zoufalou pasivni bezpecnosti je take resenim. Nicmene vetsina rodin uprednostni neco co ma alespon tu dnesni standardni pasivni bezpecnost, kdyz uz ne nadprumerne bezpecna auta typu Volvo. :-!
                  • 21 Reagovat !

                    foto Jaros71

                    Jaros71 22.02.2014  21:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                    Kecy..do VW Touran bez problémů nainstaluji 3 dětské sedačky a zapínání utopené není , zapnout to jde v pohodě..
                    Prostě 3.zadní samostatná sedadla jsou u tohoto středního MPV výhodou. ;-)
                    Isofixy jsou tam dva..moc aut se třemi tedy neznám. Ale většinou nemáš tři malé děti..a pak ta prostřední je menší bez isofixu OK.
                    Do větší Hondy CR-V ty 3 sedačky zase dozadu vůbec nedáme..
                    • 02 Reagovat !

                      foto mrazik

                      mrazik 22.02.2014  23:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      Touran je mensi, nespolehlivy s nespolehlivyma motorama a nepochopitelne drahy. Pro me jsou 3xisofix podminkou, proste jen zacvaknu a nemusim slozite poutat. Proc si mam kupovat mensi a drazsi auto?
                      • 22 Reagovat !

                        foto Jaros71

                        Jaros71 22.02.2014  23:50

                        « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                        Ano S-max je větší než Touran..od toho je tam u VW Sharan..
                        Pokud potřebuješ tak velké MPV moc jiná volba není.
                        Drahý je i Ford..při jeho "kvalitě".
                        Na VW dostaněš od 10-15% slevu u prodejce.
                        Motory u Fordu bych raději vůbec nehodnotil.. >:D
                        • 02 Reagovat !

                          foto mrazik

                          mrazik 23.02.2014  11:47

                          « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                          Sharan je drazsinez smax a nevidim k tomu duvod.
                          Ktere motory forda by jsi nehodnotil ? Benziny EcoBoost jsou to nejlepsi co je na trhu, to muze koncern jen zavidet. Naftak ma ford srovnatelne s konkurenci. Takze jake nechces komentovat ? Takze jen vykrik do tmy.
                          Jen na okraj, ja dostal na smaxe slevu pres 20 %
                          • 00 Reagovat !

                            foto Flajzi

                            Flajzi 23.02.2014  13:00

                            « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                            Sharan je dražší než smax, protože k Sharanu musíš přiřadit Galaxy. S smaxxem můžeš srovnávat tak tourana.
                            • 00 Reagovat !

                              foto mrazik

                              mrazik 23.02.2014  13:20

                              « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                              Smax je nekde napul mezi Touran a Sharan. My jsme nepotrebovali ty 2 mista vzadu a smax je akorat.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Sumi2000

                              Sumi2000 23.02.2014  22:36

                              « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                              Souhlas..jenže až nového Tourana za rok..ten nynější je moc malý.
                              Což je ale i jeho výhoda ve městě , při zavazadelníku 700l i s rezervou!
                              To dlouhý drahý S-max tedy nemá.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Sumi2000

                            Sumi2000 23.02.2014  22:33

                            « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                            To chápu , tu slevu 20%.. >:D
                            Jinak by to totiž nikdo nekoupil!
                            Souhlasím , že auto bez rezervy je na prd! 8-s
                            Nejen MPV..
                            A vozit kolo položené v kufru může jen blázen.
                    • 20 Reagovat !

                      foto Flajzi

                      Flajzi 23.02.2014  13:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                      Zrovna Sharan má isofix na každé zadní sedačce (všech 5). Takže když jedeme 2 rodiny, tak jen rychle nacvakneme a můžeš vyrazit.
          • 01 Reagovat !

            foto KubikCv

            KubikCv 22.02.2014  01:28

            « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

            Třeba Opel Meriva byl sice na podvozku malýho auta,ale celkově to bylo hodně povedený miniMPV
            • 00 Reagovat !

              foto Flajzi

              Flajzi 23.02.2014  13:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

              Možná jako miniMPV dobrý, ale pokud člověk chce MPV, tak už nikoliv.
    • 20 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 21.02.2014  11:05

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      Je to rodinné auto. Takže větší variabilita, mnohem lepší manipulace s dětskými sedačkami a hlavně mnohem jednoduší upoutávání dětí do sedaček, kromě toho vzadu 3 rovnocenná místa, takže se lépe přepravují 3 děti. Vyšší posez a lepší výhled zase ocení ženy. Většina jízd s takovým autem je v režimu krátkých popojížděk po městě, nebo běžných silnicích, takže o něco horší jízdní vlastnosti a aerodynamika ve srovnání s kombíkem nijak nevadí. Na nějakou větší štreku po dálnici se takové auto vydá párkrát do roka a jistě ji se ctí zvládne.
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 21.02.2014  11:39

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      Mpv moze byt vhodne pre toho, lomu nevonaju kombiky. Vacsina kupujucich mpv tk nejako pocita s vyssiou spotrebou a horsimi jazdnymi vlastnostami voci rovnakemu kombik. Zvysok tvpjho prispevku mema zmysel komentovat
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 22.02.2014  20:34

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        Ona tá spotreba, možno s výnimkou častého používania diaľnic, ani nie je zvlášť vyššia.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 23.02.2014  22:42

          « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          bavíme sa približne o 10% paliva naviac ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 21.02.2014  18:20

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      Ja sám jazdím MPV. No áno v zatáčkach sa s tým nevyblbnem, na to máme ešte jedno auto >:D Ale človek si rýchlo zvykne na ľahšie nastupovanie, skvelý rozhľad všetkými smermi a na kopu priestoru, ktorý ti žiadne SUV ani kombík neponúkne. Zbaliť rodinu s detským kočíkom, sánkami a bobami na víkend do Tatier nieje žiaden problém. Proste vezmeš čo chceš hodíš to za stredný rad a vyrazíš. >:D Čo sa tej žravosti týka, pri letnej ceste k moru 6 ľudí, kopa bagáže a rakva na streche, priemer 7 litrov, čo pri celkovej hmotnosti okolo 3 ton mi nepripadá veľa.
    • 01 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 21.02.2014  18:29

      « Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

      >:D >:D >:D platforma MP2 a 1,6VTi, jestli ti se zdá 6 litrů velká spotřeba a grand picasso se ti jeví, že má špatný jíuzdní vlastnosti, tak si nalistuj co je za datum. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Stefic

        Stefič 21.02.2014  20:06

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        jo? A že jsi se tu nedávno chlubil, že jsi koupil auto bez toho, abys ho projel...Tak co tady mektáš o skvělých jízdních vlastnostech. Vždyť o nich nic nevíš. Teda kromě toho co jsi si přečetl 8-s
        • 02 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 22.02.2014  08:10

          « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          já jsem projížděl diesla s automatem na 17 a mám benzín 5míst na 16 . Chci se zeptat, jaký prodejce ti umožní projet auto z pařížské továrny, to jako tě odveze do paříže a ty to tam projedeš na lince >:D Víš vůbec, že prodejci mají předváděčky? Joo a prej jsem zatím jedinéj, který má v republice grand 1,6 VTi intensive 5míst :-!
          • 00 Reagovat !

            foto mrazik

            mrazik 22.02.2014  11:51

            « Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

            Je otazka, proc jsi jediny, ze ?
            • 01 Reagovat !

              foto petrumr

              petrumr 22.02.2014  17:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

              víš proč jsem první? každý prodejce ti potvrdí, že na první místo se vyráběly naftáky a já jsem stihl být první co koupil 5místnýho granda v intesive. Ty si myslíš, že když grand se začal prodávat 20října to vyrobí pro malý trh česka za tři měsíce >:D Mně to trvalo do 17 unora! Tyhle auta nejsou skladovky a 1,6 VTi v intesive třeba neobjednáš ani ve francii, natož v polsku nebo na slovensku. Ford má plný sklady, ruší jednu továrnu za druhou a tak je v dnešní době dobrý koupit blbýho forda >:D
              • 00 Reagovat !

                foto mrazik

                mrazik 23.02.2014  11:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

                Staci se podivat do ceniku a hned je jasne, proc je nejprodavanejsi nafta, protoze je to prvni pouzitelny motor. Nezlob se, ale atmosfericka 1.6 je proste na to auto slaba, zvlaste kdyz se nalozi n dovolenou. 1.6 thp pak stohji vice nez 1.6 nafta.
      • 10 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 22.02.2014  11:50

        « Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

        Picasso at uz v minule nebo aktualni generaci nema spickovy podvozek, je prijemny, normalni, ale bohuzel ridici toho moc nerekne o stavu podvozku a silnice. Ono je to rodinne auto, tak nelze cekat zpetnou vazbu jako v supersportu. Nicmene jsou tady i jine MPV, ktere maji vyborny podvozek a s ridicem komunikuje.
        • 01 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 22.02.2014  17:52

          « Re: Re: Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut

          zajímavý, že jsem první co má granda s 1,6 a ty víš jak to jezdí, ale je rozdíl dát do mezipodlahy dva pytle žrádla pro psy, nebo sebou tahat víceprvek a bowdeny na ruční brzdu >:D >:D
  • 32 Reagovat !

    foto jirin

    jirin 21.02.2014  11:56

    5008

    Měl jsem možnost s tímhle autem nějakou dobu jezdit. Mělo najeto cca 20tis. Ale připadalo mi, jako kdyby mělo cca 200tis. Vrzal interier, co chvili se rozvítila nějaka kotnrolka, sem tam nešlo stahnout okno apod. Jizdni vlastnosti to snad ani zadny nemelo....Ve srovnani s auty od Toyota a koncernu, ktery mame doma to byla opravdu bida.... Osobni nazor
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 21.02.2014  18:31

      « Re: 5008

      nebyla to kontrolka, žes nezapl pás >:D Ty okna se po munutě vypnou >:D Měls fazole?
  • 34 Reagovat !

    foto Lacomme

    Lacomme 21.02.2014  12:15

    Nechutné auto

    Kdo si může koupit takový hnus, když je na trhu za lepší cenu třeba toto?!

    [odkaz] :-O
    • 42 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 21.02.2014  13:02

      « Re: Nechutné auto

      Ja sa skôr divím, jak môže niekto napísať svoj názor tak primitívnym spôsobom...
    • 13 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 21.02.2014  13:28

      « Re: Nechutné auto

      No to by si pomohl. Mnohem lepsi volba je treba SMax.
      • 33 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 21.02.2014  13:44

        « Re: Re: Nechutné auto

        Smax není čtyřkolka. Freemont je povedený rodinný univerzál. Smax je pochopitelně výborné auto.
        • 12 Reagovat !

          foto Flajzi

          Flajzi 21.02.2014  23:40

          « Re: Re: Re: Nechutné auto

          Kamarád měl Freemonta v merku, na papíře vypadá moc hezky. Bohužel se sám prodejce přiznal, že po kvalitativní stránce nic moc, je to dost poruchové auto. Což je škoda, auto je jinak moc pěkný a je to jedno z mála MPV, co nabízí 4x4 v automatu.
        • 01 Reagovat !

          foto mrazik

          mrazik 22.02.2014  14:17

          « Re: Re: Re: Nechutné auto

          Jiste, kazdy potrebuje 4x4, protoze kazdy vikend zdolava horske vrchy, aby se rodina nahodou neunavila cestou do kopce a jednou za mesic jede na hory do Alp, kde je proste to magicke 4x4 potreba.
          FreeMont bych ani MPV nenazyval, ten prostor uvnitr se nekam vytratil oproti MPV. Ani krasy to moc nepobralo.
          • 10 Reagovat !

            foto zlysoused

            zlysoused 22.02.2014  15:07

            « Re: Re: Re: Re: Nechutné auto

            Vzhledem k tomu, jak celkově roste prodej aut 4x4, je tvůj výlev lehce mimo. :-!
            • 01 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 22.02.2014  16:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechutné auto

              Podil MPV s pohonem vsech kol je mizivy a nestoji za rec resp. za argument. A o kolik promile stoupa ?
              • 10 Reagovat !

                foto Flajzi

                Flajzi 24.02.2014  11:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechutné auto

                On by asi prodej 4x4 stoupal rychleji, když by byla nabídka. Když se podíváte, kdo nabízí 4x4 v sekci MPV, tak moc jich není.
                Co si tak vzpomínám, tak jen Fiat Freemont, VW Sharan (Alhambra), kdo další?
                Třeba Sharan to má blbé v tom, že nabízí 4x4 pouze se slabším motorem a jen s manuálem. Kdyby měli variantu nejsilnějšího dieselu v automatu a 4x4, tak si ho určitě pořídím. Bohužel jsem byl před výběrem, že buď budu mít slabší diesel ve 4x4 nebo silnější diesel v automatu, tak volba pro mě byla jasná. Automat oproti 4x4 používám denně, tak jsem oželel 4x4.
                Ale když jsem ještě uvažoval o Multivanu, který nabízí 4x4 v automatu, tak prodejce mi tvrdil, že přes 80% lidí, co si pořídí Multivan jako rodinné MPV (tzn. není to firemní služebák) v automatu (automat je pro ně podmínka), tak si zároveň připlatí i za 4x4.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 24.02.2014  22:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechutné auto

                  Je to dost nelogické.
                  4*4 by se měla dát připlatit jako volba ke všem variantám motorů..
                  Ale i VW se snad poučí.
                  Mám info , že např. nový Touran bude konečně ve verzi Cross logicky i 4*4.. ;-)
                  Na motory si počkáme.
    • 03 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 21.02.2014  14:17

      « Re: Nechutné auto

      :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Inferius

      Inferius 21.02.2014  15:49

      « Re: Nechutné auto

      no každé auto si najde svého kupce...... ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto TWiDY

    TWiDY 21.02.2014  12:32

    Držáky na hrnek

    nechápu, proč v autě určeném primárně i na dlouhé cestování nejsou nikde držáky na kafe/hrnek....sice drobnost, ale ty co jezdí daleké cesty jistě chápou. Asi ve Francii nepijí kafe....
    • 11 Reagovat !

      foto Nove-Milla-Giri

      Nove Milla Giri 21.02.2014  13:23

      « Re: Držáky na hrnek

      Nesedel som v tom, ale nebudu za tou roletkou v strede? [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto TWiDY

        TWiDY 21.02.2014  13:52

        « Re: Re: Držáky na hrnek

        ...pod roletkou je obří odkládací prostor a něco co se vydává za jakýsi centrální držák nápojů, nicméně pokud tam něco dám, nejde použít loketní opěrka pokud se chci dostat lehce ke kafíčku zde umístěném. Navíc díky tloušce dveří nejde použít ani takové ty plastové držáky na okraj okna, jaké dávají/prodávají v McDonalds apod.
        ... kapitolou samo pro sebe je ta obrovská schránka mezi sedadly pod roletkou. Velmi mi připomíná funkčností dámskou kabelku, něco tam dáte, ale pokud chcete rychle vyndat jednu konkrétní věc je to nemožné bez kompletního přehrabání.
        Jezdíl teď s RAV4 a v dosahu mám asi 4 místa kam dát mobil, kafe, klíče apod. v P5008 není v dosahu jediný, jen ta obří "kabelka" mezi sedadly.
        Cena/výkon je u P5008 ok, ale tyto ergonomické prohřešky by mě asi od koupě odradili.
        • 02 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 21.02.2014  18:35

          « Re: Re: Držáky na hrnek

          Citron to má lépe vymakaný a má i tu popelničku a nevím to ted přesně, ale na tych stolečkách mám vybrání pro ty kelímky.
          • 01 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 22.02.2014  18:34

            « Re: Re: Re: Držáky na hrnek

            mám tam vybrání pro kelímky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 23.02.2014  21:16

      « Re: Držáky na hrnek

      Je rozdíl mezi nepít kávu a nepít v autě. Vím, že někdo tu potřebu má, ale můj pohled je takový, že auto není jídelna, ani bar.
  • 20 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 21.02.2014  13:18

    Palubka je suprovní

    možná by to chtělo změnit ovládání ale vypadá skvěle a nemá nic popřehazované naruby.
    • 00 Reagovat !

      foto maro01

      maro01 21.02.2014  13:41

      « Re: Palubka je suprovní

      Mne tiež príde dizajn interiéru úplne normálny a v pohode, raz sa kritizujú kolieska, potom šúpatka a nakoniec dotykáče. Takéto riešenie na vyvýšenej stredovej konzole kde je všetko po ruke mi príde ako celkom dobré.
  • 12 Reagovat !

    foto 1975ak

    1975ak 21.02.2014  13:19

    automat

    Jeden z důvodů proč jsem hledal automat jinde, byl právě onen hydrodynamický měnič. Dnes v době robotů je překonaný.
    • 21 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 21.02.2014  13:46

      « Re: automat

      To teda není.
    • 21 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 21.02.2014  14:04

      « automat

      zajímavé, že test automatů vyhrál HDM.
    • 01 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 21.02.2014  18:37

      « Re: automat

      není, tenhle aisin je automat první třídy, měl jsem ho na předváděčce a mohu porovnat s robotem od kolegy. I fábia s aisinem blokovala měnič.
  • 13 Reagovat !

    foto Amati

    Amati 21.02.2014  14:03

    Facelift...

    ...z neho urobil uz celkom pozeratelne auto, z vnutra priestranne, aj interier je ok az na ten volant to je fakt hruza, peugeot vsetko zmenil iba volant nechal z minulých generacii, preco tam nedali ich novy volant co maju v 208,308? Otazka je ci spolahlivost bude v poriadku nakolko z vlastnej skusenosti viem ze francuzi sa rozpadnu skor ako domcek z kariet. Osobne by som asi isiel do noveho carensu to auto ma vsetko, ale nakolko niesom otcom 3 deti s 3 kocarmi, manzelkou a psom, som nezaujimavy zakaznik :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 22.02.2014  21:40

      « Re: Facelift...

      Interier to moc nevyhrál..tam je facelift potřeba dál!
      Předek nic moc..prostě pažout.
      Pěkná jsou přední a zadní sedadla!
      Zavazadelník je výborný.
      Tragedie , kromě volantu , jsou dvě malé loketní opěrky místo jedné velké... :no:
      Kolem 500tis. možná slušná nabídka ..ale za 700-800 tis...směšné! >:D
  • 21 Reagovat !

    foto zde72

    zde72 21.02.2014  14:49

    jízda na sněhu

    mám již tři roky žádné výrazné závady. V létě ok,ale v zimě tady na jablonecku je to tragédie. Potřetí do Peugeota již ne :-( :-( :'-(
    • 10 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 21.02.2014  20:18

      « Re: jízda na sněhu

      A co má společného Peugeot s tím, že sis koupil předokolku, prosím tě? Sám tvrdíš, že jezdíš bez poruch a v pohodě, ale podruhé Peugeota ne... máš to v hlavě v pořádku?
      • 00 Reagovat !

        foto PEEPEE

        PEEPEE 22.02.2014  16:48

        « Re: Re: jízda na sněhu

        Jak říkáš, plete si přední náhon se značkou auta. >:D
        Ale je pravda, že s tím autem opravdu na sněhu bez návleků nebo řetězů nikde nevyjedeš. Je na to jedno hnané kolo moc těžký... Ostatně to není problém pouze tohoto auta. Např. Mondeo má stejný problém :-) Tedy podle výše uvedené logiky, bych nekoupil ani Forda >:D
        Mám 5008 taktéž tři roky, najeto 70.000 km a mimo běžného servisu bez závad. Chtěl jsem po 3 letech auto vyměnit, ale nechám si ho. Jezdí se s ním dobře.
        PS: Peugeota i Forda bych koupil znovu. ;-)
  • 23 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 21.02.2014  15:19

    Re: ajajajaj

    Reagujem na mínusy uvedené v závere testu.
    - malý batožinový priestor v 7 miestnom prevedení: základný objem je 680 litrov (najlepšia na svete Carens má iba 536 litrov.. >:D, o triedu väčšia Alhambra má iba 809 litrov, aj to iba z dúvodu vyššej stavby karosérie), redaktor je asi klamár alebo ?
    - zastaralejšia koncepcia prístrojovej desky: z pohľadu dizajnu ACZ samo prinieslo porovnanie 10 najzaujímavejších prístrojových dosiek, nedávno, a táto ,,koncepcia,, skončila 3 najlepšia .. pán redaktor, aký máte názor na koncepciu prístrojovej dosky napr. Toyota Verso?
    - občasné vibrácie v kabíne: ak má pán redaktor zapnutú funkciu masážneho sedadla vodiča, asi si to ba pomýlil s týmto javom, však? :-! Ako sa prejavovali tie vibrácie, ktoré spomínal ako mínus? >:-[]
    • 01 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 21.02.2014  18:39

      « Re: Re: ajajajaj

      toyota verso má dobrou přístrojovku, ale asi picassu4 se nevyrovná.
  • 10 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 21.02.2014  15:22

    Cena

    Proč je vetší 5008 levnější než 3008 ?? ? ?
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 22.02.2014  11:01

    Slušný model, až na...

    ...to, že tu máme C4 Picasso (Grand), a při porovnání s ním podle mě působí P5008 jednak zastarale - především v interiéru. Navíc působí P5008 poměrně nudně a v interéru schází pocit prostornosti (masivní středový tunel, mohutná přístrojovka...).

    C4 má nesrovnatelně zajímavější materiálové zpracování interiéru, který je pocitově mnohem víc otevřený a vzdušný. A přesně tohle má podle mě MPV nabízet. Navíc tu máme i Grand Scénica...

    Za mě dobrý, ale rozhodně vidím ve třídě zajímavější modely :-!
    • 00 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 22.02.2014  16:16

      « Re: Slušný model, až na...

      Hodnotit design je subjektivni vec a treba me se aktualni C4 Picasso nelibi ani ve verzi Grand. Bohuzel aktulni verze je pomerne draha s pouzitelnym motorem.
      Ja osobne jsem dal prednost SMaxu, ktery je vetsi ve vsech smerech, s lepsima benzinovyma motorama a za stejne penize.
      • 01 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 22.02.2014  17:38

        « Re: Re: Slušný model, až na...

        dražší a méně vybavený a který je větší v exteriéru a interiéru je to bída, ne nadarmo se říká, že ford je auto pro důchodce. Hned po nastartování tě praští do oka ta blbá ergonomie, nemožnost manipulovat se sedačkama jak v grandu a do uší tě praští to blbé rádio. Ukazoval jsem to skoro všem známým a zhodli jsme se, že konkurence není. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto mrazik

          mrazik 22.02.2014  17:50

          « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

          V cem mene vybaveny ? Blba ergonomie v cem ?
          Manipulace se sedackama je dostacujici - daji se posouvat, polohovat operadlo pripadne uplne cele sklopit, co jim tedy chybi ?
          Mimochodem s temi auty pro duchodce si to pletes, to se rika o toyote.
          Auto se vybira podle radia ? Me to radio vyhovuje, nabizi vse co potrebuju, MP3, Bluetooth.
          Pro me byl dulezity vleky vnitrni prostor, hlavne sirka vzadu pro 3 autosedacky, vyborny podvozek a vyborny 1.6 EcoBoost.
          Nezapomen, ze jis to zkousel uz jednou a velmi brzo ti dosli argumenty.
          • 01 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 22.02.2014  18:16

            « Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

            o 6mm máš větší šířku vzadu, tak to je strašně velký vnitřní prostor >:D hlavně, že do granda dáš o 57cm delší předmět >:D Nebudeme se hádat :-! Co máš ty, má kolega v práci a po prozkoumání řekl, že grand je lepší ve všech směrech a přiznal, že měl počkat. :-! Rádio není směrodatný, ale když je v sérii už dvoutunerák s jukebox, navigací, která bere i adresy z telefonu.....
            • 00 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 22.02.2014  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

              Pokud chtel kolega vymenit SMaxe za Grand Picasso, pak je slepy, hloupy nebo nedejboze oboje. Jeste je tu dalsi moznost, ze kecas a to se mi zda mnohem pravdepodobnejsi. Srovnavat tyto dve auta nejde, zvlaste pro vozeni 3 deti. Ten rozdil v sirce je znat a hlavne zamky pasu jsou vytazene nahoru, pro lepsi zapinani deti v autosedackach.
              Jo ten tvuj jukebox, to tu dlouho nebylo >:D
              Navigaci nechci, tu mam v telefonu, ktera je mnohem lepsi a hlavne aktualnejsi.
              • 01 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 22.02.2014  19:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                6mm je velký rozdíl a podle tvé reakce víme, že jsi udělal velkou blbinu koupit výběhovýho s-maxe. Já sice nemám tři děcka, ale když dáš dvě krajní sedačky dopředu a prostřední necháš vzadu, tak v pohodě se na ty zámky dostaneš, ale čemu nechápu, ty jako, že máš ty zámky vystrčený ze sedadel? Tys začal srovnávat, máš tam tisíc potenciometrů a ještě miniaturní mobil s navigací >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto mrazik

                  mrazik 22.02.2014  19:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                  Podle jake me reakce jsem udelal blbinu ? Rozhodne neresim nejakou vybehovost, resim aktualni nabidku a v polovine roku 2013 nebyl Smax zadna vybehova nabidka, naopak nabizel a stale nabizi hodne prostoru za zajimave penize.
                  Pokud se podivam do testu tady na auto.cz, tak rozdil je100 mm v sirce vzadu.
                  Posouvat sedacky muze byt reseni, ale neresi spatne zapinani pasu do zamku, ktery je pod urovni sedaku a jak jsou autosedacky nalepene na sebe, jde to spatne, protoze tam neni videt. Dalsi veci je manipulace s prostredni sedackou, kdyz je vzadu malo mista, je to ocistec, to v Smaxu nehrozi - i kolem sediciho ditete v krajni sedacce, projde dalsi dite doprostred.
                  Ohledne tech zamku to je videt tady :
                  Picasso - [odkaz]
                  SMax - [odkaz]
                  Mobil s navigaci pouzivam jednou, maximalne dvakrat za rok, kdyz jedeme tam, kde to nezname a jen do zahranici. Tady v cechach si cestu vzdy pripravim dopredu a navigaci nepotrebuju.
                  Narazis na dotykovy displej a ten v aute nemam rad, jsem radeji za potenciometr nebo spinac, ktery je vzdy na stejnem miste a nemusim se na nej divat narozdil od dotykoveho displeje. Zavedl bych to jako to ma Mazda, jakmile se auto rozjede, prestane dotykovy displej fungovat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto petrumr

                    petrumr 22.02.2014  20:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                    tak jo, beru s- max je lepší, ale dát za něho o dvě stě tisíc více je na pováženou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto mrazik

                      mrazik 22.02.2014  20:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                      Srovnavej srovnatelne a to konkretne ceny za 1.6 turbo benzinove motory.
                      Cena je individualni zalezitost a konkretne za ten muj jsme dali o dost mene nez je akcni cenik.
                      A neni to o tom co je nebo neni lepsi, vzdy je to potreba vztahnout k dane potrebe ridice nebo rodiny. Co je nejdulezitejsi, aby byl v danem aute ridic a rodina spokojeny.
                      • 01 Reagovat !

                        foto petrumr

                        petrumr 22.02.2014  22:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                        Já to nesrovnávám, já jenom píši, že ford je předražený a nemohu za to, že nemají 1,6 bez turba, ale v testech je to dobrý auto, poněkud starší a bez výbavy :-! Co mně pomůže, že tam budu mět turbo, když budu muset mačkat klíč v ruce a děcka nebudou mět stolečky a záclonky a ještě zápasit s ruční brzdou při které nejde abs.
                        • 00 Reagovat !

                          foto mrazik

                          mrazik 22.02.2014  23:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                          Smax s atmosferickou 1.6 by byla od forda velka odvaha a takove auto by bylo neprodejne, proste by ten motor byl prilis saby a musel by se sakra tocit. V cmaxu sice je, ale take neni o co stat. Ono co si budeme namlouvat, v picassu to bude stat za houby take.
                          Stolecky a zaclonky nejsou v smaxu problem a lze je piplatit za par korun, ja doporucuju zatmaveni oken vzadu, je to hezci a hlavne ucinejsi nez zaclonky.
                          Nechapu jake zapaseni s rucni brzdou, ja jsem radeji za klasiku nez elektronickou, brrr ta mi do auta nesmi. Mam radeji, kdyz auto dela to co ja chci. Souvislost s abs uz vubec nechapu, kdyz se rucni brzda pouziva pri stani auta.
                          Predrazeny ? Najdi mi stejne velke MPV za 600 tisic, kdyz se bufu drzet akcniho ceniku ?
                          • 01 Reagovat !

                            foto petrumr

                            petrumr 23.02.2014  08:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                            ruční brzda je taky nouzová a nepoužívá se pouze na parkování, ale co ford uplně přehnal je rozměr tych pneu aby to auto mělo dobrý jízdní vlastnosti a už nejeden vlastník se pozastavil, proč je tam už ten drahý rozměr. Ale neber si to tak, co znám, tak s-maxa by si nekoupila dost lidí, nebot převést koberec delší o 57cm v grandu picassu je hanba pro delšího forda. Položme si otázku, proč je tak dlouhý, když to v interieru není vidět? S- max není konkurent vůči grand picassa, vlastně ford není MPV, je to zvětšený kombík. Jo a ktym zámkům pásům, vadí když tam dáš nějakej náklad, zámky mají být v rovině se sedákem.
                            • 00 Reagovat !

                              foto mrazik

                              mrazik 23.02.2014  11:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                              Nejdriv si nastuduj rozmery smaxe oproti grand picassu a pak tady hazej moudra. Smax je ve vsech rozmerech vetsi, vsak je to uplne jina kategorie auta. Pokud nevidis ty velke rozdilyv rozmerech inteieru, doporucuji bryle,silnr bryle. Pokud je to nsfouknute kombi, pak spise prefouknute. Zadni pasy nakladu nevadi a na zadnich sedakach nic nevozim resp. Mam tam autosedacky a ty zamky pasu se daji dat stranou.
                              Rucni brzdu jsem jako nouzovou pouzil naposledy pre 16 lety, kdyz mi na formanovi zmizelo oblozeni brzdovych desticek.
                              Neprijde ti trapne smesne, jak se neustae snazis ? Ale pokracuj v tom, ja se bavim dokonale.
                              • 01 Reagovat !

                                foto petrumr

                                petrumr 23.02.2014  20:53

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                                píši to potřetí, do grandu dáš o 57cm delší předmět a šířka ve vnitř je 6mm menší, tak vlastně na jednu stranu 3mm. Kolik máš silnou bundu? Tuším, že to nechceš vidět přednosti picassa, pořád meleš tu svoji písničku o nějakých třech mm >:D Někomu ta automatická brzda vyhovuje, vždyt už do toho jde i mercedes a bmw, jenom ford má starý komponenty a ty to chceš zamluvit, že se bavíš, ale čím se bavíš, že máš starou herku? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 22.02.2014  18:55

          « Re: Re: Slušný model, až na...

          Nevím proč auto pro důchodce... S-Max je všeobecně považováno za nejlépe jezdící MPV, což nevím jestli je úplně v souladu s tvou cílovou skupinou.
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 22.02.2014  19:39

            « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

            MPV není na závodění, ale podle testů grand není špatný.
      • 30 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 22.02.2014  21:46

        « Re: Re: Slušný model, až na...

        S-max je výborné auto.
        Nepoužitelné pro rodinu je jen z důvodu nepochopitelné absence rezervy!! :no: :-!
        Není možné ani dokoupit dojezdovou..podobně jako v novém VW Sharan!!! :no:
        To je u obou aut pro rodinu dost problém.
        Za poslední 4 roky jsem měl neopravitelný defekt už 3 krát!
        Rezerva to spravila za 10 minut! ;-) ;-)
        Čekat se ŽENOU S DĚTMI na odtah a taxík.. 8-s
        Hlavně cestou na dovolenou o víkendu.. >:D
        Díky nechci.
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 22.02.2014  22:01

          « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

          to já na grandu jsem si přikoupil a taky nešla pro nafták s močovinou, nebot kde já mám rezervu, tam má ropák druhou nádrž.
          • 20 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 22.02.2014  22:10

            « Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

            Taky si neumím představit jezdit s dětma na dovču bez rezervy.. >:D :no:
            Takové auto bych nekoupil.
            • 02 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 22.02.2014  23:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

              Ja za dobu co ridim jsem totalni defekt nemel. Vzdy se s tou pneu dalo dojet do pneuservisu. Nicmene neni problem si koupit rezervu z mondea.
              • 31 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 22.02.2014  23:44

                « Re: Slušný model, až na...

                Jo a dát si ji do kufru místo batohu.. >:D :no:
                Ty jsi teda génius.
                Až defekt mít buděš a děcka se ženou ti to dají sežrat , tak si to teprve v S-maxu užiješ.. >:-[]
                • 02 Reagovat !

                  foto Flajzi

                  Flajzi 23.02.2014  13:13

                  « Re: Re: Slušný model, až na...

                  Mám nového Sharana a že by mi chyběla rezerva, to bych neřekl. Když píchnu, tak se díra sama zacelí a kdybych zrušil bočnici, tak zavolám do VW asistence a ti mi přivezou novou gumu. A až nebude VW asistence, tak si předplatím kartu UAMK, která mi zajistí totéž.
                  • 30 Reagovat !

                    foto Sumi2000

                    Sumi2000 23.02.2014  22:41

                    « Re: Slušný model, až na...

                    Jo , zacelí se proražená díra o kámen na cestě na horskou dovolenou?
                    A o víkendu čekat v zahraničí s dětmi a neurotickou ženou několik hodin na odtah či VW assitenci..??? >:D 8-s
                    Jsi blázen či masochista?
                    Rezerva to řeší za pár minut..a jedeš dál!
                    Auto bez ní bych nikdy nekoupil.
                    To může jen někdo kdo zatím defekty nikdy neměl!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Flajzi

                      Flajzi 24.02.2014  08:18

                      « Re: Re: Slušný model, až na...

                      Chytáte mě zbytečně za slova. Když to bude taková díra, která se sama nezocelí, tak holt zavolám asistenci a do dvou hodin pokračuji dál. Nedělal bych z toho tragédii, moje statistika je 1 píchnutí za 10 let (a to je jen malé díry, které moje dnešní Continentaly zvládnou se zalepit samy).
                      Neurotickou ženu nemám a i s dětmi bych případné čekání zvládnul (na cestě na dovolenou stejně musíme děti pravidelně "větrat", tak ne proč při čekání na asistenci - holt někdo umí zvládnout nečekané události a někdo je zase umlácen neurotickou ženou a děti mu rozmlátí nudou auto...). Ve vašem případě, když máte neurotickou ženu a děti, tak si musíte pořídit auto nejlépe s dvěma rezervama, protože co kdyby jste stihnul během dovolené píchnout dvakrát, že... ;-)
                      Díky tomu, že v autě nemám rezervu, mám vzadu u třetí řady normální podlahu, takže cestování v třetí řadě není utrpení.
                      Jinak rezervu už nenajdete u mnoha nových aut, nová Q7 také nemá rezervu, nové škodovky mají rezervu jen za příplatek a těch příkladů se jistě najde více. Je to dnešní trend, který se Vám nemusí líbit, ale mě konkrétně nevadí. Když auto nemá rezervu, tak buď má sadu na dojetí nebo samozacelující gumy a v posledním případě tu jsou asistenční služby.
                      Holt jsme blázni a/nebo masochisti... :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto mrazik

                        mrazik 24.02.2014  09:06

                        « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                        Dalsi veci take je, ze kdyz se toto stane na dalnici, tam bych nemenil za rezervu, leda ze by to zabralo 2 vteriny jako v F1. Takze pokud by guma byla uplne pryc a zustal rafek, stejne by nasledovalo hodit auto co nejvice doprava, vsichni ven a cekat na asistenci. Ta chvile cekani se da vyplnit ruzne - pocitat auta a kamiony, hrat karty, tech moznosti je dost.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Jaros71

                          Jaros71 24.02.2014  22:42

                          « Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                          Na dálnici ji právě prorazíš málokdy..i když i to se mi jednou na D1 stalo.
                          Tam je ta asistence i dobrá volba.
                          Jenže dálnice nevedou zdaleka všude , že?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Jaros71

                        Jaros71 24.02.2014  22:39

                        « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                        Pánové , auto bez rezervy je prostě hloupost! :-!
                        Hlavně u rodinného vozu , kde se přepravují i malé děti.
                        Čekat na asistenci cestou na dovču nebo někde v horách večer cestou z výletu?
                        Díky! Nechci.
                        Za 10 let jsem měl neopravitelných defektů 5..
                        Cestou z hor v Rumunsku , byla na silnici metr široká díra , náš Touareg ji hravě projel.
                        Jenže prorazil svoji dost drahou a velkou pneu.. 8-s
                        Lepící sada by byla na dvě věci. Naštěstí bylo rezervní dojezdové kolo. Dojeli jsme na něm až do ČR. Tu pneu jsem pak objednal a došla za týden..
                        Rezerva je prostě k nezaplacení. Se ženou i bez ženy... >:D
                        Oceníte a pochopíte až tu pneu někde zničíte!
              • 20 Reagovat !

                foto Tycoon

                Tycoon 23.02.2014  18:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

                Já jen jednou - když u Škody 120L pneumatika (protektor) za jízdy praskla :-)
                Od té doby když bylo prázdné kolo, tak vždy kvůli ventilku. Ale i tak bych bez rezervy nedal ani ránu.
    • 10 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 23.02.2014  18:49

      « Re: Slušný model, až na...

      Možná je to zastaralé, ale na druhou je to snad jediné francouzské MPV, které má klasickou přístrojovou desku. Kdysi jsem řídil Xsaru Picasso a ten futurismus mě neuchvátil - a v praxi to bylo ještě horší než na obrázcích - několik minut jsem se snažil najít otáčkoměr, ale jak se ukázalo, nebyl tam.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 23.02.2014  20:59

        « Re: Re: Slušný model, až na...

        no v picassu si na ten displej naskládáš co chceš a je to fakty paráda vidět vše v zorným uhlu oka. Třeba navi , kde máš otáčkoměr jen tehdy, když se mění směr, anebo v noci to vypnout a jen tachec.
        • 00 Reagovat !

          foto mrazik

          mrazik 24.02.2014  09:04

          « Re: Re: Re: Slušný model, až na...

          V tomto pripade spise plati, ze v jednoduchosti je krasa.
          • 00 Reagovat !

            foto sgt

            sgt 24.02.2014  14:24

            « Re: Re: Re: Re: Slušný model, až na...

            tu musím dať za pravdu, že vypnutie osvetlenia prístrojovky (okrem tachometra) a rádia je u Citroenu tá najlepšia vec čo môže byť. Stačí jedna nočná jazda na diaľnici a ten rozdiel vo výhľade je neskutočný ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto petansoudce

    petansoudce 24.02.2014  10:44

    Peugeot 5008 2.0 HDi AT – Luxus za babku

    Peugeot 5008 2.0 HDi AT – Luxus za babku? kuxus za babku_ ale ta ,, babka,, je nějak drahá ne? drazší než jiná auta
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Hitmaker Michal David: Promluvil o zradě nejbližších!

Hitmaker Michal David: Promluvil o zradě nejbližších!

Pro jedny představitel laciného normalizačního popu, pro druhé obdivovaná ikona. Kdo by neznal hity Michala…

Brabec promluvil o plánu B. Co udělá ANO v případě krachu referenda v ČSSD?

Brabec promluvil o plánu B. Co udělá ANO v případě…

Pokud sociální demokraté odmítnou ve vnitrostranickém referendu vstup do koaliční vlády, jak se zachová ANO?…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Baroš bude pokračovat! Nedovedu si představit jen sedět doma, prohlásil

Baroš bude pokračovat! Nedovedu si představit jen…

Bezprostředně po záchraně Baníku díky sobotní výhře nad Zbrojovkou Brno (2:0) mluvil ještě opatrně. O den…

 

Reflex.cz

"Tvrdíkovi Číňané" dluží nejen v Česku. Podívejte…

Mělo to být ambiciózní investiční tažení, místo zisků ale čínský konglomerát CEFC postupně sčítá nevydařené…

St. Gallen - město sýrů a výšivek

St. Gallen - město sýrů a výšivek

[Soutěž] Jedno z nejvýše položených švýcarských měst láká nejen na výborné sýry, ale také na textilní turistiku,…