Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 5008 2.0 HDi AT – Luxus za babku

Loňská modernizace MPV Peugeot 5008 se projevila hlavně na vnějším vzhledu. Skvělý poměr ceny a užitné hodnoty přitom zůstal zachován.
Zpět na článek
21. 2. 2014 09:21
21. 2. 2014 09:33
21. 2. 2014 10:26
21. 2. 2014 14:24
24. 2. 2014 10:26
24. 2. 2014 12:26
21. 2. 2014 09:48
21. 2. 2014 10:12
21. 2. 2014 10:35
21. 2. 2014 11:26
21. 2. 2014 12:41
21. 2. 2014 12:47
22. 2. 2014 13:54
21. 2. 2014 13:33
21. 2. 2014 11:33
21. 2. 2014 12:25
21. 2. 2014 13:15
21. 2. 2014 14:20
21. 2. 2014 12:55
22. 2. 2014 01:18
22. 2. 2014 13:55
22. 2. 2014 15:03
21. 2. 2014 10:06
21. 2. 2014 10:30
21. 2. 2014 10:58
21. 2. 2014 11:08
21. 2. 2014 11:24
21. 2. 2014 18:19
21. 2. 2014 19:59
22. 2. 2014 11:42
22. 2. 2014 13:57
21. 2. 2014 10:25
21. 2. 2014 11:35
21. 2. 2014 22:04
21. 2. 2014 11:49
21. 2. 2014 12:03
21. 2. 2014 13:45
21. 2. 2014 14:21
21. 2. 2014 16:17
21. 2. 2014 18:21
22. 2. 2014 14:03
21. 2. 2014 09:22
21. 2. 2014 09:31
21. 2. 2014 11:56
21. 2. 2014 18:31
21. 2. 2014 12:15
21. 2. 2014 14:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 13:19
21. 2. 2014 13:46
21. 2. 2014 14:04
21. 2. 2014 18:37
21. 2. 2014 14:03
21. 2. 2014 14:49
21. 2. 2014 15:22
21. 2. 2014 18:41
21. 2. 2014 20:41
21. 2. 2014 21:23
21. 2. 2014 23:00
22. 2. 2014 08:14
21. 2. 2014 09:21
Cena
je velmi zajímavá to ano, ale možná by bylo vhodné v recenzi uvést, že se jedná o slevu a to jen pro tento měsíc. Jinak by základ v nejvyšší výbavě s 2,0 HDi s automatem stál 720 900 Kč. Takže s těmi příplatky by to beze slevy vyšlo na nějakých 860 400 Kč, což už je hodně velká pálka, když vezmeme v potaz jízdní vlastnosti a zpřevodování, interiér a celkové zpracování (design se mi zdá nyní po FC otřesný, ale to je subjektivní názor)... Za oněch 860 400,- by se dala sehnat lepší nabídka, za cenu se slevou by to bylo asi těžší...
Rozbalit vlákno
40
21. 2. 2014 09:33
Re: Cena
Podle AutoTIPu stojí konkrétně nahoře testovaný model jenom 624 500,- To už zní líp, než 860tis. :-)
21. 2. 2014 10:26
Re: Cena
To je zajímavé, že všude jsou jiné ceny... >:D Cena 2.0 HDI/120 kW Allure, podle ceníku se slevou je 620tis. beze slevy 720tis. + k tomu dovybavení podle testu, a jsme na 860tis. pokud nebudeme počítat slevu, která je časově omezena do konce měsíce... :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 2. 2014 14:24
Re: Cena
ty slevy platí pořád.... :-! zase tak ten papír nežer
24. 2. 2014 10:26
Re: Cena
Jo taky mi přijde dost mimo, u Peugeotu je ceníková cena jen na papíře. Já ušetřil 100k u 5008, sleva 80tis + příslušenství :yes:
24. 2. 2014 12:26
Re: Cena
Všude je ceníková cena jen na papíře, sjednat slevu lze u každého výrobce. Samozřejmě záleží od výbavy a hodnoty vozu. Když člověk kupuje holobyt za "cenu již od", tam příliš manévrovací prostor ke slevnění není.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 09:48
Re: Cena
este by bolo dobre spomenut ze ten automat dost zraza dynamiku tohto solidneho auta na kolena ;-\

so 120kw maximalka len 190? 100kw crdi carens s automatom ma maximalu 186 takze sa fakticky v maximalke vyrovna pezotu.... chapem ze nejde o sportiak ale o rodinny van ale cakal som ze to da aspon 200 s tym vykonom ... ved to je vyse 160 koni pane boze, kde sa stratili :-O ved dnes uz 63 kw golf v zaklade da 180 ... pezot ma v tomto sklamal.... so 120KW to predsa musi aj v automate slapat aspon 200-205 v pohode
21. 2. 2014 10:12
Re: Cena
Jezdil jsem s předfaceliftem a dynamika byla v pohodě.Jedinou slabinou je akcelerace při kicdownu,ale i tam to nebylo tak hrozné.Akcelarace i rozjezdy v pohodě.Žádné cukání,plynulé řazení.Byl jsem spokojený.O něco výš je Asin v 508 GT,tam to řadí plynule ve všech řežimech.
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2014 10:35
Re: Cena
Tuppere, prosímtě jdi už s těmi teoretickými kecy fakt do zádi. Každý den jen ukazuješ, jak autům vůbec nerozumíš a jen papouškuješ kiácké papíry...
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 11:26
Re: Cena
jo vzdyt ja jsem vlastne totalni jouda >:D :yes: :yes: :yes:

jo to je hezky slovo ze jo ty vole to je drsni ty kravo :yes:
21. 2. 2014 12:47
Re: Cena
Riesit pri rodinnom MPV ci ma maximalku 190 alebo 200 je naozaj trapne. Ked som mal asi 10 rokov, tak maximalka bola pre mna najzaujimavejsi udaj na aute. Uz som z toho vyrastol, ale zda sa ze niektomu to zostane dozivotne. Btw. pod dynamikou auta sa rozumie nieco uplne ine, nez maximalna rychlost.
Avatar - wikinko
21. 2. 2014 13:33
Re: Cena
Nechaj ho, baví ho to. A ešte ho baví na diaľnici jazdiť v strednom pruhu (ako spolujazdec samozrejme). To nekecám, minule písal že on už raz na diaľnici bol. Ten nezačne autám rozumieť ani keď dostane vodičák.
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 11:33
Re: Cena
Fakt u takovýhohle auta řešíš maximálku? Doplňující otázka: Kdy si naposled jel přes 190? >:-[]
Avatar - SCHROJF
21. 2. 2014 12:25
Re: Cena
Nad 190 nikdy,cisla MHD autobusov koncia v Kosiciach na cisle 72!!! ;-)
21. 2. 2014 13:15
Re: Cena
72? To je černý blesk, ne?
21. 2. 2014 12:55
Re: Cena
Maximálna rýchlosť je meradlom dynamiky? Ty sa už zobuď...
A kde chceš tými rýchlosťami jazdiť, nie si trubka?
Avatar - KubikCv
22. 2. 2014 01:18
Re: Cena
srovnávat Golfa a 5008 to umí jedině Toppser :yes:
22. 2. 2014 13:55
Re: Cena
Ano, zrovnavat nezrovnatelne tu dokaze len auto.cz a topper >:D
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2014 15:03
Re: Cena
Co mi maximálka řekne o dynamice auta? Nezlob se na mě, ale podobně jsem uvažoval, když mi bylo asi tak 10.
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:06
Re: Cena
Co považuješ za lepší nabídku a co se ti nelíbí na zpřevodování?
21. 2. 2014 10:30
Re: Cena
Lepší nabídka se mi jeví třeba Kia Carens, která se hodně povedla a cenově je na tom ještě lépe.

Pokud automat motor podtáčí tak, že se auto "zmítá" ve vibracích, tak je asi něco špatně ne?
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:58
Re: Cena
Carens nemá v nabídce podobnej motor. Já se v tom autě jen vez ale přišlo mi to v poho. Je fakt že to je verze s manuálem :-)
21. 2. 2014 11:08
Re: Cena
S tím souhlasím, 1.7 CRDi se 100kW je slabší a s automatem je na 100 o skoro 2 sekundy později, takže ta pružnost bude horší.
21. 2. 2014 11:24
Re: Cena
To je pravda, 1,7 CRDI s automatem bude "línější", s manuálem tam už tak velký rozdíl v pružnosti není, ale i tak na 2,0 HDI 120kW ztrácí... :-)
Avatar - petrumr
21. 2. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 2. 2014 19:59
Re: Cena
taky tady pořád blekotáš o výšce pod roletkou pořád a pořád dokola...A co jako? Normální člověk si v MPV připlatí za síť k oddělení zavazadlového prostoru a rve tam zavazadla až po strop...
22. 2. 2014 11:42
Re: Cena
On ma neustalou potrebu svetu psat, ze jeho Picasso je nejlepsi na svete, i kdyz samozrejme neni.
Souhlasim, ze pri vyberu MPV je nejake misto pod roletou uplne irelevantni, dulezitejsi je jak pises to oddeleni prostoru. Dalsi dulezitou veci je, jak se tam vejde kocarek s hlubokou korbou atd.
22. 2. 2014 13:57
Re: Cena
donedavna bola mili pani a mile damy najlepsia ponuka Fabia combi HTP. No svet pokrocil a momentalne je to C4 Picasso >:-[]
21. 2. 2014 10:25
Re: Cena
k ceně je nutné dodat, že tato se již přibližně třičtvrtě roku postupně zvyšuje - docela jsem nad tímhle kouskem uvažoval, tak jsem to sledoval - v červnu minulého roku se prodával tento model bez příplatků za 505 tis.
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 11:35
Re: Cena
Asi měli cenu nastavenou hodně nadoraz a změna kurzu vo 2,50 už je znát
Avatar - hruodolf
21. 2. 2014 22:04
Re: Cena
jj, cena 505 tisíc končila k 31.8.
Avatar - nalimer
21. 2. 2014 11:49
Re: Cena
urobil som si rovnakú konfiguráciu u slovenského importéra.
32.070€ 8-s
za tú cenu si to môžu nechať na sklade :no:
Avatar - nalimer
21. 2. 2014 13:45
Re: Cena
ani mi nejde o to, čo miesto toho, ako skôr o ten priepastný rozdiel v cene
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 14:21
Re: Cena
No jedna z cen bude trochu mimo realitu. Bohužel spíš ta česká ;-)
Avatar - nalimer
21. 2. 2014 16:17
Re: Cena
Ak by som mal výrazný záujem o tento model s touto konfiguráciou, tak si to kupujem s pokojným svedomím v ČR a prevediem na SR. Stále usporím nemalé financie.
Avatar - petrumr
21. 2. 2014 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
22. 2. 2014 14:03
Re: Cena
To jsi opravdu tak naivni, ze si myslis, ze na konci unora Peugeot zrusi slevu a zvedne cenu o 140 tis. Kc? >:D
21. 2. 2014 09:22
hodnotenie
Máme doma tento motor,len bez automatu a pred faceliftom-veľmi dobré auto,tiché a výkonné, pohodlné. Tento facelift hodnotím kladne-je oveľa krajšie. Každému, kto si vyberá MPV vrelo odporúčam.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:09
Re: hodnotenie
Kámoš ho má taky a nemůže si ho vynachválit a to včetně těžce pohodovýho podvozku. Ale třeba ho má Philip1 taky a ví něco co my ne ;-)
21. 2. 2014 09:31
Testovaný vůz
Test stejného vozu je prvním letošním čísle AutoTIPu (fotky jsou rovněž totožné), tam ovšem uvádějí cenu 624 500 Kč, nahoře píše Philip1, že údajně stojí 860 400, to už by byl rozdíl 1/4 míče, tak kde je pravda? Hledat se mi to nechce :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
21. 2. 2014 09:46
Re: Testovaný vůz
Pokud vyhodíš Navi a kůži z příplatkové výbavy, jsi podle auto.cz na 650... s metalízou, xenonama a další výbavou za dalších 60k. To znamená, že podle auto.cz je základní cena velmi pěkných 590t, s automatem a 120kW HDI.
Avatar - Honza Mička
21. 2. 2014 09:49
Re: Testovaný vůz
Dobrý den,

nemohu hovořit za redakci Auto TIPu, ale cena testovaného vozu je vypočítaná podle jeho přesné specifikace. Seznam příplatkových prvků si ostatně můžete ověřit na fotografiích :-).
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:10
Re: Testovaný vůz
Takže Philip1 prostě kecá
21. 2. 2014 10:35
Re: Testovaný vůz
A nebo Hammunasakra neumí číst ;-) Jak jsem již psal, tento měsíc je na 5008 sleva.

Celková cena 2.0 HDI/120 kW Allure s automatem 590 000 Kč s DPH místo 720 900 Kč ;-)

Plus příplatková výbava za nějakých 140 000,- (testovaná verze) no a je z toho oněch 860 tis.

Možná by sis měl střihnout první stupeň základní školy ještě jednou, ať tě tam pořádně naučí číst, ty kecko ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:36
Re: Testovaný vůz
Fakt je ta sleva jen tenhle jedinej měsíc? ;-)
21. 2. 2014 10:50
Re: Testovaný vůz
[odkaz]
Fakt Hammunasakro ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 10:57
Re: Testovaný vůz
Aha tak jinak. Tyhle slevy už byly a asi tak na 100% zase budou ;-)
21. 2. 2014 11:01
Re: Testovaný vůz
Jak si můžeš být něčím takovým jistý? Koukám a opravdu tam je do konce měsíce. Což pro mě jako zákazníka je jasné, buď tento měsíc nebo příští už za 720 tis. :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2014 11:34
Re: Testovaný vůz
No zatim to tak u PSA dělali naprosto se všema modela, snad s výjímkou DS >:-[]
Avatar - petrumr
21. 2. 2014 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2014 09:48
nikdy sem temhle autum neprisel na chut
spatna dynamika, spatny jizdni vlastnosti, vysoka spotřeba.
tenhle typ aut je vhodny jen pro toho kdo vozi vic jak 5 lidi, ale kolik takových lidi je??
ani na krizovani evropou to není vhodny diky omezeny rychlosti a vysoky zravosti
nechapu ty co takovyhle auto kupuji, samozrejme az na tech par výjimek.
daleko lepsi volbou je klasicky kombik
Rozbalit vlákno
56
21. 2. 2014 09:56
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
No to zavisi od potrieb.
Velmi dobre si viem predstavit to, ze nastupovanie do takehoto auta, resp. vystupovanie je pohodlnejsie. Vyhlad z auta lepsi. A ked hovorime o priestore, tazko najdete kombik, ktory ponukne tolko priestoru na rovnakom podoryse. A podorys moze byt pre mnohych ludi dolezitym kriteriom - kvoli parkovaniu, jazde v meste atd.
21. 2. 2014 10:04
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
ja mam tohle vpodstate potvrzeny i u par znamech
zacinali na klasice, pak prisly tyhle krabicoidni MPV, nasledovalo SUV a ted se pokorne vraci zpet ke klasice.
a když na to prijde rec, tak všichni se slzou v oku vzpominaji na feldu, ale to je uz skoro 20 let nazpět ...
21. 2. 2014 10:13
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
SUV je jiná kategorie než MPV. Do mnohých (X5, Q7, atd.), ač jsou rozměrově velké, tak uvnitř jsou výrazně menší (mohu srovnat, žena má X5, já Sharana), ani tam nedáte 3 dětské sedačky vedle sebe.
Takže pokud vaši známí šli z MPV do SUV, tak nejsou pro MPV ta správná cílová skupina. Já mohu jít z MPV do většího jedině tak do Multivana nebo Viana... :-)
21. 2. 2014 10:37
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
i ten multivan tam byl
aby dotycnej po 2 letech zjistil, ze jezdit multivanem necelej 1km do práce je opravdu blbost
a když jednou mesicne jede az na druhej konec nemecka na kobereček, tak rychleji a levneji zvladne vobycejnou oktafkou
21. 2. 2014 11:00
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ale jo, to jen potvrzuje moji domněnku, že nejsou ta správná cílová skupina pro MPV. To je stejné, jako kdybych si pořídil pro sebe pickup Hilux.
Taky bych ho nevyužil, ale to neznamená, že tu není skupina lidí, pro které je pickup to pravé ořechové.
Já třeba vážně o Multivanu uvažuji, protože pro své potřeby a účel bych ho určitě využil.
Jediný důvod, proč jsem ho za Sharana nevyměnil je ten, že teď kdybych prodával Sharana, tak bych reálně doplácel mega. Ale kdybych se mohl vrátit do doby, kdy jsem kupoval Sharana, tak bych doplatil 300 litrů a šel do Multivana.
21. 2. 2014 11:16
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
mas pravdu, nejsou ta spravna cilova skupina.
nikdy jsem nepochopil, proc zrovna tihle znami, co jezdi 50tis km+/rok, z toho velkou část po německých dalnicich a sami, si radsi nekoupili nejakyho kombika aspoň vyssi stredni.
přitom jde o chytry lidi, ale je pravda ze k tomu po case dospeli..
21. 2. 2014 11:26
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
I chytří lidé dělají chyby. Když na to máte peníze, můžete si je dovolit (ty chyby). :-)
Nicméně po bitvě je každý generál, nevidíte jim do hlavy v okamžiku rozhodování.
Já sám jsem byl přesvědčen v době podpisu smlouvy na Sharana, že dělám to nejlepší rozhodnutí. Dnes jsem přesvědčen, že doplatkem na Multivana jsem mohl udělat ještě lépe. ;-)
21. 2. 2014 13:28
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
si ako obohraná platňa a stále melieš o kombíkoch. Skús pochopiť, že každý ma iné požiadavky a fakt, že to čo vyhovuje tebe, nemusí vyhovovať druhým. Prestava dlhšiej cesty v kombi, resp. hb je pre mňa dosť desivá a osobne rád oželiem vyššiu spotrebu....
21. 2. 2014 16:23
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
hele já si taky říkal, že je to zbytečně velké.. Ale pak k nám přijeli známý s dvouma dětma na víkend a já pochopil proč má velké MPV smysl i pro čtyřčlenou rodinu: spousta odkládacích míst na cokoliv, spousta manipulačního prostoru pro přebalování, krmení atd, kufr plný všeho možného vybavení a hraček pro děti, kočárek atd. Velké MPV, dvě malé děti a stejně prostor využit na 100%. Jasně, když by měli menší auto, tak by se přizpůsobily, ale na druhou stranu neměli s sebou věci, na které by nesáhli. MPV dává rodině více svobody a o tom to je. Já ač jsem taky příznivce vozů s lepšími jízdnímí vlastnostmi než mají MPV,SUV apod. tak si dokážu představit že si něco takového (MPV) koupím a bezstarostně a pohodlně s tím budu s rodinou brázdit silnice :-)
22. 2. 2014 11:45
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Dokud jsou deti male a potrebuji kocarek, pak se MPV hodi, ale jak vyrostou je pro 4clennou rodinu MPV zbytecne velike. I kdyz pak se do kufru vejdou kola, ale je vzdy otazka, zda neni lepsi koupit kombika stredni tridy.
Ohledne jizdnich vlastnosti to neni tak uplne pravda, treba SMax strci do kapsy dost aut stredni tridy.
22. 2. 2014 15:07
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ale tak když máš postupně dvě děti a než vyrostou, tak to máš tak dohromady 5-10 let a za tu dobu můžeš vystřídat x aut :-)
21. 2. 2014 20:39
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Zdáš sa byť ešte mlaďoch, počkaj nejakú tú desiatku rokov a uvidíš, aký budeš za MPV vďačný.
22. 2. 2014 14:00
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Klaudius, neviem, mam dve deti a mondeo kombi. MPV sa tak nejak prirodzene vyhybam kvoli vyssiemu tazisku, milujem sedany ale bohuzial na par rokov este budem okupovat combi zonu. Aj ked ten S-Max ma lakal trochu ale ja proste klasicke auto rad. Myslis, ze stupajucim vekom sa to meni? Resp. preco myslis, ze s vekom clovek uvazuje skor o MPV?
22. 2. 2014 14:19
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Take jsem se branil a pak me manzelka ukecala na treti a SMax byla jedina logicka volba. Byl jsem velmi prijemne prekvapeny, vsak ma podvozek z mondea, takze sice sedi se vys, ale jde jen o zvyk.
22. 2. 2014 20:31
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ja som mal MPV a aj teraz mám vysoké auto kvôli pohodliu - upínať tri deti do sedačiek v nízkom kombíku je dobrý záber na chrbticu. A hlavne keď to robíš denne. Robiť to vo vzpriamenej polohe je celkom iná káva.
Tiež na dovolenky je MPV príjemnejšie - práve pre ten často kritizovaný "vzduch", ktorý v MPV vozíš navyše. Vzdušnejšie prostredie je o kus príjemnejšie a dáva viac voľnosti posádke - aj decká vzadu ocenia viac priestoru alebo sklápacie stolíky.
Naopak neocenia príliš športovú jazdu, hlavne nie v zákrutách, preto výhodu nízkeho ťažiska s rodinou nejak zvlášť nevyužiješ. Čo využiješ, je podstatne lepší prehľad o dianí na ceste, vyšší posed je proste plusom.
No a čo sa toho veku týka. Ja mám aktuálne 41, jazdievam všeličím, ale v mojom Renaulte Kangoo najradšej. Na Octavii I som neznášal nastupovanie a vystupovanie - sadáš hlboko k zemi, a pri vystupovaní s tej takmer zeme musíš vstať, a pritom ešte prekročiť dosť masívny prah. Opačným extrémom sú niektoré väčšie SUV - tam do kabíny prakticky šplháš. MPV ponúkajú najlepší kompromis - nesadáš prinízko ani privysoko, proste sadneš ako na stoličku a pri vystupovaní spoza volantu oprieš chodidlo o cestu a bez námahy sa postavíš. Je to diametrálne odlišné od spomínanej Octavie - a aj keď do dôchodku mám ešte ďaleko, uprednostním menej námahy a viac pohodlia. Ako príklad môžem uviesť svojho svokra, ktorý po dlhých rokoch v "klasike", naposledy Octavia I, sedlá C3 Picasso a nevie si vynachváliť.
23. 2. 2014 16:43
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Tazisko nie je len o rychlej jazde je to aj o pocite bezpecia. V pripade potreby rychlo sa vyhnut prekazke na ceste ci bocny vietor na dialnici je v tomto MPV dost v nevyhode. Iste, keby som mal 3 deti ako ty, urcite by so riesil asi SMax, no stale si tak nejako rad vychutnam jazdu na ceste ked idem sam. A do toho kombiku vtesnam zatial vsetko co potrebujem. MPV je naozaj taky kompromis vsetkeho, pre rodinu ako stvorene.
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2014 10:37
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Vzpomenou na Feldu? Pěkný spolek...
21. 2. 2014 10:40
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
ber to tak ze nam bylo o 20 let min
nejde snad ani o tu feldu, ale o tu celkovou dobu
a před 20 lety byla u nas felda docela slusny auto, o oktafce se ještě netusilo ze by vybec mohla bejt a když prisla, tak to bylo skoro jako zjeveni
Avatar - KubikCv
22. 2. 2014 01:26
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
starší C4 grand Picasso je zvenčí obří auto,ale uvnitř je to tragédie,jediný klad je nastupování nahoru,ale není mi 60 abych si v tom liboval...nicmoc posun sedaček a krom místa nad hlavou a obrovského vzduchoprázdna nad palubkou nicmoc..Jediná výhoda je ložná plocha při sklopení 2. a 3. řady sedadel.Mnohem vzdušnějším a prostornějším dojmem na mně působil novější Peugeot Partner.Sice je to víc dodávkoidní,ale co se týče prostoru pro posádku,řekl bych že srovnatelný,ne-li lepší než MPV
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 10:04
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
zalezi od preferencii.... zrejme je to aj o tom koho prenasas vzadu..... lebo napriklad ceed sw ma pri podobnej dlzke ako carens o 10cm mensi razvor naprav ako carens.... takisto sa do MPV lepsie nastupuje a mas aj nad hlavou asi viac miesta a vzdusnejsi interier.... fakt je ten ze dlzka je zhruba rovnaka a porovnatelna to znamena ze kombiky v nizsej stednej triede su na urovni svojich vlastnych vanov ktore ponukaju..... vany su drahsie, menej dynamicke, viac asi aj zeru .... no boh vie co je lepsie.... asi si kazdy musi vybrat sam.... ale nepochybne na dlhe trasy v 4-5 clennom obsadeni je lepsie mat vacsi razvor a vzdusnejsi interier ale pritom zbytocne neprenasaju vzduch a nemaju obrovske previsy vzadu [odkaz] .. v tomto smere ma MPV vyhodu voci podobne dlhym kombikom kde si v interieri natlaceny a za sebou mas kopec zbytocneho vzduchu....
21. 2. 2014 10:09
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Nejde jen o vození víc jak 5 lidí. Já jsem kupoval do rodiny nového Sharana, podle ceníku jsem se vyšplhal přes 1,2 mil., takže uváděná cena Peugeotu je fakt příjemná. Ten kdo potřebuje hodně místa kolem sebe, vozit semtam partu na výlety, či má manželku, která na rodinnou dovolenou stěhuje půlku šatníku (co kdyby), tak tyhle auta jsou výborná.
Špičkovou dynamiku tyhle auta nemají, ale na dálniční tempo 140kmh bohatě stačí, vysoká spotřeba není zas tak tragická, když si uvědomíte váhu a tvar krabice. (ve městě za 8, mimo město 6, na dálnici za 7)
Klasického kombíka bych nechtěl kvůli menšímu prostoru uvnitř, že nemají třetí řadu sedaček a pro mě ohromná výhoda (kvůli dětem) šoupacích dveří (u Sharana) kvůli bočnímu přístupu k dětem a parkování v těsných prostorech.
Je jasné, že skupina zákazníků MPV je menší než třeba u kombíků, ale netřeba je odsuzovat, kdyby nebylo cílové skupiny, tak automobilky třídu MPV nedělají, že...
21. 2. 2014 10:44
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
co ja vidim kolem sebe, tak u nas moda MPV uz skončila, u nekterych ještě pretrvava moda SUV, a nekterych moda SUV teprve zacina.
21. 2. 2014 11:12
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Móda SUV již skončila (ostatně nazývat něco módou, co začalo před víc jak 10 lety a stále tu je, to už asi není móda), SUV ale zůstanou jako větev, stejně jako sedany či kombíky, hatchbacky, atd.
Totéž si myslím o MPV, které tu už jsou s námi skoro 20 let a stále se prodávají...
Vždy se najdou nešťastníci, kteří si koupí auto, které nesedne jejich potřebám (asi jako kdybych si já koupil sedan nebo městskou tašku typu Polo, Fabii, Auris), ale MPV tady s námi budou i nadále.
Módou bych možná nazval tendence některých automobilek vzít podvozek malého auta, dát tomu tvar krabice a nazvat to MPV. Ale velké MPV typu Sharan, Alhambra, Galaxy, Espace, atd. tady s námi budou nadále...
21. 2. 2014 13:49
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Naopak je spíš trend ústupu velkých MPV. Prim teď hrají kompaktní MPV.
21. 2. 2014 23:36
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Koukám do statistiky SDA a nemám pocit, že by počet velkých MPV klesal. Spíše roste třída malých MPV, protože dříve tady tato třída nebyla. A počet malých MPV bude vždy větší než třída velkých, jen za VW Sharan jsem zaplatil ceníkově přes 1,2 milionu. které malé MPV se přiblíží k této ceně? Malé MPV je výrazně levnější, proto jich bude více než velkých.
22. 2. 2014 15:04
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
No jde taky o to, že Grand verze kompaktních MPV už dorostly rozměry minulých generací velkých MPV.
24. 2. 2014 07:25
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Jenže současné velké MPV jsou opět zase někde jinde. Asi jako dnešní "mini" u mobilních telefonů bylo kdysi "maxi".
Nejde o to, že současné "mini" MPV dorůstá rozměrům předchozích generací velkých MPV. Jde o tvrzení, že současné velké MPV ustupují malým MPV. Já tvrdím, že statistiky SDA tomu nenasvědčují. A ve svém okolí nových Sharanů/Alhamber, atd. vidím poměrně dost. Počkejte, až Ford Galaxy přijde s novým modelem se šoupacími dveřmi, to uvidíte skok v prodejích...
22. 2. 2014 11:48
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Velke MPV maji sve specificke zakazniky a to vetsi rodiny. Proste 3 deti vedle sebe do kompaktnich MPV nenarves a pokud ano, vypadaji jako sardinky v konzerve. Pred rokem jsem to resil a musel jsem sahnout po velkem MPV. Rodiny 3 az 4 clenne tam zalezi na jejich financnich schopnostech, ale tam kompaktni MPV bohate staci.
22. 2. 2014 15:05
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Do aut jako je Zafira, Touran, C4 Piccaso nebo Scenic není problém posadit 3 děti. Zas to nepřeháněj.
22. 2. 2014 16:10
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Vsak pisu, ze se tam vejdou, ale autosedacky jsou nalepene na sobe a zapnout pasy je docela umeni, protoze chlapska ruka se mezi ty autosedacky nevejde a dite tam nevidi. Nepomaha tomu ani to, ze zamek na pasy je utopeny v sedaku,Ver mi, ze jsme to zkouseli a prosli hodne aut. Az velka MPV nabizi vetsi sirku, takze mezi autosedackama je mezera a zapnuti neni vubec problem. Ono se to nezda, ale je tam opravdu velky rozdil. Dale ne kazde kompaktni MPV nabizi 3xisofix vzadu.
22. 2. 2014 20:33
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Je to tak ako píšeš. Tiež som riešil tento problém, ale na veľké MPV nebolo dosť peňazí a jazdenku som už nechcel. Voľba padla na Kangoo a bola to skvelá voľba.
22. 2. 2014 22:52
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
A tak jasne ze je to skvela volba. Pokud clovek ma prebytek deti a potrebuje snizit jejich pocet, tak nalozit rodinu do dodavky se zoufalou pasivni bezpecnosti je take resenim. Nicmene vetsina rodin uprednostni neco co ma alespon tu dnesni standardni pasivni bezpecnost, kdyz uz ne nadprumerne bezpecna auta typu Volvo. :-!
Avatar - Jaros71
22. 2. 2014 21:31
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Kecy..do VW Touran bez problémů nainstaluji 3 dětské sedačky a zapínání utopené není , zapnout to jde v pohodě..
Prostě 3.zadní samostatná sedadla jsou u tohoto středního MPV výhodou. ;-)
Isofixy jsou tam dva..moc aut se třemi tedy neznám. Ale většinou nemáš tři malé děti..a pak ta prostřední je menší bez isofixu OK.
Do větší Hondy CR-V ty 3 sedačky zase dozadu vůbec nedáme..
22. 2. 2014 23:25
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Touran je mensi, nespolehlivy s nespolehlivyma motorama a nepochopitelne drahy. Pro me jsou 3xisofix podminkou, proste jen zacvaknu a nemusim slozite poutat. Proc si mam kupovat mensi a drazsi auto?
Avatar - Jaros71
22. 2. 2014 23:50
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ano S-max je větší než Touran..od toho je tam u VW Sharan..
Pokud potřebuješ tak velké MPV moc jiná volba není.
Drahý je i Ford..při jeho "kvalitě".
Na VW dostaněš od 10-15% slevu u prodejce.
Motory u Fordu bych raději vůbec nehodnotil.. >:D
23. 2. 2014 11:47
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Sharan je drazsinez smax a nevidim k tomu duvod.
Ktere motory forda by jsi nehodnotil ? Benziny EcoBoost jsou to nejlepsi co je na trhu, to muze koncern jen zavidet. Naftak ma ford srovnatelne s konkurenci. Takze jake nechces komentovat ? Takze jen vykrik do tmy.
Jen na okraj, ja dostal na smaxe slevu pres 20 %
23. 2. 2014 13:00
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Sharan je dražší než smax, protože k Sharanu musíš přiřadit Galaxy. S smaxxem můžeš srovnávat tak tourana.
23. 2. 2014 13:20
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Smax je nekde napul mezi Touran a Sharan. My jsme nepotrebovali ty 2 mista vzadu a smax je akorat.
Avatar - Sumi2000
23. 2. 2014 22:36
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Souhlas..jenže až nového Tourana za rok..ten nynější je moc malý.
Což je ale i jeho výhoda ve městě , při zavazadelníku 700l i s rezervou!
To dlouhý drahý S-max tedy nemá.
Avatar - Sumi2000
23. 2. 2014 22:33
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
To chápu , tu slevu 20%.. >:D
Jinak by to totiž nikdo nekoupil!
Souhlasím , že auto bez rezervy je na prd! 8-s
Nejen MPV..
A vozit kolo položené v kufru může jen blázen.
23. 2. 2014 13:02
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Zrovna Sharan má isofix na každé zadní sedačce (všech 5). Takže když jedeme 2 rodiny, tak jen rychle nacvakneme a můžeš vyrazit.
Avatar - KubikCv
22. 2. 2014 01:28
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Třeba Opel Meriva byl sice na podvozku malýho auta,ale celkově to bylo hodně povedený miniMPV
23. 2. 2014 13:00
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Možná jako miniMPV dobrý, ale pokud člověk chce MPV, tak už nikoliv.
21. 2. 2014 11:05
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Je to rodinné auto. Takže větší variabilita, mnohem lepší manipulace s dětskými sedačkami a hlavně mnohem jednoduší upoutávání dětí do sedaček, kromě toho vzadu 3 rovnocenná místa, takže se lépe přepravují 3 děti. Vyšší posez a lepší výhled zase ocení ženy. Většina jízd s takovým autem je v režimu krátkých popojížděk po městě, nebo běžných silnicích, takže o něco horší jízdní vlastnosti a aerodynamika ve srovnání s kombíkem nijak nevadí. Na nějakou větší štreku po dálnici se takové auto vydá párkrát do roka a jistě ji se ctí zvládne.
21. 2. 2014 11:39
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Mpv moze byt vhodne pre toho, lomu nevonaju kombiky. Vacsina kupujucich mpv tk nejako pocita s vyssiou spotrebou a horsimi jazdnymi vlastnostami voci rovnakemu kombik. Zvysok tvpjho prispevku mema zmysel komentovat
22. 2. 2014 20:34
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ona tá spotreba, možno s výnimkou častého používania diaľnic, ani nie je zvlášť vyššia.
23. 2. 2014 22:42
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
bavíme sa približne o 10% paliva naviac ;-)
Avatar - wakantanka
21. 2. 2014 18:20
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Ja sám jazdím MPV. No áno v zatáčkach sa s tým nevyblbnem, na to máme ešte jedno auto >:D Ale človek si rýchlo zvykne na ľahšie nastupovanie, skvelý rozhľad všetkými smermi a na kopu priestoru, ktorý ti žiadne SUV ani kombík neponúkne. Zbaliť rodinu s detským kočíkom, sánkami a bobami na víkend do Tatier nieje žiaden problém. Proste vezmeš čo chceš hodíš to za stredný rad a vyrazíš. >:D Čo sa tej žravosti týka, pri letnej ceste k moru 6 ľudí, kopa bagáže a rakva na streche, priemer 7 litrov, čo pri celkovej hmotnosti okolo 3 ton mi nepripadá veľa.
Avatar - petrumr
21. 2. 2014 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 2. 2014 20:06
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
jo? A že jsi se tu nedávno chlubil, že jsi koupil auto bez toho, abys ho projel...Tak co tady mektáš o skvělých jízdních vlastnostech. Vždyť o nich nic nevíš. Teda kromě toho co jsi si přečetl 8-s
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 08:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2014 11:51
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Je otazka, proc jsi jediny, ze ?
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 11:43
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Staci se podivat do ceniku a hned je jasne, proc je nejprodavanejsi nafta, protoze je to prvni pouzitelny motor. Nezlob se, ale atmosfericka 1.6 je proste na to auto slaba, zvlaste kdyz se nalozi n dovolenou. 1.6 thp pak stohji vice nez 1.6 nafta.
22. 2. 2014 11:50
Re: nikdy sem temhle autum neprisel na chut
Picasso at uz v minule nebo aktualni generaci nema spickovy podvozek, je prijemny, normalni, ale bohuzel ridici toho moc nerekne o stavu podvozku a silnice. Ono je to rodinne auto, tak nelze cekat zpetnou vazbu jako v supersportu. Nicmene jsou tady i jine MPV, ktere maji vyborny podvozek a s ridicem komunikuje.
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2014 11:56
5008
Měl jsem možnost s tímhle autem nějakou dobu jezdit. Mělo najeto cca 20tis. Ale připadalo mi, jako kdyby mělo cca 200tis. Vrzal interier, co chvili se rozvítila nějaka kotnrolka, sem tam nešlo stahnout okno apod. Jizdni vlastnosti to snad ani zadny nemelo....Ve srovnani s auty od Toyota a koncernu, ktery mame doma to byla opravdu bida.... Osobni nazor
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
21. 2. 2014 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2014 12:15
Nechutné auto
Kdo si může koupit takový hnus, když je na trhu za lepší cenu třeba toto?!

[odkaz] :-O
Rozbalit vlákno
11
21. 2. 2014 13:02
Re: Nechutné auto
Ja sa skôr divím, jak môže niekto napísať svoj názor tak primitívnym spôsobom...
21. 2. 2014 13:28
Re: Nechutné auto
No to by si pomohl. Mnohem lepsi volba je treba SMax.
21. 2. 2014 13:44
Re: Nechutné auto
Smax není čtyřkolka. Freemont je povedený rodinný univerzál. Smax je pochopitelně výborné auto.
21. 2. 2014 23:40
Re: Nechutné auto
Kamarád měl Freemonta v merku, na papíře vypadá moc hezky. Bohužel se sám prodejce přiznal, že po kvalitativní stránce nic moc, je to dost poruchové auto. Což je škoda, auto je jinak moc pěkný a je to jedno z mála MPV, co nabízí 4x4 v automatu.
22. 2. 2014 14:17
Re: Nechutné auto
Jiste, kazdy potrebuje 4x4, protoze kazdy vikend zdolava horske vrchy, aby se rodina nahodou neunavila cestou do kopce a jednou za mesic jede na hory do Alp, kde je proste to magicke 4x4 potreba.
FreeMont bych ani MPV nenazyval, ten prostor uvnitr se nekam vytratil oproti MPV. Ani krasy to moc nepobralo.
22. 2. 2014 15:07
Re: Nechutné auto
Vzhledem k tomu, jak celkově roste prodej aut 4x4, je tvůj výlev lehce mimo. :-!