Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fanoušci sporťáků slavte. Toyota GT86/Subaru BRZ dostane nástupce. S větším motorem!

Spolupráce mezi Toyotou a Subaru v oblasti sporťáků bude pokračovat. Novinka by navíc měla vyřešit oblast, v níž dnešní duo GT86/BRZ tlačí pata.
Zpět na článek
5. 4. 2018 15:15
5. 4. 2018 15:39
6. 4. 2018 00:48
5. 4. 2018 16:34
6. 4. 2018 08:08
5. 4. 2018 15:23
5. 4. 2018 16:35
5. 4. 2018 19:00
5. 4. 2018 19:34
6. 4. 2018 08:08
5. 4. 2018 17:00
6. 4. 2018 23:02
7. 4. 2018 17:32
neregistrovaný "SR20"
Avatar - iudex
5. 4. 2018 15:15
Atmo 2,4
Tak to znie sľubne, po šumoch, že žiadny nástupca nebude, je samotný fakt, že bude druhá generácia, super správa. Pozitívum je aj silnejší motor, ak sa niečo na aktuálnom Toyobaru kritizovalo, bol to slabý motor. Ak by avizovaná 2,4ka mala rovnaký litrový výkon ako aktuálny dvojliter, bolo by to 176 kW alebo 240 koní a to už je slušnejšie a blízke aktuálnym hothečom (aj keď stále na tom spodnom okraji). Napriek tomu zastávam názor, že tam jednoducho mali dať fúkaný motor ako má STi (nemusel by byť 2,5T ako v európskom STi, ale dvojliter ako v US verzii), nemuselo by to byť 300 koní, kľudne by stačila aj podladená verzia na nejakých 250-280k a to už by išlo bokom aj na lepivých gumách (a nemuseli by si pomáhať šmykľavými eko-gumami ako teraz).
Každopádne :yes: za novú generáciu, že vôbec bude.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - fOE
5. 4. 2018 15:39
Re: Atmo 2,4
Ja tomu kroku jen tleskam, uz kdysi jsem rikal ze 2,5L objemu je vse co to auto pro svou ideu potrebuje. 250 atmo koni, 250Nm (ano, 300 by bylo idealni, ale tak nebudme nenazrani). Sam sis nedavno foukanou zadokolku prubnul, jak kontrolovatelne na tebe pusobila? ;-) U zadokolky musi byt clovek na plynu opatrnejsi, a tady se bude s atmosferou pracovat vzdy o dost lip nez s nejakym foukanym 2L. A prave tuhle preciznost a cit u zadokolky ocenis spis nez prifouklych 100Nm navic, ktere zase ocenis na kazdy den.
Takze sice pozde :no: ale prece :yes: :yes:
Avatar - Beefcake
6. 4. 2018 00:48
Re: Atmo 2,4
Presne tak. turbo je tam nezmysel a okrem toho sa samotni konstrukteri vyjadrili, ze by to ani neslo. Museli by prerabat na aute prilis vela.
Avatar - JDM
5. 4. 2018 16:34
Re: Atmo 2,4
Tak 2.0 turbo je tusim jen pro japonsky trh... A 2.5 turbo by bylo zase furt v servise ... Co furt mate s tim turbem... Ta atmo tomu autu sedne .. Neni to zavodak nebo ego honic tohle je auto ciste pro zabavu za rozumny provizni naklady ...akorat ta cena ...
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2018 16:53
Re: Atmo 2,4
Souhlas. Jen by se dalo akceptovat nějaké soft-turbo, aby se zvětšil krouťák ve spodu, jinak to nechat, aby ten motor měl svoji špičku. A celkově přhonit třeba jen 30-40 jistých Kw, při zachování charakteristiky motoru.
5. 4. 2018 18:18
Re: Atmo 2,4
Pokud je informace o 2,4 motoru správná, tak půjde nejspíš o turbomotor, který už Subaru představilo v Ascentu (2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW).
6. 4. 2018 08:08
Re: Atmo 2,4
Jenže se na to člověk musí podívat i z pohledu času. V roce 2012 stálo Toyobaru proti autům, která v té době měla 240-280 PS. Za další dlouhé tři roky sice zřejmě přijde posílené, ale v době, kdy zase bude stát proti autům 300PS+ .... Takže těch 9 let, což je u některých automobilek 1,5 generace, tak jen prakticky dojde k přírozenému výkonovému nárůstu tak, jako u konkurence a aut různých kategorií obecně ...
Avatar - KANKUNEN
5. 4. 2018 15:17
Člověk by si představil 250 koní
ale při svém motorovém umění Subaru to bude hrůza doražená cvt.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
5. 4. 2018 15:23
Bravo
Tak jestli opravdu dají do BRZ CVT........dobře jim tak. Na sportovním autě dostanou přednost bezpečnostní asistenti před odpovídající převodovkou.
Snad je to fake.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JDM
5. 4. 2018 16:35
Re: Bravo
Jo jestli dostane cvt tak je uz pak asi jedno co tam bude za motor...
Avatar - _Karel_
5. 4. 2018 19:34
Re: Bravo
Pokud ano, pak no problem.Ale nevypadá to moc pravděpodobně - když tam mají dávat EyeSight.
Avatar - JDM
6. 4. 2018 08:08
Re: Bravo
tak to by bylo ideální ... nějaká "chudší" verze s manuálem a pak palba s eyesight a cvt ... :yes: vlk se nažere a koza zustane celá
5. 4. 2018 17:00
2,4 litru, atmo
To mi připomíná Suzuki Kizashi, perfektní motor, perfektní auto a nikdo to nekupoval (v plné palbě za 690 tis.). Sám nevím, proč jsem ho tenkrát nevzal. Trochu vyšší spotřebu bych asi přežil...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JDM
5. 4. 2018 17:03
Re: 2,4 litru, atmo
Jojo kizashi je muj malej adept na pristi auto :-)
Avatar - _Karel_
5. 4. 2018 17:10
Re: 2,4 litru, atmo
A jedno z velmi mála aut, co dokázaly porazit Oktávku i na Auto.cz . >:-[]
Avatar - speedfred
5. 4. 2018 17:47
Re: 2,4 litru, atmo
tiež som ho pred rokmi skúšal a tiež ani neviem prečo som ho nezobral.
Avatar - woody-alien
7. 4. 2018 08:12
Re: 2,4 litru, atmo
To já to vím přesně.
Sem Eště potřeboval vozit Děti A Náklad. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2018 17:17
Tokyo bowling
Tak ještě kdyby to vpředu nevypadalo jako Ferrari polité kyselinou. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
6. 4. 2018 23:02
Prevodovky
Aby boli vsetci "bychari" spokojni:
[odkaz]
"Australský magazín Drive cituje ředitele Subaru pro Severní Ameriku Toma Dolla, který jednoznačně potvrdil, že si sportovní modely, jako třeba WRX STI nebo BRZ, zachovají klasické manuální převodovky."
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
6. 4. 2018 23:25
Re: Prevodovky
...pro severní Ameriku!
>:D >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
7. 4. 2018 08:16
Mundus vult decipi
Háčko pro automat je jasná věc. Pro ještě sportovnější pocity bych doporučil instalovat odpojený pedál spojky....samozřejmě s nastavitelnou tuhostí. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
7. 4. 2018 17:32
Nech idú do múzea...
Omrknúť Porsche 968. Trojliter štvorvalec vpredu, nízka váha.
Rozbalit vlákno
0