Háčko pro automat je jasná věc. Pro ještě sportovnější pocity bych doporučil instalovat odpojený pedál spojky....samozřejmě s nastavitelnou tuhostí. :-)
Aby boli vsetci "bychari" spokojni:
[odkaz]
"Australský magazín Drive cituje ředitele Subaru pro Severní Ameriku Toma Dolla, který jednoznačně potvrdil, že si sportovní modely, jako třeba WRX STI nebo BRZ, zachovají klasické manuální převodovky."
Jenže se na to člověk musí podívat i z pohledu času. V roce 2012 stálo Toyobaru proti autům, která v té době měla 240-280 PS. Za další dlouhé tři roky sice zřejmě přijde posílené, ale v době, kdy zase bude stát proti autům 300PS+ .... Takže těch 9 let, což je u některých automobilek 1,5 generace, tak jen prakticky dojde k přírozenému výkonovému nárůstu tak, jako u konkurence a aut různých kategorií obecně ...
Pokud je informace o 2,4 motoru správná, tak půjde nejspíš o turbomotor, který už Subaru představilo v Ascentu (2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW).
To mi připomíná Suzuki Kizashi, perfektní motor, perfektní auto a nikdo to nekupoval (v plné palbě za 690 tis.). Sám nevím, proč jsem ho tenkrát nevzal. Trochu vyšší spotřebu bych asi přežil...
Souhlas. Jen by se dalo akceptovat nějaké soft-turbo, aby se zvětšil krouťák ve spodu, jinak to nechat, aby ten motor měl svoji špičku. A celkově přhonit třeba jen 30-40 jistých Kw, při zachování charakteristiky motoru.
Tak 2.0 turbo je tusim jen pro japonsky trh... A 2.5 turbo by bylo zase furt v servise ... Co furt mate s tim turbem... Ta atmo tomu autu sedne .. Neni to zavodak nebo ego honic tohle je auto ciste pro zabavu za rozumny provizni naklady ...akorat ta cena ...
Ja tomu kroku jen tleskam, uz kdysi jsem rikal ze 2,5L objemu je vse co to auto pro svou ideu potrebuje. 250 atmo koni, 250Nm (ano, 300 by bylo idealni, ale tak nebudme nenazrani). Sam sis nedavno foukanou zadokolku prubnul, jak kontrolovatelne na tebe pusobila? ;-) U zadokolky musi byt clovek na plynu opatrnejsi, a tady se bude s atmosferou pracovat vzdy o dost lip nez s nejakym foukanym 2L. A prave tuhle preciznost a cit u zadokolky ocenis spis nez prifouklych 100Nm navic, ktere zase ocenis na kazdy den.
Takze sice pozde :no: ale prece :yes::yes:
Tak jestli opravdu dají do BRZ CVT........dobře jim tak. Na sportovním autě dostanou přednost bezpečnostní asistenti před odpovídající převodovkou.
Snad je to fake.
Tak to znie sľubne, po šumoch, že žiadny nástupca nebude, je samotný fakt, že bude druhá generácia, super správa. Pozitívum je aj silnejší motor, ak sa niečo na aktuálnom Toyobaru kritizovalo, bol to slabý motor. Ak by avizovaná 2,4ka mala rovnaký litrový výkon ako aktuálny dvojliter, bolo by to 176 kW alebo 240 koní a to už je slušnejšie a blízke aktuálnym hothečom (aj keď stále na tom spodnom okraji). Napriek tomu zastávam názor, že tam jednoducho mali dať fúkaný motor ako má STi (nemusel by byť 2,5T ako v európskom STi, ale dvojliter ako v US verzii), nemuselo by to byť 300 koní, kľudne by stačila aj podladená verzia na nejakých 250-280k a to už by išlo bokom aj na lepivých gumách (a nemuseli by si pomáhať šmykľavými eko-gumami ako teraz).
Každopádne :yes: za novú generáciu, že vôbec bude.