Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota je opět nejhodnotnějším výrobcem automobilů podle studie BrandZ

Studie společnosti Millward Brown prezentuje žebříček stovky nejhodnotnějších světových firem. Mezi výrobci automobilů je nejvýše japonská Toyota.
Zpět na článek
28. 5. 2015 13:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 5. 2015 15:46
28. 5. 2015 16:47
28. 5. 2015 19:24
28. 5. 2015 12:14
trosku to nekoresponduje
ty uvadene hodnoty krapet nekorespondujou s akciovim trhem a hodnot spolecnosti uvadenych na portalech ktere se prave timto zabyvaji, od u nas asi zname Patrie az treba po celosvetove Yahoo, pac podle nich ma Apple hodnotu prez 750 miliard, a na hodnotu 26 miliard se dostala i Tesla, natoz pak vetsi a starsi automobilky, kde u Toyoty se uvadi neco okolo 320 miliard, aneb to za kolik se da teoreticky poridit akcie ktere jsou obchodovane/obchodovatelne te dane firmy :-)

ono to nesedi ani s tim co uvadi ruzne zdroje o danych spolecnostech ohledne jejich jmeni ktere maji k dispozici na uctech, kde u Apple se uvadi cifra cca 200 miliard dolaru, takze 247 miliard jako hodnota spolecnosti by pak pusobylo celkem smesne
Rozbalit vlákno
6
Avatar - MadPete
28. 5. 2015 13:15
Re: trosku to nekoresponduje
Tady bych hledal vysvětlení, to číslo je zřejmě nějaká hodnota na Brandz škále, s finanční hodnotou není spojeno

Distinction of BrandZ™

BrandZ™ is the only brand valuation tool that peels away all of the financial and other components of brand value and gets to the core — how much brand alone contributes to corporate value. This core, which we call Brand Contribution, differentiates BrandZ™.
- See more at: [odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 5. 2015 13:25
Re: trosku to nekoresponduje
Presne tak, market capitalization je iny ukazovatel.
Avatar - Ham.
28. 5. 2015 13:22
Re: trosku to nekoresponduje
Ale koresponduje, jenom musíš umět číst. To co se zde uvádí je hodnota pouze brandu, tedy v podstatě hodnota loga té firmy, nikoliv její celková tržní hodnota, ta zahrnuje i hodnotu bradu, ale je daleko vyšší. Prostě kdyby se hypoteticky prodávalo logo Toyoty, tak by si za něj teoreticky mohli pískat 29 mld. usd, kdyby se prodávala Toyota jako celek (tedy včetně lidí, výrobních prostředků, pozemků, všech obchodních aktivit, know how, patentů etc.) tak by hodnota byla někde kolem 500 mld. usd.
28. 5. 2015 13:29
Re: trosku to nekoresponduje
tak to je teda spatne napsany clanek
Avatar - MadPete
28. 5. 2015 13:50
Re: trosku to nekoresponduje
Minimálně špatně nadepsaný.
28. 5. 2015 18:46
Re: trosku to nekoresponduje
ten článek je odfláklý jako tady bývá zvykem...kdyby se aspoň koukli na tu studii....ale oni zase něco opsali...ta studie je celkem obsáhlá, kolem 200 stran a dost zajímavá...kdyby aspoň uvedli více o sekci automobilových značek...
Audi: 10,1 mld, VW: 9,3 mld, LR 5mld, Lexus: 4,3mld
28. 5. 2015 15:46
Americani
Na tyhle pseudostudii je vidět ze se autoři ani trosku ne snažili podívat na věc globálně ale pouze z americký úhlu pohledu. Jinak by nissan a honda nemohli byt nad Vw. Vw neni moc solná značka v USA ale globálně je to mega značka. A to nemluvím o tvůrci nejvíc shitty produktu IBM. Ty nemaji byt v prvni petistovce.
Rozbalit vlákno
2
28. 5. 2015 16:47
Re: Americani
A proč by ne? Kolik jezdí Hond a kolik VW? Honda to jsou auta, motorky, roboty, spalovací motory do čehokoliv (největší výrobce spalovacích motorů na světě). Nikoliv Američané, ale ty prezentuješ vidění omezeného středoEvropana pod působením německých značek.
28. 5. 2015 19:24
Re: Americani
chytraku, dal jsem ti lajk

tvůj nick koresponduje s obsahem, co píšeš :-)

Ty samozřejmě víš víc než lidé, kteří vytvořili zmíněnou studii..

Jinak odpověď na otázku:
2014 VW 6.156.256 osobních aut
2014 Honda 4.323.000 osobních aut
Honda nicméně vyrobila v 2014 ještě 17 :yes: milionů motocyklů a 6 milionů ''power products'' ;-)

Možná je ten americký pohled globálnější, než Tvůj český :-)
''... z americký úhlu pohledu. Jinak by nissan a honda nemohli byt nad Vw. ''