Ministr dopravy v demisi Dan Ťok (za ANO) zvažuje konec vládního angažmá. Rozhodnutí oznámí do konce týdne. Novinářům to řekl při příchodu na pravidelné zasedání kabinetu, uvedl, že pokračovat se mu "nechce".
1. nedivím se mu, být ve vládě s podporou komunistů, to může jen bezpáteřní člověk
2. perspektiva z pohledu řidiče - hurá! Páč tolik přešlapů a prodlužování rekonstrukcí, odsunutých staveb a nových maskovaných buzerkár, to tu ještě nebylo. Btw. když nastupoval, D1 měla být 2018 hotová. Teď už mluví o roce 2022.
A může být ještě hůř? Může !!!! Než se tam nějaký další EXPERT z "ANOdálnicedo roku2100jistěpostavíme" rozkouká a jestli to bude ještě větší jelito než TikTakŤok ... ještě bude sranda pánové.
1. Komunisty volilo asi 400 tisíc lidí = to neni zas tak málo. Je fakt že v předchozích volbách 3/4 milionu = průměrnej věk komunisty u nás na Praze 6 je 78 let = to vypadá nadějně >:-[]
To mi připomnělo = kdo si eště netipnul [odkaz] :-)
2. Ťok to umí docela dobře okecávat = sou lidi co to neberou podle toho že letos měla bejt D1 nebo podle reálně postavenejch kilometrů = ale podle sebeprezentace. A ta mu de ;-)
Problém neni sám Ťok ale mafie která tu drží monopol = on je jen její představitel
Ad D1 = velká chyba je že se jako dálnice mezi Norimberkem a Frankfurtem nerozšiřuje na 3 pruhy ale je to jen oprava totálně zanedbaný dálnice. Ve stavu v jakym bude až ta oprava jednou skončí = měla bejt před 20ti lety. Problém je že až to skončí = začnou plánovat že ty 3 pruhy = aspoň někde = udělaj >:D
Proč to dělat najednou a levnějš = když to de pomalejš ale zato dráž >:-[]
Kdybys rozuměl legislativě aspoň z desetiny tolik, co rovnítkům, došlo by ti, že tvá poslední věta je absolutní blábol. Tedy ne, že bych u tebe čekal prozření a rozum, to nehrozí.
Já jsem, v duchu svého povolání, především nevolič.
No, nepochopil jsi, na co narážím, takže opět, zkus legislativu. Vím, ve škole tě o ničem podobném neinformovali a tvé oblíbené vědecké kapacity se tím taky nezabývají, leč přesto...
Líbilo se mě od něj, že nedávno konečně označil ekology (ekofašisty) jako jeden z důvodů, proč se rekonstrukce D-1 zpozdila. To si opravdu už dovolil moc a to mu také mohlo s konečnou platností zlomit vaz. :-!
Ale pr.d milostivá, tady vůbec nejde o nějakou morálku pana Ťoka. O tom, že půjde, a kdo za něj, se ví min. 4 měsíce, prostě i estébák už pochopil, že taková přehlídka neschopnosti, kterou Ťok předvádí, mu preference nezvedne, to, že se nic nestaví, se.re už i vobyčejnýho sušnýho člověka, tak Bureš prostě reaguje. Ťokova prohlášení o tom, jak už dál nemůže, jsou jen sebezáchovné kecy. ;-)
Nebudu řešit téma cen, za které se u nás staví státní zakázky, je to zbytečné a tisíckrát vyčerpané téma. Ťokovi tak hlavně zazlívám to, že nebyl schopne vnést důraz na koordinační koncepci prací na páteřních tazích v ČR. Prostě nemáte téměř žádnou volbu, kvůli souběžně probíhajícím pracem na jednotlivých tazích.
Chybí mi striktní vymezení a omezení pro těžkou nákladní dopravu, neschopnost zajistit průjezdnost OA, neřku-li rychlých zásahových složek, parkování kamionů přímo na dálnicích...
Další důležitou věcí je legislativa umožňující obstrukční akce různých zájmových skupin, prakticky bez vyjímky zabalených v jednotlivých eko sdruženích. Je to ákeřný faul na obyvatele ČR a plátce daní i poplatků. Taktéž projektová příprava není na úrovni, aby omezila možný vliv podobných skupin na rozumné lhůty povolovacích procesů.
Na druhou stranu mám obavu, že nový člověk se bude dlouhé měsíce seznamovat s problematikou, snahou měnit stávající systém a personifikovat si jednotlivé segmenty řízení. I kdyby byl ve finále v něčem lepší, změna může naopak způsobit ještě větší průtahy a nekoncepčnosti.
Pokaždé, když čtu o průtazích kolem podobných staveb, říkám si: "Kdo z toho má prospěch?" Určitě to ti protestující nedělají jen tak, zdarma, z dobrého pocitu. Jistě, pár fanatiků se v zájmových sdruženích najde, ale ti málokdy mají sílu něco podobného táhnout kupředu. Tak mě jen napadá, jestli tohle není tah, jak zase přesměrovat penězovody do příslušných kapes na straně těch protestujících.
Nejhorší na všem je, že legislativa k omezení vlivu protestů na stavby není příliš v rukou ministerstva dopravy.
To nemá co dělat s módou = tohle prostě je člen skupiny která tu drží monopol. Je to dlouhodobě známo = ostatně i někdo jako ty si to zvládne snadno dohledat. Teda snad :-)
Vzhledem k tomu že za ty roky byl důvod xykrát popsanej v různejch automagazínech a samozřejmě i ekonomickejch médiích = bys to už konečně moh chytit = dyť si o tolik bystřejší než já = jak furt píšeš :-)
Důvod píšu i v týhle diskuzi = ví se to už druhý desetiletí ;-)
Viz já 10:23 = to neni neschopnost ale úmysl. Je to zástupce monopolní party držící místní výstavbu už 2 desetiletí. Nemaj zájem o 2x nebo 4x vyšší tempo = chtěl držet monopol
Jestli za Ťoka pošlou jen jinýho svýho člověka = je naprosto fuk
Je potřeba se vrátit někam na konec 90. let [odkaz] a pokračovat načatym tempem a směrem. Tam sme blbě odbočili = v tomhle případě do monopolu party která má dneska svýho zástupce dokonce ministrem dopravy ;-\
To máš pravdu = tak to holt chce změnu. Politik co je součástí toho byznysu co má kontrolovat = je holt problém
Proto je a bude rakouská část [odkaz] dřív a o pár let dřív má bejt i polská část [odkaz]
Začal bych základem = Ťoka a jeho partu nemůže kontrolovat Ťok nebo někdo z tý party = to je jako když firma co staví dům nabídne že bude dělat i stavební dohled >:-[]
Na druhou stranu, chce to schopného managera a odborníka, stejně sáhneš do soukromého sektoru, protože vybírat někoho ze stávajících oragnizací ŘSD nebo MD bude ještě ošidnější.
Pilný na zaklekávačky neměl žaludek. Stropa se zdejchnul dělat velvyslance. Pelikán chce zpátky učit. Ťokot couvá. Už zbývá jen transexuál Karel a odporná zaklekávačka Alena.
Se zorientováním nového nemějte starosti. Lepší ať se zaučuje hned, než aby čekal x let a stejně se tomu nevyhnul. Noo joo, ono ovládat Gips a sosat informace o konkurenci přes EET teda není žádné makať. O střetu zájmu snad všeho čeho jde ani nemluvím.
Ale chce. Věrných, všeho schopných neschopných, je mezi Baburešovými anonisty Čapího hnízda, stále dostatek, např. ona nová avizovaná ministrině (ne)spravedlonosti. A kdyby přece jen náhodou nebyli, tož zajisté bude vládní team doplněn nějakým tím "nestranickým odborníkem nezávislým". Souvis musí být zajištěn ;-)